Bah, ik moet er niet eens over nadenken.quote:
nou, dat kan ik niet afslaan natuurlijkquote:Op maandag 20 mei 2019 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behalve dat ik al een paar keer bij jou op de bank heb mogen zitten. Ik nodig je bij deze uit om bij mij in bed te liggen.
Smoothquote:Op maandag 20 mei 2019 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behalve dat ik al een paar keer bij jou op de bank heb mogen zitten. Ik nodig je bij deze uit om bij mij in bed te liggen.
Als je maar op je eigen helft blijft want anders vertrek ik naar de bank.quote:
Daar zitten allemaal mannen hoor.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar op je eigen helft blijf want anders vertrek ik naar de bank.
Stik ik gagvd wel in de gang slapen, of de keuken.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar zitten allemaal mannen hoor.
Het is altijd wat.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik ik gagvd wel in de gang slapen, of de keuken.
reserve bank, tot in lengte van dagenquote:Op maandag 20 mei 2019 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar op je eigen helft blijft want anders vertrek ik naar de bank.
Hmmm ...quote:Op maandag 20 mei 2019 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar op je eigen helft blijft want anders vertrek ik naar de bank.
quote:
En skills.Ben ook goed met mijn tong btw.quote:
Ja, maar je begin was goed.quote:
Je kunt je gebit ermee draaien?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En skills.Ben ook goed met mijn tong btw.
Ja met 2 huizen is dat wel fff lekkerquote:Op maandag 20 mei 2019 23:21 schreef Amphorapotje het volgende:
Sorry, even hersenloos posten is best wel leuk.
Als dit verkocht is wel ja.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
Maar je verhuisd dus van daar naar een andere [provincie naar een huis aan het water ?
hij durft niet meerquote:Op maandag 20 mei 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm ...
Ik dacht dat ik het begreep.
Niet overdrijven.. Internet hoort inmiddels bij de basis behoeften van het leven ..quote:Op maandag 20 mei 2019 23:23 schreef Amphorapotje het volgende:
En anders failliet, dus geen internet, dus dag hier.
Alsof jij het durft om naast mij te liggen.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof jij het durft om naast mij te liggen.![]()
Ik voel een liedje opkomen.
We wachten gewoon op het liedje.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb nu nul inspiratie, niet dat dat wat uitmaakt.
durven en willen zijn verschillende dingen hè, maar laat dat liedje maar horenquote:Op maandag 20 mei 2019 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou een stomp op je oog helpen?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb nu nul inspiratie, niet dat dat wat uitmaakt.
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk van wel.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou een stomp op je oog helpen?
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
Oh. Ik dacht dat dit 40+ was maar ik zie dat ik in 15- terecht ben gekomen. Ik zoek wel even verder.
Welke vaan de 12?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
durven en willen zijn verschillende dingen hè, maar laat dat liedje maar horen
Nee! Blijf!quote:Op maandag 20 mei 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
Oh. Ik dacht dat dit 40+ was maar ik zie dat ik in 15- terecht ben gekomen. Ik zoek wel even verder.
Ja doe ik meestal gelijk.. binnen een minuut meestal terug ..quote:Op maandag 20 mei 2019 23:30 schreef Amphorapotje het volgende:
En windows wil rebooten na een update
Ja, ik ga wel weg hoor.quote:
Dat was op de andere laptop.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doe ik meestal gelijk.. binnen een minuut meestal terug ..
Zeg maar niets meer....quote:
Ja dat waren lange nummersquote:
Echt niet.quote:
Ik las net Richteren 16quote:Op maandag 20 mei 2019 23:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt niet.![]()
Dat sta ik niet toe.We wachten op Petzi.
Jij weet.quote:
Jan Rot.quote:
Dit is de laatste keerquote:
quote:
Blader even door naar hoogliederen.quote:
Ik heb me Rot gezocht toen iddquote:Op maandag 20 mei 2019 23:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jan Rot.![]()
![]()
![]()
Wat was dat een mooi topic.
Oh je die was ik ook nog bezig om mijn bed in te lullen.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt niet.![]()
Dat sta ik niet toe.We wachten op Petzi.
We zijn aan het opruimen, krijg ik een bijbel, van toen, heeeel lang geleden we trouwden. Ik sla open en zie Richteren 16, anders wist ik dat ook niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Blader even door naar hoogliederen.
Die zal dan ook nog wel op een muziekje zitten te wachten.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh je die was ik ook nog bezig om mijn bed in te lullen.
Je meent hetquote:Op maandag 20 mei 2019 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel opletten hoor.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een stichtelijk gezang of zo.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zal dan ook nog wel op een muziekje zitten te wachten.
Ja en ? google helpquote:Op maandag 20 mei 2019 23:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
We zijn aan het opruimen, krijg ik een bijbel, van toen, heeeel lang geleden we trouwden. Ik sla open en zie Richteren 16, anders wist ik dat ook niet.
En mevrouw liefdevol en en en.quote:
De complete Matheus Passion heeft hij vertaald.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:36 schreef chufi het volgende:
Jan is een leuke vertaler van Engels -> Nederlands songs ..
Iets over Samson in de Gaza die naar een hoer ging.quote:
Het liedje wat ik moet posten is Maria Magdalena?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Iets over Samson in de Gaza die naar een hoer ging.
Toen was het geloof weg.
Die snol knipte zijn haar af.Toen werkte de anabolen niet meer.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Iets over Samson in de Gaza die naar een hoer ging.
Toen was het geloof weg.
Tsja, vergissing is menselijk. Had ie zijn zak maar moeten scherenquote:Op maandag 20 mei 2019 23:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die snol knipte zijn haar af.Toen werkte de anabolen niet meer.
Dat laat ik tegenwoordig doen.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, vergissing is menselijk. Had ie zijn zak maar moeten scheren
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De complete Matheus Passion heeft hij vertaald.
Ik was niet in de stemming. En natuurlijk wint Nederland danquote:Op maandag 20 mei 2019 23:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ook zo genoten van het ESF? Je was te druk met scores geven natuurlijk om mee te posten.
Je kent me?quote:
Opa Baas met zijn strakke zak.quote:
dit zijn geen verleiding skillsquote:Op maandag 20 mei 2019 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het liedje wat ik moet posten is Maria Magdalena?
En jij bent nu de pineut, komend weekend hier. kleding hoef je niet aan te doen.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, vergissing is menselijk. Had ie zijn zak maar moeten scheren
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En jij bent nu de pineut, komend weekend hier. kleding hoef je niet aan te doen.
Be careful what you wish forquote:Op maandag 20 mei 2019 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En jij bent nu de pineut, komend weekend hier. kleding hoef je niet aan te doen.
quote:
We zitten elkaar uit te lachenquote:
Nee, er zijn ontwikkelingen op het keukenfront. Reisje moet even wachten.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was niet in de stemming. En natuurlijk wint Nederland dan![]()
Al een reisje geboekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |