SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Vaak geweest, legendarisch stadionquote:Op maandag 20 mei 2019 12:05 schreef ijs_beer het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/De_Langeleegte
quote:Op maandag 20 mei 2019 11:55 schreef Momo... het volgende:
[..]
[..]
Grotendeels correct.Wat leuk dat je de resultaten binnen hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga even kijken of ik een nieuwe DNA match binnen heb
![]()
Ik wil ook graag nog Ancestry en 23andme proberen, maar die shippen helaas niet naar Nederland.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Heb denk ik tot nu toe bij 2 concerten gezeten. Ik ga of vooraan staan of niet meestalquote:Op maandag 20 mei 2019 12:07 schreef Greys het volgende:
Ik hou van concerten zoals die van Waylon waar @:Cee en ik dit jaar heen gaan. Lekker zitten in een fijne stoel in het theater. Lekker vooraan. Lekker luisteren. Heeerlak!![]()
/oudwijf
Nicequote:Op maandag 20 mei 2019 12:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben één keer bij Mark Knopfler geweest (helemaal vooraan)
Ik ben eigenlijk nog nooit naar een echt groot concert geweest. EIC komt dan het dichtst in de buurt.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:07 schreef Greys het volgende:
Ik hou van concerten zoals die van Waylon waar @:Cee en ik dit jaar heen gaan. Lekker zitten in een fijne stoel in het theater. Lekker vooraan. Lekker luisteren. Heeerlak!![]()
/oudwijf
Een van mijn drie Bruce Springsteen-concerten was bij Pinkpop. De drukte kon ik verrassend genoeg nog enigszins aan, maar de warmte...allejezus zeg. In Nijmegen zijn we dan weer zeik- en zeiknat geregend. Springsteen met z'n "It's not raining hard enough yet!"quote:Op maandag 20 mei 2019 12:15 schreef Guanabana het volgende:
Festivals, zoiets als Lowlands ofzo, lijkt me ook echt pure horror, niks voor mij. Veel mensen, vies, druk, telkens staan, telkens een beetje hier en daar dralen, geen comfort.
Je bent vast niet naar zo'n bevrijdingsfestival geweest dan, zou je eigenlijk moeten doen, dan proef je hoe dat is. Als je met een leuke groep gaat en je hebt alcohol tot je beschikking en er is een beetje een goede line-up, dan veranderd de sfeer daarvan enorm.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:15 schreef Guanabana het volgende:
Festivals, zoiets als Lowlands ofzo, lijkt me ook echt pure horror, niks voor mij. Veel mensen, vies, druk, telkens staan, telkens een beetje hier en daar dralen, geen comfort.
Op festivals zocht ik wel eens een comfortabel hek op om tegen te zittenquote:Op maandag 20 mei 2019 12:15 schreef Guanabana het volgende:
En goed weer!! Dat is zó'n verschil heb ik wel gemerktquote:Op maandag 20 mei 2019 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bent vast niet naar zo'n bevrijdingsfestival geweest dan, zou je eigenlijk moeten doen, dan proef je hoe dat is. Als je met een leuke groep gaat en je hebt alcohol tot je beschikking en er is een beetje een goede line-up, dan veranderd de sfeer daarvan enorm.
Haha, jij met je snacks en hapjesquote:Op maandag 20 mei 2019 12:29 schreef Dave het volgende:
Ja, hallo, ik houd me aanbevolen voor Golden Seats tickets, met gratis drank en hapjes, en leuke jonge mannelijke bediening.
Oh, en een schermpje in m'n stoel, zodat ik het goed kan zien.
Ik ook!quote:Op maandag 20 mei 2019 12:29 schreef Dave het volgende:
Ja, hallo, ik houd me aanbevolen voor Golden Seats tickets, met gratis drank en hapjes, en leuke jonge mannelijke bediening.
Oh dit wil ik ook welquote:Op maandag 20 mei 2019 12:29 schreef Dave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |