Verpest het nou nietquote:Op zondag 21 april 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je heeeeeeel snel bent kun je het zaad van haar man nog proeven.
Nee ben geen sletquote:
quote:
quote:Op zondag 21 april 2019 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ik alleen domme sletten kan krijgen en niet la mujer de mis sueños
Dit is wel een legitieme reden om depressief te zijnquote:Op zondag 21 april 2019 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat vind jij van dit positieve gelul?quote:Op zondag 21 april 2019 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is wel een legitieme reden om depressief te zijn
Wees blij wat je wel hebt en kan. Je gaat daar toch niet om zitten sippen, dan is het einde zoek.quote:Op zondag 21 april 2019 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn leven is prima op één aspect na, en ja, dat kan zo'n meisje wel even doen vergeten maar daar koop je ook weinig voor.quote:Op zondag 21 april 2019 23:27 schreef UitStraling het volgende:
Maar een domme slet kan je wel voor een uurtje of zes je miserabele lege rotleven doen vergeten.
Haalt misschien even de druk van de ketel?quote:Op zondag 21 april 2019 23:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn leven is prima op één aspect na, en ja, dat kan zo'n meisje wel even doen vergeten maar daar koop je ook weinig voor.
Ik zie geen overdreven positief gelulquote:Op zondag 21 april 2019 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat vind jij van dit positieve gelul?
GC / [Vraag wat je wil] aan een VMBO leraar
Vriend, ik ben nu in een super sociale periode in mijn leven maar nog geen spoor van de toekomstige moeder van mijn kinderen. Straks ben ik zo'n debiel die zich nooit druk maakt en dan op z'n 30e alleen in een appartement zit en af en toe in het weekend een tindersnol aandrukt.quote:Op zondag 21 april 2019 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wees blij wat je wel hebt en kan. Je gaat daar toch niet om zitten sippen, dan is het einde zoek.
Ja wat denk je dat ik gisteren gedaan heb? Daarom ben ik nu ook in zo'n bui.quote:Op zondag 21 april 2019 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haalt misschien even de druk van de ketel?
Ik had het topique niet helemaal gelezen. Laat maar.quote:Op zondag 21 april 2019 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zie geen overdreven positief gelul
Spring maar vast dan want dat is wel hoe jij zult eindigenquote:Op zondag 21 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vriend, ik ben nu in een super sociale periode in mijn leven maar nog geen spoor van de toekomstige moeder van mijn kinderen. Straks ben ik zo'n debiel die zich nooit druk maakt en dan op z'n 30e alleen in een appartement zit en af en toe in het weekend een tindersnol aandrukt.
Kan je net zo goed gewoon van een brug springen.
Heb je weer gedronken? Ahahaquote:Op zondag 21 april 2019 23:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had het topique niet helemaal gelezen. Laat maar.
Ik hou hoop. Ik ben nog jong vergeleken met jou...quote:Op zondag 21 april 2019 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spring maar vast dan want dat is wel hoe jij zult eindigen
Maar je maakt je nu constant druk daarover en dat werkt ook niet. Met deze houding maak je het enkel nog lastiger voor jezelf.quote:Op zondag 21 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vriend, ik ben nu in een super sociale periode in mijn leven maar nog geen spoor van de toekomstige moeder van mijn kinderen. Straks ben ik zo'n debiel die zich nooit druk maakt en dan op z'n 30e alleen in een appartement zit en af en toe in het weekend een tindersnol aandrukt.
Kan je net zo goed gewoon van een brug springen.
Niet getreurd, op het moment dat je het niet verwacht komt ineens het geluk aanwaaien en word je elke ochtend wakker gepijpt.quote:Op zondag 21 april 2019 23:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn leven is prima op één aspect na, en ja, dat kan zo'n meisje wel even doen vergeten maar daar koop je ook weinig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |