Niet helemaal, maar close.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niets van hem, dit zegt hij zelf.
quote:Op zondag 21 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan je net zo goed gewoon van een brug springen.
Ja ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb aan alles huishoudelijk een hekel, stofzuigen, poetsen, vaatwasser in- en uitruimen, gewoon allemaal kut met peren.
Niet liegen, hoe schat je het in.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niets van hem, dit zegt hij zelf.
In aflevering drie?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
Zo dat was aflevering twee, ik duik erin
Wij vinden dus van welquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:31 schreef Chloroform het volgende:
Opruimen is helemaal niet leuk, maar we doen het omdat het moet
Hij legt de lat hoog voor zichzelf, nou ja niet zo heel erg hoog maar het zit hem allemaal gewoon niet mee, hij is chronisch ongelukkig en doordat hij vergeet lol te maken vinden andere mensen hem een ouderwetse bal en een zeikerdje waardoor hij op het achtbaantje naar beneden zit.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet liegen, hoe schat je het in.
Lekker, ik lig er ook net een paar minuten inquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In mijn retteketet naar beter bedje
Hahaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:33 schreef JimmyDean het volgende:
Ben even door mijn oude posts aan het lezen, ik heb echt een goede kijk op dingen.
Jullie zijn gek hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |