bedankt voor de spoilersquote:Op maandag 22 april 2019 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bereid je voor op een seksscène
Moet je niet van het weer genieten jongen hahaquote:Op maandag 22 april 2019 11:54 schreef Zosk het volgende:
Ik zit lekker de tweede aflevering te kijken jongens
Veel plezierquote:Op maandag 22 april 2019 11:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MED / Het is toch gelukt! naatje_1 gaat modderen!
MED / Giro d'Italia geopend
Alweer? Hahahhaquote:Op maandag 22 april 2019 11:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je niet van het weer genieten jongen haha
Ik heb vakantiequote:Op maandag 22 april 2019 12:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja want kijk je vooruitzichten, pakken wat je pakken kan
Rdr2quote:
Dat er nog genoeg dagen zijn om te genietenquote:Op maandag 22 april 2019 12:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het weer te maken
Walgelijkquote:Op maandag 22 april 2019 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas geen Tormund Brienne seks.
Die garantie heb je niet, nu schijnt de zon en nu is het lekkerquote:Op maandag 22 april 2019 12:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat er nog genoeg dagen zijn om te genieten
Het is pas april, ik maak me niet dikquote:Op maandag 22 april 2019 12:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die garantie heb je niet, nu schijnt de zon en nu is het lekker
Doe je niet zo snel dat wegzuigen en een maagverkleining kom je pas voor in aanmerking als je het zo bont maakt als Braddiequote:Op maandag 22 april 2019 12:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar hebben ze allerlei oplossingen voor hoor
Ik denk niet dat ik dat in me (haha) hebquote:Op maandag 22 april 2019 12:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe je niet zo snel dat wegzuigen en een maagverkleining kom je pas voor in aanmerking als je het zo bont maakt als Braddie
Mozy, Chai en TARDIS.?quote:Op maandag 22 april 2019 12:02 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja zit op 3 luie takken te wachten
Denk je dat dat makkelijk gaat bij haar?quote:Op maandag 22 april 2019 12:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha ik glij mijn eigen kano er wel in lol
Nee zo’n woeste rivier waar je alle zeilen bij moet zetten om de boot recht te houdenquote:Op maandag 22 april 2019 12:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat dat makkelijk gaat bij haar?
Dat idee heb ik ook jaquote:Op maandag 22 april 2019 12:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee zo’n woeste rivier waar je alle zeilen bij moet zetten om de boot recht te houden
Askim plsquote:
Die ontbijten niet met noodlesquote:Op maandag 22 april 2019 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Ontbijten met noodles, ik lijk wel een arme Chinees.
Is goed Nielsquote:Op maandag 22 april 2019 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, jarenlang gezeten tussen de lieve mensjes daar.
Doe niet zo tegen mijquote:
Keer de nachttrein van Peking naar Xi'An nemen en je leert de gecombineerde geur van tandenpasta, sputum, urine, ontlasting en noodles dan echt wel waarderen.quote:
GA AJB WEG. die mensen stinken gewoon.quote:Op maandag 22 april 2019 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer de nachttrein van Peking naar Xi'An nemen en je leert de gecombineerde geur van tandenpasta, sputum, urine, ontlasting en noodles dan echt wel waarderen.
nee, niels was af en toe nog wel leukquote:
jij nooit,quote:Op maandag 22 april 2019 12:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, niels was af en toe nog wel leuk
jammer dat je zo over mij denktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |