Stik krijg jij meer weer zover.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
soms heeft ie een steuntje nodig
[ afbeelding ]
ik ben te laat ... 2e
Ik heb een bouvijf.quote:
Ontwikkelingen op het keukenfront? Je moeder gaat de voorbereidende werkzaamheden voor je uitvoeren?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, er zijn ontwikkelingen op het keukenfront. Reisje moet even wachten.
Ik heb gelijk beeld.Iets met yoghurt.quote:
Sanisale Kitchenquote:Op maandag 20 mei 2019 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De keukenkampioen zéker niet. Maar wellicht een ander.
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb gelijk beeld.Iets met yoghurt.
Lekker met rode stukjes erinquote:Op maandag 20 mei 2019 23:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb gelijk beeld.Iets met yoghurt.
En mango.quote:
Dat zijn vermaledijde aardbeitjes hoor.quote:
Ja, zij, of een ander via via 'mannetje'. Het is nog even afwachten.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ontwikkelingen op het keukenfront? Je moeder gaat de voorbereidende werkzaamheden voor je uitvoeren?
Aardbeien tussen je dijen vermalen... het zal wel aan mij liggen...quote:Op maandag 20 mei 2019 23:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat zijn vermaledijde aardbeitjes hoor.
via via klinkt wel spannend.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, zij, of een ander via via 'mannetje'. Het is nog even afwachten.
Ik lees ineens ook iets andersquote:Op maandag 20 mei 2019 23:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Aardbeien tussen je dijen vermalen... het zal wel aan mij liggen...
Je moeder zit ook nog wat te hoog met haar prijs, zeker?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, zij, of een ander via via 'mannetje'. Het is nog even afwachten.
Ja dankjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |