Vind die kwetsbaarheid wel mooiquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja logisch, altijd mooi weer spelen maar het regent harder dan ze hebben kan
zosk ziet er standaard uit en bij jouquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:29 schreef McGrath het volgende:
@:Crack_ waarom zou hzaw wel serieus zijn en Zosk en ik niet?
Jeetjequote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zosk ziet er standaard uit en bij jouomdat die schoenen
Hehequote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is toch niet normaal alleen omdat jij ook gemaakt bent in china
nou oke, dan laat ik mijn andere ook niet zienquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zosk ziet er standaard uit en bij jouomdat die schoenen
Sowquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
trek het je niet aan zosk, ze is zelf zo'n basic trut
Google ia je (enige) vriendquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:35 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb nu mn eerste momentjes met ipad en IOS
vind het zo ingewikkeld allemaal
hoe verwijder ik al die troep apps?
hoe haal ik die witte randjes om icon apps weg?
hoe doe ik zwarte wallpaper?
Crack is best een rarequote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sow
Ja ik snap deze persoonlijke aanval op mij ook niet zo maar ja
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
nou oke, dan laat ik mijn andere ook niet zien
zei ook niet dat er iets mis mee wasquote:
Oh ja, ik heb ook dik haar maar geen kamquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, heb dik haar en vind vettig haar goor. Ik kam het alleen.
waarom zei je laatst dat roken "onvrouwelijk" was? :/ vond ik btje problematisch/unwoke. als je goede uitleg hebt zal ik je niet shamen op mijn call out-blog op tumblr met 40000 followers (:quote:
hij doet er wel maanden over om een nieuwe jas te kopenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
zei ook niet dat er iets mis mee was
Wel mooie jasquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij doet er wel maanden over om een nieuwe jas te kopen
Is het ook een lichaam als het nog een hompje cellen isquote:
Ja, want elk lichaam is een hompje cellenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is het ook een lichaam als het nog een hompje cellen is
ja want jimmy komt spontaan klaar bij het idee van een bevruchte eicelquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is het ook een lichaam als het nog een hompje cellen is
Nee, heb niet eens motorrijbewijsquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel stoer, heb je ook een bijpassende motor?
Ik ben meer een homp paprikachips en chocoladequote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, want elk lichaam is een hompje cellen
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat dan positief als standaard voor jullie zo negatief is
cute
hij heeft bijpassende hondenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel stoer, heb je ook een bijpassende motor?
Iets minder stoer maar toch kek.quote:
Ja dat kan ook natuurlijk, diabetes is een keuze.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben meer een homp paprikachips en chocolade
Waarom zou ik dat niet doen? Heeft hier geen ene kut mee te makenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat je je (enigszins) hypothetische kinderen later ook niet inenten dan?
Abortus ookquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Iets minder stoer maar toch kek.
[..]
Ja dat kan ook natuurlijk, diabetes is een keuze.
Je bemoeit je zo graag met andermans hompjes cellen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet doen? Heeft hier geen ene kut mee te maken
Heb je gedronken?quote:
Wanneer zie jij die het liefst?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Leuk, om 12 uur 's nachts de abortusdiscussie
Alleen voor de feestneuzen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Leuk, om 12 uur 's nachts de abortusdiscussie
Voor jou gaat het een beetje vervelen ondertussen dus?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb eigenlijk wel genoeg edities gezien hier
Ik hoop dat jij nog minstens 70 jaar op deze wereld mag doorbrengenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat is heel lang? zal er vast wel een keer klaar mee zijn
Je associatie is wat onlogisch maar soit. Het enige dat ik doe is 1) stellen dat het recht om te leven voor elk mens is en 2) aangeven dat de enige wetenschappelijke definitie voor het begin van menselijk leven de conceptie is, meer precies de vorming van een zygote.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bemoeit je zo graag met andermans hompjes cellen.
Ja, maar misschien zijn er anderen die er wel van genietenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voor jou gaat het een beetje vervelen ondertussen dus?
misschien aborteer ik mezelf wel danquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je zien als een erg late abortus.
Je bent geen wetenschapper Jimmy.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je associatie is wat onlogisch maar soit. Het enige dat ik doe is 1) stellen dat het recht om te leven voor elk mens is en 2) aangeven dat de enige wetenschappelijke definitie voor het begin van menselijk leven de conceptie is, meer precies de vorming van een zygote.
De conclusie daaruit lijkt me duidelijk, maar helaas gaat niemand op de argumenten in, maar blijft het bij het papegaaien van leuzen, insinuaties en incoherent gezwam.
Je bent geen wetenschapper Jimmy.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je associatie is wat onlogisch maar soit. Het enige dat ik doe is 1) stellen dat het recht om te leven voor elk mens is en 2) aangeven dat de enige wetenschappelijke definitie voor het begin van menselijk leven de conceptie is, meer precies de vorming van een zygote.
De conclusie daaruit lijkt me duidelijk, maar helaas gaat niemand op de argumenten in, maar blijft het bij het papegaaien van leuzen, insinuaties en incoherent gezwam.
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar misschien zijn er anderen die er wel van genieten
wat lief van je, maar ik vind 80 wel prima denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij nog minstens 70 jaar op deze wereld mag doorbrengen
begin van menselijk leven != menselijk leven met alle daarbijbehorende rechtenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat respecteer ikquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat lief van je, maar ik vind 80 wel prima denk ik
Oh, beetje doordrinken danquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
2 bier, ik was pas om 10 uur thuis vandaag.
En dit is dan de reactie die je krijgtquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent geen wetenschapper Jimmy.
[..]
Je bent geen wetenschapper Jimmy.
Is tegen die tijd AV een keer kampioen geworden van de PL denk je?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat lief van je, maar ik vind 80 wel prima denk ik
Ja, europa cup erbij, zal tegen die tijd vast wel een sponsornaam hebbenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is tegen die tijd AV een keer kampioen geworden van de PL denk je?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
begin van menselijk leven != menselijk leven met alle daarbijbehorende rechten
daarnaast stroman je iedereen hier ook de moeder wanneer je huilend plaatjes van foetussen van 16+ weken post terwijl het gaat over klompjes cellen
Haha je hoeft je heus niet helemaal weg te cijferen hoor. Zosk mag ook wel ergens iets van vindenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat er wat te doen is hier haha
Dit boeit me echt gruwelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dit is dan de reactie die je krijgt
Als je mycroft zie je dat ik hier meerdere keren heel wat wetenschappelijke artikelen gepost heb, maar iets zegt me dat je niet geïnteresseerd bent in de feiten.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, europa cup erbij, zal tegen die tijd vast wel een sponsornaam hebben
Nee maar dan wordt hij weer zo lekker depri hahaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
ook met meer bier krijg je de 1924 er niet uit
Dit klinkt alsof je het tegen je zoon van zes hebt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha je hoeft je heus niet helemaal weg te cijferen hoor. Zosk mag ook wel ergens iets van vinden
Nu uistraling er is kan je hem beter het vuur aan de schenen leggen, is zonde om deze kans niet te benuttenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou het hier bij, ik rol met een paar minuten mijn bed in.
beter van nietquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar dan wordt hij weer zo lekker depri haha
Of batshit craycray.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou ook dolgraag even door zijn haar willen gaanquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je het tegen je zoon van zes hebt.
En dat terwijl vrijwel iedereen hier meer redenen heeft om depressief te zijn dan ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu uistraling er is kan je hem beter het vuur aan de schenen leggen, is zonde om deze kans niet te benutten
Kom je toch wat serotonine tekort.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dat terwijl vrijwel iedereen hier meer redenen heeft om depressief te zijn dan ik.
als je mensenrechten toekent aan een bevruchte eicel kun je net zo goed mensenrechten toekennen aan spermacellen want dat is biologisch gezien ook de helft van een mensenlevenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom niet?
En helaas mogen die foetussen in Nederland nog twee maanden later gedood worden.
Zonde van de moeite, alsof je matrix theorie uitlegt aan een peuter.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu uistraling er is kan je hem beter het vuur aan de schenen leggen, is zonde om deze kans niet te benutten
En toch ben jij de depri alcoholist hahaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dat terwijl vrijwel iedereen hier meer redenen heeft om depressief te zijn dan ik.
Ik vind drie keer in een paar dagen wel veelquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha je hoeft je heus niet helemaal weg te cijferen hoor. Zosk mag ook wel ergens iets van vinden
Het punt is dat er geen ander moment is waarop menselijk leven begint, en daarom dus alle andere criteria arbitrair zijn, en geen stand houden in een logisch argument. En menselijk leven begint niet bij een spermacel.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je mensenrechten toekent aan een bevruchte eicel kun je net zo goed mensenrechten toekennen aan spermacellen want dat is biologisch gezien ook de helft van een mensenleven
ik vind 24 weken ook erg veel, maar daar gaat de discussie niet over
Dat zei je moeder gisteravond ookquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind drie keer in een paar dagen wel veel
Ben al jaren geen alcoholist meer hoor. Drink vrij weinig.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En toch ben jij de depri alcoholist haha
Dat soort dingen vragenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteravond ook
toen ik vroeg of ze ff wilde stofzuigen
moet huishoudsters gewoon af en toe wat vragen hoor, jeetjequote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat soort dingen vragenwie is hier nou onderdanig haha
Blijf je voor de rest van je leven, je kunt erop wachten dus.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben al jaren geen alcoholist meer hoor. Drink vrij weinig.
Onzin, het is niet zo vreemd om in je studententijd bovenmatig te drinken en er wanneer je wat ouder wordt mee op te houden.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijf je voor de rest van je leven, je kunt erop wachten dus.
Om te stofzuigen?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:10 schreef Chloroform het volgende:
Wil nog steeds een robotstofzuiger, hoe chill is dat
maar de meeste studenten zijn geen alcoholistquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Onzin, het is niet zo vreemd om in je studententijd bovenmatig te drinken en er wanneer je wat ouder wordt mee op te houden.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Onzin, het is niet zo vreemd om in je studententijd bovenmatig te drinken en er wanneer je wat ouder wordt mee op te houden.
Nee om de vaatwasser in te ruimen nou goedquote:
Veel wel hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:11 schreef McGrath het volgende:
maar de meeste studenten zijn geen alcoholist
Terwijl drie keer per dag geen uitzondering is voor jequote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind drie keer in een paar dagen wel veel
Ja dat is soms wel handigquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet huishoudsters gewoon af en toe wat vragen hoor, jeetje
Jij kan het wel weten, zo is het ookquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijf je voor de rest van je leven, je kunt erop wachten dus.
Kloptquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Terwijl drie keer per dag geen uitzondering is voor je
Yep.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij kan het wel weten, zo is het ook
Als je in een studentenhuis woont en elke dag drinkt, ook 's middags, en niet één biertje per dag maar heel wat meer, ben je gewoon een alcoholist.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
ken er geen één die niet zonder drank kan
Dan wil ik er ook wel een, hik regelmatig tegen dat nare klusje in, uitruimen vind ik nog ergerder.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee om de vaatwasser in te ruimen nou goed
Je weet ook amper hoe het smaakt tochquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:14 schreef Zosk het volgende:
Als ik een ding zeker weet dan is het dat ik nooit alcoholist word
Had laatst een pint om 7 uur sochtends op het vliegveld, daar heb ik nog wel een tijdje over nagedachtquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:14 schreef Zosk het volgende:
Ik heb daar ook een hekel aanquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan wil ik er ook wel een, hik regelmatig tegen dat nare klusje in, uitruimen vind ik nog ergerder.
omdat dat ergens in een boekje staat?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je in een studentenhuis woont en elke dag drinkt, ook 's middags, en niet één biertje per dag maar heel wat meer, ben je gewoon een alcoholist.
Waar ligt die grens ook alweerquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je in een studentenhuis woont en elke dag drinkt, ook 's middags, en niet één biertje per dag maar heel wat meer, ben je gewoon een alcoholist.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je weet ook amper hoe het smaakt toch
Haha drink niet vaak iddquote:
Tegen de zenuwen?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Had laatst een pint om 7 uur sochtends op het vliegveld, daar heb ik nog wel een tijdje over nagedacht
Ik heb geen vaatwasser en vanaf afdruiprek opruimen is denk ik ook nog minder moeitequote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan wil ik er ook wel een, hik regelmatig tegen dat nare klusje in, uitruimen vind ik nog ergerder.
Ongeveer 1/3e van de mensen is er vatbaar voor, de rest helemaal niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:14 schreef Zosk het volgende:
Dat is lekker op tijdquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Had laatst een pint om 7 uur sochtends op het vliegveld, daar heb ik nog wel een tijdje over nagedacht
Nice, ben je dan nog leuker in de omgang?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Haha drink niet vaak idd
Twee weken geleden was ik wel flink aangeschoten
Ik moet er niet eens aan denkenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongeveer 1/3e van de mensen is er vatbaar voor, de rest helemaal niet.
Mijn god, je vind het zeker ook gezellig om af te wassen?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser en vanaf afdruiprek opruimen is denk ik ook nog minder moeite
Dan ben ik inderdaad nog leuker in de omgang, heb een leuke dronkquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice, ben je dan nog leuker in de omgang?
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat dat ergens in een boekje staat?
Ik ga hier niet moeilijk over doen, ik zoop gewoon veel te veel toen ik in een studentenhuis woonde, en dat neigt naar alcoholisme.quote:
Ah okay dat kan ook ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
verveling, mijn vlucht had vertraging
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn god, je vind het zeker ook gezellig om af te wassen?
Ik heb aan alles huishoudelijk een hekel, stofzuigen, poetsen, vaatwasser in- en uitruimen, gewoon allemaal kut met peren.quote:
Ik geloof dit directquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan ben ik inderdaad nog leuker in de omgang, heb een leuke dronk
Vergeet het bed verschonen niet met je smerige plasvlekkenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb aan alles huishoudelijk een hekel, stofzuigen, poetsen, vaatwasser in- en uitruimen, gewoon allemaal kut met peren.
Had een keer een huwelijk met iemand die vond samen afwassen altijd zo gezellig, dat ik toen geen broodmes in haar rug heb gestoken pleit voor mij.quote:
huh? moet je je bed verschonen?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vergeet het bed verschonen niet met je smerige plasvlekken
Dat doe ik alleen bij vrouwelijk bezoekquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik hoop dat de AIVD jou wel een beetje in de gaten houdtquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had een keer een huwelijk met iemand die vond samen afwassen altijd zo gezellig, dat ik toen geen broodmes in haar rug heb gestoken pleit voor mij.
Bah. Stel me uitstraling voor me als een wat onverzorgde, kalende, man in een viezig appartementje waar hij af en toe een crackhoer mee naar toe neemt. Paar bandposters aan de muur, grote tv waar hij RTL op kijkt, of darten, en daar een beetje op de bank hangt te FOK!kenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een broodmes steekt niet zo lekker, kun je beter een koksmes gebruikenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had een keer een huwelijk met iemand die vond samen afwassen altijd zo gezellig, dat ik toen geen broodmes in haar rug heb gestoken pleit voor mij.
Heb gewoon vaatwasser gekocht toen hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik hoop dat de AIVD jou wel een beetje in de gaten houdt
Beetje alsof je jezelf over 10 jaar ziet hequote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bah. Stel me uitstraling voor me als een wat onverzorgde, kalende, man in een viezig appartementje waar hij af en toe een crackhoer mee naar toe neemt. Paar bandposters aan de muur, grote tv waar hij RTL op kijkt, of darten, en daar een beetje op de bank hangt te FOK!ken
Ik haat darten.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bah. Stel me uitstraling voor me als een wat onverzorgde, kalende, man in een viezig appartementje waar hij af en toe een crackhoer mee naar toe neemt. Paar bandposters aan de muur, grote tv waar hij RTL op kijkt, of darten, en daar een beetje op de bank hangt te FOK!ken
Nee, ik verschoon mijn bed om de drie dagen, heb geen posters aan de muur (alleen een ingelijst portret van Reagan), en heb geen televisie.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje alsof je jezelf over 10 jaar ziet he
Jeetje, je hebt al een heel beeld gevormdquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jimmy haalt de tien jaar niet als hij binnenkort geen zorgzame legbatterij voor zijn nobele zaad vind.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje alsof je jezelf over 10 jaar ziet he
But other than thatquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik verschoon mijn bed om de drie dagen, heb geen posters aan de muur (alleen een ingelijst portret van Reagan), en heb geen televisie.
Tevens goede genen dus ik word niet kaal
Oh ja, zijn vijfjarenplanquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jimmy haalt de tien jaar niet als hij binnenkort geen zorgzame legbatterij voor zijn nobele zaad vind.
Beetje Eelco Brinkman dus.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik verschoon mijn bed om de drie dagen, heb geen posters aan de muur (alleen een ingelijst portret van Reagan), en heb geen televisie.
Tevens goede genen dus ik word niet kaal
Nee, mocht ik die kant op dreigen te gaan dan sluit ik me aan bij een of andere gare vrijheidsbeweging in Afrika.quote:
dtquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jimmy haalt de tien jaar niet als hij binnenkort geen zorgzame legbatterij voor zijn nobele zaad vind.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dt
Denk je dat hij echt overgaat tot (zelf)moord?
Ik denk helemaal niets van hem, dit zegt hij zelf.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dt
Denk je dat hij echt overgaat tot (zelf)moord?
Niet helemaal, maar close.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niets van hem, dit zegt hij zelf.
quote:Op zondag 21 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan je net zo goed gewoon van een brug springen.
Ja ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb aan alles huishoudelijk een hekel, stofzuigen, poetsen, vaatwasser in- en uitruimen, gewoon allemaal kut met peren.
Niet liegen, hoe schat je het in.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niets van hem, dit zegt hij zelf.
In aflevering drie?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
Zo dat was aflevering twee, ik duik erin
Wij vinden dus van welquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:31 schreef Chloroform het volgende:
Opruimen is helemaal niet leuk, maar we doen het omdat het moet
Hij legt de lat hoog voor zichzelf, nou ja niet zo heel erg hoog maar het zit hem allemaal gewoon niet mee, hij is chronisch ongelukkig en doordat hij vergeet lol te maken vinden andere mensen hem een ouderwetse bal en een zeikerdje waardoor hij op het achtbaantje naar beneden zit.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet liegen, hoe schat je het in.
Lekker, ik lig er ook net een paar minuten inquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In mijn retteketet naar beter bedje
Hahaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:33 schreef JimmyDean het volgende:
Ben even door mijn oude posts aan het lezen, ik heb echt een goede kijk op dingen.
Jullie zijn gek hahaquote:
Chronisch ongelukkig valt wel mee hoor, een paar posts alhier zijn niet indicatief voor mijn constante gemoedstoestand. Ik heb ook gewoon een leven enzoquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij legt de lat hoog voor zichzelf, nou ja niet zo heel erg hoog maar het zit hem allemaal gewoon niet mee, hij is chronisch ongelukkig en doordat hij vergeet lol te maken vinden andere mensen hem een ouderwetse bal en een zeikerdje waardoor hij op het achtbaantje naar beneden zit.
Hoog tijd dat hij een leuke vrouw tegen komt die hem wat joie de vivre bij kan brengen anders zie ik hem nog wel eens eindigen in zijn eigen nachtmerrie want in hemzelf zit het niet van nature.
post anders nog xquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:35 schreef McBrokkie het volgende:
@:Le_Professeur
@ 3:50
Wat ben jij eigenlijk voor supporter?
Aan jou dezelfde vraag: Arsenal verliest hun finale en Spurs verliezen óók hun finale, óf Arsenal wint de Europa league en Spurs wint de CL.![]()
You can only pick one.
Shoot!
Dear lord why are you testing mequote:
Ik heb twee honden dus het is sowieso wel altijd gezellig in huis, voor die twee althans want ze spelen altijdquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een beetje opruimen is het al snel gezellig in huis.
Je loopt met een bezwaard hart rond, geeft niks, je kan nog leren het lichter en leuker te laten kloppen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chronisch ongelukkig valt wel mee hoor, een paar posts alhier zijn niet indicatief voor mijn constante gemoedstoestand. Ik heb ook gewoon een leven enzo
Ouderwetse bal en zeikerd klopt wel op zich, soms.
Arsenal wint de Europa League en Spuds sowieso niet want die moeten tegen Liverpoolquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:35 schreef McBrokkie het volgende:
@:Le_Professeur
@ 3:50
Wat ben jij eigenlijk voor supporter?
Aan jou dezelfde vraag: Arsenal verliest hun finale en Spurs verliezen óók hun finale, óf Arsenal wint de Europa league en Spurs wint de CL.![]()
You can only pick one.
Shoot!
Ooh ja dat was ik alweer vergeten ja, over die twee daar had je het vroeger vaak over.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb twee honden dus het is sowieso wel altijd gezellig in huis, voor die twee althans want ze spelen altijd
Andere users hebben het er vaker over dan ikquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh ja dat was ik alweer vergeten ja, over die twee daar had je het vroeger vaak over.
ik hoop wel op de spursquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Arsenal wint de Europa League en Spuds sowieso niet want die moeten tegen Liverpool
[ afbeelding ]
Finale is een wedstrijd opzich. Je hebt Spurs ook gezien tegen Man City. Alles kan gebeuren.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Arsenal wint de Europa League en Spuds sowieso niet want die moeten tegen Liverpool
[ afbeelding ]
Vind beesten om me heen ook leuk.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Andere users hebben het er vaker over dan ik
Vond wel leuk van dat achtbaantjequote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij legt de lat hoog voor zichzelf, nou ja niet zo heel erg hoog maar het zit hem allemaal gewoon niet mee, hij is chronisch ongelukkig en doordat hij vergeet lol te maken vinden andere mensen hem een ouderwetse bal en een zeikerdje waardoor hij op het achtbaantje naar beneden zit.
Hoog tijd dat hij een leuke vrouw tegen komt die hem wat joie de vivre bij kan brengen anders zie ik hem nog wel eens eindigen in zijn eigen nachtmerrie want in hemzelf zit het niet van nature.
Waarom zou je dat willen? Introspectie, morele helderheid, doelen stellen en hard werken zijn cruciaal voor een zinvol leven. Beetje dom vrolijk doen zonder verantwoordelijkheid, daar zou ik pas ongelukkig van worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je loopt met een bezwaard hart rond, geeft niks, je kan nog leren het lichter en leuker te laten kloppen.
Mooi dit.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond wel leuk van dat achtbaantje
[ afbeelding ]
Woei daar gaat ie, jimmy zit voorin
Het wordt echt janken als we weer geen CL spelenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:40 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Finale is een wedstrijd opzich. Je hebt Spurs ook gezien tegen Man City. Alles kan gebeuren.
Maar goed om te zien dat je meer liefde hebt voor je eigen club, dan haat voor de aartsrivaal
Je zou op zich een vrij goede moslim zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Introspectie, morele helderheid, doelen stellen en hard werken zijn cruciaal voor een zinvol leven. Beetje dom vrolijk doen zonder verantwoordelijkheid, daar zou ik pas ongelukkig van worden.
Haha jaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou op zich een vrij goede moslim zijn.
Zware concurrentie daar van een hele hoop fout geld, dan krijg je dat helaas.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het wordt echt janken als we weer geen CL spelen
Niet die attackdogs van zosk hoor, die wil je achter slot en grendel zien en vooral als ze hongerig zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind beesten om me heen ook leuk.
Ik ben inderdaad meer van de schattige vertederende hulpeloze grappige snuitjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet die attackdogs van zosk hoor, die wil je achter slot en grendel zien en vooral als ze hongerig zijn
Ben jij die haas achter mij?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond wel leuk van dat achtbaantje
[ afbeelding ]
Woei daar gaat ie, jimmy zit voorin
Lig je lekker, poebeliewoepsiequote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker, ik lig er ook net een paar minuten in
Heb hier geen god voor nodig.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou op zich een vrij goede moslim zijn.
Is ook leuk, maar soms ook vermoeiendquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind beesten om me heen ook leuk.
sry ben de weelde van meerdere kamers niet gewendquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Slapen jullie met de slaapkamerdeur open of dicht
Open, heb altijd alles open, ook in de winter, kan niet tegen het gevoel van opgeslotenheid..quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Dicht, altijd.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms zit de jaren 50 Nederland van nature in mensen.
Hoe lang duurt dat meestal?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, moet mn draai nog zien te vinden
Openquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Dus? Dat is een nummer op de kalender, zegt niets over welke waarden we zouden moeten nastreven.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Open, heb altijd alles open, ook in de winter, kan niet tegen het gevoel van opgeslotenheid..
Psycho's ;squote:
Jawel want de meerderheid zet de toon en de sfeer in de wereld en als het je tijdperk niet is blijf je altijd verlangen naar een tijd die nooit meer terug komt, beetje zoals hoogbejaarden zich ook vaak voelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus? Dat is een nummer op de kalender, zegt niets over welke waarden we zouden moeten nastreven.
Steek onder water naar Chloroformquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Open, heb altijd alles open, ook in de winter, kan niet tegen het gevoel van opgeslotenheid..
Oh ja dat doe ik altijd tijdens tandenpoetsenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar ga je al, moet eruit om te plassen
Plas je in de wasbak?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja dat doe ik altijd tijdens tandenpoetsen
Ja, heel vreemd. Ze slapen zeker ook maar met 1 kussenquote:
Binnen vind ik het alleen echt lekker na een lange wandeling door de koude bij een open haard of zo, voor een tijdje.quote:
Nee, zittend tandenpoetsenquote:
De meerderheid op de wereld leeft in pertinente armoede en onvrijheid.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel want de meerderheid zet de toon en de sfeer in de wereld en als het je tijdperk niet is blijf je altijd verlangen naar een tijd die nooit meer terug komt, beetje zoals hoogbejaarden zich ook vaak voelen.
Wie de fuck doet dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, heel vreemd. Ze slapen zeker ook maar met 1 kussen
Waarom 2 kussens? Koop dan een groot kussen op maat, kan de boel ook niet verschuiven of stiekem naast je bed vallen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, heel vreemd. Ze slapen zeker ook maar met 1 kussen
Klopt maar dat was in de jaren 50 nog een stukkie erger.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De meerderheid op de wereld leeft in pertinente armoede en onvrijheid.
Trustequote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:56 schreef JimmyDean het volgende:
Oke tijd voor bed, morgen gewoon weer op tijd op. 6 uur slaap moet genoeg zijn.
Je kan toch maar op eentje tegelijk liggenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haha ja sta hier ook van te kijken, raar.
Fijne nachtrust jongenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:56 schreef JimmyDean het volgende:
Heb er 4 om mezelf helemaal in te nestelen in case of murderersquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom 2 kussens? Koop dan een groot kussen op maat, kan de boel ook niet verschuiven of stiekem naast je bed vallen.
Te weinig, zo word je alleen maar humeurigerquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:56 schreef JimmyDean het volgende:
Heb ik al helaasquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel last krijgen van je nek waars..
Dit klinkt lief.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb er 4 om mezelf helemaal in te nestelen in case of murderers
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Te weinig, zo word je alleen maar humeuriger
Heb daar geen last van, kan ook juist heel melig worden van slaapgebrek.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is zo merk dat bij mezelf ook
Rol mezelf ook in de dekens als een soort Turkse pizzaquote:
Pff dit zit ook al meequote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb daar geen last van, kan ook juist heel melig worden van slaapgebrek.
Ik heb gewoon normaal kussenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik moer er tussenin maar zeker niet te laag
Ik vecht tegen de slaapquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt mmm lekker wegdommelen hoor haha
Beetje met knoflooksaus, paprika, aubergine en gehakt jezelf inrollen, ik zou je opetenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rol mezelf ook in de dekens als een soort Turkse pizza
Ja same, maar nu nietquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vouw altijd beetje dubbel heb nu hand eronder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |