Waarom ligt het achter je? Misschien wat te veel als een dwaas rondgefladderd en nu zit je met niks...quote:Op maandag 22 april 2019 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar je vergeet een ding, ik mag dan al die dingen waar jij zo naar snakt achter me hebben liggen maar sta sociaal en mentaal ijzersterk in mijn schoenen.
Kan je maar een advies geven jongen, relax, probeer wat minder verkrampt in het leven te staan en fladder wat gelukkig rond en geniet van het leven, je zult met open mond zien wat er allemaal op dat geluk af komt.
Ik snap Jimmy best wel en vind het ook best een aardige kerel, maar slaat soms wat door naar de donkere kantquote:Op zondag 21 april 2019 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees hierin dat je het wel heel duidelijk met me eens bent.
Dank. En ja, maar daar is dit dan ook een anoniem forum voor.quote:Op maandag 22 april 2019 00:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik snap Jimmy best wel en vind het ook best een aardige kerel, maar slaat soms wat door naar de donkere kant
Ik zit met alles wat ik wil en nodig heb op dit moment, jij komt het tekort en ik betwijfel of je ooit vind wat je zo paniekerig zoekt want geen enkele vrouw vind wanhoop en angst sexy, ik struikel er wel weer over vandaag of morgen vrees ik.quote:Op maandag 22 april 2019 00:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom ligt het achter je? Misschien wat te veel als een dwaas rondgefladderd en nu zit je met niks...
Jij jouw leven vriend, niet het mijne.
Mee eens maar ik denk niet dat dit de juiste weg is naar een gezinnetje.quote:Op maandag 22 april 2019 00:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik snap Jimmy best wel en vind het ook best een aardige kerel, maar slaat soms wat door naar de donkere kant
Huilen op een forum? Nee dat denk ik ook nietquote:Op maandag 22 april 2019 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mee eens maar ik denk niet dat dit de juiste weg is naar een gezinnetje.
Te veel zelfmedelijden en zelfbeklag haalt de twinkeling uit elke ogen en zorgt voor droge poezen.quote:Op maandag 22 april 2019 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huilen op een forum? Nee dat denk ik ook niet
Twinkeling in de ogen is wel meer iets voor zwangere vrouwenquote:Op maandag 22 april 2019 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te veel zelfmedelijden en zelfbeklag haalt de twinkeling uit elke ogen en zorgt voor droge poezen.
Ik dacht dik haar, slechte muzieksmaak en volle borsten.quote:Op maandag 22 april 2019 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Twinkeling in de ogen is wel meer iets voor zwangere vrouwen
Is braddie zwanger?quote:Op maandag 22 april 2019 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht dik haar, slechte muzieksmaak en volle borsten.
Dat duurt nog wel ff hahaquote:
🙄quote:Op maandag 22 april 2019 01:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel ff haha
Arsenal heeft het ook verkloot, er stond net iets te veel troep op het veld
Besef dat straks een eventuele partner ook besloten gezelschap is en door dit soort dingen te roepen stoppen haar eierstokken per direct met produceren.quote:Op zondag 21 april 2019 23:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tja, in het normale leven roep ik geen Jedem das Seine, tenzij ik dronken ben in besloten gezelschap
1 grote onzinquote:Op maandag 22 april 2019 03:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Besef dat straks een eventuele partner ook besloten gezelschap is en door dit soort dingen te roepen stoppen haar eierstokken per direct met produceren.
Verder echt blij dat ik terug heb gelezen. Bedankt jongens voor al deze mooie posts.
tot waar moet ik terug lezen?quote:Op maandag 22 april 2019 03:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Besef dat straks een eventuele partner ook besloten gezelschap is en door dit soort dingen te roepen stoppen haar eierstokken per direct met produceren.
Verder echt blij dat ik terug heb gelezen. Bedankt jongens voor al deze mooie posts.
snap ikquote:Op maandag 22 april 2019 08:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Samenvatting:
Jimmy wil chloro, chloro wacht af.
Het eerste uiteraard.quote:Op maandag 22 april 2019 08:21 schreef Flamarande het volgende:
Zouden jullie kiezen voor Nederland nooit meer mogen verlaten, of Nederland verlaten en er nooit meer in mogen
Waaromquote:Op maandag 22 april 2019 08:59 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Het eerste uiteraard.
Gewoon op pagina 1 beginnen, zo veel is het nietquote:
Hey houd jij anders je taffesbek eens lekkerquote:Op maandag 22 april 2019 08:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Samenvatting:
Jimmy wil chloro, chloro wacht af.
al gedaan, was vermakelijkquote:Op maandag 22 april 2019 09:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon op pagina 1 beginnen, zo veel is het niet
Mooi jaquote:
Lekker belangrijk, dan komen zij jou toch opzoeken.quote:
gaat er vandaag nog iets leuks gebeuren?quote:
Heb vanaf vrijdagavond bijna alleen maar gezopen dus vandaag maar rustig aan doen. Jij?quote:Op maandag 22 april 2019 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat er vandaag nog iets leuks gebeuren?
ook dat jaquote:Op maandag 22 april 2019 09:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vanaf vrijdagavond bijna alleen maar gezopen dus vandaag maar rustig aan doen. Jij?
Fijnquote:Op maandag 22 april 2019 03:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |