hij heeft bijpassende hondenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel stoer, heb je ook een bijpassende motor?
Iets minder stoer maar toch kek.quote:
Ja dat kan ook natuurlijk, diabetes is een keuze.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben meer een homp paprikachips en chocolade
Waarom zou ik dat niet doen? Heeft hier geen ene kut mee te makenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat je je (enigszins) hypothetische kinderen later ook niet inenten dan?
Abortus ookquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Iets minder stoer maar toch kek.
[..]
Ja dat kan ook natuurlijk, diabetes is een keuze.
Je bemoeit je zo graag met andermans hompjes cellen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet doen? Heeft hier geen ene kut mee te maken
Heb je gedronken?quote:
Wanneer zie jij die het liefst?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Leuk, om 12 uur 's nachts de abortusdiscussie
Alleen voor de feestneuzen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Leuk, om 12 uur 's nachts de abortusdiscussie
Voor jou gaat het een beetje vervelen ondertussen dus?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb eigenlijk wel genoeg edities gezien hier
Ik hoop dat jij nog minstens 70 jaar op deze wereld mag doorbrengenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat is heel lang? zal er vast wel een keer klaar mee zijn
Je associatie is wat onlogisch maar soit. Het enige dat ik doe is 1) stellen dat het recht om te leven voor elk mens is en 2) aangeven dat de enige wetenschappelijke definitie voor het begin van menselijk leven de conceptie is, meer precies de vorming van een zygote.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bemoeit je zo graag met andermans hompjes cellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |