Ja dat waren lange nummersquote:
Echt niet.quote:
Ik las net Richteren 16quote:Op maandag 20 mei 2019 23:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt niet.![]()
Dat sta ik niet toe.We wachten op Petzi.
Jij weet.quote:
Jan Rot.quote:
Dit is de laatste keerquote:
quote:
Blader even door naar hoogliederen.quote:
Ik heb me Rot gezocht toen iddquote:Op maandag 20 mei 2019 23:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jan Rot.![]()
![]()
![]()
Wat was dat een mooi topic.
Oh je die was ik ook nog bezig om mijn bed in te lullen.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt niet.![]()
Dat sta ik niet toe.We wachten op Petzi.
We zijn aan het opruimen, krijg ik een bijbel, van toen, heeeel lang geleden we trouwden. Ik sla open en zie Richteren 16, anders wist ik dat ook niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Blader even door naar hoogliederen.
Die zal dan ook nog wel op een muziekje zitten te wachten.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh je die was ik ook nog bezig om mijn bed in te lullen.
Je meent hetquote:Op maandag 20 mei 2019 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel opletten hoor.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een stichtelijk gezang of zo.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zal dan ook nog wel op een muziekje zitten te wachten.
Ja en ? google helpquote:Op maandag 20 mei 2019 23:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
We zijn aan het opruimen, krijg ik een bijbel, van toen, heeeel lang geleden we trouwden. Ik sla open en zie Richteren 16, anders wist ik dat ook niet.
En mevrouw liefdevol en en en.quote:
De complete Matheus Passion heeft hij vertaald.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:36 schreef chufi het volgende:
Jan is een leuke vertaler van Engels -> Nederlands songs ..
Iets over Samson in de Gaza die naar een hoer ging.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |