dat je een man met oorbellen bent?quote:Op maandag 20 mei 2019 14:50 schreef SideEffect het volgende:
Las net een topic over een man van 40 die zich zorgen maakt over oorbellen, wish dat dit mijn struggles zijn als ik 40 ben
Op dit moment heb ik de Spotify playlist Heart Beats aan.quote:
Dat waarschijnlijk ook.quote:
OMDAT ANGST TOCH BIJNA NOOIT RATIONEEL ISquote:Op maandag 20 mei 2019 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
HOE KUN JE NOU BANG ZIJN VOOR GARNALEN?
Gezelligquote:Op maandag 20 mei 2019 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik de Spotify playlist Heart Beats aan.
Maar als ik door moet werken dan liever iets stevigers zoals Slipknot of hardstyle
TEVEEL POOTJES EN RARE BEWEGINKJESquote:Op maandag 20 mei 2019 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
HOE KUN JE NOU BANG ZIJN VOOR GARNALEN?
quote:Op maandag 20 mei 2019 14:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja!
R&P / Help, ik durf geen oorbellen te dragen
DIEEEE DIEEEEE DIEEEEEquote:
slipknot yeaaa dood verderf herrie yeaaaaquote:Op maandag 20 mei 2019 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik de Spotify playlist Heart Beats aan.
Maar als ik door moet werken dan liever iets stevigers zoals Slipknot of hardstyle
quote:Nu denk ik dat het een soort van fetisj is. Ik wordt namelijk ook opgewonden van het dragen van oorbellen. Maar ik weet dus niet of dit altijd zo is geweest. En of dit het gevolg is van het feit niemand lijkt te willen dat ik oorbellen draag, zodat het daardoor spannend (en opwindend) is om ze dragen. Immers als ik oorbellen zou dragen, zou ik ook niet de hele dag opgewonden kunnen zijn. Dat lijkt mij zowel fysisch als fysiek onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |