quote:Op maandag 20 mei 2019 23:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
We zitten elkaar uit te lachen
De Keukenkampioen komt toch?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, er zijn ontwikkelingen op het keukenfront. Reisje moet even wachten.
Stik krijg jij meer weer zover.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
soms heeft ie een steuntje nodig
[ afbeelding ]
ik ben te laat ... 2e
Ik heb een bouvijf.quote:
Ontwikkelingen op het keukenfront? Je moeder gaat de voorbereidende werkzaamheden voor je uitvoeren?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, er zijn ontwikkelingen op het keukenfront. Reisje moet even wachten.
Ik heb gelijk beeld.Iets met yoghurt.quote:
Sanisale Kitchenquote:Op maandag 20 mei 2019 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De keukenkampioen zéker niet. Maar wellicht een ander.
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb gelijk beeld.Iets met yoghurt.
Lekker met rode stukjes erinquote:Op maandag 20 mei 2019 23:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb gelijk beeld.Iets met yoghurt.
En mango.quote:
Dat zijn vermaledijde aardbeitjes hoor.quote:
Ja, zij, of een ander via via 'mannetje'. Het is nog even afwachten.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ontwikkelingen op het keukenfront? Je moeder gaat de voorbereidende werkzaamheden voor je uitvoeren?
Aardbeien tussen je dijen vermalen... het zal wel aan mij liggen...quote:Op maandag 20 mei 2019 23:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat zijn vermaledijde aardbeitjes hoor.
via via klinkt wel spannend.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, zij, of een ander via via 'mannetje'. Het is nog even afwachten.
Ik lees ineens ook iets andersquote:Op maandag 20 mei 2019 23:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Aardbeien tussen je dijen vermalen... het zal wel aan mij liggen...
Je moeder zit ook nog wat te hoog met haar prijs, zeker?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, zij, of een ander via via 'mannetje'. Het is nog even afwachten.
Ja dankjequote:
Uiteraard. Zo zijn ze, moeders, altijd het onderste uit de kan willen. Mooi da'k nog een back-up menneke heb. Of nou ja, ga hebben, hoop ik.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moeder zit ook nog wat te hoog met haar prijs, zeker?
Daarom ben je ook toegelaten tot dit forum.quote:
Je kunt ook voorover vallen...quote:Op maandag 20 mei 2019 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben blij dat mijn stoel leuningen heeft want anders had ik op de vloer gelegen.
Mag ik reserve zijn?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo zijn ze, moeders, altijd het onderste uit de kan willen. Mooi da'k nog een back-up menneke heb. Of nou ja, ga hebben, hoop ik.
Ik help je hopen, maar je weet: ik heb geen hoge pet op van die branche.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo zijn ze, moeders, altijd het onderste uit de kan willen. Mooi da'k nog een back-up menneke heb. Of nou ja, ga hebben, hoop ik.
Dan stuiter ik weer omhoog.quote:
Waar woont je huis?quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom ben je ook toegelaten tot dit forum.
Ik snuif het wel op dan.quote:
Kan ook op de dijtjes eventueel.quote:
Ik voel een liedje aankomen.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik help je hopen, maar je weet: ik heb geen hoge pet op van die branche.
Oeh spannondquote:
Er kan nog zoveel meer misgaanquote:Op maandag 20 mei 2019 23:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nee ik ook niet, maar goed, er moet niks dus dat scheelt. Als ik tevree ben, ga ik akkoord. Zo niet, dan niet. It's simple.
quote:
Liever niet maa als je zegt waarvan je houd, behalve van mij natuurlijk, weet ik misschien wel wat voor je.quote:
Bruynzeel heeft ook leuke keukens.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:02 schreef Amphorapotje het volgende:
Superkeukens van Brugman is dan wel dubbel op.
Potloodventersquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bruynzeel heeft ook leuke keukens.
Hoe opquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er kan nog zoveel meer misgaan![]()
Traumküche, hè?
De keukens zijn niet zo het probleem. De mannetjes die het moeten doen......quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bruynzeel heeft ook leuke keukens.
quote:
Je bent mij voor.quote:
Jij kleurt zeker met Caran D`ache?quote:
quote:
Is niet echt speciaal,gebeurt SBE wel vaker.quote:
Lekker merk ! Of Tivoli is ook mooiquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij kleurt zeker met Caran D`ache?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij kleurt zeker met Caran D`ache?
Jep mijn oogjes hebbe ook al geen zin om open te blijven.quote:
Sorryquote:
Dat had ik niet durven vragen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hoe duur was trouwens de spiegel van je auto? Om nog maar eens een vrolijk onderwerp aan te snijden
Dat is kippie, die doet geen kwaad.quote:
Of Soury.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is kippie, die doet geen kwaad.
Nog niet laten maken. Hij staat nu - soort van - in een stand dat ik redelijk kan zien wat ik moet zien. Ik laat 'm wel maken als 'ie voor de APK moet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hoe duur was trouwens de spiegel van je auto? Om nog maar eens een vrolijk onderwerp aan te snijden
Levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nog niet laten maken. Hij staat nu - soort van - in een stand dat ik redelijk kan zien wat ik moet zien. Ik laat 'm wel maken als 'ie voor de APK moet.
De onderdelenlijn is misschien iets voor een goed tweedehandsje?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nog niet laten maken. Hij staat nu - soort van - in een stand dat ik redelijk kan zien wat ik moet zien. Ik laat 'm wel maken als 'ie voor de APK moet.
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nee dat was niet eens nodig. Ik kon 'm wel weer in elkaar douwen, maar het electr. gedeelte doet het niet meer dus kan hem niet of nauwelijks in een andere stand zetten. Da's een beetje lastig
Maar nauwelijks levensgevaarlijk hoor. Ik ben een bad ass driver
In de goede zin dan hm.
Niet nodig. Heb een prima auto. Of ooootooo, zoals @TillyB uiteraard zou zeggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De onderdelenlijn is misschien iets voor een goed tweedehandsje?
quote:
Heb daar ooit een elektr. en verwarmde spiegel gekocht, normaal 300 en daar 75 euro, en nog in dezelfde kleur ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nee dat was niet eens nodig. Ik kon 'm wel weer in elkaar douwen, maar het electr. gedeelte doet het niet meer dus kan hem niet of nauwelijks in een andere stand zetten. Da's een beetje lastig
In de goede zin dan hm.
quote:
Altiid vol gasquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
In de goede zin dan hm.
Je hem gewoon verstellen hoor als je er op druktquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En boem is ho.quote:
Da's alleen bij een Ford. Bij die sportauto's werkt dat niet zo.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hem gewoon verstellen hoor als je er op drukt
Ik bedoelde voor een spiegelquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet nodig. Heb een prima auto. Of ooootooo, zoals @:TillyB uiteraard zou zeggen.
Ja en nee. Kan het niet uitleggen, neem het maar gewoon van me aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hem gewoon verstellen hoor als je er op drukt
Ik zit te wachten tot iemand mij nar bed stuurt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |