Ongeveer 1/3e van de mensen is er vatbaar voor, de rest helemaal niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:14 schreef Zosk het volgende:
Als ik een ding zeker weet dan is het dat ik nooit alcoholist word
Dat is lekker op tijdquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Had laatst een pint om 7 uur sochtends op het vliegveld, daar heb ik nog wel een tijdje over nagedacht
Nice, ben je dan nog leuker in de omgang?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Haha drink niet vaak idd
Twee weken geleden was ik wel flink aangeschoten
Ik moet er niet eens aan denkenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongeveer 1/3e van de mensen is er vatbaar voor, de rest helemaal niet.
Mijn god, je vind het zeker ook gezellig om af te wassen?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser en vanaf afdruiprek opruimen is denk ik ook nog minder moeite
Dan ben ik inderdaad nog leuker in de omgang, heb een leuke dronkquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice, ben je dan nog leuker in de omgang?
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat dat ergens in een boekje staat?
Ik ga hier niet moeilijk over doen, ik zoop gewoon veel te veel toen ik in een studentenhuis woonde, en dat neigt naar alcoholisme.quote:
Ah okay dat kan ook ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
verveling, mijn vlucht had vertraging
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn god, je vind het zeker ook gezellig om af te wassen?
Ik heb aan alles huishoudelijk een hekel, stofzuigen, poetsen, vaatwasser in- en uitruimen, gewoon allemaal kut met peren.quote:
Ik geloof dit directquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan ben ik inderdaad nog leuker in de omgang, heb een leuke dronk
Vergeet het bed verschonen niet met je smerige plasvlekkenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb aan alles huishoudelijk een hekel, stofzuigen, poetsen, vaatwasser in- en uitruimen, gewoon allemaal kut met peren.
Had een keer een huwelijk met iemand die vond samen afwassen altijd zo gezellig, dat ik toen geen broodmes in haar rug heb gestoken pleit voor mij.quote:
huh? moet je je bed verschonen?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vergeet het bed verschonen niet met je smerige plasvlekken
Dat doe ik alleen bij vrouwelijk bezoekquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik hoop dat de AIVD jou wel een beetje in de gaten houdtquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had een keer een huwelijk met iemand die vond samen afwassen altijd zo gezellig, dat ik toen geen broodmes in haar rug heb gestoken pleit voor mij.
Bah. Stel me uitstraling voor me als een wat onverzorgde, kalende, man in een viezig appartementje waar hij af en toe een crackhoer mee naar toe neemt. Paar bandposters aan de muur, grote tv waar hij RTL op kijkt, of darten, en daar een beetje op de bank hangt te FOK!kenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een broodmes steekt niet zo lekker, kun je beter een koksmes gebruikenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had een keer een huwelijk met iemand die vond samen afwassen altijd zo gezellig, dat ik toen geen broodmes in haar rug heb gestoken pleit voor mij.
Heb gewoon vaatwasser gekocht toen hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik hoop dat de AIVD jou wel een beetje in de gaten houdt
Beetje alsof je jezelf over 10 jaar ziet hequote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bah. Stel me uitstraling voor me als een wat onverzorgde, kalende, man in een viezig appartementje waar hij af en toe een crackhoer mee naar toe neemt. Paar bandposters aan de muur, grote tv waar hij RTL op kijkt, of darten, en daar een beetje op de bank hangt te FOK!ken
Ik haat darten.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bah. Stel me uitstraling voor me als een wat onverzorgde, kalende, man in een viezig appartementje waar hij af en toe een crackhoer mee naar toe neemt. Paar bandposters aan de muur, grote tv waar hij RTL op kijkt, of darten, en daar een beetje op de bank hangt te FOK!ken
Nee, ik verschoon mijn bed om de drie dagen, heb geen posters aan de muur (alleen een ingelijst portret van Reagan), en heb geen televisie.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje alsof je jezelf over 10 jaar ziet he
Jeetje, je hebt al een heel beeld gevormdquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jimmy haalt de tien jaar niet als hij binnenkort geen zorgzame legbatterij voor zijn nobele zaad vind.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje alsof je jezelf over 10 jaar ziet he
But other than thatquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik verschoon mijn bed om de drie dagen, heb geen posters aan de muur (alleen een ingelijst portret van Reagan), en heb geen televisie.
Tevens goede genen dus ik word niet kaal
Oh ja, zijn vijfjarenplanquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jimmy haalt de tien jaar niet als hij binnenkort geen zorgzame legbatterij voor zijn nobele zaad vind.
Beetje Eelco Brinkman dus.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik verschoon mijn bed om de drie dagen, heb geen posters aan de muur (alleen een ingelijst portret van Reagan), en heb geen televisie.
Tevens goede genen dus ik word niet kaal
Nee, mocht ik die kant op dreigen te gaan dan sluit ik me aan bij een of andere gare vrijheidsbeweging in Afrika.quote:
dtquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jimmy haalt de tien jaar niet als hij binnenkort geen zorgzame legbatterij voor zijn nobele zaad vind.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dt
Denk je dat hij echt overgaat tot (zelf)moord?
Ik denk helemaal niets van hem, dit zegt hij zelf.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dt
Denk je dat hij echt overgaat tot (zelf)moord?
Niet helemaal, maar close.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niets van hem, dit zegt hij zelf.
quote:Op zondag 21 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan je net zo goed gewoon van een brug springen.
Ja ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb aan alles huishoudelijk een hekel, stofzuigen, poetsen, vaatwasser in- en uitruimen, gewoon allemaal kut met peren.
Niet liegen, hoe schat je het in.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niets van hem, dit zegt hij zelf.
In aflevering drie?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
Zo dat was aflevering twee, ik duik erin
Wij vinden dus van welquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:31 schreef Chloroform het volgende:
Opruimen is helemaal niet leuk, maar we doen het omdat het moet
Hij legt de lat hoog voor zichzelf, nou ja niet zo heel erg hoog maar het zit hem allemaal gewoon niet mee, hij is chronisch ongelukkig en doordat hij vergeet lol te maken vinden andere mensen hem een ouderwetse bal en een zeikerdje waardoor hij op het achtbaantje naar beneden zit.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet liegen, hoe schat je het in.
Lekker, ik lig er ook net een paar minuten inquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In mijn retteketet naar beter bedje
Hahaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:33 schreef JimmyDean het volgende:
Ben even door mijn oude posts aan het lezen, ik heb echt een goede kijk op dingen.
Jullie zijn gek hahaquote:
Chronisch ongelukkig valt wel mee hoor, een paar posts alhier zijn niet indicatief voor mijn constante gemoedstoestand. Ik heb ook gewoon een leven enzoquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij legt de lat hoog voor zichzelf, nou ja niet zo heel erg hoog maar het zit hem allemaal gewoon niet mee, hij is chronisch ongelukkig en doordat hij vergeet lol te maken vinden andere mensen hem een ouderwetse bal en een zeikerdje waardoor hij op het achtbaantje naar beneden zit.
Hoog tijd dat hij een leuke vrouw tegen komt die hem wat joie de vivre bij kan brengen anders zie ik hem nog wel eens eindigen in zijn eigen nachtmerrie want in hemzelf zit het niet van nature.
post anders nog xquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:35 schreef McBrokkie het volgende:
@:Le_Professeur
@ 3:50
Wat ben jij eigenlijk voor supporter?
Aan jou dezelfde vraag: Arsenal verliest hun finale en Spurs verliezen óók hun finale, óf Arsenal wint de Europa league en Spurs wint de CL.![]()
You can only pick one.
Shoot!
Dear lord why are you testing mequote:
Ik heb twee honden dus het is sowieso wel altijd gezellig in huis, voor die twee althans want ze spelen altijdquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een beetje opruimen is het al snel gezellig in huis.
Je loopt met een bezwaard hart rond, geeft niks, je kan nog leren het lichter en leuker te laten kloppen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chronisch ongelukkig valt wel mee hoor, een paar posts alhier zijn niet indicatief voor mijn constante gemoedstoestand. Ik heb ook gewoon een leven enzo
Ouderwetse bal en zeikerd klopt wel op zich, soms.
Arsenal wint de Europa League en Spuds sowieso niet want die moeten tegen Liverpoolquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:35 schreef McBrokkie het volgende:
@:Le_Professeur
@ 3:50
Wat ben jij eigenlijk voor supporter?
Aan jou dezelfde vraag: Arsenal verliest hun finale en Spurs verliezen óók hun finale, óf Arsenal wint de Europa league en Spurs wint de CL.![]()
You can only pick one.
Shoot!
Ooh ja dat was ik alweer vergeten ja, over die twee daar had je het vroeger vaak over.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb twee honden dus het is sowieso wel altijd gezellig in huis, voor die twee althans want ze spelen altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |