Uiteraard. Zo zijn ze, moeders, altijd het onderste uit de kan willen. Mooi da'k nog een back-up menneke heb. Of nou ja, ga hebben, hoop ik.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moeder zit ook nog wat te hoog met haar prijs, zeker?
Daarom ben je ook toegelaten tot dit forum.quote:
Je kunt ook voorover vallen...quote:Op maandag 20 mei 2019 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben blij dat mijn stoel leuningen heeft want anders had ik op de vloer gelegen.
Mag ik reserve zijn?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo zijn ze, moeders, altijd het onderste uit de kan willen. Mooi da'k nog een back-up menneke heb. Of nou ja, ga hebben, hoop ik.
Ik help je hopen, maar je weet: ik heb geen hoge pet op van die branche.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo zijn ze, moeders, altijd het onderste uit de kan willen. Mooi da'k nog een back-up menneke heb. Of nou ja, ga hebben, hoop ik.
Dan stuiter ik weer omhoog.quote:
Waar woont je huis?quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom ben je ook toegelaten tot dit forum.
Ik snuif het wel op dan.quote:
Kan ook op de dijtjes eventueel.quote:
Ik voel een liedje aankomen.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik help je hopen, maar je weet: ik heb geen hoge pet op van die branche.
Oeh spannondquote:
Er kan nog zoveel meer misgaanquote:Op maandag 20 mei 2019 23:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nee ik ook niet, maar goed, er moet niks dus dat scheelt. Als ik tevree ben, ga ik akkoord. Zo niet, dan niet. It's simple.
quote:
Liever niet maa als je zegt waarvan je houd, behalve van mij natuurlijk, weet ik misschien wel wat voor je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |