Andere users hebben het er vaker over dan ikquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh ja dat was ik alweer vergeten ja, over die twee daar had je het vroeger vaak over.
ik hoop wel op de spursquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Arsenal wint de Europa League en Spuds sowieso niet want die moeten tegen Liverpool
[ afbeelding ]
Finale is een wedstrijd opzich. Je hebt Spurs ook gezien tegen Man City. Alles kan gebeuren.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Arsenal wint de Europa League en Spuds sowieso niet want die moeten tegen Liverpool
[ afbeelding ]
Vind beesten om me heen ook leuk.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Andere users hebben het er vaker over dan ik
Vond wel leuk van dat achtbaantjequote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij legt de lat hoog voor zichzelf, nou ja niet zo heel erg hoog maar het zit hem allemaal gewoon niet mee, hij is chronisch ongelukkig en doordat hij vergeet lol te maken vinden andere mensen hem een ouderwetse bal en een zeikerdje waardoor hij op het achtbaantje naar beneden zit.
Hoog tijd dat hij een leuke vrouw tegen komt die hem wat joie de vivre bij kan brengen anders zie ik hem nog wel eens eindigen in zijn eigen nachtmerrie want in hemzelf zit het niet van nature.
Waarom zou je dat willen? Introspectie, morele helderheid, doelen stellen en hard werken zijn cruciaal voor een zinvol leven. Beetje dom vrolijk doen zonder verantwoordelijkheid, daar zou ik pas ongelukkig van worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je loopt met een bezwaard hart rond, geeft niks, je kan nog leren het lichter en leuker te laten kloppen.
Mooi dit.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond wel leuk van dat achtbaantje
[ afbeelding ]
Woei daar gaat ie, jimmy zit voorin
Het wordt echt janken als we weer geen CL spelenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:40 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Finale is een wedstrijd opzich. Je hebt Spurs ook gezien tegen Man City. Alles kan gebeuren.
Maar goed om te zien dat je meer liefde hebt voor je eigen club, dan haat voor de aartsrivaal
Je zou op zich een vrij goede moslim zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Introspectie, morele helderheid, doelen stellen en hard werken zijn cruciaal voor een zinvol leven. Beetje dom vrolijk doen zonder verantwoordelijkheid, daar zou ik pas ongelukkig van worden.
Haha jaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou op zich een vrij goede moslim zijn.
Zware concurrentie daar van een hele hoop fout geld, dan krijg je dat helaas.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het wordt echt janken als we weer geen CL spelen
Niet die attackdogs van zosk hoor, die wil je achter slot en grendel zien en vooral als ze hongerig zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind beesten om me heen ook leuk.
Ik ben inderdaad meer van de schattige vertederende hulpeloze grappige snuitjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet die attackdogs van zosk hoor, die wil je achter slot en grendel zien en vooral als ze hongerig zijn
Ben jij die haas achter mij?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond wel leuk van dat achtbaantje
[ afbeelding ]
Woei daar gaat ie, jimmy zit voorin
Lig je lekker, poebeliewoepsiequote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker, ik lig er ook net een paar minuten in
Heb hier geen god voor nodig.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou op zich een vrij goede moslim zijn.
Is ook leuk, maar soms ook vermoeiendquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind beesten om me heen ook leuk.
sry ben de weelde van meerdere kamers niet gewendquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Slapen jullie met de slaapkamerdeur open of dicht
Open, heb altijd alles open, ook in de winter, kan niet tegen het gevoel van opgeslotenheid..quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Dicht, altijd.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms zit de jaren 50 Nederland van nature in mensen.
Hoe lang duurt dat meestal?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, moet mn draai nog zien te vinden
Openquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Dus? Dat is een nummer op de kalender, zegt niets over welke waarden we zouden moeten nastreven.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Open, heb altijd alles open, ook in de winter, kan niet tegen het gevoel van opgeslotenheid..
Psycho's ;squote:
Jawel want de meerderheid zet de toon en de sfeer in de wereld en als het je tijdperk niet is blijf je altijd verlangen naar een tijd die nooit meer terug komt, beetje zoals hoogbejaarden zich ook vaak voelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus? Dat is een nummer op de kalender, zegt niets over welke waarden we zouden moeten nastreven.
Steek onder water naar Chloroformquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Open, heb altijd alles open, ook in de winter, kan niet tegen het gevoel van opgeslotenheid..
Oh ja dat doe ik altijd tijdens tandenpoetsenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar ga je al, moet eruit om te plassen
Plas je in de wasbak?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja dat doe ik altijd tijdens tandenpoetsen
Ja, heel vreemd. Ze slapen zeker ook maar met 1 kussenquote:
Binnen vind ik het alleen echt lekker na een lange wandeling door de koude bij een open haard of zo, voor een tijdje.quote:
Nee, zittend tandenpoetsenquote:
De meerderheid op de wereld leeft in pertinente armoede en onvrijheid.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel want de meerderheid zet de toon en de sfeer in de wereld en als het je tijdperk niet is blijf je altijd verlangen naar een tijd die nooit meer terug komt, beetje zoals hoogbejaarden zich ook vaak voelen.
Wie de fuck doet dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, heel vreemd. Ze slapen zeker ook maar met 1 kussen
Waarom 2 kussens? Koop dan een groot kussen op maat, kan de boel ook niet verschuiven of stiekem naast je bed vallen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, heel vreemd. Ze slapen zeker ook maar met 1 kussen
Klopt maar dat was in de jaren 50 nog een stukkie erger.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De meerderheid op de wereld leeft in pertinente armoede en onvrijheid.
Trustequote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:56 schreef JimmyDean het volgende:
Oke tijd voor bed, morgen gewoon weer op tijd op. 6 uur slaap moet genoeg zijn.
Je kan toch maar op eentje tegelijk liggenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haha ja sta hier ook van te kijken, raar.
Fijne nachtrust jongenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:56 schreef JimmyDean het volgende:
Heb er 4 om mezelf helemaal in te nestelen in case of murderersquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom 2 kussens? Koop dan een groot kussen op maat, kan de boel ook niet verschuiven of stiekem naast je bed vallen.
Te weinig, zo word je alleen maar humeurigerquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:56 schreef JimmyDean het volgende:
Heb ik al helaasquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel last krijgen van je nek waars..
Dit klinkt lief.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb er 4 om mezelf helemaal in te nestelen in case of murderers
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Te weinig, zo word je alleen maar humeuriger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |