Jesus wat treurigquote:Op zondag 21 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vriend, ik ben nu in een super sociale periode in mijn leven maar nog geen spoor van de toekomstige moeder van mijn kinderen. Straks ben ik zo'n debiel die zich nooit druk maakt en dan op z'n 30e alleen in een appartement zit en af en toe in het weekend een tindersnol aandrukt.
Kan je net zo goed gewoon van een brug springen.
Waren ongetwijfeld allemaal terechtquote:Op maandag 22 april 2019 13:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
bitch please laat me niet al je negatieve opmerkingen over mij quoten.
Laat me je niet smacken girlyquote:Op maandag 22 april 2019 13:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waren ongetwijfeld allemaal terecht
Heb je nog asian dick gehadquote:
quote:Op maandag 22 april 2019 09:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vanaf vrijdagavond bijna alleen maar gezopen dus vandaag maar rustig aan doen. Jij?
quote:
Nee sorry.quote:Op maandag 22 april 2019 09:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey houd jij anders je taffesbek eens lekker
Sletquote:Op maandag 22 april 2019 13:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja meerdere, die zijn zo small namelijk. gewoon 3 in 1 keer.
Meid jouw mening boeit me dus werkelijk waar precies niksquote:
Leukquote:Op maandag 22 april 2019 13:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meid jouw mening boeit me dus werkelijk waar precies niks
Zonde. Heb je überhaupt wel dick gehad?quote:Op maandag 22 april 2019 13:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
But for real, nee. Ze zijn ugly AF.
Klopt wel een beetjequote:Op maandag 22 april 2019 12:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
GA AJB WEG. die mensen stinken gewoon.
Elke keer als ik in Azie ben geweest waardeer ik Nederland en het gebrek aan geur meer en meer.
Girl, nee. Ben geen slet.quote:Op maandag 22 april 2019 13:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zonde. Heb je überhaupt wel dick gehad?
Jajaquote:Op maandag 22 april 2019 13:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Girl, nee. Ben geen slet.
Maar word wel gepusht om Tinder aan te maken. So maybe soon
Gewoon doenquote:Op maandag 22 april 2019 13:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Girl, nee. Ben geen slet.
Maar word wel gepusht om Tinder aan te maken. So maybe soon
Blijf vooral je teddybeer knuffelenquote:Op maandag 22 april 2019 13:21 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Beetje flirten maakt me geen hoer. Ask your sis.
Waarom nou weer enkel de vrouw vragen.quote:Op maandag 22 april 2019 13:22 schreef UitStraling het volgende:
Welke vrouw wil er nu Aziatische piemel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |