Of batshit craycray.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar dan wordt hij weer zo lekker depri haha
Zou ook dolgraag even door zijn haar willen gaanquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je het tegen je zoon van zes hebt.
En dat terwijl vrijwel iedereen hier meer redenen heeft om depressief te zijn dan ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar dan wordt hij weer zo lekker depri haha
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu uistraling er is kan je hem beter het vuur aan de schenen leggen, is zonde om deze kans niet te benutten
Kom je toch wat serotonine tekort.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dat terwijl vrijwel iedereen hier meer redenen heeft om depressief te zijn dan ik.
als je mensenrechten toekent aan een bevruchte eicel kun je net zo goed mensenrechten toekennen aan spermacellen want dat is biologisch gezien ook de helft van een mensenlevenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom niet?
En helaas mogen die foetussen in Nederland nog twee maanden later gedood worden.
Zonde van de moeite, alsof je matrix theorie uitlegt aan een peuter.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu uistraling er is kan je hem beter het vuur aan de schenen leggen, is zonde om deze kans niet te benutten
En toch ben jij de depri alcoholist hahaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dat terwijl vrijwel iedereen hier meer redenen heeft om depressief te zijn dan ik.
Ik vind drie keer in een paar dagen wel veelquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha je hoeft je heus niet helemaal weg te cijferen hoor. Zosk mag ook wel ergens iets van vinden
Het punt is dat er geen ander moment is waarop menselijk leven begint, en daarom dus alle andere criteria arbitrair zijn, en geen stand houden in een logisch argument. En menselijk leven begint niet bij een spermacel.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je mensenrechten toekent aan een bevruchte eicel kun je net zo goed mensenrechten toekennen aan spermacellen want dat is biologisch gezien ook de helft van een mensenleven
ik vind 24 weken ook erg veel, maar daar gaat de discussie niet over
Dat zei je moeder gisteravond ookquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind drie keer in een paar dagen wel veel
Ben al jaren geen alcoholist meer hoor. Drink vrij weinig.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En toch ben jij de depri alcoholist haha
Dat soort dingen vragenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteravond ook
toen ik vroeg of ze ff wilde stofzuigen
moet huishoudsters gewoon af en toe wat vragen hoor, jeetjequote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat soort dingen vragenwie is hier nou onderdanig haha
Blijf je voor de rest van je leven, je kunt erop wachten dus.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben al jaren geen alcoholist meer hoor. Drink vrij weinig.
Onzin, het is niet zo vreemd om in je studententijd bovenmatig te drinken en er wanneer je wat ouder wordt mee op te houden.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijf je voor de rest van je leven, je kunt erop wachten dus.
Om te stofzuigen?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:10 schreef Chloroform het volgende:
Wil nog steeds een robotstofzuiger, hoe chill is dat
maar de meeste studenten zijn geen alcoholistquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Onzin, het is niet zo vreemd om in je studententijd bovenmatig te drinken en er wanneer je wat ouder wordt mee op te houden.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Onzin, het is niet zo vreemd om in je studententijd bovenmatig te drinken en er wanneer je wat ouder wordt mee op te houden.
Nee om de vaatwasser in te ruimen nou goedquote:
Veel wel hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:11 schreef McGrath het volgende:
maar de meeste studenten zijn geen alcoholist
Terwijl drie keer per dag geen uitzondering is voor jequote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind drie keer in een paar dagen wel veel
Ja dat is soms wel handigquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet huishoudsters gewoon af en toe wat vragen hoor, jeetje
Jij kan het wel weten, zo is het ookquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijf je voor de rest van je leven, je kunt erop wachten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |