dat je een man met oorbellen bent?quote:Op maandag 20 mei 2019 14:50 schreef SideEffect het volgende:
Las net een topic over een man van 40 die zich zorgen maakt over oorbellen, wish dat dit mijn struggles zijn als ik 40 ben
Op dit moment heb ik de Spotify playlist Heart Beats aan.quote:
Dat waarschijnlijk ook.quote:
OMDAT ANGST TOCH BIJNA NOOIT RATIONEEL ISquote:Op maandag 20 mei 2019 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
HOE KUN JE NOU BANG ZIJN VOOR GARNALEN?
Gezelligquote:Op maandag 20 mei 2019 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik de Spotify playlist Heart Beats aan.
Maar als ik door moet werken dan liever iets stevigers zoals Slipknot of hardstyle
TEVEEL POOTJES EN RARE BEWEGINKJESquote:Op maandag 20 mei 2019 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
HOE KUN JE NOU BANG ZIJN VOOR GARNALEN?
quote:Op maandag 20 mei 2019 14:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja!
R&P / Help, ik durf geen oorbellen te dragen
DIEEEE DIEEEEE DIEEEEEquote:
slipknot yeaaa dood verderf herrie yeaaaaquote:Op maandag 20 mei 2019 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar als ik door moet werken dan liever iets stevigers zoals Slipknot of hardstyle
quote:Nu denk ik dat het een soort van fetisj is. Ik wordt namelijk ook opgewonden van het dragen van oorbellen. Maar ik weet dus niet of dit altijd zo is geweest. En of dit het gevolg is van het feit niemand lijkt te willen dat ik oorbellen draag, zodat het daardoor spannend (en opwindend) is om ze dragen. Immers als ik oorbellen zou dragen, zou ik ook niet de hele dag opgewonden kunnen zijn. Dat lijkt mij zowel fysisch als fysiek onmogelijk.
doe ik graagquote:
gadverdamme zoskquote:Op maandag 20 mei 2019 14:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt geen kut van ben helemaal opgedroogd na de lunch
Ik druk mn vingers in mn ogeeeeeeeenquote:Op maandag 20 mei 2019 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
slipknot yeaaa dood verderf herrie yeaaaa
Dualityquote:Op maandag 20 mei 2019 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik druk mn vingers in mn ogeeeeeeeen
Angst wel, fobie niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OMDAT ANGST TOCH BIJNA NOOIT RATIONEEL IS
HOE KUN JE BANG ZIJN VOOR CLOWNS OF SPINNEN OF WHATEVER, WAT DOEN ZE JE AAN
groetjes caps
quote:Op maandag 20 mei 2019 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
mij niet bekend, waar staat ditquote:Op maandag 20 mei 2019 14:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je mag niet quoten uit andere topics, krijg je ban voor :s
das het enige wat langzaam de pijn stoptquote:Op maandag 20 mei 2019 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik druk mn vingers in mn ogeeeeeeeen
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
das het enige wat langzaam de pijn stopt
angst toch ook niet? zie voorbeeld van spinnen en clowns, fobie is toch gewoon een verergde angst?quote:
Goed, ik zal het mee naar achteren meenemen.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laat dat soort onzin maar mooi achterwegen
niet dat ik zie, maar bans worden niet besproken, want daar krijg je wel een ban voorquote:Op maandag 20 mei 2019 14:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weetnie maar ik kreeg daar een ban voor
Ik hoop dat je snel weer gaat want word nu al moe van jequote:Op maandag 20 mei 2019 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, ik zal het mee naar achteren meenemen.
dag dagquote:Op maandag 20 mei 2019 14:57 schreef Crack_ het volgende:
Nu ga ik naar huis doei, nogmaals veel plezier met GoT de mensen die het gaan kijken en de rest uh smakelijk eten ofzo
Fobie is een irrationele angst toch?quote:Op maandag 20 mei 2019 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
angst toch ook niet? zie voorbeeld van spinnen en clowns, fobie is toch gewoon een verergde angst?
Wel en ook een note en dat kan jij ook zienquote:Op maandag 20 mei 2019 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet dat ik zie, maar bans worden niet besproken, want daar krijg je wel een ban voor
Jammer dat je gaatquote:Op maandag 20 mei 2019 14:57 schreef Crack_ het volgende:
Nu ga ik naar huis doei, nogmaals veel plezier met GoT de mensen die het gaan kijken en de rest uh smakelijk eten ofzo
ik zag het zweet op je voorhoofd jaquote:Op maandag 20 mei 2019 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo ben ik bang voor aantrekkelijke vrouwen.
Thnx crackhead u2quote:Op maandag 20 mei 2019 14:57 schreef Crack_ het volgende:
ik interpreteer het toch andersquote:Op maandag 20 mei 2019 14:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wel en ook een note en dat kan jij ook zien
Je bent niet de enigequote:Op maandag 20 mei 2019 14:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snel weer gaat want word nu al moe van je
Nee, mij ook nietquote:
Hehe. Was 1 van 2 vrouwen die me herkendequote:
hahatjesquote:Op maandag 20 mei 2019 15:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu gaat Crack_ net weg en die wist nog wel een leuk woord voor haar
*hahaatjesquote:Op maandag 20 mei 2019 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Was 1 van 2 vrouwen die me herkende
[..]
hahatjes
Hoe moeten we nu het antwoord weten als zij middenin een discussie aftaait, zit met mijn handen in het haarquote:Op maandag 20 mei 2019 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fobie is een irrationele angst toch?
Is al weer even geleden.
Jazeker.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je chipszak gezien donderdag?
Dit heb ik ookquote:Op maandag 20 mei 2019 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo ben ik bang voor aantrekkelijke vrouwen.
Wat is deze?quote:
Die heb ik ook vaak!quote:Op maandag 20 mei 2019 16:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk het.
Ik heb nu zo'n slokdarm spasme wat op een hartaanval lijkt.
Wilde naat de foto sturen van Castlefest jaren geleden.quote:
Ahaha. Die heb ik ook nog ergens, maar heel ver weg ergens. Zal verdwaald staan op een externe harde schijf oid.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde naat de foto sturen van Castlefest jaren geleden.
Kan hem niet vinden op deze laptop. Staat vast op een van de anderen.
Roze,quote:Op maandag 20 mei 2019 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom is tegenwoordig iedereen roze, paars of iets er tussenin
Omdat de cultuur-marxistische elite alle uitingen van mannelijkheid wil onderdrukken om zo de traditionele basis van de samenleving (het gezin) te vernietigen en de bevolking afhankelijk te maken van de staat voor haar welzijn onder het mom van individuele vrijheid.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat ik het heb gevraagd,quote:
Moet nog eens goed kijken, je lijkt wel wat veranderd. Niet gek natuurlijk, na zoveel jaar.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha. Die heb ik ook nog ergens, maar heel ver weg ergens. Zal verdwaald staan op een externe harde schijf oid.
Is het roze? Kan het niet goed zien. Lijkt wel violet of iets.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
oh he jij, ja, wat Kaneel zegt dus. Maar ik heb een redelijk goed fotografisch geheugen, dus de beelden van afgelopen meet staan gewoon prima op mijn harde breinschijfquote:
Zou wat zijn als ik nog steeds 16 was. Ik denk dat het 10 jaar geleden is oid dat ik je heb gezien.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet nog eens goed kijken, je lijkt wel wat veranderd. Niet gek natuurlijk, na zoveel jaar.
Ja, beetje lila-achtig, maar zie ook mensen hier in het roze en paars dus was meer algemene vraagquote:Op maandag 20 mei 2019 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het roze? Kan het niet goed zien. Lijkt wel violet of iets.
Ik dacht dat je 17 was, maar kan er naast zitten.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ik nog steeds 16 was. Ik denk dat het 10 jaar geleden is oid dat ik je heb gezien.
edit; maar herkende je meteen,![]()
.
Melding gemaakt.quote:
Melding gemaakt.quote:
Buiten dat ik niet weet wie u bent doet dit mij niks. De @ meldingen zijn vervelend en zal ik u voor blijven vermelden.quote:
Melding gemaakt. Alhoewel de lafaard het snel veranderd. Maar ik neem een screenshot van elke melding.quote:
Huh?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:38 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Melding gemaakt. Alhoewel de lafaard het snel veranderd.
Coward.quote:
Niemand want ik heb geen drang naar kliekjesgedrag.quote:
Bedoel een sportclubquote:Op maandag 20 mei 2019 18:39 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Niemand want ik heb geen drang naar kliekjesgedrag.
Goedzo gaan ze misschien eindelijk eens werk er van maken.quote:
Melding gemaakt.quote:
Jankenquote:Op maandag 20 mei 2019 18:46 schreef MisterMaster het volgende:
Dit forum houd zich teveel vast aan de galbakken die ze hebben 24/7. Deze definitief bannen zou een frisse wind kunnen betekenen. Sowieso een dood einde met deze figuren. Niks te verliezen dus. Bannen en opnieuw beginnen. Melden ze zich weer aan met dezelfde frituur verhalen en @ zuigerij. Bannen.Deze figuren gaan sowieso de doodsteek voor je forum betekenen.Mensen blijven weg. En als er iemand komt rennen ze nog harder weg door deze gasten.
Lag jij vroeger niet in de clinch met mijn goede vriend @Guus_Geluk7quote:Op maandag 20 mei 2019 18:46 schreef MisterMaster het volgende:
Dit forum houd zich teveel vast aan de galbakken die ze hebben 24/7. Deze definitief bannen zou een frisse wind kunnen betekenen. Sowieso een dood einde met deze figuren. Niks te verliezen dus. Bannen en opnieuw beginnen. Melden ze zich weer aan met dezelfde frituur verhalen en @ zuigerij. Bannen.Deze figuren gaan sowieso de doodsteek voor je forum betekenen.Mensen blijven weg. En als er iemand komt rennen ze nog harder weg door deze gasten.
Nee hoor dacht je dat? Loop al vanaf het begin mee. Jij bent gewoon een ongelofelijke lul. Samen met dat @ clubje en de rest. Verstieren het hier. Maar schijnbaar is dat best. Je bent een loser.quote:
Nee MM klaar nuquote:Op maandag 20 mei 2019 18:50 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Nee hoor dacht je dat? Loop al vanaf het begin mee. Jij bent gewoon een ongelofelijke lul. Samen met dat @ clubje en de rest. Verstieren het hier. Maar schijnbaar is dat best. Je bent een loser.
Hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je de jacht op een vruchtbare deerne opgegeven?
gg7 ik zou er vanaf stappen. Het red je forum niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lag jij vroeger niet in de clinch met mijn goede vriend @:guus_geluk7
Redt*quote:Op maandag 20 mei 2019 18:52 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
gg7 ik zou er vanaf stappen. Het red je forum niet.
Jij was toch ook eens een moderator?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij moet de beste man naar een bejaardentehuis toe
Gelukkig niet, hoezo?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:54 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Jij was toch ook eens een moderator?
Tot morgenquote:Op maandag 20 mei 2019 18:59 schreef MisterMaster het volgende:
Oke ik ben weg. Er worden reacties verwijderd. Tot nooit meer ziens. Weer een user weg.
Daaaaaag.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:59 schreef MisterMaster het volgende:
Oke ik ben weg. Er worden reacties verwijderd. Tot nooit meer ziens. Weer een user weg.
quote:Op maandag 20 mei 2019 18:59 schreef MisterMaster het volgende:
Als je zo snel begint met janken dan kun je nooit een gemis zijn. Tot morgenquote:Op maandag 20 mei 2019 18:59 schreef MisterMaster het volgende:
Jaquote:Op maandag 20 mei 2019 19:13 schreef Goudenvis het volgende:
Gaan jullie straks ook de SP een vraag stellen?
quote:Op maandag 20 mei 2019 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Emma ook echt, tering wat een psychiatrische patiënt is dat dan zeg
Nou nou nou. Ietwat overenthousiast wel ja. Maar die sneer naar Madonna vond ik wel mooi.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Emma ook echt, tering wat een psychiatrische patiënt is dat dan zeg
Echt dumpen ergens achteraf in Angola in haar blote kont, hups gillen maar meisje.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begint gewoon te jeuken ja
Die teleurgestelde neger uit Zweden mag zijn frustratie daar wel op botvierenquote:Op maandag 20 mei 2019 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt dumpen ergens achteraf in Angola in haar blote kont, hups gillen maar meisje.
Met zijn tongetje.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die teleurgestelde neger uit Zweden mag zijn frustratie daar wel op botvieren
Zoals gezegd, psychiatrische patiënt.quote:
Dit vind je ook niks?quote:Op maandag 20 mei 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals gezegd, psychiatrische patiënt.
Zo'n hoofd heeft ze ook he. Bij sommigen zie je gewoon dat ze knettergek zijnquote:Op maandag 20 mei 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals gezegd, psychiatrische patiënt.
quote:
Heb daar een radar voor maar goed dit lijkt me overduidelijk.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo'n hoofd heeft ze ook he. Bij sommigen zie je gewoon dat ze knettergek zijn
Misdraag je niet zo.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb daar een radar voor maar goed dit lijkt me overduidelijk.
Doe je haar gewoon een plezier mee natuurlijkquote:Op maandag 20 mei 2019 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou halverwege iets te hard bijten.
Is er wel de kans dat je eindelijk eens lekker ondergepist kan wordenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat ze op de crazy scale gewoon te hoog staat
Walgelijk.quote:
Maar ik denk dat ik dat liever bij haar doe dan andersom hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is er wel de kans dat je eindelijk eens lekker ondergepist kan worden
Klopt.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij mensen met een vagina iets te hoog op een voetstuk staan.
Beetje hetzelfde effect als vingeren met verwaarloosde nagels.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe je haar gewoon een plezier mee natuurlijk
Oh zo, dacht altijd dat jij met je mondje eronder ging liggenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik dat liever bij haar doe dan andersom haha
Geen ervaring mee, lijkt me vooral heel bijzonderquote:Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh zo, dacht altijd dat jij met je mondje eronder ging liggen
Bij bol.com 13 euro per stukquote:Op maandag 20 mei 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dat is wel redelijk belangrijk, en wat noem je duur
Is toch belangrijk dat de jongeren dat leren?quote:
Vijf maar ik moet die ik hierboven heb gelinkt hebben want er is er 1 kapot en 2 hebben veel minder dan 210 lm overquote:Op maandag 20 mei 2019 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
https://www.ledlampenkope(...)SeYZnfIaAs3IEALw_wcB
Hoeveel gaan erin
Is wel zuinige shit en gaan lang mee gok ik, dus dan valt het goed meequote:Op maandag 20 mei 2019 21:23 schreef Zosk het volgende:
https://ledworld.nl/calex(...)it-3000k-473859.html
Alsnog 7,19 per stuk man man man
Ik weet niet wat het is maar er zijn er al 4 kapot gegaan in 3 jaar tijd en dus nu nog eens 2 die half kapot zijnquote:Op maandag 20 mei 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel zuinige shit en gaan lang mee gok ik, dus dan valt het goed mee
Kan je dat aflezen, ja?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is maar er zijn er al 4 kapot gegaan in 3 jaar tijd en dus nu nog eens 2 die half kapot zijn
Heb echt sterke nagelsquote:Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde effect als vingeren met verwaarloosde nagels.
Er was mij in een pm door een moderator iets anders beloofd. Melding wederom gemaakt.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:28 schreef Goudenvis het volgende:
@:mistermaster je was 6 seconden geleden onlineje zou toch voor altijd weggaan?
Hoe bedoel je aflezen? Twee geven er gewoon minder licht dan die andere twee die het nog doenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je dat aflezen, ja?
25.000 uur komt ongeveer neer op 3 jaar, dus dat klopt wel haha
Waarom heb je een melding gemaakt?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:30 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Er was mij in een pm door een moderator iets anders beloofd. Melding wederom gemaakt.
Goed gedaan.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:30 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Er was mij in een pm door een moderator iets anders beloofd. Melding wederom gemaakt.
Omdat je een dikke hoerenmoeder hebtquote:
quote:
Omdat je zo specifiek 210lm neerzettequote:Op maandag 20 mei 2019 21:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je aflezen? Twee geven er gewoon minder licht dan die andere twee die het nog doen![]()
Ja per lamp dan toch ;s
Ah ja, deze zijn gewoon 210 lm, heb er eentje in mn handenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat je zo specifiek 210lm neerzette
Ja, maar er gaan er toch 5 tegelijk in.
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:33 schreef Zosk het volgende:
@:Le_Professeur ik ga wel vijf goedkopere kopen idd, nog iets goedkoper dan die jij linkte
Dan heb ik vijf dezelfde (nieuw) voor minder geld dan drie van deze
En dat is te weinig?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah ja, deze zijn gewoon 210 lm, heb er eentje in mn handen
Nee zeker niet, maar twee van de vier die het nog "doen" geven dus veel minder licht dan datquote:
Dramaquote:Op maandag 20 mei 2019 21:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar twee van de vier die het nog "doen" geven dus veel minder licht dan dat
Zeker wel iddquote:Op maandag 20 mei 2019 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geeft gewoon ook voldoening om de beste deal te pakken, goeie tatta ben je
Gelukkig bestel je dat altijd dus op vlak geen verrassingenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zie niet eens meer wat voor avondeten ik heb haha
Vandaag Maccie geweest want was pas om half 9 thuisquote:Op maandag 20 mei 2019 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gelukkig bestel je dat altijd dus op vlak geen verrassingen
Keurig, gisteren had je ook pizza he?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vandaag Maccie geweest want was pas om half 9 thuis
Gisteren pizza iddquote:Op maandag 20 mei 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Keurig, gisteren had je ook pizza he?
Ik heb andijvie gehad
Andijvie, eet iemand dat nog in 2019?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Keurig, gisteren had je ook pizza he?
Ik heb andijvie gehad
Zeker wel, en gezond. Moet wel de balans houden natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gisteren pizza idd
Was het lekker? Ik vind dat niets
Nee denk dat ik de enige benquote:Op maandag 20 mei 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andijvie, eet iemand dat nog in 2019?
Goed gedaanquote:Op maandag 20 mei 2019 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeker wel, en gezond. Moet wel de balans houden natuurlijk.
Volgens mij vind jij dit van iedereenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind haar een prima toevoeging maar zij mij blijkbaar niet
@haags_verdrietjequote:Op maandag 20 mei 2019 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij dit van iedereen
Had je net zo goed niet kunnen eten qua nutrients.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vandaag Maccie geweest want was pas om half 9 thuis
Moet mn vetjes beetje op peil (haha pijl) houdenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had je net zo goed niet kunnen eten qua nutrients.
leukjesquote:Op maandag 20 mei 2019 21:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet mn vetjes beetje op peil (haha pijl) houden
Verder zijn er weinigquote:Op maandag 20 mei 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja
Ja oke een aardig punt maar daar kan je ook niet omheen
Ik weet niet eens wie die gast is.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lag jij vroeger niet in de clinch met mijn goede vriend @:guus_geluk7
Is best te doen mits hij niet in een bepaalde rol kruipt hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 21:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Verder zijn er weinig
VK vind ik over het algemeen ook geen positieve toevoeging
Trap er niet in!quote:Op maandag 20 mei 2019 21:44 schreef Zosk het volgende:
Kwam @:Cronometer nu alleen ff melden dat ik op moet flikkeren van fok?
Ik voel me echt speciaal nu
Tussen de ejaculaties van Hassan en Djedango door zelfs.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:44 schreef Zosk het volgende:
Ik denk daar anders overquote:Op maandag 20 mei 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is best te doen mits hij niet in een bepaalde rol kruipt haha
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tussen de ejaculaties van Hassan en Djedango door zelfs.
Jij bent haar laatste strohalmquote:Op maandag 20 mei 2019 21:44 schreef Zosk het volgende:
Het is nu zover gekomen in KLB dat Guus gewoon hier een van de betere users zou zijn.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie die gast is.
Ik geef haar groot gelijkquote:Op maandag 20 mei 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tussen de ejaculaties van Hassan en Djedango door zelfs.
Haha wie valt er nou over huidskleurquote:Op maandag 20 mei 2019 21:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb de verkeerde huidskleur en een kleine penis
Geen idee, echt bekrompen ben je dan. Het is 2019quote:Op maandag 20 mei 2019 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha wie valt er nou over huidskleur
Scherpquote:Op maandag 20 mei 2019 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha wie valt er nou over huidskleur
Gewoon lekker laten uitwonen door wat broekies, niets mis meequote:Op maandag 20 mei 2019 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meh, op haar leeftijd misschien niet meer zo handig.
Oudere vrouwen mogen geen seks meer hebben?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meh, op haar leeftijd misschien niet meer zo handig.
Slet zijn op die leeftijd vermindert de marktwaarde wel drastisch.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oudere vrouwen mogen geen seks meer hebben?
Vind het allemaal wel wat hebben, jij danquote:Op maandag 20 mei 2019 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, echt bekrompen ben je dan. Het is 2019
Alleen bij mannen die toch al niet meetellen.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Slet zijn op die leeftijd vermindert de marktwaarde wel drastisch.
Ja, behalve Aziaten, daar heb ik echt niks mee.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het allemaal wel wat hebben, jij dan
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen bij mannen die toch al niet meetellen.
Ik ben bij driequote:Op maandag 20 mei 2019 21:52 schreef Zosk het volgende:
Was GOT gewoon helemaal vergeten zo slecht is het dit seizoen haha
Nu maar ff kijken dan zijn we er voor altijd vanaf
Ik ben al klaar. Vanaf seizoen 4 kijk ik het alleen maar omdat in nou eenmaal begonnen benquote:Op maandag 20 mei 2019 21:52 schreef Zosk het volgende:
Was GOT gewoon helemaal vergeten zo slecht is het dit seizoen haha
Nu maar ff kijken dan zijn we er voor altijd vanaf
Ik doe dat bij andere series niet, maar dit wil ik wel afkijken helaasquote:Op maandag 20 mei 2019 21:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben al klaar. Vanaf seizoen 4 kijk ik het alleen maar omdat in nou eenmaal begonnen ben
Gewoon wat ik verwacht had eigenlijk. Snap ook niet zo goed wat mensen precies willen als alle kaarten al op tafel liggen.quote:
Niet alles in zes kutafleveringen proppenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon wat ik verwacht had eigenlijk. Snap ook niet zo goed wat mensen precies willen als alle kaarten al op tafel liggen.
dat kloptquote:Op maandag 20 mei 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Crack is volgens mij Hollands of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |