WC rol is voor mijn modelbouw.quote:
Zo kan je het ook noemen idd.quote:
Verfkwasten droogmaken en de drolletjes van mijn killerparkiet opruimen.quote:
Ruk the Duckquote:Op maandag 20 mei 2019 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verfkwasten droogmaken en de drolletjes van mijn killerparkiet opruimen.
Maar ik heb nu een naam waar ik nooit meer vanaf kom.![]()
quote:
quote:
En het WC rol mysterie.quote:
Ducky en Killerparkiet en het mysterie van de verdwenen WC-rol.quote:
Ik was je voor.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ducky en Killerparkiet en het mysterie van de verdwenen WC-rol.
Maar even serieus, waarom dacht jij dat ik een WC-rol op mijn bureau had?quote:
Uhuhquote:
Voor je snotneusje.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar even serieus, waarom dacht jij dat ik een WC-rol op mijn bureau had?
Ik lach mijn ballen uit mijn broek op het moment.quote:
Ik kan op jou bouwen, de rest zijn vunzen hier.quote:
Goedenavond Mario.quote:
Oh op Spanje zie ik dit //quote:Op maandag 20 mei 2019 21:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu is dat eindspiel vor oostenrijk teg.italien
en het staat 2:1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in de pauze spelen zequote:
Ik blijf het een mooi nummer vinden.quote:
Ja ik ook. Lang niet meer gehoord.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik blijf het een mooi nummer vinden.
Daardoor blijft een nummer mooi. Te vaak horen is niet goed.quote:
Dat gaat vaak wel op, denk ik.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daardoor blijft een nummer mooi. Te vaak horen is niet goed.
quote:Op maandag 20 mei 2019 20:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Waar is de rest, het is hier best rustig
quote:
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn.quote:
Mijn volgers (wel een stuk of 5) iig niet, ik ben tekenshow tekeningetjes aan het spammenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn.
Go for it girl.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn volgers (wel een stuk of 5) iig niet, ik ben tekenshow tekeningetjes aan het spammen
Ik heb er nooit iets op tegen gehadquote:Op maandag 20 mei 2019 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik blijf het een mooi nummer vinden.
Telefoon in de prullenbak gemieterd.quote:
Pas jij maar op morgenochtendquote:Op maandag 20 mei 2019 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Telefoon in de prullenbak gemieterd.
Dat doe ik elke ochtend.quote:
Alsof ik daar de kans voor krijg. Mijn killerparkiet ramt mij er zo uit.quote:
Dan is het goedquote:Op maandag 20 mei 2019 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof ik daar de kans voor krijg. Mijn killerparkiet ramt mij er zo uit.
Een jaar geleden even niet.quote:
Ik ben wat vergeten of ik heb het gemist. Hoe staat het met de planning voor je ogen?quote:
Godver.quote:
Over een maandje of zo ..quote:Op maandag 20 mei 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben wat vergeten of ik heb het gemist. Hoe staat het met de planning voor je ogen?
Sorry,kon het niet laten.quote:
Ik kan het wel hebben.quote:
Lluvia dus.quote:
CCR.quote:
Ja zoiets .. Ik had 1 aflevering gekeken volgens NF.. Weet nog wel een keer dat ik iets ging kijken en dat ik de taal niet helemaal kon volgen en het daarom op Spaans heb gezet .. dan luister ik mee ..quote:
Vrouwen.quote:
Jij?quote:
Jij ook al ?quote:
Ah, dat herken ik wel.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
af en toe Sla ik door en ren naakt het trappenhuis hier op en af ..
Op maandag 20 mei 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:
Dat herken ik ook.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 20 mei 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij ook al ?
Je moet wel, net als ik, een beetje prettig gestoord zijn om hier te posten.
Ik hou het bij eentje,daar heb ik mijn handjes al vol aan.quote:
Is het alweer morgen.quote:
Hier ben ik wel altijd normaalquote:Op maandag 20 mei 2019 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 20 mei 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij ook al ?
Je moet wel, net als ik, een beetje prettig gestoord zijn om hier te posten.
Zelfs dat herken ik.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik hou het bij eentje,daar heb ik mijn handjes al vol aan.
Ik mot er nog steeds eentje regelen.quote:
Maar zo vol is ze toch nietquote:Op maandag 20 mei 2019 23:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik hou het bij eentje,daar heb ik mijn handjes al vol aan.
Behalve dat ik al een paar keer bij jou op de bank heb mogen zitten. Ik nodig je bij deze uit om bij mij in bed te liggen.quote:
An offer you can't refusequote:Op maandag 20 mei 2019 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behalve dat ik al een paar keer bij jou op de bank heb mogen zitten. Ik nodig je bij deze uit om bij mij in bed te liggen.
GADVERDAMME.quote:
Vies hè.quote:
Bah, ik moet er niet eens over nadenken.quote:
nou, dat kan ik niet afslaan natuurlijkquote:Op maandag 20 mei 2019 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behalve dat ik al een paar keer bij jou op de bank heb mogen zitten. Ik nodig je bij deze uit om bij mij in bed te liggen.
Smoothquote:Op maandag 20 mei 2019 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar op je eigen helft blijft want anders vertrek ik naar de bank.quote:
Daar zitten allemaal mannen hoor.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar op je eigen helft blijf want anders vertrek ik naar de bank.
Stik ik gagvd wel in de gang slapen, of de keuken.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar zitten allemaal mannen hoor.
Het is altijd wat.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik ik gagvd wel in de gang slapen, of de keuken.
reserve bank, tot in lengte van dagenquote:Op maandag 20 mei 2019 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar op je eigen helft blijft want anders vertrek ik naar de bank.
Hmmm ...quote:Op maandag 20 mei 2019 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar op je eigen helft blijft want anders vertrek ik naar de bank.
quote:
En skills.Ben ook goed met mijn tong btw.quote:
Ja, maar je begin was goed.quote:
Je kunt je gebit ermee draaien?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En skills.Ben ook goed met mijn tong btw.
Ja met 2 huizen is dat wel fff lekkerquote:Op maandag 20 mei 2019 23:21 schreef Amphorapotje het volgende:
Sorry, even hersenloos posten is best wel leuk.
Als dit verkocht is wel ja.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
Maar je verhuisd dus van daar naar een andere [provincie naar een huis aan het water ?
hij durft niet meerquote:Op maandag 20 mei 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm ...
Ik dacht dat ik het begreep.
Niet overdrijven.. Internet hoort inmiddels bij de basis behoeften van het leven ..quote:Op maandag 20 mei 2019 23:23 schreef Amphorapotje het volgende:
En anders failliet, dus geen internet, dus dag hier.
Alsof jij het durft om naast mij te liggen.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof jij het durft om naast mij te liggen.![]()
Ik voel een liedje opkomen.
We wachten gewoon op het liedje.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb nu nul inspiratie, niet dat dat wat uitmaakt.
durven en willen zijn verschillende dingen hè, maar laat dat liedje maar horenquote:Op maandag 20 mei 2019 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou een stomp op je oog helpen?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb nu nul inspiratie, niet dat dat wat uitmaakt.
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk van wel.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou een stomp op je oog helpen?
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
Oh. Ik dacht dat dit 40+ was maar ik zie dat ik in 15- terecht ben gekomen. Ik zoek wel even verder.
Welke vaan de 12?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
durven en willen zijn verschillende dingen hè, maar laat dat liedje maar horen
Nee! Blijf!quote:Op maandag 20 mei 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
Oh. Ik dacht dat dit 40+ was maar ik zie dat ik in 15- terecht ben gekomen. Ik zoek wel even verder.
Ja doe ik meestal gelijk.. binnen een minuut meestal terug ..quote:Op maandag 20 mei 2019 23:30 schreef Amphorapotje het volgende:
En windows wil rebooten na een update
Ja, ik ga wel weg hoor.quote:
Dat was op de andere laptop.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doe ik meestal gelijk.. binnen een minuut meestal terug ..
Zeg maar niets meer....quote:
Ja dat waren lange nummersquote:
Echt niet.quote:
Ik las net Richteren 16quote:Op maandag 20 mei 2019 23:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt niet.![]()
Dat sta ik niet toe.We wachten op Petzi.
Jij weet.quote:
Jan Rot.quote:
Dit is de laatste keerquote:
quote:
Blader even door naar hoogliederen.quote:
Ik heb me Rot gezocht toen iddquote:Op maandag 20 mei 2019 23:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jan Rot.![]()
![]()
![]()
Wat was dat een mooi topic.
Oh je die was ik ook nog bezig om mijn bed in te lullen.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt niet.![]()
Dat sta ik niet toe.We wachten op Petzi.
We zijn aan het opruimen, krijg ik een bijbel, van toen, heeeel lang geleden we trouwden. Ik sla open en zie Richteren 16, anders wist ik dat ook niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Blader even door naar hoogliederen.
Die zal dan ook nog wel op een muziekje zitten te wachten.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh je die was ik ook nog bezig om mijn bed in te lullen.
Je meent hetquote:Op maandag 20 mei 2019 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel opletten hoor.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een stichtelijk gezang of zo.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zal dan ook nog wel op een muziekje zitten te wachten.
Ja en ? google helpquote:Op maandag 20 mei 2019 23:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
We zijn aan het opruimen, krijg ik een bijbel, van toen, heeeel lang geleden we trouwden. Ik sla open en zie Richteren 16, anders wist ik dat ook niet.
En mevrouw liefdevol en en en.quote:
De complete Matheus Passion heeft hij vertaald.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:36 schreef chufi het volgende:
Jan is een leuke vertaler van Engels -> Nederlands songs ..
Iets over Samson in de Gaza die naar een hoer ging.quote:
Het liedje wat ik moet posten is Maria Magdalena?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Iets over Samson in de Gaza die naar een hoer ging.
Toen was het geloof weg.
Die snol knipte zijn haar af.Toen werkte de anabolen niet meer.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Iets over Samson in de Gaza die naar een hoer ging.
Toen was het geloof weg.
Tsja, vergissing is menselijk. Had ie zijn zak maar moeten scherenquote:Op maandag 20 mei 2019 23:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die snol knipte zijn haar af.Toen werkte de anabolen niet meer.
Dat laat ik tegenwoordig doen.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, vergissing is menselijk. Had ie zijn zak maar moeten scheren
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De complete Matheus Passion heeft hij vertaald.
Ik was niet in de stemming. En natuurlijk wint Nederland danquote:Op maandag 20 mei 2019 23:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ook zo genoten van het ESF? Je was te druk met scores geven natuurlijk om mee te posten.
Je kent me?quote:
Opa Baas met zijn strakke zak.quote:
dit zijn geen verleiding skillsquote:Op maandag 20 mei 2019 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het liedje wat ik moet posten is Maria Magdalena?
En jij bent nu de pineut, komend weekend hier. kleding hoef je niet aan te doen.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, vergissing is menselijk. Had ie zijn zak maar moeten scheren
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En jij bent nu de pineut, komend weekend hier. kleding hoef je niet aan te doen.
Be careful what you wish forquote:Op maandag 20 mei 2019 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En jij bent nu de pineut, komend weekend hier. kleding hoef je niet aan te doen.
quote:
We zitten elkaar uit te lachenquote:
Nee, er zijn ontwikkelingen op het keukenfront. Reisje moet even wachten.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was niet in de stemming. En natuurlijk wint Nederland dan![]()
Al een reisje geboekt?
Wel even scheren.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
We zitten elkaar uit te lachen
De Keukenkampioen komt toch?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, er zijn ontwikkelingen op het keukenfront. Reisje moet even wachten.
Stik krijg jij meer weer zover.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
soms heeft ie een steuntje nodig
[ afbeelding ]
ik ben te laat ... 2e
Ik heb een bouvijf.quote:
Ontwikkelingen op het keukenfront? Je moeder gaat de voorbereidende werkzaamheden voor je uitvoeren?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, er zijn ontwikkelingen op het keukenfront. Reisje moet even wachten.
Ik heb gelijk beeld.Iets met yoghurt.quote:
Sanisale Kitchenquote:Op maandag 20 mei 2019 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De keukenkampioen zéker niet. Maar wellicht een ander.
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb gelijk beeld.Iets met yoghurt.
Lekker met rode stukjes erinquote:Op maandag 20 mei 2019 23:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb gelijk beeld.Iets met yoghurt.
En mango.quote:
Dat zijn vermaledijde aardbeitjes hoor.quote:
Ja, zij, of een ander via via 'mannetje'. Het is nog even afwachten.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ontwikkelingen op het keukenfront? Je moeder gaat de voorbereidende werkzaamheden voor je uitvoeren?
Aardbeien tussen je dijen vermalen... het zal wel aan mij liggen...quote:Op maandag 20 mei 2019 23:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat zijn vermaledijde aardbeitjes hoor.
via via klinkt wel spannend.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, zij, of een ander via via 'mannetje'. Het is nog even afwachten.
Ik lees ineens ook iets andersquote:Op maandag 20 mei 2019 23:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Aardbeien tussen je dijen vermalen... het zal wel aan mij liggen...
Je moeder zit ook nog wat te hoog met haar prijs, zeker?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, zij, of een ander via via 'mannetje'. Het is nog even afwachten.
Ja dankjequote:
Uiteraard. Zo zijn ze, moeders, altijd het onderste uit de kan willen. Mooi da'k nog een back-up menneke heb. Of nou ja, ga hebben, hoop ik.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moeder zit ook nog wat te hoog met haar prijs, zeker?
Daarom ben je ook toegelaten tot dit forum.quote:
Je kunt ook voorover vallen...quote:Op maandag 20 mei 2019 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben blij dat mijn stoel leuningen heeft want anders had ik op de vloer gelegen.
Mag ik reserve zijn?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo zijn ze, moeders, altijd het onderste uit de kan willen. Mooi da'k nog een back-up menneke heb. Of nou ja, ga hebben, hoop ik.
Ik help je hopen, maar je weet: ik heb geen hoge pet op van die branche.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo zijn ze, moeders, altijd het onderste uit de kan willen. Mooi da'k nog een back-up menneke heb. Of nou ja, ga hebben, hoop ik.
Dan stuiter ik weer omhoog.quote:
Waar woont je huis?quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom ben je ook toegelaten tot dit forum.
Ik snuif het wel op dan.quote:
Kan ook op de dijtjes eventueel.quote:
Ik voel een liedje aankomen.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik help je hopen, maar je weet: ik heb geen hoge pet op van die branche.
Oeh spannondquote:
Er kan nog zoveel meer misgaanquote:Op maandag 20 mei 2019 23:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nee ik ook niet, maar goed, er moet niks dus dat scheelt. Als ik tevree ben, ga ik akkoord. Zo niet, dan niet. It's simple.
quote:
Liever niet maa als je zegt waarvan je houd, behalve van mij natuurlijk, weet ik misschien wel wat voor je.quote:
Bruynzeel heeft ook leuke keukens.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:02 schreef Amphorapotje het volgende:
Superkeukens van Brugman is dan wel dubbel op.
Potloodventersquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bruynzeel heeft ook leuke keukens.
Hoe opquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er kan nog zoveel meer misgaan![]()
Traumküche, hè?
De keukens zijn niet zo het probleem. De mannetjes die het moeten doen......quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bruynzeel heeft ook leuke keukens.
quote:
Je bent mij voor.quote:
Jij kleurt zeker met Caran D`ache?quote:
quote:
Is niet echt speciaal,gebeurt SBE wel vaker.quote:
Lekker merk ! Of Tivoli is ook mooiquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij kleurt zeker met Caran D`ache?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij kleurt zeker met Caran D`ache?
Jep mijn oogjes hebbe ook al geen zin om open te blijven.quote:
Sorryquote:
Dat had ik niet durven vragen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hoe duur was trouwens de spiegel van je auto? Om nog maar eens een vrolijk onderwerp aan te snijden
Dat is kippie, die doet geen kwaad.quote:
Of Soury.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is kippie, die doet geen kwaad.
Nog niet laten maken. Hij staat nu - soort van - in een stand dat ik redelijk kan zien wat ik moet zien. Ik laat 'm wel maken als 'ie voor de APK moet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hoe duur was trouwens de spiegel van je auto? Om nog maar eens een vrolijk onderwerp aan te snijden
Levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nog niet laten maken. Hij staat nu - soort van - in een stand dat ik redelijk kan zien wat ik moet zien. Ik laat 'm wel maken als 'ie voor de APK moet.
De onderdelenlijn is misschien iets voor een goed tweedehandsje?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nog niet laten maken. Hij staat nu - soort van - in een stand dat ik redelijk kan zien wat ik moet zien. Ik laat 'm wel maken als 'ie voor de APK moet.
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nee dat was niet eens nodig. Ik kon 'm wel weer in elkaar douwen, maar het electr. gedeelte doet het niet meer dus kan hem niet of nauwelijks in een andere stand zetten. Da's een beetje lastig
Maar nauwelijks levensgevaarlijk hoor. Ik ben een bad ass driver
In de goede zin dan hm.
Niet nodig. Heb een prima auto. Of ooootooo, zoals @TillyB uiteraard zou zeggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De onderdelenlijn is misschien iets voor een goed tweedehandsje?
quote:
Heb daar ooit een elektr. en verwarmde spiegel gekocht, normaal 300 en daar 75 euro, en nog in dezelfde kleur ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nee dat was niet eens nodig. Ik kon 'm wel weer in elkaar douwen, maar het electr. gedeelte doet het niet meer dus kan hem niet of nauwelijks in een andere stand zetten. Da's een beetje lastig
In de goede zin dan hm.
quote:
Altiid vol gasquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
In de goede zin dan hm.
Je hem gewoon verstellen hoor als je er op druktquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En boem is ho.quote:
Da's alleen bij een Ford. Bij die sportauto's werkt dat niet zo.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hem gewoon verstellen hoor als je er op drukt
Ik bedoelde voor een spiegelquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet nodig. Heb een prima auto. Of ooootooo, zoals @:TillyB uiteraard zou zeggen.
Ja en nee. Kan het niet uitleggen, neem het maar gewoon van me aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hem gewoon verstellen hoor als je er op drukt
Ik zit te wachten tot iemand mij nar bed stuurt.quote:
quote:
Eén van je awards was in gevaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo ik zal het intellect eens even terug brengen, in deze losgeslagen bende
Nou hoppa naarbed ..quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot iemand mij nar bed stuurt.![]()
Morgen wel weer fysio dus de wekker gaat wat later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |