Dit heb ik ookquote:Op maandag 20 mei 2019 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo ben ik bang voor aantrekkelijke vrouwen.
Wat is deze?quote:
Die heb ik ook vaak!quote:Op maandag 20 mei 2019 16:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk het.
Ik heb nu zo'n slokdarm spasme wat op een hartaanval lijkt.
Wilde naat de foto sturen van Castlefest jaren geleden.quote:
Ahaha. Die heb ik ook nog ergens, maar heel ver weg ergens. Zal verdwaald staan op een externe harde schijf oid.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde naat de foto sturen van Castlefest jaren geleden.
Kan hem niet vinden op deze laptop. Staat vast op een van de anderen.
Roze,quote:Op maandag 20 mei 2019 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom is tegenwoordig iedereen roze, paars of iets er tussenin
Omdat de cultuur-marxistische elite alle uitingen van mannelijkheid wil onderdrukken om zo de traditionele basis van de samenleving (het gezin) te vernietigen en de bevolking afhankelijk te maken van de staat voor haar welzijn onder het mom van individuele vrijheid.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat ik het heb gevraagd,quote:
Moet nog eens goed kijken, je lijkt wel wat veranderd. Niet gek natuurlijk, na zoveel jaar.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha. Die heb ik ook nog ergens, maar heel ver weg ergens. Zal verdwaald staan op een externe harde schijf oid.
Is het roze? Kan het niet goed zien. Lijkt wel violet of iets.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
oh he jij, ja, wat Kaneel zegt dus. Maar ik heb een redelijk goed fotografisch geheugen, dus de beelden van afgelopen meet staan gewoon prima op mijn harde breinschijfquote:
Zou wat zijn als ik nog steeds 16 was. Ik denk dat het 10 jaar geleden is oid dat ik je heb gezien.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet nog eens goed kijken, je lijkt wel wat veranderd. Niet gek natuurlijk, na zoveel jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |