quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
oh knusquote:Op maandag 20 mei 2019 14:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb meestal ook mijn handen in de zakken
ahwquote:Op maandag 20 mei 2019 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt janken weer![]()
Yoshi had een ontsteking bij zijn kieswortels, dus die moest onder het mes en Orka had een blaasontsteking met blaassteentjes, dus die mocht ook gelijk een blaasspoeling. Lijkt me echt zeer onaangenaam overigens![]()
Yoshi gaat wel goed, maar Orka is nog even afwachten.
Welke muziek?quote:Op maandag 20 mei 2019 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt amper, maar oordopjes met muziek en twee dagen niet op het hoofdkantoor zitten maakt veel goed.
Ik heb nog 10 dagen om een ruwe versie van scriptie in te leveren, en ik zit op FOK!, dus het gaat opperbestquote:Ben je nog aan den studie ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 mei 2019 14:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ga je nu nog een keer reageren op dezelfde post :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Is een extra waarschuwing van ho stop tot hier en niet verderquote:Op maandag 20 mei 2019 14:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Maar dan klik je toch ook op de spoiler in de spoiler
quote:Op maandag 20 mei 2019 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Je bent nog altijd zeer vermoeiend merk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op maandag 20 mei 2019 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]was heel serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah Okequote:Op maandag 20 mei 2019 14:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is een extra waarschuwing van ho stop tot hier en niet verder
Garnalenquote:Op maandag 20 mei 2019 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oehh nieuw aquarium, wat voor vissen heb je erin?
Hier ook alles goed, recentelijk 360 euro kunnen neertikken voor de caven,want ziekjes, maar alles voor die harige vriendjes he.
quote:Op maandag 20 mei 2019 14:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik las kneus en zou niet onterecht geweest zijn dan
gekke vis xDquote:Op maandag 20 mei 2019 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Garnalen
Sow, dat is nogal wat. Wat hadden ze?
Best kutquote:Op maandag 20 mei 2019 14:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een nieuw lief scheldwoord geleerd, slutbag
Wat vinden jullie ervan
waarom dat nou weer? Je hebt toch geen krassen op de polsen hequote:Op maandag 20 mei 2019 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]neuh, ik heb mn handen altijd verstopt in lange mouwen
slettetas? Nou, lief hoor... Slettetas...quote:Op maandag 20 mei 2019 14:43 schreef Crack_ het volgende:
Wat vinden jullie ervan
Als het gemeend is welquote:Op maandag 20 mei 2019 14:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind dat wel zo netjes om te zeggen
Niet geklikt, maar jaquote:Op maandag 20 mei 2019 14:37 schreef HPLC het volgende:
Zal ik hierop solliciteren?
https://betabanen.nl/vaca(...)_campaign=2019-05-20
@:McGrath
Alles met slet erin is goedquote:Op maandag 20 mei 2019 14:43 schreef Crack_ het volgende:
Wat vinden jullie ervan
In dat geval goed gedaanquote:Op maandag 20 mei 2019 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook gemeend, ben heus niet altijd gemeen
Nee precies, dus die hebben zoiets van: wtfquote:Op maandag 20 mei 2019 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh knus
[..]
ahwlijkt me ook en vind bij beestjes nog zieliger omdat ze niks kunnen relativeren of uitgelegd krijgen
hopelijk snel helemaal beter dan, gedoe
jammerquote:
SOW WAT EEN PERSOONLIJKE VRAAGquote:Op maandag 20 mei 2019 14:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom dat nou weer? Je hebt toch geen krassen op de polsen he
scheldwoordquote:Op maandag 20 mei 2019 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
slettetas? Nou, lief hoor... Slettetas...
ahwquote:
lol, deed ik vroeger ook vaak jaquote:Op maandag 20 mei 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
SOW WAT EEN PERSOONLIJKE VRAAG
maar nee gewoon omdat ik dat fijn vind, en dan maak ik meestal zo'n soort frommeltje van het uiteinde van mn mouw en hou die in mn hand
Ik vind garnalen engquote:Op maandag 20 mei 2019 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Garnalen
Sow, dat is nogal wat. Wat hadden ze?
quote:Op maandag 20 mei 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind garnalen eng![]()
ja mag ik niet meer zeggen
Ja van die sletten waarin je kunt helicopteren. Je kent ze wel.quote:
ik leef nog in vroegerquote:Op maandag 20 mei 2019 14:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
lol, deed ik vroeger ook vaak jaGelukkig draag ik geen truien meer
Heerlijk altijd hoe mensen dan krampachtig gaan reageren omdat ze zich aangevallen voelenquote:Op maandag 20 mei 2019 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
vis vis ik zweer het je, ok klaar nu
Had het al gelezenquote:Op maandag 20 mei 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind garnalen eng![]()
ja mag ik niet meer zeggen
Ben nog maagd, geen ideequote:Op maandag 20 mei 2019 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja van die sletten waarin je kunt helicopteren. Je kent ze wel.
Heb zo'n warm hart dat ik alleen maar t-shirts kan dragenquote:Op maandag 20 mei 2019 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik leef nog in vroeger
hoezo, ben je too hot for sweaters bangbang litlit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |