Ja, heel vreemd. Ze slapen zeker ook maar met 1 kussenquote:
Binnen vind ik het alleen echt lekker na een lange wandeling door de koude bij een open haard of zo, voor een tijdje.quote:
Nee, zittend tandenpoetsenquote:
De meerderheid op de wereld leeft in pertinente armoede en onvrijheid.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel want de meerderheid zet de toon en de sfeer in de wereld en als het je tijdperk niet is blijf je altijd verlangen naar een tijd die nooit meer terug komt, beetje zoals hoogbejaarden zich ook vaak voelen.
Wie de fuck doet dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, heel vreemd. Ze slapen zeker ook maar met 1 kussen
Waarom 2 kussens? Koop dan een groot kussen op maat, kan de boel ook niet verschuiven of stiekem naast je bed vallen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, heel vreemd. Ze slapen zeker ook maar met 1 kussen
Klopt maar dat was in de jaren 50 nog een stukkie erger.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De meerderheid op de wereld leeft in pertinente armoede en onvrijheid.
Trustequote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:56 schreef JimmyDean het volgende:
Oke tijd voor bed, morgen gewoon weer op tijd op. 6 uur slaap moet genoeg zijn.
Je kan toch maar op eentje tegelijk liggenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haha ja sta hier ook van te kijken, raar.
Fijne nachtrust jongenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:56 schreef JimmyDean het volgende:
Heb er 4 om mezelf helemaal in te nestelen in case of murderersquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom 2 kussens? Koop dan een groot kussen op maat, kan de boel ook niet verschuiven of stiekem naast je bed vallen.
Te weinig, zo word je alleen maar humeurigerquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:56 schreef JimmyDean het volgende:
Heb ik al helaasquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel last krijgen van je nek waars..
Dit klinkt lief.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb er 4 om mezelf helemaal in te nestelen in case of murderers
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Te weinig, zo word je alleen maar humeuriger
Heb daar geen last van, kan ook juist heel melig worden van slaapgebrek.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is zo merk dat bij mezelf ook
Rol mezelf ook in de dekens als een soort Turkse pizzaquote:
Pff dit zit ook al meequote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb daar geen last van, kan ook juist heel melig worden van slaapgebrek.
Ik heb gewoon normaal kussenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik moer er tussenin maar zeker niet te laag
Ik vecht tegen de slaapquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt mmm lekker wegdommelen hoor haha
Beetje met knoflooksaus, paprika, aubergine en gehakt jezelf inrollen, ik zou je opetenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rol mezelf ook in de dekens als een soort Turkse pizza
Ja same, maar nu nietquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vouw altijd beetje dubbel heb nu hand eronder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |