Van harte vriend, het is je gegund.quote:
Bedankt man kan nu rustig slapenquote:Op zondag 21 april 2019 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van harte vriend, het is je gegund.
Heb je een overlijdensverzekering?quote:Op zondag 21 april 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice, ligt de sleutel onder de mat?
klap ayahuascaquote:Op zondag 21 april 2019 23:01 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ben in een extreem melancholische en lichtelijk depressieve bui.
quote:Op zondag 21 april 2019 22:51 schreef Myrr het volgende:
Nee hoor fa2 sleutel ligt in de brievenbus tot zo xoxo
Dat siert jequote:Op zondag 21 april 2019 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jep, maar ik ga niet voor half werk.
Schiet je nu vol?quote:Op zondag 21 april 2019 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
Luister nu maar naar dit nummer on repeat <3
Jezus christus te paard wtf gastquote:Op zondag 21 april 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je heeeeeeel snel bent kun je het zaad van haar man nog proeven.
Verpest het nou nietquote:Op zondag 21 april 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je heeeeeeel snel bent kun je het zaad van haar man nog proeven.
Nee ben geen sletquote:
quote:
quote:Op zondag 21 april 2019 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ik alleen domme sletten kan krijgen en niet la mujer de mis sueños
Dit is wel een legitieme reden om depressief te zijnquote:Op zondag 21 april 2019 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat vind jij van dit positieve gelul?quote:Op zondag 21 april 2019 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is wel een legitieme reden om depressief te zijn
Wees blij wat je wel hebt en kan. Je gaat daar toch niet om zitten sippen, dan is het einde zoek.quote:Op zondag 21 april 2019 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn leven is prima op één aspect na, en ja, dat kan zo'n meisje wel even doen vergeten maar daar koop je ook weinig voor.quote:Op zondag 21 april 2019 23:27 schreef UitStraling het volgende:
Maar een domme slet kan je wel voor een uurtje of zes je miserabele lege rotleven doen vergeten.
Haalt misschien even de druk van de ketel?quote:Op zondag 21 april 2019 23:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn leven is prima op één aspect na, en ja, dat kan zo'n meisje wel even doen vergeten maar daar koop je ook weinig voor.
Ik zie geen overdreven positief gelulquote:Op zondag 21 april 2019 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat vind jij van dit positieve gelul?
GC / [Vraag wat je wil] aan een VMBO leraar
Vriend, ik ben nu in een super sociale periode in mijn leven maar nog geen spoor van de toekomstige moeder van mijn kinderen. Straks ben ik zo'n debiel die zich nooit druk maakt en dan op z'n 30e alleen in een appartement zit en af en toe in het weekend een tindersnol aandrukt.quote:Op zondag 21 april 2019 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wees blij wat je wel hebt en kan. Je gaat daar toch niet om zitten sippen, dan is het einde zoek.
Ja wat denk je dat ik gisteren gedaan heb? Daarom ben ik nu ook in zo'n bui.quote:Op zondag 21 april 2019 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haalt misschien even de druk van de ketel?
Ik had het topique niet helemaal gelezen. Laat maar.quote:Op zondag 21 april 2019 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zie geen overdreven positief gelul
Spring maar vast dan want dat is wel hoe jij zult eindigenquote:Op zondag 21 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vriend, ik ben nu in een super sociale periode in mijn leven maar nog geen spoor van de toekomstige moeder van mijn kinderen. Straks ben ik zo'n debiel die zich nooit druk maakt en dan op z'n 30e alleen in een appartement zit en af en toe in het weekend een tindersnol aandrukt.
Kan je net zo goed gewoon van een brug springen.
Heb je weer gedronken? Ahahaquote:Op zondag 21 april 2019 23:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had het topique niet helemaal gelezen. Laat maar.
Ik hou hoop. Ik ben nog jong vergeleken met jou...quote:Op zondag 21 april 2019 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spring maar vast dan want dat is wel hoe jij zult eindigen
Maar je maakt je nu constant druk daarover en dat werkt ook niet. Met deze houding maak je het enkel nog lastiger voor jezelf.quote:Op zondag 21 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vriend, ik ben nu in een super sociale periode in mijn leven maar nog geen spoor van de toekomstige moeder van mijn kinderen. Straks ben ik zo'n debiel die zich nooit druk maakt en dan op z'n 30e alleen in een appartement zit en af en toe in het weekend een tindersnol aandrukt.
Kan je net zo goed gewoon van een brug springen.
Niet getreurd, op het moment dat je het niet verwacht komt ineens het geluk aanwaaien en word je elke ochtend wakker gepijpt.quote:Op zondag 21 april 2019 23:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn leven is prima op één aspect na, en ja, dat kan zo'n meisje wel even doen vergeten maar daar koop je ook weinig voor.
quote:Op zondag 21 april 2019 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spring maar vast dan want dat is wel hoe jij zult eindigen
Dat is dat ook het enige, verder ben je nogal hulpeloos als je iemand anders nodig hebt om jouw leven compleet te maken en dat maakt je onaantrekkelijk. Buiten al je andere onaantrekkelijke karaktereigenschappen dan he, hahaquote:Op zondag 21 april 2019 23:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik hou hoop. Ik ben nog jong vergeleken met jou...
Zeker in de ochtend als je nog half slaapt.quote:Op zondag 21 april 2019 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die kan ook bepaalde handelingen uitvoeren eventueel met de hulp van wat leverpastei
Dat heeft mijn wijf nog nooit gedaanquote:Op zondag 21 april 2019 23:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet getreurd, op het moment dat je het niet verwacht komt ineens het geluk aanwaaien en word je elke ochtend wakker gepijpt.
Waar, al is dat vooral op avonden als deze wanneer ik weer eens spijt heb van eerder gemaakte keuzes. Over het algemeen denk ik hier niet echt aan gelukkig.quote:Op zondag 21 april 2019 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar je maakt je nu constant druk daarover en dat werkt ook niet. Met deze houding maak je het enkel nog lastiger voor jezelf.
Leef gewoon je leven en probeer zelf gelukkig te zijn. Die laatste zin heb ik maar niet gelezen, wat een armoe.
Ja true, jouw verhaal geeft wel hoop. Ga je al kleine hijos maken?quote:Op zondag 21 april 2019 23:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet getreurd, op het moment dat je het niet verwacht komt ineens het geluk aanwaaien en word je elke ochtend wakker gepijpt.
quote:Op zondag 21 april 2019 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is dat ook het enige, verder ben je nogal hulpeloos als je iemand anders nodig hebt om jouw leven compleet te maken en dat maakt je onaantrekkelijk. Buiten al je andere onaantrekkelijke karaktereigenschappen dan he, haha
haha ja.quote:Op zondag 21 april 2019 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is dat ook het enige, verder ben je nogal hulpeloos als je iemand anders nodig hebt om jouw leven compleet te maken en dat maakt je onaantrekkelijk. Buiten al je andere onaantrekkelijke karaktereigenschappen dan he, haha
Daar wordt aan gewerktquote:Op zondag 21 april 2019 23:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waar, al is dat vooral op avonden als deze wanneer ik weer eens spijt heb van eerder gemaakte keuzes. Over het algemeen denk ik hier niet echt aan gelukkig.
Armoe? Ik weet niet hoeveel waarde het heeft als je alleen voor jezelf leeft en niks achter zult laten.
[..]
Ja true, jouw verhaal geeft wel hoop. Ga je al kleine hijos maken?
En dan heb je de vrouw van je leven ontmoet, klaar om aan kinderen te beginnen en dan blijkt een van jullie (jij hopelijk haha) niet vruchtbaar te zijn. Dan spring je al helemaal van een flatgebouwquote:Op zondag 21 april 2019 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha ja.
Is meer dat ik per se kinderen wil, het liefst rond mijn 28/29e. Dus dan moet ik zo in deze komende paar jaar mijn vrouw ontmoeten en dat zit er niet in. Daarbij spookt de enige vrouw op wie ik ooit verliefd geweest ben ook nog steeds door mijn hoofd.
Je mag wel wat zachter voor hem zijnquote:Op zondag 21 april 2019 23:40 schreef UitStraling het volgende:
Jimmy raakt depressief van een sletje aanduwen, Jimmy is prima vadermateriaal.
quote:Op zondag 21 april 2019 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan heb je de vrouw van je leven ontmoet, klaar om aan kinderen te beginnen en dan blijkt een van jullie (jij hopelijk haha) niet vruchtbaar te zijn. Dan spring je al helemaal van een flatgebouw
Dan adopteer ikquote:Op zondag 21 april 2019 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan heb je de vrouw van je leven ontmoet, klaar om aan kinderen te beginnen en dan blijkt een van jullie (jij hopelijk haha) niet vruchtbaar te zijn. Dan spring je al helemaal van een flatgebouw
Denk niet dat jij door de selectie komtquote:
Jij hebt geen goed beeld van mij hè?quote:Op zondag 21 april 2019 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk niet dat jij door de selectie komt
Ja dat wil ik best doen maar ik heb aversie jegens mensen die het leven zelf zwaarder en moeilijker maken dan dat het is en die vervolgens het leven of anderen de schuld geven in plaats van aan zichzelf te werken.quote:Op zondag 21 april 2019 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je mag wel wat zachter voor hem zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |