Van harte vriend, het is je gegund.quote:
Bedankt man kan nu rustig slapenquote:Op zondag 21 april 2019 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van harte vriend, het is je gegund.
Heb je een overlijdensverzekering?quote:Op zondag 21 april 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice, ligt de sleutel onder de mat?
klap ayahuascaquote:Op zondag 21 april 2019 23:01 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ben in een extreem melancholische en lichtelijk depressieve bui.
quote:Op zondag 21 april 2019 22:51 schreef Myrr het volgende:
Nee hoor fa2 sleutel ligt in de brievenbus tot zo xoxo
Dat siert jequote:Op zondag 21 april 2019 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jep, maar ik ga niet voor half werk.
Schiet je nu vol?quote:Op zondag 21 april 2019 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
Luister nu maar naar dit nummer on repeat <3
Jezus christus te paard wtf gastquote:Op zondag 21 april 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je heeeeeeel snel bent kun je het zaad van haar man nog proeven.
Verpest het nou nietquote:Op zondag 21 april 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je heeeeeeel snel bent kun je het zaad van haar man nog proeven.
Nee ben geen sletquote:
quote:
quote:Op zondag 21 april 2019 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ik alleen domme sletten kan krijgen en niet la mujer de mis sueños
Dit is wel een legitieme reden om depressief te zijnquote:Op zondag 21 april 2019 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat vind jij van dit positieve gelul?quote:Op zondag 21 april 2019 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is wel een legitieme reden om depressief te zijn
Wees blij wat je wel hebt en kan. Je gaat daar toch niet om zitten sippen, dan is het einde zoek.quote:Op zondag 21 april 2019 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn leven is prima op één aspect na, en ja, dat kan zo'n meisje wel even doen vergeten maar daar koop je ook weinig voor.quote:Op zondag 21 april 2019 23:27 schreef UitStraling het volgende:
Maar een domme slet kan je wel voor een uurtje of zes je miserabele lege rotleven doen vergeten.
Haalt misschien even de druk van de ketel?quote:Op zondag 21 april 2019 23:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn leven is prima op één aspect na, en ja, dat kan zo'n meisje wel even doen vergeten maar daar koop je ook weinig voor.
Ik zie geen overdreven positief gelulquote:Op zondag 21 april 2019 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat vind jij van dit positieve gelul?
GC / [Vraag wat je wil] aan een VMBO leraar
Vriend, ik ben nu in een super sociale periode in mijn leven maar nog geen spoor van de toekomstige moeder van mijn kinderen. Straks ben ik zo'n debiel die zich nooit druk maakt en dan op z'n 30e alleen in een appartement zit en af en toe in het weekend een tindersnol aandrukt.quote:Op zondag 21 april 2019 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wees blij wat je wel hebt en kan. Je gaat daar toch niet om zitten sippen, dan is het einde zoek.
Ja wat denk je dat ik gisteren gedaan heb? Daarom ben ik nu ook in zo'n bui.quote:Op zondag 21 april 2019 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haalt misschien even de druk van de ketel?
Ik had het topique niet helemaal gelezen. Laat maar.quote:Op zondag 21 april 2019 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zie geen overdreven positief gelul
Spring maar vast dan want dat is wel hoe jij zult eindigenquote:Op zondag 21 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vriend, ik ben nu in een super sociale periode in mijn leven maar nog geen spoor van de toekomstige moeder van mijn kinderen. Straks ben ik zo'n debiel die zich nooit druk maakt en dan op z'n 30e alleen in een appartement zit en af en toe in het weekend een tindersnol aandrukt.
Kan je net zo goed gewoon van een brug springen.
Heb je weer gedronken? Ahahaquote:Op zondag 21 april 2019 23:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had het topique niet helemaal gelezen. Laat maar.
Ik hou hoop. Ik ben nog jong vergeleken met jou...quote:Op zondag 21 april 2019 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spring maar vast dan want dat is wel hoe jij zult eindigen
Maar je maakt je nu constant druk daarover en dat werkt ook niet. Met deze houding maak je het enkel nog lastiger voor jezelf.quote:Op zondag 21 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vriend, ik ben nu in een super sociale periode in mijn leven maar nog geen spoor van de toekomstige moeder van mijn kinderen. Straks ben ik zo'n debiel die zich nooit druk maakt en dan op z'n 30e alleen in een appartement zit en af en toe in het weekend een tindersnol aandrukt.
Niet getreurd, op het moment dat je het niet verwacht komt ineens het geluk aanwaaien en word je elke ochtend wakker gepijpt.quote:Op zondag 21 april 2019 23:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn leven is prima op één aspect na, en ja, dat kan zo'n meisje wel even doen vergeten maar daar koop je ook weinig voor.
quote:Op zondag 21 april 2019 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spring maar vast dan want dat is wel hoe jij zult eindigen
Dat is dat ook het enige, verder ben je nogal hulpeloos als je iemand anders nodig hebt om jouw leven compleet te maken en dat maakt je onaantrekkelijk. Buiten al je andere onaantrekkelijke karaktereigenschappen dan he, hahaquote:Op zondag 21 april 2019 23:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik hou hoop. Ik ben nog jong vergeleken met jou...
Zeker in de ochtend als je nog half slaapt.quote:Op zondag 21 april 2019 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die kan ook bepaalde handelingen uitvoeren eventueel met de hulp van wat leverpastei
Dat heeft mijn wijf nog nooit gedaanquote:Op zondag 21 april 2019 23:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet getreurd, op het moment dat je het niet verwacht komt ineens het geluk aanwaaien en word je elke ochtend wakker gepijpt.
Waar, al is dat vooral op avonden als deze wanneer ik weer eens spijt heb van eerder gemaakte keuzes. Over het algemeen denk ik hier niet echt aan gelukkig.quote:Op zondag 21 april 2019 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar je maakt je nu constant druk daarover en dat werkt ook niet. Met deze houding maak je het enkel nog lastiger voor jezelf.
Leef gewoon je leven en probeer zelf gelukkig te zijn. Die laatste zin heb ik maar niet gelezen, wat een armoe.
Ja true, jouw verhaal geeft wel hoop. Ga je al kleine hijos maken?quote:Op zondag 21 april 2019 23:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet getreurd, op het moment dat je het niet verwacht komt ineens het geluk aanwaaien en word je elke ochtend wakker gepijpt.
quote:Op zondag 21 april 2019 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is dat ook het enige, verder ben je nogal hulpeloos als je iemand anders nodig hebt om jouw leven compleet te maken en dat maakt je onaantrekkelijk. Buiten al je andere onaantrekkelijke karaktereigenschappen dan he, haha
haha ja.quote:Op zondag 21 april 2019 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is dat ook het enige, verder ben je nogal hulpeloos als je iemand anders nodig hebt om jouw leven compleet te maken en dat maakt je onaantrekkelijk. Buiten al je andere onaantrekkelijke karaktereigenschappen dan he, haha
Daar wordt aan gewerktquote:Op zondag 21 april 2019 23:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waar, al is dat vooral op avonden als deze wanneer ik weer eens spijt heb van eerder gemaakte keuzes. Over het algemeen denk ik hier niet echt aan gelukkig.
Armoe? Ik weet niet hoeveel waarde het heeft als je alleen voor jezelf leeft en niks achter zult laten.
[..]
Ja true, jouw verhaal geeft wel hoop. Ga je al kleine hijos maken?
En dan heb je de vrouw van je leven ontmoet, klaar om aan kinderen te beginnen en dan blijkt een van jullie (jij hopelijk haha) niet vruchtbaar te zijn. Dan spring je al helemaal van een flatgebouwquote:Op zondag 21 april 2019 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha ja.
Is meer dat ik per se kinderen wil, het liefst rond mijn 28/29e. Dus dan moet ik zo in deze komende paar jaar mijn vrouw ontmoeten en dat zit er niet in. Daarbij spookt de enige vrouw op wie ik ooit verliefd geweest ben ook nog steeds door mijn hoofd.
Je mag wel wat zachter voor hem zijnquote:Op zondag 21 april 2019 23:40 schreef UitStraling het volgende:
Jimmy raakt depressief van een sletje aanduwen, Jimmy is prima vadermateriaal.
quote:Op zondag 21 april 2019 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan heb je de vrouw van je leven ontmoet, klaar om aan kinderen te beginnen en dan blijkt een van jullie (jij hopelijk haha) niet vruchtbaar te zijn. Dan spring je al helemaal van een flatgebouw
Dan adopteer ikquote:Op zondag 21 april 2019 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan heb je de vrouw van je leven ontmoet, klaar om aan kinderen te beginnen en dan blijkt een van jullie (jij hopelijk haha) niet vruchtbaar te zijn. Dan spring je al helemaal van een flatgebouw
Denk niet dat jij door de selectie komtquote:
Jij hebt geen goed beeld van mij hè?quote:Op zondag 21 april 2019 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk niet dat jij door de selectie komt
Ja dat wil ik best doen maar ik heb aversie jegens mensen die het leven zelf zwaarder en moeilijker maken dan dat het is en die vervolgens het leven of anderen de schuld geven in plaats van aan zichzelf te werken.quote:Op zondag 21 april 2019 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je mag wel wat zachter voor hem zijn
Nope. Maar boeiend, ik ben maar iemand van internet dus hoop niet dat je er minder om zult slapenquote:Op zondag 21 april 2019 23:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij hebt geen goed beeld van mij hè?
Waar geef ik anderen de schuld dan?quote:Op zondag 21 april 2019 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat wil ik best doen maar ik heb aversie jegens mensen die het leven zelf zwaarder en moeilijker maken dan dat het is en die vervolgens het leven of anderen de schuld geven in plaats van aan zichzelf te werken.
Natuurlijk niet, vind het wel opvallend want volgens mij als je het afgewogen bekijkt ben ik hier nog best oke. Als je de naziposts enzo even negeert.quote:Op zondag 21 april 2019 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nope. Maar boeiend, ik ben maar iemand van internet dus hoop niet dat je er minder om zult slapen
Ik lees je nogal eens klagen.quote:Op zondag 21 april 2019 23:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waar geef ik anderen de schuld dan?
Hou op hoor.quote:Op zondag 21 april 2019 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk niet dat jij door de selectie komt
Moest hardop lachenquote:Op zondag 21 april 2019 23:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, vind het wel opvallend want volgens mij als je het afgewogen bekijkt ben ik hier nog best oke. Als je de naziposts enzo even negeert.
Ik zeg nooit dat het door anderen komt.quote:
Wat nouquote:
Tja, in het normale leven roep ik geen Jedem das Seine, tenzij ik dronken ben in besloten gezelschapquote:Op zondag 21 april 2019 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest hardop lachen![]()
Ja je bent vast een hartstikke goede jongen hoor
Samequote:Op zondag 21 april 2019 23:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tja, in het normale leven roep ik geen Jedem das Seine, tenzij ik dronken ben in besloten gezelschap
Ik ben dan ook fucking grappigquote:
Beetje denigrerend om zo over een vrouw te praten maar soit. Een leuke vrouw is overigens een eerste vereiste maar dit was in het hypothetische geval dat ze onvruchtbaar zou zijn. Of ik, wie weet?quote:Op zondag 21 april 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
Dus u wenst Ping Ping te adopteren omdat u geen lekker leuk wijf kunt krijgen om er op de natuurlijke manier een te verkrijgen, even zien hoor.
Ja domme tinderslet is een veel lieflijker omschrijving voor een vrouw.quote:Op zondag 21 april 2019 23:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje denigrerend om zo over een vrouw te praten maar soit. Een leuke vrouw is overigens een eerste vereiste maar dit was in het hypothetische geval dat ze onvruchtbaar zou zijn. Of ik, wie weet?
Er zijn twee soort vrouwen.quote:Op zondag 21 april 2019 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja domme tinderslet is een veel lieflijker omschrijving voor een vrouw.
Gewoon eerlijkquote:
Niet met twee maten meten als je iemand de les wenst te lezen.quote:Op zondag 21 april 2019 23:53 schreef JimmyDean het volgende:
Maar goed, dat had ik wellicht ook niet zo moeten zeggen.
Thanksquote:
Hypocrisie is inherent aan moraal.quote:Op zondag 21 april 2019 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet met twee maten meten als je iemand de les wenst te lezen.
Ja maar je doet wel steeds een duit in het zakje en dadelijk indirect een shooting op je geweten wanneer hij op zijn dertigste in zak en as zit vol woede waarom die pokke wijven niet voor hem kozen.quote:Op zondag 21 april 2019 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat wil ik best doen maar ik heb aversie jegens mensen die het leven zelf zwaarder en moeilijker maken dan dat het is en die vervolgens het leven of anderen de schuld geven in plaats van aan zichzelf te werken.
Ik lees hierin dat je het wel heel duidelijk met me eens bent.quote:Op zondag 21 april 2019 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar je doet wel steeds een duit in het zakje en dadelijk indirect een shooting op je geweten wanneer hij op zijn dertigste in zak en as zit vol woede waarom die pokke wijven niet voor hem kozen.
Het label incel heb je er al opgeplakt, toen werd hij al goed mad en nu ben je ook weer constant aan het prikken.
Ik heb meer een meewarige reactie als ik zijn shit zie, want uitstraling is een schrikbeeld voor mij. Hij zit nu ook alleen thuis op z'n, wat zou het zijn? 40e ofzo?quote:Op zondag 21 april 2019 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar je doet wel steeds een duit in het zakje en dadelijk indirect een shooting op je geweten wanneer hij op zijn dertigste in zak en as zit vol woede waarom die pokke wijven niet voor hem kozen.
Het label incel heb je er al opgeplakt, toen werd hij al goed mad en nu ben je ook weer constant aan het prikken.
Ja maar je vergeet een ding, ik mag dan al die dingen waar jij zo naar snakt achter me hebben liggen maar sta sociaal en mentaal ijzersterk in mijn schoenen.quote:Op zondag 21 april 2019 23:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb meer een meewarige reactie als ik zijn shit zie, want uitstraling is een schrikbeeld voor mij. Hij zit nu ook alleen thuis op z'n, wat zou het zijn? 40e ofzo?
Ja soms heb je van die users die zo perfect en volmaakt zijn en die maken dan een account aan met de naam UitStralingquote:Op zondag 21 april 2019 23:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb meer een meewarige reactie als ik zijn shit zie, want uitstraling is een schrikbeeld voor mij. Hij zit nu ook alleen thuis op z'n, wat zou het zijn? 40e ofzo?
quote:Op maandag 22 april 2019 00:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja soms heb je van die users die zo perfect en volmaakt zijn en die maken dan een account aan met de naam UitStraling
Waarom ligt het achter je? Misschien wat te veel als een dwaas rondgefladderd en nu zit je met niks...quote:Op maandag 22 april 2019 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar je vergeet een ding, ik mag dan al die dingen waar jij zo naar snakt achter me hebben liggen maar sta sociaal en mentaal ijzersterk in mijn schoenen.
Kan je maar een advies geven jongen, relax, probeer wat minder verkrampt in het leven te staan en fladder wat gelukkig rond en geniet van het leven, je zult met open mond zien wat er allemaal op dat geluk af komt.
Ik snap Jimmy best wel en vind het ook best een aardige kerel, maar slaat soms wat door naar de donkere kantquote:Op zondag 21 april 2019 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees hierin dat je het wel heel duidelijk met me eens bent.
Dank. En ja, maar daar is dit dan ook een anoniem forum voor.quote:Op maandag 22 april 2019 00:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik snap Jimmy best wel en vind het ook best een aardige kerel, maar slaat soms wat door naar de donkere kant
Ik zit met alles wat ik wil en nodig heb op dit moment, jij komt het tekort en ik betwijfel of je ooit vind wat je zo paniekerig zoekt want geen enkele vrouw vind wanhoop en angst sexy, ik struikel er wel weer over vandaag of morgen vrees ik.quote:Op maandag 22 april 2019 00:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom ligt het achter je? Misschien wat te veel als een dwaas rondgefladderd en nu zit je met niks...
Jij jouw leven vriend, niet het mijne.
Mee eens maar ik denk niet dat dit de juiste weg is naar een gezinnetje.quote:Op maandag 22 april 2019 00:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik snap Jimmy best wel en vind het ook best een aardige kerel, maar slaat soms wat door naar de donkere kant
Huilen op een forum? Nee dat denk ik ook nietquote:Op maandag 22 april 2019 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mee eens maar ik denk niet dat dit de juiste weg is naar een gezinnetje.
Te veel zelfmedelijden en zelfbeklag haalt de twinkeling uit elke ogen en zorgt voor droge poezen.quote:Op maandag 22 april 2019 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huilen op een forum? Nee dat denk ik ook niet
Twinkeling in de ogen is wel meer iets voor zwangere vrouwenquote:Op maandag 22 april 2019 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te veel zelfmedelijden en zelfbeklag haalt de twinkeling uit elke ogen en zorgt voor droge poezen.
Ik dacht dik haar, slechte muzieksmaak en volle borsten.quote:Op maandag 22 april 2019 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Twinkeling in de ogen is wel meer iets voor zwangere vrouwen
Is braddie zwanger?quote:Op maandag 22 april 2019 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht dik haar, slechte muzieksmaak en volle borsten.
Dat duurt nog wel ff hahaquote:
🙄quote:Op maandag 22 april 2019 01:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel ff haha
Arsenal heeft het ook verkloot, er stond net iets te veel troep op het veld
Besef dat straks een eventuele partner ook besloten gezelschap is en door dit soort dingen te roepen stoppen haar eierstokken per direct met produceren.quote:Op zondag 21 april 2019 23:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tja, in het normale leven roep ik geen Jedem das Seine, tenzij ik dronken ben in besloten gezelschap
1 grote onzinquote:Op maandag 22 april 2019 03:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Besef dat straks een eventuele partner ook besloten gezelschap is en door dit soort dingen te roepen stoppen haar eierstokken per direct met produceren.
Verder echt blij dat ik terug heb gelezen. Bedankt jongens voor al deze mooie posts.
tot waar moet ik terug lezen?quote:Op maandag 22 april 2019 03:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Besef dat straks een eventuele partner ook besloten gezelschap is en door dit soort dingen te roepen stoppen haar eierstokken per direct met produceren.
Verder echt blij dat ik terug heb gelezen. Bedankt jongens voor al deze mooie posts.
snap ikquote:Op maandag 22 april 2019 08:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Samenvatting:
Jimmy wil chloro, chloro wacht af.
Het eerste uiteraard.quote:Op maandag 22 april 2019 08:21 schreef Flamarande het volgende:
Zouden jullie kiezen voor Nederland nooit meer mogen verlaten, of Nederland verlaten en er nooit meer in mogen
Waaromquote:Op maandag 22 april 2019 08:59 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Het eerste uiteraard.
Gewoon op pagina 1 beginnen, zo veel is het nietquote:
Hey houd jij anders je taffesbek eens lekkerquote:Op maandag 22 april 2019 08:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Samenvatting:
Jimmy wil chloro, chloro wacht af.
al gedaan, was vermakelijkquote:Op maandag 22 april 2019 09:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon op pagina 1 beginnen, zo veel is het niet
Mooi jaquote:
Lekker belangrijk, dan komen zij jou toch opzoeken.quote:
gaat er vandaag nog iets leuks gebeuren?quote:
Heb vanaf vrijdagavond bijna alleen maar gezopen dus vandaag maar rustig aan doen. Jij?quote:Op maandag 22 april 2019 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat er vandaag nog iets leuks gebeuren?
ook dat jaquote:Op maandag 22 april 2019 09:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vanaf vrijdagavond bijna alleen maar gezopen dus vandaag maar rustig aan doen. Jij?
Fijnquote:Op maandag 22 april 2019 03:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Best wel moe nog, stap er nu uit en pak even een douche tot zo kusjesquote:Op maandag 22 april 2019 10:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hey goedemorgen bby hoe heb je geslapen
Moet zo weg byequote:Op maandag 22 april 2019 10:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Best wel moe nog, stap er nu uit en pak even een douche tot zo kusjes
Hey hans. Hoe was je banquote:
Volgende keer beterquote:
Zet uit, het is mooi weer.quote:Op maandag 22 april 2019 10:50 schreef Chloroform het volgende:
Altijd hetzelfde als je je PlayStation na maanden weer opstart. Zit ie weer 8 uur te updaten
Neequote:
En we zijn begonnenquote:Op maandag 22 april 2019 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Mooie ochtend om loom in een koffiewalm en onder het genot van vogelgepiep vrijend te beginnen.
Ah lief, ze ziet jou ook graagquote:Op maandag 22 april 2019 10:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Veel plezier en doe de groeten aan je lieve mama, een schat van een mens
Heeft ze eindelijk weer contact met haar ouders?quote:Op maandag 22 april 2019 10:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Veel plezier en doe de groeten aan je lieve mama, een schat van een mens
Zoiets hahaquote:Op maandag 22 april 2019 10:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eens normaal doen, dit is al de derde keer op rij??
Als jij het zegt krijgt men een beeld van een potloodventer i.c.m. senioren op een naaktcampingquote:
Weet je zeker dat jij geen Niels heetquote:Op maandag 22 april 2019 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat nog veel moeite kosten om jou een beetje gehoorzaam te krijgen
Holgersson?quote:Op maandag 22 april 2019 11:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij geen Niels heet
Hebben ze The Sims op ps4 dan?quote:Op maandag 22 april 2019 10:50 schreef Chloroform het volgende:
Altijd hetzelfde als je je PlayStation na maanden weer opstart. Zit ie weer 8 uur te updaten
Ja, kom je spelenquote:
Wel met de notarisquote:Op maandag 22 april 2019 11:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heeft ze eindelijk weer contact met haar ouders?
Jij speelt toch alleen maar fortnitequote:
Al maanden niet. GTA somsquote:Op maandag 22 april 2019 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij speelt toch alleen maar fortnite
Oh dat speel ik niet meerquote:
Koekoekquote:Op maandag 22 april 2019 11:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Het is ook wel een mega megool anders
Kom kajakken met de cliquequote:Op maandag 22 april 2019 11:54 schreef Zosk het volgende:
Ik zit lekker de tweede aflevering te kijken jongens
GoT?quote:Op maandag 22 april 2019 11:54 schreef Zosk het volgende:
Die sla ik altijd over want dat komt te dichtbijquote:Op maandag 22 april 2019 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bereid je voor op een seksscène
bedankt voor de spoilersquote:Op maandag 22 april 2019 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bereid je voor op een seksscène
Moet je niet van het weer genieten jongen hahaquote:Op maandag 22 april 2019 11:54 schreef Zosk het volgende:
Veel plezierquote:Op maandag 22 april 2019 11:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MED / Het is toch gelukt! naatje_1 gaat modderen!
MED / Giro d'Italia geopend
Alweer? Hahahhaquote:Op maandag 22 april 2019 11:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je niet van het weer genieten jongen haha
Ik heb vakantiequote:Op maandag 22 april 2019 12:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja want kijk je vooruitzichten, pakken wat je pakken kan
Rdr2quote:
Dat er nog genoeg dagen zijn om te genietenquote:Op maandag 22 april 2019 12:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het weer te maken
Walgelijkquote:Op maandag 22 april 2019 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas geen Tormund Brienne seks.
Die garantie heb je niet, nu schijnt de zon en nu is het lekkerquote:Op maandag 22 april 2019 12:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat er nog genoeg dagen zijn om te genieten
Het is pas april, ik maak me niet dikquote:Op maandag 22 april 2019 12:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die garantie heb je niet, nu schijnt de zon en nu is het lekker
Doe je niet zo snel dat wegzuigen en een maagverkleining kom je pas voor in aanmerking als je het zo bont maakt als Braddiequote:Op maandag 22 april 2019 12:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar hebben ze allerlei oplossingen voor hoor
Ik denk niet dat ik dat in me (haha) hebquote:Op maandag 22 april 2019 12:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe je niet zo snel dat wegzuigen en een maagverkleining kom je pas voor in aanmerking als je het zo bont maakt als Braddie
Mozy, Chai en TARDIS.?quote:Op maandag 22 april 2019 12:02 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja zit op 3 luie takken te wachten
Denk je dat dat makkelijk gaat bij haar?quote:Op maandag 22 april 2019 12:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha ik glij mijn eigen kano er wel in lol
Nee zo’n woeste rivier waar je alle zeilen bij moet zetten om de boot recht te houdenquote:Op maandag 22 april 2019 12:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat dat makkelijk gaat bij haar?
Dat idee heb ik ook jaquote:Op maandag 22 april 2019 12:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee zo’n woeste rivier waar je alle zeilen bij moet zetten om de boot recht te houden
Askim plsquote:
Die ontbijten niet met noodlesquote:Op maandag 22 april 2019 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Ontbijten met noodles, ik lijk wel een arme Chinees.
Is goed Nielsquote:Op maandag 22 april 2019 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, jarenlang gezeten tussen de lieve mensjes daar.
Doe niet zo tegen mijquote:
Keer de nachttrein van Peking naar Xi'An nemen en je leert de gecombineerde geur van tandenpasta, sputum, urine, ontlasting en noodles dan echt wel waarderen.quote:
GA AJB WEG. die mensen stinken gewoon.quote:Op maandag 22 april 2019 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer de nachttrein van Peking naar Xi'An nemen en je leert de gecombineerde geur van tandenpasta, sputum, urine, ontlasting en noodles dan echt wel waarderen.
nee, niels was af en toe nog wel leukquote:
jij nooit,quote:Op maandag 22 april 2019 12:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, niels was af en toe nog wel leuk
jammer dat je zo over mij denktquote:
Jesus wat treurigquote:Op zondag 21 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waren ongetwijfeld allemaal terechtquote:Op maandag 22 april 2019 13:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
bitch please laat me niet al je negatieve opmerkingen over mij quoten.
Laat me je niet smacken girlyquote:Op maandag 22 april 2019 13:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waren ongetwijfeld allemaal terecht
Heb je nog asian dick gehadquote:
quote:Op maandag 22 april 2019 09:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vanaf vrijdagavond bijna alleen maar gezopen dus vandaag maar rustig aan doen. Jij?
quote:
Nee sorry.quote:Op maandag 22 april 2019 09:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey houd jij anders je taffesbek eens lekker
Sletquote:Op maandag 22 april 2019 13:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja meerdere, die zijn zo small namelijk. gewoon 3 in 1 keer.
Meid jouw mening boeit me dus werkelijk waar precies niksquote:
Leukquote:Op maandag 22 april 2019 13:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meid jouw mening boeit me dus werkelijk waar precies niks
Zonde. Heb je überhaupt wel dick gehad?quote:Op maandag 22 april 2019 13:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
But for real, nee. Ze zijn ugly AF.
Klopt wel een beetjequote:Op maandag 22 april 2019 12:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
GA AJB WEG. die mensen stinken gewoon.
Elke keer als ik in Azie ben geweest waardeer ik Nederland en het gebrek aan geur meer en meer.
Girl, nee. Ben geen slet.quote:Op maandag 22 april 2019 13:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zonde. Heb je überhaupt wel dick gehad?
Jajaquote:Op maandag 22 april 2019 13:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Girl, nee. Ben geen slet.
Maar word wel gepusht om Tinder aan te maken. So maybe soon
Gewoon doenquote:Op maandag 22 april 2019 13:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Girl, nee. Ben geen slet.
Maar word wel gepusht om Tinder aan te maken. So maybe soon
Blijf vooral je teddybeer knuffelenquote:Op maandag 22 april 2019 13:21 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Beetje flirten maakt me geen hoer. Ask your sis.
Waarom nou weer enkel de vrouw vragen.quote:Op maandag 22 april 2019 13:22 schreef UitStraling het volgende:
Welke vrouw wil er nu Aziatische piemel.
Wil jij wel een Aziatische piemelquote:Op maandag 22 april 2019 13:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom nou weer enkel de vrouw vragen.
Nee.quote:Op maandag 22 april 2019 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil jij wel een Aziatische piemel
Dit zijn de leukste cadeautjes van 't leven.quote:Op maandag 22 april 2019 14:00 schreef Myrr het volgende:
Papa is langs gekomen met vers gebakken broodjes, rosbief, fricandeu en een net mineola's om te paasontbijten.
Wat een lief.
En ten huwelijk gevraagd worden?quote:Op maandag 22 april 2019 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn de leukste cadeautjes van 't leven.
Het zelf vragen is wel leuk.quote:Op maandag 22 april 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ten huwelijk gevraagd worden?
Ja. Heb lieve mensen om mij heen.quote:Op maandag 22 april 2019 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn de leukste cadeautjes van 't leven.
Je moet er ook niet recht in kijken HAHAHAHAquote:
Knalfeest waar iedereen het een leven lang nadien nog over heeft van je huwelijk maken geen optie in jouw contreien?quote:
Hey femquote:Op maandag 22 april 2019 14:20 schreef Myrr het volgende:
Huis schoon. Kind zo op bed. Twijfel of ik een dutje ga doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |