Heb je gedronken?quote:
Wanneer zie jij die het liefst?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Leuk, om 12 uur 's nachts de abortusdiscussie
Alleen voor de feestneuzen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Leuk, om 12 uur 's nachts de abortusdiscussie
Voor jou gaat het een beetje vervelen ondertussen dus?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb eigenlijk wel genoeg edities gezien hier
Ik hoop dat jij nog minstens 70 jaar op deze wereld mag doorbrengenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat is heel lang? zal er vast wel een keer klaar mee zijn
Je associatie is wat onlogisch maar soit. Het enige dat ik doe is 1) stellen dat het recht om te leven voor elk mens is en 2) aangeven dat de enige wetenschappelijke definitie voor het begin van menselijk leven de conceptie is, meer precies de vorming van een zygote.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bemoeit je zo graag met andermans hompjes cellen.
Ja, maar misschien zijn er anderen die er wel van genietenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voor jou gaat het een beetje vervelen ondertussen dus?
misschien aborteer ik mezelf wel danquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je zien als een erg late abortus.
Je bent geen wetenschapper Jimmy.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je associatie is wat onlogisch maar soit. Het enige dat ik doe is 1) stellen dat het recht om te leven voor elk mens is en 2) aangeven dat de enige wetenschappelijke definitie voor het begin van menselijk leven de conceptie is, meer precies de vorming van een zygote.
De conclusie daaruit lijkt me duidelijk, maar helaas gaat niemand op de argumenten in, maar blijft het bij het papegaaien van leuzen, insinuaties en incoherent gezwam.
Je bent geen wetenschapper Jimmy.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je associatie is wat onlogisch maar soit. Het enige dat ik doe is 1) stellen dat het recht om te leven voor elk mens is en 2) aangeven dat de enige wetenschappelijke definitie voor het begin van menselijk leven de conceptie is, meer precies de vorming van een zygote.
De conclusie daaruit lijkt me duidelijk, maar helaas gaat niemand op de argumenten in, maar blijft het bij het papegaaien van leuzen, insinuaties en incoherent gezwam.
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar misschien zijn er anderen die er wel van genieten
wat lief van je, maar ik vind 80 wel prima denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij nog minstens 70 jaar op deze wereld mag doorbrengen
begin van menselijk leven != menselijk leven met alle daarbijbehorende rechtenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat respecteer ikquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat lief van je, maar ik vind 80 wel prima denk ik
Oh, beetje doordrinken danquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
2 bier, ik was pas om 10 uur thuis vandaag.
En dit is dan de reactie die je krijgtquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent geen wetenschapper Jimmy.
[..]
Je bent geen wetenschapper Jimmy.
Is tegen die tijd AV een keer kampioen geworden van de PL denk je?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat lief van je, maar ik vind 80 wel prima denk ik
Ja, europa cup erbij, zal tegen die tijd vast wel een sponsornaam hebbenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is tegen die tijd AV een keer kampioen geworden van de PL denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |