Bruynzeel heeft ook leuke keukens.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:02 schreef Amphorapotje het volgende:
Superkeukens van Brugman is dan wel dubbel op.
Potloodventersquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bruynzeel heeft ook leuke keukens.
Hoe opquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er kan nog zoveel meer misgaan![]()
Traumküche, hè?
De keukens zijn niet zo het probleem. De mannetjes die het moeten doen......quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bruynzeel heeft ook leuke keukens.
quote:
Je bent mij voor.quote:
Jij kleurt zeker met Caran D`ache?quote:
quote:
Is niet echt speciaal,gebeurt SBE wel vaker.quote:
Lekker merk ! Of Tivoli is ook mooiquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij kleurt zeker met Caran D`ache?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij kleurt zeker met Caran D`ache?
Jep mijn oogjes hebbe ook al geen zin om open te blijven.quote:
Sorryquote:
Dat had ik niet durven vragen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hoe duur was trouwens de spiegel van je auto? Om nog maar eens een vrolijk onderwerp aan te snijden
Dat is kippie, die doet geen kwaad.quote:
Of Soury.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is kippie, die doet geen kwaad.
Nog niet laten maken. Hij staat nu - soort van - in een stand dat ik redelijk kan zien wat ik moet zien. Ik laat 'm wel maken als 'ie voor de APK moet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hoe duur was trouwens de spiegel van je auto? Om nog maar eens een vrolijk onderwerp aan te snijden
Levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nog niet laten maken. Hij staat nu - soort van - in een stand dat ik redelijk kan zien wat ik moet zien. Ik laat 'm wel maken als 'ie voor de APK moet.
De onderdelenlijn is misschien iets voor een goed tweedehandsje?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nog niet laten maken. Hij staat nu - soort van - in een stand dat ik redelijk kan zien wat ik moet zien. Ik laat 'm wel maken als 'ie voor de APK moet.
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nee dat was niet eens nodig. Ik kon 'm wel weer in elkaar douwen, maar het electr. gedeelte doet het niet meer dus kan hem niet of nauwelijks in een andere stand zetten. Da's een beetje lastig
Maar nauwelijks levensgevaarlijk hoor. Ik ben een bad ass driver
In de goede zin dan hm.
Niet nodig. Heb een prima auto. Of ooootooo, zoals @TillyB uiteraard zou zeggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De onderdelenlijn is misschien iets voor een goed tweedehandsje?
quote:
Heb daar ooit een elektr. en verwarmde spiegel gekocht, normaal 300 en daar 75 euro, en nog in dezelfde kleur ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nee dat was niet eens nodig. Ik kon 'm wel weer in elkaar douwen, maar het electr. gedeelte doet het niet meer dus kan hem niet of nauwelijks in een andere stand zetten. Da's een beetje lastig
In de goede zin dan hm.
quote:
Altiid vol gasquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
In de goede zin dan hm.
Je hem gewoon verstellen hoor als je er op druktquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En boem is ho.quote:
Da's alleen bij een Ford. Bij die sportauto's werkt dat niet zo.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hem gewoon verstellen hoor als je er op drukt
Ik bedoelde voor een spiegelquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet nodig. Heb een prima auto. Of ooootooo, zoals @:TillyB uiteraard zou zeggen.
Ja en nee. Kan het niet uitleggen, neem het maar gewoon van me aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hem gewoon verstellen hoor als je er op drukt
Ik zit te wachten tot iemand mij nar bed stuurt.quote:
quote:
Eén van je awards was in gevaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo ik zal het intellect eens even terug brengen, in deze losgeslagen bende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |