Als je zo snel begint met janken dan kun je nooit een gemis zijn. Tot morgenquote:Op maandag 20 mei 2019 18:59 schreef MisterMaster het volgende:
Oke ik ben weg. Er worden reacties verwijderd. Tot nooit meer ziens. Weer een user weg.
Jaquote:Op maandag 20 mei 2019 19:13 schreef Goudenvis het volgende:
Gaan jullie straks ook de SP een vraag stellen?
quote:Op maandag 20 mei 2019 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Emma ook echt, tering wat een psychiatrische patiënt is dat dan zeg
Nou nou nou. Ietwat overenthousiast wel ja. Maar die sneer naar Madonna vond ik wel mooi.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Emma ook echt, tering wat een psychiatrische patiënt is dat dan zeg
Echt dumpen ergens achteraf in Angola in haar blote kont, hups gillen maar meisje.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begint gewoon te jeuken ja
Die teleurgestelde neger uit Zweden mag zijn frustratie daar wel op botvierenquote:Op maandag 20 mei 2019 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt dumpen ergens achteraf in Angola in haar blote kont, hups gillen maar meisje.
Met zijn tongetje.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die teleurgestelde neger uit Zweden mag zijn frustratie daar wel op botvieren
Zoals gezegd, psychiatrische patiënt.quote:
Dit vind je ook niks?quote:Op maandag 20 mei 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals gezegd, psychiatrische patiënt.
Zo'n hoofd heeft ze ook he. Bij sommigen zie je gewoon dat ze knettergek zijnquote:Op maandag 20 mei 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals gezegd, psychiatrische patiënt.
quote:
Heb daar een radar voor maar goed dit lijkt me overduidelijk.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo'n hoofd heeft ze ook he. Bij sommigen zie je gewoon dat ze knettergek zijn
Misdraag je niet zo.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb daar een radar voor maar goed dit lijkt me overduidelijk.
Doe je haar gewoon een plezier mee natuurlijkquote:Op maandag 20 mei 2019 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou halverwege iets te hard bijten.
Is er wel de kans dat je eindelijk eens lekker ondergepist kan wordenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat ze op de crazy scale gewoon te hoog staat
Walgelijk.quote:
Maar ik denk dat ik dat liever bij haar doe dan andersom hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is er wel de kans dat je eindelijk eens lekker ondergepist kan worden
Klopt.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij mensen met een vagina iets te hoog op een voetstuk staan.
Beetje hetzelfde effect als vingeren met verwaarloosde nagels.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe je haar gewoon een plezier mee natuurlijk
Oh zo, dacht altijd dat jij met je mondje eronder ging liggenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik dat liever bij haar doe dan andersom haha
Geen ervaring mee, lijkt me vooral heel bijzonderquote:Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh zo, dacht altijd dat jij met je mondje eronder ging liggen
Bij bol.com 13 euro per stukquote:Op maandag 20 mei 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dat is wel redelijk belangrijk, en wat noem je duur
Is toch belangrijk dat de jongeren dat leren?quote:
Vijf maar ik moet die ik hierboven heb gelinkt hebben want er is er 1 kapot en 2 hebben veel minder dan 210 lm overquote:Op maandag 20 mei 2019 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
https://www.ledlampenkope(...)SeYZnfIaAs3IEALw_wcB
Hoeveel gaan erin
Is wel zuinige shit en gaan lang mee gok ik, dus dan valt het goed meequote:Op maandag 20 mei 2019 21:23 schreef Zosk het volgende:
https://ledworld.nl/calex(...)it-3000k-473859.html
Alsnog 7,19 per stuk man man man
Ik weet niet wat het is maar er zijn er al 4 kapot gegaan in 3 jaar tijd en dus nu nog eens 2 die half kapot zijnquote:Op maandag 20 mei 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel zuinige shit en gaan lang mee gok ik, dus dan valt het goed mee
Kan je dat aflezen, ja?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is maar er zijn er al 4 kapot gegaan in 3 jaar tijd en dus nu nog eens 2 die half kapot zijn
Heb echt sterke nagelsquote:Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde effect als vingeren met verwaarloosde nagels.
Er was mij in een pm door een moderator iets anders beloofd. Melding wederom gemaakt.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:28 schreef Goudenvis het volgende:
@:mistermaster je was 6 seconden geleden onlineje zou toch voor altijd weggaan?
Hoe bedoel je aflezen? Twee geven er gewoon minder licht dan die andere twee die het nog doenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je dat aflezen, ja?
25.000 uur komt ongeveer neer op 3 jaar, dus dat klopt wel haha
Waarom heb je een melding gemaakt?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:30 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Er was mij in een pm door een moderator iets anders beloofd. Melding wederom gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |