Jankenquote:Op maandag 20 mei 2019 18:46 schreef MisterMaster het volgende:
Dit forum houd zich teveel vast aan de galbakken die ze hebben 24/7. Deze definitief bannen zou een frisse wind kunnen betekenen. Sowieso een dood einde met deze figuren. Niks te verliezen dus. Bannen en opnieuw beginnen. Melden ze zich weer aan met dezelfde frituur verhalen en @ zuigerij. Bannen.Deze figuren gaan sowieso de doodsteek voor je forum betekenen.Mensen blijven weg. En als er iemand komt rennen ze nog harder weg door deze gasten.
Lag jij vroeger niet in de clinch met mijn goede vriend @Guus_Geluk7quote:Op maandag 20 mei 2019 18:46 schreef MisterMaster het volgende:
Dit forum houd zich teveel vast aan de galbakken die ze hebben 24/7. Deze definitief bannen zou een frisse wind kunnen betekenen. Sowieso een dood einde met deze figuren. Niks te verliezen dus. Bannen en opnieuw beginnen. Melden ze zich weer aan met dezelfde frituur verhalen en @ zuigerij. Bannen.Deze figuren gaan sowieso de doodsteek voor je forum betekenen.Mensen blijven weg. En als er iemand komt rennen ze nog harder weg door deze gasten.
Nee hoor dacht je dat? Loop al vanaf het begin mee. Jij bent gewoon een ongelofelijke lul. Samen met dat @ clubje en de rest. Verstieren het hier. Maar schijnbaar is dat best. Je bent een loser.quote:
Nee MM klaar nuquote:Op maandag 20 mei 2019 18:50 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Nee hoor dacht je dat? Loop al vanaf het begin mee. Jij bent gewoon een ongelofelijke lul. Samen met dat @ clubje en de rest. Verstieren het hier. Maar schijnbaar is dat best. Je bent een loser.
Hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je de jacht op een vruchtbare deerne opgegeven?
gg7 ik zou er vanaf stappen. Het red je forum niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lag jij vroeger niet in de clinch met mijn goede vriend @:guus_geluk7
Redt*quote:Op maandag 20 mei 2019 18:52 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
gg7 ik zou er vanaf stappen. Het red je forum niet.
Jij was toch ook eens een moderator?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij moet de beste man naar een bejaardentehuis toe
Gelukkig niet, hoezo?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:54 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Jij was toch ook eens een moderator?
Tot morgenquote:Op maandag 20 mei 2019 18:59 schreef MisterMaster het volgende:
Oke ik ben weg. Er worden reacties verwijderd. Tot nooit meer ziens. Weer een user weg.
Daaaaaag.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:59 schreef MisterMaster het volgende:
Oke ik ben weg. Er worden reacties verwijderd. Tot nooit meer ziens. Weer een user weg.
quote:Op maandag 20 mei 2019 18:59 schreef MisterMaster het volgende:
Als je zo snel begint met janken dan kun je nooit een gemis zijn. Tot morgenquote:Op maandag 20 mei 2019 18:59 schreef MisterMaster het volgende:
Jaquote:Op maandag 20 mei 2019 19:13 schreef Goudenvis het volgende:
Gaan jullie straks ook de SP een vraag stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |