dat je een man met oorbellen bent?quote:Op maandag 20 mei 2019 14:50 schreef SideEffect het volgende:
Las net een topic over een man van 40 die zich zorgen maakt over oorbellen, wish dat dit mijn struggles zijn als ik 40 ben
Op dit moment heb ik de Spotify playlist Heart Beats aan.quote:
Dat waarschijnlijk ook.quote:
OMDAT ANGST TOCH BIJNA NOOIT RATIONEEL ISquote:Op maandag 20 mei 2019 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
HOE KUN JE NOU BANG ZIJN VOOR GARNALEN?
Gezelligquote:Op maandag 20 mei 2019 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik de Spotify playlist Heart Beats aan.
Maar als ik door moet werken dan liever iets stevigers zoals Slipknot of hardstyle
TEVEEL POOTJES EN RARE BEWEGINKJESquote:Op maandag 20 mei 2019 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
HOE KUN JE NOU BANG ZIJN VOOR GARNALEN?
quote:Op maandag 20 mei 2019 14:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja!
R&P / Help, ik durf geen oorbellen te dragen
DIEEEE DIEEEEE DIEEEEEquote:
slipknot yeaaa dood verderf herrie yeaaaaquote:Op maandag 20 mei 2019 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar als ik door moet werken dan liever iets stevigers zoals Slipknot of hardstyle
quote:Nu denk ik dat het een soort van fetisj is. Ik wordt namelijk ook opgewonden van het dragen van oorbellen. Maar ik weet dus niet of dit altijd zo is geweest. En of dit het gevolg is van het feit niemand lijkt te willen dat ik oorbellen draag, zodat het daardoor spannend (en opwindend) is om ze dragen. Immers als ik oorbellen zou dragen, zou ik ook niet de hele dag opgewonden kunnen zijn. Dat lijkt mij zowel fysisch als fysiek onmogelijk.
doe ik graagquote:
gadverdamme zoskquote:Op maandag 20 mei 2019 14:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt geen kut van ben helemaal opgedroogd na de lunch
Ik druk mn vingers in mn ogeeeeeeeenquote:Op maandag 20 mei 2019 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
slipknot yeaaa dood verderf herrie yeaaaa
Dualityquote:Op maandag 20 mei 2019 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik druk mn vingers in mn ogeeeeeeeen
Angst wel, fobie niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OMDAT ANGST TOCH BIJNA NOOIT RATIONEEL IS
HOE KUN JE BANG ZIJN VOOR CLOWNS OF SPINNEN OF WHATEVER, WAT DOEN ZE JE AAN
groetjes caps
quote:Op maandag 20 mei 2019 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
mij niet bekend, waar staat ditquote:Op maandag 20 mei 2019 14:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je mag niet quoten uit andere topics, krijg je ban voor :s
das het enige wat langzaam de pijn stoptquote:Op maandag 20 mei 2019 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik druk mn vingers in mn ogeeeeeeeen
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
das het enige wat langzaam de pijn stopt
angst toch ook niet? zie voorbeeld van spinnen en clowns, fobie is toch gewoon een verergde angst?quote:
Goed, ik zal het mee naar achteren meenemen.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laat dat soort onzin maar mooi achterwegen
niet dat ik zie, maar bans worden niet besproken, want daar krijg je wel een ban voorquote:Op maandag 20 mei 2019 14:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weetnie maar ik kreeg daar een ban voor
Ik hoop dat je snel weer gaat want word nu al moe van jequote:Op maandag 20 mei 2019 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, ik zal het mee naar achteren meenemen.
dag dagquote:Op maandag 20 mei 2019 14:57 schreef Crack_ het volgende:
Nu ga ik naar huis doei, nogmaals veel plezier met GoT de mensen die het gaan kijken en de rest uh smakelijk eten ofzo
Fobie is een irrationele angst toch?quote:Op maandag 20 mei 2019 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
angst toch ook niet? zie voorbeeld van spinnen en clowns, fobie is toch gewoon een verergde angst?
Wel en ook een note en dat kan jij ook zienquote:Op maandag 20 mei 2019 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet dat ik zie, maar bans worden niet besproken, want daar krijg je wel een ban voor
Jammer dat je gaatquote:Op maandag 20 mei 2019 14:57 schreef Crack_ het volgende:
Nu ga ik naar huis doei, nogmaals veel plezier met GoT de mensen die het gaan kijken en de rest uh smakelijk eten ofzo
ik zag het zweet op je voorhoofd jaquote:Op maandag 20 mei 2019 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo ben ik bang voor aantrekkelijke vrouwen.
Thnx crackhead u2quote:Op maandag 20 mei 2019 14:57 schreef Crack_ het volgende:
ik interpreteer het toch andersquote:Op maandag 20 mei 2019 14:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wel en ook een note en dat kan jij ook zien
Je bent niet de enigequote:Op maandag 20 mei 2019 14:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snel weer gaat want word nu al moe van je
Nee, mij ook nietquote:
Hehe. Was 1 van 2 vrouwen die me herkendequote:
hahatjesquote:Op maandag 20 mei 2019 15:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu gaat Crack_ net weg en die wist nog wel een leuk woord voor haar
*hahaatjesquote:Op maandag 20 mei 2019 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Was 1 van 2 vrouwen die me herkende
[..]
hahatjes