Bah, ik moet er niet eens over nadenken.quote:
nou, dat kan ik niet afslaan natuurlijkquote:Op maandag 20 mei 2019 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behalve dat ik al een paar keer bij jou op de bank heb mogen zitten. Ik nodig je bij deze uit om bij mij in bed te liggen.
Smoothquote:Op maandag 20 mei 2019 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behalve dat ik al een paar keer bij jou op de bank heb mogen zitten. Ik nodig je bij deze uit om bij mij in bed te liggen.
Als je maar op je eigen helft blijft want anders vertrek ik naar de bank.quote:
Daar zitten allemaal mannen hoor.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar op je eigen helft blijf want anders vertrek ik naar de bank.
Stik ik gagvd wel in de gang slapen, of de keuken.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar zitten allemaal mannen hoor.
Het is altijd wat.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik ik gagvd wel in de gang slapen, of de keuken.
reserve bank, tot in lengte van dagenquote:Op maandag 20 mei 2019 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar op je eigen helft blijft want anders vertrek ik naar de bank.
Hmmm ...quote:Op maandag 20 mei 2019 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar op je eigen helft blijft want anders vertrek ik naar de bank.
quote:
En skills.Ben ook goed met mijn tong btw.quote:
Ja, maar je begin was goed.quote:
Je kunt je gebit ermee draaien?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En skills.Ben ook goed met mijn tong btw.
Ja met 2 huizen is dat wel fff lekkerquote:Op maandag 20 mei 2019 23:21 schreef Amphorapotje het volgende:
Sorry, even hersenloos posten is best wel leuk.
Als dit verkocht is wel ja.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
Maar je verhuisd dus van daar naar een andere [provincie naar een huis aan het water ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |