Het liedje wat ik moet posten is Maria Magdalena?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Iets over Samson in de Gaza die naar een hoer ging.
Toen was het geloof weg.
Die snol knipte zijn haar af.Toen werkte de anabolen niet meer.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Iets over Samson in de Gaza die naar een hoer ging.
Toen was het geloof weg.
Tsja, vergissing is menselijk. Had ie zijn zak maar moeten scherenquote:Op maandag 20 mei 2019 23:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die snol knipte zijn haar af.Toen werkte de anabolen niet meer.
Dat laat ik tegenwoordig doen.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, vergissing is menselijk. Had ie zijn zak maar moeten scheren
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De complete Matheus Passion heeft hij vertaald.
Ik was niet in de stemming. En natuurlijk wint Nederland danquote:Op maandag 20 mei 2019 23:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ook zo genoten van het ESF? Je was te druk met scores geven natuurlijk om mee te posten.
Je kent me?quote:
Opa Baas met zijn strakke zak.quote:
dit zijn geen verleiding skillsquote:Op maandag 20 mei 2019 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het liedje wat ik moet posten is Maria Magdalena?
En jij bent nu de pineut, komend weekend hier. kleding hoef je niet aan te doen.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, vergissing is menselijk. Had ie zijn zak maar moeten scheren
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En jij bent nu de pineut, komend weekend hier. kleding hoef je niet aan te doen.
Be careful what you wish forquote:Op maandag 20 mei 2019 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En jij bent nu de pineut, komend weekend hier. kleding hoef je niet aan te doen.
quote:
We zitten elkaar uit te lachenquote:
Nee, er zijn ontwikkelingen op het keukenfront. Reisje moet even wachten.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was niet in de stemming. En natuurlijk wint Nederland dan![]()
Al een reisje geboekt?
Wel even scheren.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
We zitten elkaar uit te lachen
De Keukenkampioen komt toch?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, er zijn ontwikkelingen op het keukenfront. Reisje moet even wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |