Lig je lekker, poebeliewoepsiequote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker, ik lig er ook net een paar minuten in
Heb hier geen god voor nodig.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou op zich een vrij goede moslim zijn.
Is ook leuk, maar soms ook vermoeiendquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind beesten om me heen ook leuk.
sry ben de weelde van meerdere kamers niet gewendquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Slapen jullie met de slaapkamerdeur open of dicht
Open, heb altijd alles open, ook in de winter, kan niet tegen het gevoel van opgeslotenheid..quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Dicht, altijd.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms zit de jaren 50 Nederland van nature in mensen.
Hoe lang duurt dat meestal?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, moet mn draai nog zien te vinden
Openquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Dus? Dat is een nummer op de kalender, zegt niets over welke waarden we zouden moeten nastreven.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Open, heb altijd alles open, ook in de winter, kan niet tegen het gevoel van opgeslotenheid..
Psycho's ;squote:
Jawel want de meerderheid zet de toon en de sfeer in de wereld en als het je tijdperk niet is blijf je altijd verlangen naar een tijd die nooit meer terug komt, beetje zoals hoogbejaarden zich ook vaak voelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus? Dat is een nummer op de kalender, zegt niets over welke waarden we zouden moeten nastreven.
Steek onder water naar Chloroformquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Open, heb altijd alles open, ook in de winter, kan niet tegen het gevoel van opgeslotenheid..
Oh ja dat doe ik altijd tijdens tandenpoetsenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar ga je al, moet eruit om te plassen
Plas je in de wasbak?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja dat doe ik altijd tijdens tandenpoetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |