quote:Op maandag 20 mei 2019 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Emma ook echt, tering wat een psychiatrische patiënt is dat dan zeg
Nou nou nou. Ietwat overenthousiast wel ja. Maar die sneer naar Madonna vond ik wel mooi.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Emma ook echt, tering wat een psychiatrische patiënt is dat dan zeg
Echt dumpen ergens achteraf in Angola in haar blote kont, hups gillen maar meisje.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begint gewoon te jeuken ja
Die teleurgestelde neger uit Zweden mag zijn frustratie daar wel op botvierenquote:Op maandag 20 mei 2019 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt dumpen ergens achteraf in Angola in haar blote kont, hups gillen maar meisje.
Met zijn tongetje.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die teleurgestelde neger uit Zweden mag zijn frustratie daar wel op botvieren
Zoals gezegd, psychiatrische patiënt.quote:
Dit vind je ook niks?quote:Op maandag 20 mei 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals gezegd, psychiatrische patiënt.
Zo'n hoofd heeft ze ook he. Bij sommigen zie je gewoon dat ze knettergek zijnquote:Op maandag 20 mei 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals gezegd, psychiatrische patiënt.
quote:
Heb daar een radar voor maar goed dit lijkt me overduidelijk.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo'n hoofd heeft ze ook he. Bij sommigen zie je gewoon dat ze knettergek zijn
Misdraag je niet zo.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb daar een radar voor maar goed dit lijkt me overduidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |