Hoe verklaar jij precies dat Jon niet direct vermoord is toen hij Dany vermoordde? En dat Grey Worm eerst zei dat hij geen mensen gevangen nam toen hij die soldaat neerstak maar toen Jon gevangen nam?quote:Op maandag 20 mei 2019 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Het einde an sich vind ik prima, alleen dat toneelstukje bij die pit met Grijze Worm en de lords and ladies was erg beschamend.
Je bent een ware vriend.quote:
oh jij ook. Vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 20 mei 2019 20:44 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, ik heb even gemist wat er met de Dothraki gebeurd nu.
En Lostquote:Op maandag 20 mei 2019 20:43 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dit was nog erger dan het einde van dexter
Ja, nu ik recap wilde ik dat nog toevoegen ja. Drogon had Jon gewoon moeten burnen. En als dat om reden X niet gebeurt moet Grijze Worm hem natuurlijk villen.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij precies dat Jon niet direct vermoord is toen hij Dany vermoordde? En dat Grey Worm eerst zei dat hij geen mensen gevangen nam toen hij die soldaat neerstak maar toen Jon gevangen nam?
[..]
Je bent een ware vriend.
Ja dat Drogon die troon smolt was echt bizar raar ook ja.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, nu ik recap wilde ik dat nog toevoegen ja. Drogon had Jon gewoon moeten burnen. En als dat om reden X niet gebeurt moet Grijze Worm hem natuurlijk villen.
quote:Op maandag 20 mei 2019 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat Drogon die troon smolt was echt bizar raar ook ja.
Ik moest hier om lachen:
[ afbeelding ]
Die bedachten dat ze eigenlijk allemaal dood waren gegaan in het noorden, dus zijn weer tot as vergaan.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:44 schreef GGMM het volgende:
They kinda forgot that we where deadquote:Op maandag 20 mei 2019 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die bedachten dat ze eigenlijk allemaal dood waren gegaan in het noorden, dus zijn weer tot as vergaan.
*Stormlands.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde bij Gendry, alsof ze in de Riverlands het opeens cool vinden dat hij die hele regio gaat regeren. Van de andere kant boeiend, het verhaal is toch al jaren bijzaak.
Zijn net als de wights bij de NK verdwenen toen hun Khaalesi dood ging.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:44 schreef GGMM het volgende:
Echt hè!!! Dafuq was dat?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:00 schreef Ooku het volgende:
[..]
Sansa die Queen in the North wordt, terwijl letterlijk de laatst levende zoon van Ned Stark Koning is![]()
![]()
![]()
Dorne en The Iron Islands die wel tot het koninkrijk willen behoren![]()
![]()
quote:Op maandag 20 mei 2019 20:38 schreef Timwonnacott het volgende:
Aan alle mensen die nu in dit topic pas staan te haten na de laatste episode in plaats van sinds episode 3:
Jullie hebben duidelijk alle foreshadowing gemist en ik zou de serie nog even opnieuw kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op maandag 20 mei 2019 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die bedachten dat ze eigenlijk allemaal dood waren gegaan in het noorden, dus zijn weer tot as vergaan.
Nee, nee, nee. Dit kan niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tyrion heeft z'n broer helpen ontsnappen, Jon heeft de queen vermoordt
Ja ze beslissen dat ook meteen na 1 speech. Ook hilarisch dat Tyrion terwijl hij nog gevangene is meteen de tweede man van het continent wordt gemaakt en dat vinden de Unsullied wel primaquote:Op maandag 20 mei 2019 20:56 schreef opreis het volgende:
Dat stukje met Greyworm bij de dragonpit was ook zo slecht.
Tyrion is zijn gevangenne.
Tyrion stelt Bran voor als koning, die Tyrion een pardon geeft waardoor Tyrion niet meer gevangen is.
En dat dan ook goed vinden ofzo
Ja dat van Yara sloeg ook helemaal nergens op. Die wilde Dany als Queen, die wordt door Tyrion verraden, niet gesteund door Sansa, vermoord Jon, en dan wordt hun broertje koninging met de verrader van je Queen als hand. En dat vind Yara allemaal maar goed.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ook gewoon prima dat de Starks zich afscheiden en Dorne en de Iron Islands die dat ook altijd wilden gewoon zoiets hebben van ja prima hoor. Wij blijven wel in dit koninkrijk.
Tjah hij zei dat hij er akkoord mee was als iemand gekozen werd als koning, dat gebeurde, de koning heeft daarna dat recht. Dat volgen de unsullied danquote:Op maandag 20 mei 2019 20:56 schreef opreis het volgende:
Dat stukje met Greyworm bij de dragonpit was ook zo slecht.
Tyrion is zijn gevangenne.
Tyrion stelt Bran voor als koning, die Tyrion een pardon geeft waardoor Tyrion niet meer gevangen is.
En dat dan ook goed vinden ofzo
Misschien dat mensen dan tegen je moeten zeggen dat die scene helemaal niet gebruikt isquote:Op maandag 20 mei 2019 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is dat mensen het tegen me zeiden, dus ik er op lette.
Gewoon slordig editten dit seizoen, wat jammer is.
Wat een humorquote:Op maandag 20 mei 2019 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen om dat 2e plaatje.
Ik dacht dat Drogon de escape van Sneeuw zou zijn, maar nee.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, nu ik recap wilde ik dat nog toevoegen ja. Drogon had Jon gewoon moeten burnen. En als dat om reden X niet gebeurt moet Grijze Worm hem natuurlijk villen.
Juist. Of de NK laten winnen.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:17 schreef Cherryberry het volgende:
Jon had NK moeten doden. En Arya vervolgens Dany met haar faceless man skills. Kon Jon gewoon Lord of the seven kingdoms worden en Bran bleef warden of the North en Lord of Winterfel tzt opgevolgd door de kinderen van Sansa. Tyrion hand van Jon. Brienne captain of the kingsguard. Arya verdwijnt naar het westen op zoek naar nieuw avontuur.
Samequote:Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef Breekfast het volgende:
Had al hele lage verwachtingen. En alsnog heel negatief verrast. Dit kan echt niet. Hoe heeft het zo mis kunnen gaan?![]()
HBO had moeten ingrijpen.
Ja leuk, ik maakte een typfout.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk, dan hebben we hem ongeveer gelijktijdig gekeken(Ik sloot hem 5 min. geleden af)
PS. vergeet Drizzt niet te vernederen omdat hij vermoordt zei.
we wherequote:
*typefoutquote:Op maandag 20 mei 2019 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja leuk, ik maakte een typfout.
Tyrion komt zijn belofte na.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:22 schreef verbijstering het volgende:
Wtf is bronn zijn rol ineens? Wat heb ik gemist.
Waarom?
Nou, niet dus.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:17 schreef Cherryberry het volgende:
Jon had NK moeten doden. En Arya vervolgens Dany met haar faceless man skills. Kon Jon gewoon Lord of the seven kingdoms worden en Bran bleef warden of the North en Lord of Winterfel tzt opgevolgd door de kinderen van Sansa. Tyrion hand van Jon. Brienne captain of the kingsguard. Arya verdwijnt naar het westen op zoek naar nieuw avontuur.
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja leuk, ik maakte een typfout.
quote:
Ziedendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |