abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 20 mei 2019 @ 11:52:16 #276
213134 Momo
Geen puntjes
pi_186981064
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:45 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Het is ook wel leuk om het een keer van 'achter de schermen' te zien natuurlijk. Zoals Greys en Cee vorig jaar vertelden, over die acts die dan in een mum van tijd moeten worden opgebouwd :D

Familyshowtje meepakken zou ik nog kunnen doen ja, toch het idee dat je even bij dat hele circus geweest bent. Maar de noodzaak of drang voel ik niet echt eigenlijk.
Ik ook weet nog niet of ik bij de grote finale wil zijn dan, verwacht dat het sowieso meteen uitverkoopt in Nederland. En niks mis met een beetje mensenschuw zijn, meeste hier vinden dat wel herkenbaar :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 mei 2019 @ 11:52:18 #277
416575 crew  Kyran
pi_186981065
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:51 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik vind het wat dat betreft ook wel hetgeen wat me aantrekt in iets als Serious Request (glazen huis maar ook de lifeline), dat is ook gezamenlijk klagen en zeiken en juichen en huilen. (en de top 2000 heeft dat ook wel)
Ik was een groot fan van SR toen het nog een GH was, maar lifeline kon ik gewoon niet naar kijken :(

Top2000 is dan wel weer _O_
  Moderator maandag 20 mei 2019 @ 11:53:05 #278
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186981075
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

Voor iemand die een hekel aan mensenmassa's heeft vind ik het van mijzelf altijd raar dat ik zo graag naar festivals en concerten ga :D

I hate people! :P
Dan heb je een doel. Dat is waar ik op Schiphol achterkwam. Enorm druk, enorme chaos, maar ik had een doel: razende reporter zijn met een livestream. Koptelefoon en gaan met die banaan. Als ik dat niet had gedaan had ik het niet volgehouden. Als ik gewoon naar een concert of festival ga, dan is dat ook met een doel: ik wil de acts zien. Zonder doel erger ik me echt kapot.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 mei 2019 @ 11:53:14 #279
416575 crew  Kyran
pi_186981078
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Doe net als ik, gewoon als een zoutpilaar achterin staan.

#autist
Dat kan ik dus ook niet. Ik moet dan ook altijd vooraan staan, desnoods betalen voor eerste vak of gewoon er HEEL vroeg bij zijn _O-

Kan nog herinneren dat ik om 10:00 bij ingang van Rock Am Ring stond voor Metallica. Terwijl ze om 22:00 moesten beginnen.

Wel vooran kunnen staan tussen 100.000 man :P
  Official ESF Kreviewer maandag 20 mei 2019 @ 11:54:07 #280
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_186981091
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Je hebt het vast al ergens gepost maar ik heb nog niet alles gelezen. Heb je de finale gekeken? Helemaal? Wat vond je ervan?
Er werd me zelfs nog gevraagd om daar ook een review van te schrijven, maar daar heb ik ff geen zin meer in. :').

Ik heb de helft gezien denk ik en ben om half 12 naar bed gegaan en heb de volgende ochtend het laatste stukje nog even gekeken.
Ik vond er persoonlijk niet zoveel aan. Spannend wel wegens Nederland, maar ik vond het een zeer matige show met teveel nadruk op vreemde types en kijk ons eens liberaal zijn. Ultra-gelikte presentator die zichzelf heel belangrijk vond, slechte liedjes (slechter dan in de reviews vaak) en een veel en veel en veel te lang uitgerekte show. Dit had in 2 uur gekund.
De tussen-optredens waren bedroevend slecht, de regie was zeer slecht, de puntentelling was een complete farce en volledig onduidelijk voor een neutrale kijker. (wat een raar systeem met 2370 punten en dat je dan tegen 1 land overblijft die helemaal geen kans meer blijkt te maken)

Dus tja. Als een ander land had gewonnen had ik het een 2 gegeven. Nu een 3. Niet voor herhaling vatbaar. Wel heel gezellig in de SC.

Oh! Laten we duitsland niet vergeten. :').
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_186981092
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

Voor iemand die een hekel aan mensenmassa's heeft vind ik het van mijzelf altijd raar dat ik zo graag naar festivals en concerten ga :D

I hate people! :P
Op festivals wordt mij wel geregeld gevraagd of het allemaal wel goed met me gaat, terwijl er dan niks bijzonders aan de hand is. Gewoon een kwestie van resting bitch face :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 20 mei 2019 @ 11:54:38 #282
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_186981100
Ik had een keer een kaartje gekocht voor Steven Wilson, daar wilde ik echt graag naartoe, was toch pas over een jaar. Maar uiteindelijk ben ik niet gegaan omdat ik alleen moest en echt niet in mijn eentje voor het eerst naar zoiets durfde te gaan :') ;( was wel zonde
Koel en donker bewaren
pi_186981103
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat kan ik dus ook niet. Ik moet dan ook altijd vooraan staan, desnoods betalen voor eerste vak of gewoon er HEEL vroeg bij zijn _O-

Kan nog herinneren dat ik om 10:00 bij ingang van Rock Am Ring stond voor Metallica. Terwijl ze om 22:00 moesten beginnen.

Wel vooran kunnen staan tussen 100.000 man :P
Ik krijg altijd de kriebels als ik vooraan sta. Heb op Wacken een keer redelijk vooraan gestaan bij Iron Maiden. Dat was gewoon niet leuk meer, het geduw en getrek. Sindsdien ben ik er OK mee dat artiesten poppetjes ter grootte van een speldenknop op een podium ver weg zijn.
pi_186981107
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:49 schreef Momo... het volgende:
Ik heb mijn MyHeritage resultaten binnen, raad eens, mensen die mij gezien hebben :D
Aardig wat Deens gok ik
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 mei 2019 @ 11:55:15 #285
416575 crew  Kyran
pi_186981109
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:53 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dan heb je een doel. Dat is waar ik op Schiphol achterkwam. Enorm druk, enorme chaos, maar ik had een doel: razende reporter zijn met een livestream. Koptelefoon en gaan met die banaan. Als ik dat niet had gedaan had ik het niet volgehouden. Als ik gewoon naar een concert of festival ga, dan is dat ook met een doel: ik wil de acts zien. Zonder doel erger ik me echt kapot.
Denk dat je dat wel goed hebt ja :D

Ik kan echt heel slecht tegen tijdens een drukke dag in de stad of supermarkt lopen bijvoorbeeld.

Iedereen die je dan voor de voeten gaat lopen, niet uitkijken etc ....
  maandag 20 mei 2019 @ 11:55:33 #286
213134 Momo
Geen puntjes
pi_186981118
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Germaans/Scandinavisch?
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:50 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Nederlands, Duits en een beetje Scandinavisch. :P
Grotendeels correct.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 mei 2019 @ 11:56:13 #287
213134 Momo
Geen puntjes
pi_186981130
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Aardig wat Deens gok ik
Hoezo perse Deens? :P
  maandag 20 mei 2019 @ 11:56:44 #288
213134 Momo
Geen puntjes
pi_186981137
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik had een keer een kaartje gekocht voor Steven Wilson, daar wilde ik echt graag naartoe, was toch pas over een jaar. Maar uiteindelijk ben ik niet gegaan omdat ik alleen moest en echt niet in mijn eentje voor het eerst naar zoiets durfde te gaan :') ;( was wel zonde
Ik wil wel met jou een keer naar Steven Wilson gaan, staat ook nog op mijn lijstje.
Zag hem wel een keer in publiek bij een Ayreon concert :o
  Public Relations maandag 20 mei 2019 @ 11:56:51 #289
288245 crew  Moira.
Slamduncan
pi_186981139
Ik ben bij 3 ‘echte’ concerten geweest (Avril Lavigne, Gwen Stefani en Maroon 5), en bij alle 3 was ik vroeg genoeg aanwezig dat ik in het midden vooraan kon staan :@
Geduw en getrek viel voor mij wel mee daar. Heb nog nooit een concert ‘in de verte’ meegemaakt :D
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
  maandag 20 mei 2019 @ 11:57:32 #290
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_186981145
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:56 schreef Momo... het volgende:

[..]

Ik wil wel met jou een keer naar Steven Wilson gaan, staat ook nog op mijn lijstje.
Zag hem wel een keer in publiek bij een Ayreon concert :o
Heb het goedgemaakt door een jaar later met mijn vriend naar zijn volgende concert te gaan :D

Was dus ook meteen zowat het eerste concert waar ik ooit was :P (en viel reuze mee, ik had chaotische toestanden verwacht, maar was allemaal nogal mellow)
Koel en donker bewaren
  Moderator maandag 20 mei 2019 @ 11:57:42 #291
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186981149
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik was een groot fan van SR toen het nog een GH was, maar lifeline kon ik gewoon niet naar kijken :(

Top2000 is dan wel weer _O_
Geef Lifeline volgend jaar weer een kans, ik heb echt genoten van de momenten dat ze door Brabant liepen. Gewoon: überhaupt het lopen door de provincie, dat is echt fantastisch!
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Official ESF Kreviewer maandag 20 mei 2019 @ 11:57:52 #292
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_186981152
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:56 schreef Moira. het volgende:
Heb nog nooit een concert ‘in de verte’ meegemaakt
Ik zat ooit bij Michael Jackson in de kuip, zo ver mogelijk weg bij de show. Dan zie je echt helemaal niks. Hooguit een pixel in de verte. De rest zie je via schermen.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_186981154
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Er werd me zelfs nog gevraagd om daar ook een review van te schrijven, maar daar heb ik ff geen zin meer in. :').

Ik heb de helft gezien denk ik en ben om half 12 naar bed gegaan en heb de volgende ochtend het laatste stukje nog even gekeken.
Ik vond er persoonlijk niet zoveel aan. Spannend wel wegens Nederland, maar ik vond het een zeer matige show met teveel nadruk op vreemde types en kijk ons eens liberaal zijn. Ultra-gelikte presentator die zichzelf heel belangrijk vond, slechte liedjes (slechter dan in de reviews vaak) en een veel en veel en veel te lang uitgerekte show. Dit had in 2 uur gekund.
De tussen-optredens waren bedroevend slecht, de regie was zeer slecht, de puntentelling was een complete farce en volledig onduidelijk voor een neutrale kijker. (wat een raar systeem met 2370 punten en dat je dan tegen 1 land overblijft die helemaal geen kans meer blijkt te maken)

Dus tja. Als een ander land had gewonnen had ik het een 2 gegeven. Nu een 3. Niet voor herhaling vatbaar. Wel heel gezellig in de SC.

Oh! Laten we duitsland niet vergeten. :').
Je hebt het in elk geval geprobeerd :) Dat het niets voor jou is kan natuurlijk. Nogmaals bedankt voor het monnikenwerk van het schrijven van de kreviews en blijf gezellig meeposten in de SC :)
Ik ben de kleur MAGENTA
  maandag 20 mei 2019 @ 11:58:12 #294
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_186981156
quote:
Zag hem wel een keer in publiek bij een Ayreon concert
Haha dat moet ook maf zijn!
Koel en donker bewaren
  maandag 20 mei 2019 @ 11:59:02 #295
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_186981170
Lekker aan de zijkant, of zitten als het kan. Ik word helemaal gek als ik tussen 30.000 man moet staan.
Laatste concert was Pearl Jam in de Ziggo, lekker zittend op de ring uitkijkend over de dansende massa, heerlijk.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  maandag 20 mei 2019 @ 11:59:32 #296
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_186981178
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben in mijn leven nog maar drie keer ofzo naar een concert geweest :@ Waarvan twee keer het Pittig Popconcert van Telekids :D O+
Tot nu toe:

Billy Joel, Level42 (2x), Blųf, Jason Mraz (2x), Ilse DeLange, Shinedown, RHCP, Jamiroquai, Glennis Grace (Whitney tribute), 3 Doors Down. En voor dit jaar staan Ilse DeLange en Glennis (weer een Whitney Tribute in Ahoy deze keer) nog op het programma.

Geen spectaculair lange lijst maar meer dan 3x iig :P

En voor wie denkt "Shinedown"? Nee... dat is geen gospel :+

"I ain't no bungee expert or nothin', but I don't think he's supposed to be slamming into the ground like that."
pi_186981182
quote:

[..]

Hoezo perse Deens? :P
Nederlands en Duits liggen te veel voor de hand om die vraag te stellen met een smiley erbij, Zweeds/Noors/Fins leek me te ver gezocht en met Zuid-Europa had je wel een andere kleur haar gehad :P
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_186981192
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Lekker aan de zijkant, of zitten als het kan. Ik word helemaal gek als ik tussen 30.000 man moet staan.
Laatste concert was Pearl Jam in de Ziggo, lekker zittend op de ring uitkijkend over de dansende massa, heerlijk.
Zitplaatsen vind ik ook prima, ik word oud. Ik ben zelf best lang, maar er is toch altijd weer zo'n boomlange gast die dan weer voor mij gaat staan.

Ik kom naar het concert om het te zien, niet om tegen achterhoofden aan te kijken.
pi_186981225
Vorig jaar ben ik bij Gloryhammer geweest in een vrij kleine zaal. Op zich prima, maar mensen wilden crowdsurfen. Na verloop van tijd had ik echt geen zin meer om de volgende idioot te helpen }:|

Daarna nog bij NOFX geweest en toch even een momentje gepakt om vrolijk tegen iedereen aan te springen :s)
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 mei 2019 @ 12:03:20 #300
416575 crew  Kyran
pi_186981242
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 11:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik krijg altijd de kriebels als ik vooraan sta. Heb op Wacken een keer redelijk vooraan gestaan bij Iron Maiden. Dat was gewoon niet leuk meer, het geduw en getrek. Sindsdien ben ik er OK mee dat artiesten poppetjes ter grootte van een speldenknop op een podium ver weg zijn.
Je moet er wel tegen kunnen ja. Als ik alleen ben dan doe ik het wel, maar als ik met mijn vrouw ben ga ik meestal beetje achterin eerste vak staan. Heb je vaak heel veel ruimte, terwijl je super dichtbij staat.

Niet dat mijn vrouw niet tegen een stootje kan, maar dan let ik teveel op of alles goed gaat in plaats van dat ik concert volg :P

Wacken is trouwens _O_ Paar keer geweest, maar afgelopen jaren niet meer. Mis het wel, wat een sfeer daar.

Heb een paar legendarische concerten (voor mij) meegemaakt daar die echt nog steeds bovenaan mijn lijstjes van beste optreden staan.

Turisas in de tent in 2009 was echt episch :D

Sta je dan bijna vooraan met je mensenhaat :P
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')