quote:De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel: "De Ark".De Ark bestaat uit ruimtestations die voorheen behoorden tot het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Australië, Canada, China, Japan, India, Rusland, Venezuela, Spanje, Brazilië en Oeganda. Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. De Ark is echter stervende, doordat ze al een eeuw oud is raken steeds meer onderdelen beschadigd die nodig zijn om leven in de ruimte te kunnen voorzien. Als laatste wanhoopsdaad besluiten de machthebbers in de Ark om 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, naar de Aarde te sturen om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.
quote:
Nee hoor, daar kan ik ook best een beetje gay van wordenquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:32 schreef Divje het volgende:
Vinden jullie het erg als ik dan even een fapje pleeg op Olivia?
Oja Lexaquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee hoor, daar kan ik ook best een beetje gay van worden
LexaaaPrrr.
Ik had ook wel een beetje een zwak voor Finn, die stém! Om bij weg te smeltenquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik had ook wel een beetje een zwak voor Finn, die stém! Om bij weg te smelten![]()
Teveel mooie mensen in deze serie
Mooie mensen maken mooie mensen. Dat was het doel toch? Repopulate the shit out the planetquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik had ook wel een beetje een zwak voor Finn, die stém! Om bij weg te smelten![]()
Teveel mooie mensen in deze serie
Ik vind het bizar blijven dat er al die tijd geen babys zijn gemaaktquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Mooie mensen maken mooie mensen. Dat was het doel toch? Repopulate the shit out the planet
Op Sanctum word er lustig op voortgeplant andersquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:18 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vind het bizar blijven dat er al die tijd geen babys zijn gemaakt
Ik bedoel van ''our people''quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Op Sanctum word er lustig op voortgeplant anders
I knowquote:
Had in die 6 jaar op de Ark ook prima gekund! In de Bunker snap ik nog wel dat ze wat terughoudenbd zijn..quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:21 schreef Divje het volgende:
[..]
I know
Zou het toch wel verwachten ja. Tussen alle strijd en geweld door kan dat toch wel.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Had in die 6 jaar op de Ark ook prima gekund! In de Bunker snap ik nog wel dat ze wat terughoudenbd zijn..
Sameeee! Zin in volgende week!quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:34 schreef Poes. het volgende:
Wauw, wát een aflevering
Ik vind het echt awesome worden!
Jaquote:
Het is nu wel een beetje mix ook van 2 seizoenenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:57 schreef Poes. het volgende:
De oneven seizoenen zijn minder dan de even vind ik
Ik vind het verhaal nu al enorm boeiend, ben erg benieuwd hoe dit allemaal uitpakt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:58 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is nu wel een beetje mix ook van 2 seizoenen
Jaah ik ook!quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vind het verhaal nu al enorm boeiend, ben erg benieuwd hoe dit allemaal uitpakt.
Ja dit is wel een bingewaardige seriequote:Op woensdag 22 mei 2019 21:03 schreef LPFAN het volgende:
Balen dat we elke keer een week moeten wachten
Ik wil weten hoe het aflooptquote:
Ik dacht, ok er wordt natuurlijk weer iemand geofferd. Zo gaat dat altijd bij die te blije gemeenschappen.quote:Op zondag 26 mei 2019 11:17 schreef Max23 het volgende:
Het is allemaal wel erg voorspelbaar, wat er met Delilah zou gebeuren
Edit: of nou ja
Het was dit of de dood
Mooi, wacht ik dit keer even op Netflixquote:
Oh dat is irritant jaquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mooi, wacht ik dit keer even op NetflixAlle streams die ik probeerde bleven na 5min hangen en gingen daarna ongesynchroniseerd verder
Haha goed compromis, anderhalf weekquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh dat is irritant jaIk kijk via Popcorn Time
Maar ik denk dat ik ook wacht op Netflix, anders duurt het zo lang
Haha jaquote:
Jaahquote:Op maandag 3 juni 2019 12:17 schreef Poes. het volgende:
Goeie ep weer
Ik erger me wel aan de rare camerashots dit seizoen, dat mag wel wat minder. Maar de visuals, boh
Bedankt voor de spoiler!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:49 schreef zipcon het volgende:
Ep 5 heeft dit liedje van de Belgische Stromae
The fuck???quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:38 schreef LPFAN het volgende:
Eliza en Bob, die Clarke en Bellamy spelen, zijn blijkbaar geheel in het geheim getrouwd.
Dat jaquote:
Tumblr is going crazyquote:
Zeg dat welquote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat jaCompleet out of the blue. Las het op hun Twitter.
McCreary? Dat wist ik OOK nietquote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:56 schreef babette21 het volgende:
Ik dacht dat zij in het echt met die slechterik van vorig jaar was
Als de vonk maar niet is overgeslagen tijdens een of andere nog niet vertoonde romantische scene tussen hen. Ik vind Bellamy en Echo ook leuk samen.
Dat dacht ik ook jaquote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:56 schreef babette21 het volgende:
Als de vonk maar niet is overgeslagen tijdens een of andere nog niet vertoonde romantische scene tussen hen. Ik vind Bellamy en Echo ook leuk samen.
Ik heb seizoen 1-5 achter elkaar gekeken en ze lopen wel mooi in elkaar over. Ik heb me geen moment verveeld eigenlijk. Verder heb ik niets toe te voegen want mijn hoofd tolt nog van al dat gedraai en complot vs complot en gepsychologiseer over vage gevoelens. 'Het is jou schuld ik vermoord je, neehoor het is toch niet jouw schuld'. Verder zijn die youtube interviews met de cast ook wel leuk. WTF. Als engelsen hun mond opendoen dat is echt niet stoer of intimiderendquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:58 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is nu wel een beetje mix ook van 2 seizoenen
Welke slechterik. Ik lees zojuist dat Mevrouw Clarke met reallife-Bellamy is getrouwd.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:56 schreef babette21 het volgende:
Nee ;p ze hebben hun Bellarke dus zijn blij.quote:Op zondag 9 juni 2019 06:45 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Gaan fangirls nu zelfmoord plegen enzo
Haha ja inderdaad en dat het een publicatiestunt enzo isquote:Op zondag 9 juni 2019 16:59 schreef babette21 het volgende:
De geruchtenmolen draait trouwens lekker. Dat het allemaal niet zo netjes is gegaan enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dig dat neppe zwart-engels niet zo in deze serie. Sky-crew? Tree-Crew? Me-wan-chat-you-up. solo?![]()
quote:Op maandag 10 juni 2019 21:11 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Leuke recap over seizoen 1-5Skaikru en Trikru hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dig dat neppe zwart-engels niet zo in deze serie. Sky-crew? Tree-Crew? Me-wan-chat-you-up. solo?
En the Grounders hebben hun eigen taal; https://the100.fandom.com/wiki/Trigedasleng
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2019 21:18:24 ]
Wat nou weer?quote:Op woensdag 12 juni 2019 10:23 schreef LPFAN het volgende:
Nieuwste aflevering nog niet gezien maar nu al enorm zin in de aflevering van volgende week
Heb de promo gezien voor volgende week.quote:Op woensdag 12 juni 2019 10:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat nou weer?![]()
Ik slinger hem zo even aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
quote:Op woensdag 12 juni 2019 11:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Heb de promo gezien voor volgende week.I wont go down easySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2019 11:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Beter van wel natuurlijk, Clarke is best een kutwijf
Ben heel benieuwd jaquote:Op woensdag 12 juni 2019 11:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
En ik ga fangirl-rellen als we Lexa weer zien____!!!1!!!1
Jaahquote:Op woensdag 12 juni 2019 12:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Is het niet via Madi dan wel via Clarke![]()
Al is het maar een flashbackquote:Op woensdag 12 juni 2019 12:15 schreef babette21 het volgende:
Aflevering gezien & goedgekeurd!
Ik denk niet dat we Lexa (in 3D) gaan zien, maar als wel dan jubel ik mee.
Een mens mag hopenquote:Op woensdag 12 juni 2019 12:18 schreef babette21 het volgende:
Ja een flashback zou kunnen, met oud materiaal, maar nieuwe beelden?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:43 schreef Lola69 het volgende:
Voor mensen die de aflevering nog niet gezien hebben. Ik had blijkbaar een gare versie ervan waarbij de laatste 10 minuten ergens halverwege zaten. Dus ik snapte er echt geen reet van tijdens het kijken. Ik dacht eerst dat ze de producer van LOST hadden gebruikt voor deze aflevering
Dus als de aflevering nogal heen en weer springend lijkt qua timeline, eh, zoek even een andere versie
quote:Op woensdag 12 juni 2019 11:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Heb de promo gezien voor volgende week.Weer lesbisex? Wauw wat een tv serie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je serieus?quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:42 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Weer lesbisex? Wauw wat een tv serie!
quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:43 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Nouja jullie lijken ook niet bepaald serieus te doen in dit topic dus
Lexa is wel episch inderdaad. Kom ik wil even met je praten. THIS IS SPAARTTAA!! 1quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:48 schreef Poes. het volgende:
Liefde voor Lexa, wat is daar nou niet serieus aan?
Nu ben je in de war met Cersei Lannisterquote:Op woensdag 12 juni 2019 19:06 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Lexa is wel episch inderdaad. Kom ik wil even met je praten. THIS IS SPAARTTAA!! 1
Lexa deed ook zo'n 'this is sparta' move.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nu ben je in de war met Cersei Lannister
Whut?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:24 schreef LPFAN het volgende:
En sneakpeek nummer 3
Ze zijn er op tijd mee
quote:
Jaquote:
Had ik eindelijk dat hele Flame en City of Light verhaal een beetje door, gaan ze weer ingewikkeld doen met ditquote:
De "female ferari" in een tv-serie gaan ze niet vermoorden natuurlijk dus Blake komt wel terug. En hier moeten ze een heel ingewikkelde draai voor verzinnen. Een van de meest frustrerende dingen vind ik. Net oals wanneer een knapperd zogenaamd heel erg verminkt raakt met een litteken en het heel vreselijk heeft en toch niet lelijker wordt (punisher seizoen 2, billy)quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
Had ik eindelijk dat hele Flame en City of Light verhaal een beetje door, gaan ze weer ingewikkeld doen met dit
Blake?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:00 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
De "female ferari" in een tv-serie gaan ze niet vermoorden natuurlijk dus Blake komt wel terug. En hier moeten ze een heel ingewikkelde draai voor verzinnen. Een van de meest frustrerende dingen vind ik. Net oals wanneer een knapperd zogenaamd heel erg verminkt raakt met een litteken en het heel vreselijk heeft en toch niet lelijker wordt (punisher seizoen 2, billy)
Tuurlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
Had ik eindelijk dat hele Flame en City of Light verhaal een beetje door, gaan ze weer ingewikkeld doen met dit
Ik zou best een proefritje willen makenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:33 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Josephine Lightbourne noemde "zichzelf" een Ferrari.
Ik ben zooo benieuwd.quote:
Het was echt geweldig.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik ben zooo benieuwd.
Promo voor volgende week ziet er wel heel goed it ook.
Wel ff kleine sneakpeek gekeken, Monty!quote:
Plus nog 2 oude bekendenquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Wel ff kleine sneakpeek gekeken, Monty!
Boeee, wachten tot vanavondquote:
Thanksquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ondanks dat het een Clarke aflevering was.. hij was echt goed. Sterkte met wachten!
Jaaaquote:
Ze was zo mooi met dat lange haarquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:00 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JaaaZo tof ook dat ze steeds veranderde qua uiterlijk naar hoe ze er uitzag toen die dingen gebeurden.
Jaah.quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ze was zo mooi met dat lange haar![]()
Ik ben helemaal geen Monty fan hè, is dat erg?
Omdat alles en iedereen hem ophemelt?quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:05 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jaah.
En nee hoor, waarom zou dat erg zijn
Hehehequote:Op woensdag 19 juni 2019 21:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Omdat alles en iedereen hem ophemelt?![]()
Mij een beetje té goody two shoes.
Ik ook niet hoor. Al vond ik 'm minder vervelend dan Jasper.quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ze was zo mooi met dat lange haar![]()
Ik ben helemaal geen Monty fan hè, is dat erg?
quote:Op donderdag 20 juni 2019 07:25 schreef Poes. het volgende:
Ik heb iets tegen het hyperintelligente Aziatische boyman stereotype denk ik
Boeee, wat slecht!quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:40 schreef LPFAN het volgende:
En we mogen weer 2 weken wachten op de volgende aflevering.![]()
quote:One scene showed Clarke's/Josephine's hand trembling. It then immediately cuts to Madi tapping on the table.
I still reckon Clarke is connected to the Flame, and that Josephine WILL take over Clarke's body totally. Clarke will then awaken in the Flame, as as Gaia mentioned that the consciousness of commanders cannot exist in two places at once.
Clarke would then help kick Sheid Heda to the curb, probably with the help of previous commanders (which would explain why a certain commander never appeared in her mind space - saving up for a surprise appearance).
Ik vind Madi best irritant. Maar dat komt vooral omdat ze veel met Clarke en Gaia te doen heeft, en die beide kan ik ook niet uitstaanquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:05 schreef babette21 het volgende:
Theorie of wishful thinking?Ik denk dat Madi die dark commander prima zelf aan kan. Ze wordt mij teveel onderschat. Ze is jong, maar geen kleuter. En zelfs toen wist ze toch maar mooi in d'r eentje te overleven! Go Madi!
Hahahquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]Eigenlijk hadden ze Abby moeten floaten en Marcus 2.0 moeten houden!
Nou dat. Of ze ging samen met hem, maar nééé hoor. Egoïstisch hoopje 'mens'quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]Eigenlijk hadden ze Abby moeten floaten en Marcus 2.0 moeten houden!
Ja! Ben heel benieuwd naar volgende week.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het is wel belachelijk awesome allemaal
Ze hadden het nog mooier kunnen maken door haar te laten weten dag Josephine in het hoofd van Clarke zit. Nog even en ze is er al uit zonder dat Abby het weet.quote:
We hebben seizoenen lang groundersgebeuren gehad, ik vind dit juist wel even een verademing. Een nieuwe vijandquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:27 schreef babette21 het volgende:
Nee, wel gezien, maar was niet heel bijzonder.
Ik vind dit seizoen niet zo. Wel tof dat ze steeds iets nieuws proberen, maar deze keer pakt het niet echt goed uit (vind ik). Teveel geneuzel om het ingewikkelde concept uit te leggen, teveel dezelfde karakters (ik ben zo klaar met die Bellamy en z'n dikke plofkop) en daardoor sommige anderen weer te weinig. Ook jammer dat het hele Grounders gebeuren zo onbelangrijk wordt gemaakt. Ik weet dat er niet heel veel over zijn, maar na een jarenlange opbouw van zo'n hele cultuur toch zonde.
Ik juich nieuwe dingen toe, maar daarvoor hoeft het oude niet perse (bijna) helemaal losgelaten. De Grounders waren geen vijand (individuen daargelaten), ze waren alleen erg van het oog om oog/blood must have blood. Ik zou deze nieuwe groep eerder met Mount Weather vergelijken, of desnoods met die gevangenen van Diyoza.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
We hebben seizoenen lang groundersgebeuren gehad, ik vind dit juist wel even een verademing. Een nieuwe vijand![]()
Maar deze ep was niet heel bijzonder nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:50 schreef babette21 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dacht ik alquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:53 schreef amp25 het volgende:
Sorry mensen
Seizoen 7 wordt het laaste seizoen
Bij wie niet?! Ik vond seizoen 1, 3 en 5 allemaal heel erg prima!quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:37 schreef Poes. het volgende:
Jammer dat ze stoppen in een oneven seizoen, die staan niet bekend als de besten
Ik vond 3&5 niet geweldig, 2 en 4 waren awesomequote:Op zondag 4 augustus 2019 20:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bij wie niet?! Ik vond seizoen 1, 3 en 5 allemaal heel erg prima!
Vindt je?quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wordt tijd ook wel. Seizoen zes is een puinhoop.
Grappige is dat ik dat de eerste ronde ook had, maar bij het herkijken een andere indruk kreeg. 2 is zeker goed, maar dat Mt Weather vond ik de tweede keer toch minder. 3 had die vervelende Pike (en Bellamy), en Jaha met z'n chips, maar ook veel Lexa (en andere Grounders) en wist me in de tweede ronde toch te overtuigen met dat hele Flame verhaal. 4 was heel aardig, maar teveel gedoe om die bunker, wat werd wel goedgemaakt door de final conclave. Bij 5 werd ik eerst wat afgeleid door die stomme boeven, maar bij terugkijken viel me op hoe bizar goed dat hele verhaal in elkaar zat. Voor alle voorgaande seizoenen geldt dat ik het gevoel heb dat er per 13 eps een boeiend, volledig verhaal verteld werd, met weinig opvulling. S6 is de uitzondering.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vond 3&5 niet geweldig, 2 en 4 waren awesome
Naja, misschien is dat het gewoon. Wat er nu gebeurt vind ik gewoon niet zo boeiend.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:12 schreef LPFAN het volgende:
Ook al vind ik dit seizoen heel tofik was happy geweest als de finale van het vorige seizoen het einde was geweest.
Ik heb ook een rewatch gedaan, S2 blijft favorietquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
Grappige is dat ik dat de eerste ronde ook had, maar bij het herkijken een andere indruk kreeg. 2 is zeker goed, maar dat Mt Weather vond ik de tweede keer toch minder. 3 had die vervelende Pike (en Bellamy), en Jaha met z'n chips, maar ook veel Lexa (en andere Grounders) en wist me in de tweede ronde toch te overtuigen met dat hele Flame verhaal. 4 was heel aardig, maar teveel gedoe om die bunker, wat werd wel goedgemaakt door de final conclave. Bij 5 werd ik eerst wat afgeleid door die stomme boeven, maar bij terugkijken viel me op hoe bizar goed dat hele verhaal in elkaar zat. Voor alle voorgaande seizoenen geldt dat ik het gevoel heb dat er per 13 eps een boeiend, volledig verhaal verteld werd, met weinig opvulling. S6 is de uitzondering.
Oh god, ik zet me schrapquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:39 schreef babette21 het volgende:
Tja wat moeten we hier nou van zeggen?
Ik geloof dat het mij allemaal wat teveel fantasy en scifi is geworden. Volgend jaar wel afkijken natuurlijk, maar dan is het ook mooi geweest.
Eensquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:39 schreef babette21 het volgende:
Tja wat moeten we hier nou van zeggen?
Ik geloof dat het mij allemaal wat teveel fantasy en scifi is geworden. Volgend jaar wel afkijken natuurlijk, maar dan is het ook mooi geweest.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:50 schreef Max23 het volgende:
Alsnog vond ik dit seizoen beter dan dat seizoen met Al
Ha! Viel nog mee dat we geen ijsbeer zagen lopen in de laatste scenequote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:58 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Eens![]()
Het was natuurlijk altijd al behoorlijk SciFi heavy, maar als je even het "er is een nucleaire holocaust geweest" buiten beschouwing nam, was er nog wel iets van realisme. Al was die killer AI en die memory drives al behoorlijk dodgy...
Maar dit seizoen is het wel heel belachelijk geworden met de seizoensafsluiter van vandaag als het toppunt. Het gaat een beetje LOST achterna met die idiote plots
Freaking alternate timelines
Blijken ze allemaal op het eind toch gestorven te zijn op de Ark.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:58 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Eens![]()
Het was natuurlijk altijd al behoorlijk SciFi heavy, maar als je even het "er is een nucleaire holocaust geweest" buiten beschouwing nam, was er nog wel iets van realisme. Al was die killer AI en die memory drives al behoorlijk dodgy...
Maar dit seizoen is het wel heel belachelijk geworden met de seizoensafsluiter van vandaag als het toppunt. Het gaat een beetje LOST achterna met die idiote plots
Freaking alternate timelines
Ditquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:57 schreef Djeez het volgende:
Net de seizoensfinale gezien op Netflix. Tof einde wel, alleen snapte ik geen reet van die zwevende bol
Dat zie ik dus ook nog wel gebeuren jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:04 schreef babette21 het volgende:
Ja of door die "mistwolk" gaan ze terug de tijd in, wordt die hele ramp voorkomen (doordat ze Becca opsluiten ofzo) en bestaan ze dus spontaan niet meer!
Dit dus. Echt een vaag waardeloos seizoen, er was veel meer uit te halen, nieuwe planeet maar nee we gaan zowat de halve vaste cast laten sterven.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:50 schreef Wouter2006 het volgende:
Goed dat ze de serie gaan stoppen, de koek is echt op.
Wat een waardeloos seizoen was het.
Sommige castleden zaten ook aan 't eind van 't verhaal.. Ik bedoel.. Bij 2 personen die dood gingen.. Die moesten ook echt wel dood van mijquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:54 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dit dus. Echt een vaag waardeloos seizoen, er was veel meer uit te halen, nieuwe planeet maar nee we gaan zowat de halve vaste cast laten sterven.
Same!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:55 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Sommige castleden zaten ook aan 't eind van 't verhaal.. Ik bedoel.. Bij 2 personen die dood gingen.. Die moesten ook echt wel dood van mijhaha.
Zijn dit dan the Grounders of de mensen van the Ark?quote:De serie The 100 mag er dan wel mee ophouden met het zevende seizoen, dat wil niet zeggen dat de franchise er daarmee klaar mee is. Showrunner en bedenker Jason Rothenberg werkt met zender The CW aan een spin-off die in 2020 gelanceerd wordt.
The CW heeft nu officieel een pilot besteld voor de serie, die ook dienst doet als de laatste aflevering van het laatste seizoen in 2020. Daarmee gaat de serie dus meteen verder met een nieuw verhaal. Ditmaal een verhaal dat zich 97 jaar voor de gebeurtenissen in The 100 afspeelt en de kernramp in kaart brengt waardoor de mensheid bijna helemaal is uitgestorven.
Nieuwe groep overlevenden
De serie zal een nieuwe groep overlevenden volgen die zich moet aanpassen aan hun gevaarlijke omgeving en een nieuwe wereld moet bouwen uit de overblijfselen van de oude. Dat wordt dus een gevaarlijk samenspel van dodelijke omstandigheden waarbij niet elk personage het einde levend zal halen.
Allebei? Mt. Weather er ook bij.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zijn dit dan the Grounders of de mensen van the Ark?
Oh verrek ja.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allebei? Mt. Weather er ook bij.
Ik vind dat constante overlopen van kant heel verwarrend en irritant om het verhaal te volgen. Let je 1 seconde niet op dan zijn ineens weer meerdere personen overgelopen en hebben ze weer een mes in de rug van een eerdere vriend gestoken. En aflevering daarna gaan ze ook gewoon weer terug van kant en is alles in 1x vergeven....quote:Op zondag 16 februari 2020 00:28 schreef kalinhos het volgende:
Zo, in week of 6-8 alle seizoenen gekeken (mijn treinreis werk-huis was precies 1 aflevering).
Toffe serie. Eerste twee seizoenen had ik een LOST idee. Daarna vond ik t eigenlijk iets minder worden maarja je wilt toch weten hoe t afloopt. Hoogtepunt was wel die Monty/Jordan scene en dan steeds wat tijd ertussen. Kan zo in de categorie toffe scènes naast Desmond calls Penny.
Sufste vond ik niey eens zozeer dat Octavia overleefde na 93 meter vallen, maar meer dat iedereen maar achter Jaha aan bleef lopen. Je zou zeggen dat na seizoen 3 Jaha zijn credit een beetje kwijt is maar nee hoor, in seizoen 4 vindt iedereen het weer prima als hij de leider is.
Voor nu ben ik eigenlijk wel blij dat eindelijk Kane en Abby eruit zijn. Ben wel benieuwd wat dus die upload van Sheidedha betekende. Iedereen is ook uit cryo dus daar kan die niet heen zou je denken...
Ik vind het hele sci-fi wel leuk, maar ik ben eigenlijk meer benieuwd naar die spinoff. Hoe ging het 97 jaar geleden, etc. Dat hele Primes-gebeuren heeft ff geduurd eer ik t doorhad.
Ohja en dat Madi ineens weer aan de good side of the Force staat was wel wat suf. Er was 9 weken geen land mee te bezeilen en ineens is ze weer helemaal om door t eerste de beste dreigement.
Het is ook een weer een voorbeeld van een serie die eigenlijk te lang doorgaat. Volgens mij hebben ze het nu al twee keer gereset door o.a. die tijdjump/cryo stasis. Komend seizoen is volgens mij het laatste toch? Lijkt me prima.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik vind dat constante overlopen van kant heel verwarrend en irritant om het verhaal te volgen. Let je 1 seconde niet op dan zijn ineens weer meerdere personen overgelopen en hebben ze weer een mes in de rug van een eerdere vriend gestoken. En aflevering daarna gaan ze ook gewoon weer terug van kant en is alles in 1x vergeven....
Klopt ja. Begon ooit als een standaard tienerserie waar ik bijna mee gestopt was, maar ontwikkelde zich toch een heel vermakelijke postapocalyptische sci-fi serie. Maar dat niveau hebben ze niet vele seizoenen vast kunnen houden helaas.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook een weer een voorbeeld van een serie die eigenlijk te lang doorgaat. Volgens mij hebben ze het nu al twee keer gereset door o.a. die tijdjump/cryo stasis. Komend seizoen is volgens mij het laatste toch? Lijkt me prima.
zal er dan aankomend seizoen een happy end zijn? of zullen ze elkaar tot de laatste mens uitmoorden?quote:Op zondag 16 februari 2020 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook een weer een voorbeeld van een serie die eigenlijk te lang doorgaat. Volgens mij hebben ze het nu al twee keer gereset door o.a. die tijdjump/cryo stasis. Komend seizoen is volgens mij het laatste toch? Lijkt me prima.
Ik vrees een open einde.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zal er dan aankomend seizoen een happy end zijn? of zullen ze elkaar tot de laatste mens uitmoorden?
De rek is er wel een beetje uit. Wel fijn dat ze het goed kunnen afronden!quote:
Hoezo heb jij nog niet alle ins and outs van seizoen 7 gedeeld dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:11 schreef LPFAN het volgende:
Ben wel benieuwd waarom Echo opeens zo´n kort haar heeft. Nog ff geduld
Omdat ik die niet weet?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:27 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Hoezo heb jij nog niet alle ins and outs van seizoen 7 gedeeld dan?
Jij weet altijd ALLES!quote:
Dit keer nietquote:
Haha dat moet je niet doen neequote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dit keer nietGa er blind in! (Tot de eerste ep uit is en ik mezelf de eps weer spoiler voor ik hem gekeken heb. Ik ken mezelf
![]()
)
Hahah iddquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:38 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Haha dat moet je niet doen neeLaatste kans, don't screw it up!
Afgelopen jaren was het de maandag er na dacht ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:08 schreef Djeez het volgende:
20 mei eerste episode in de VS op tv. Wanneer op Netflix?
👍🏿quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:13 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Afgelopen jaren was het de maandag er na dacht ik.
Netflix zegt: vanaf 26 meiquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:08 schreef Djeez het volgende:
20 mei eerste episode in de VS op tv. Wanneer op Netflix?
Ja jammer johquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:06 schreef babette21 het volgende:
Oh Jezus is het alweer de 20ste? Ik wilde s6 nog een keertje terugkijken
Helaas, wachten is bij deze serie echt geen optie.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:15 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ja jammer joh![]()
Nee, gewoon doen en dan volgende week aanhaken op Netflix
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Helaas, wachten is bij deze serie echt geen optie.
Toffe eerste ep!
Nee hequote:Op donderdag 21 mei 2020 09:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Helaas, wachten is bij deze serie echt geen optie.
Toffe eerste ep!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:44 schreef LPFAN het volgende:
Ik kan 'm missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hahahquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:36 schreef Declan-Harp het volgende:
Zou ik ook doen als ik met ''Clarke'' getrouwd zou zijn
Godver, is de bitch eindelijk dood, gaat het alsnog de halve ep over Abby![]()
![]()
Ik had trouwens wel een rewatch kunnen gebruiken, kon de helft niet volgen
Haha nice.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:50 schreef Declan-Harp het volgende:
Deze ADHD-er heeft me even bijgepraat;
Ik was gewoon écht de helft vergetenquote:
Hahah kan ik me wel voorstellen, zit ook zoveel tijd tussen de seizoenen. Ik heb ook een beetje clips van vorig seizoen op youtube gekeken van de week hoorquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:04 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik was gewoon écht de helft vergeten![]()
Ik kijk teveel series doorelkaar...
Ik kan vanavond pas kijkenquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:51 schreef Declan-Harp het volgende:
Wauw, wát een aflevering
En Clarke-free
quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik kan vanavond pas kijkenmaar heb mezelf weer gespoilerd dus ben erg benieuwd
Neee vind ik leukquote:
Oké eens!quote:
Ja hèquote:
Samequote:Op donderdag 28 mei 2020 20:41 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Ik heb zo'n enorme girlcrush op Diyoza ook![]()
Ga in tussen tijd Snowpiercer kijken, elke week nieuwe ep op Netflix.quote:
Waar gaat dat over?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:49 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ga in tussen tijd Snowpiercer kijken, elke week nieuwe ep op Netflix.
Is ook dystopisch. De aarde warmt op, men wil het afkoelen, bevriest het perongeluk. De rijke mensen kunnen kaartjes kopen voor een altijd-rondrijdende trein maar die wordt dan uiteraard ook ''ingepikt'' door de armere mensen. Met als gevolg dat je een gigantische trein hebt met wagonnetjes vol luxe en het meest armoedige wat je kunt krijgen.quote:
Oeh klinkt wel interressant! Eens checken van het weekend!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:54 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Is ook dystopisch. De aarde warmt op, men wil het afkoelen, bevriest het perongeluk. De rijke mensen kunnen kaartjes kopen voor een altijd-rondrijdende trein maar die wordt dan uiteraard ook ''ingepikt'' door de armere mensen. Met als gevolg dat je een gigantische trein hebt met wagonnetjes vol luxe en het meest armoedige wat je kunt krijgen.
Staan nu 2 eps op Netflix, heb net de eerste gezien. Ben erg benieuwd!
Er is eerder al een film over gemaakt, die kijk ik pas als ik s1 heb gezien. Het schijnt dat de serie niet helemaal overeenkomt met het origineel.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oeh klinkt wel interressant! Eens checken van het weekend!
Ahh okequote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:23 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Er is eerder al een film over gemaakt, die kijk ik pas als ik s1 heb gezien. Het schijnt dat de serie niet helemaal overeenkomt met het origineel.
Is gebaseerd op een stripboek. Die kan je hier lezen:quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:54 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Is ook dystopisch. De aarde warmt op, men wil het afkoelen, bevriest het perongeluk. De rijke mensen kunnen kaartjes kopen voor een altijd-rondrijdende trein maar die wordt dan uiteraard ook ''ingepikt'' door de armere mensen. Met als gevolg dat je een gigantische trein hebt met wagonnetjes vol luxe en het meest armoedige wat je kunt krijgen.
Staan nu 2 eps op Netflix, heb net de eerste gezien. Ben erg benieuwd!
Interessant, thanksquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Is gebaseerd op een stripboek. Die kan je hier lezen:
https://comicpunch.net/the-snowpiercer
Ik ben een beetje the 100 moequote:Op donderdag 4 juni 2020 12:48 schreef LPFAN het volgende:
Was best wel een meh aflevering, ben wel heel benieuwd naar die van volgende week!
Ja ze gaan idd beetje te lang door. Ik vind nog steeds dat de finale van seizoen 5 een mooi einde zou zijn geweest.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:15 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik ben een beetje the 100 moeVond 5 en 6 al lastig doorkomen. Gelukkig werken ze naar een einde toe
Absoluut!quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja ze gaan idd beetje te lang door. Ik vind nog steeds dat de finale van seizoen 5 een mooi einde zou zijn geweest.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:17 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Absoluut!![]()
Seizoen 2 blijft favoriet
Nogalquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:20 schreef Declan-Harp het volgende:
De 1499 graden van Raven was ook cringy hoor
Inderdaad, alsof ze in ep 3 de hele wereld laten vergaanquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:20 schreef Declan-Harp het volgende:
De 1499 graden van Raven was ook cringy hoor
Truequote:Op donderdag 4 juni 2020 19:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof ze in ep 3 de hele wereld laten vergaan![]()
Maar ze weet nu in ieder geval hoe het is om in Clarke's schoenen te staan.
Voelde idd als een filler aflevering, en het is nog maar ep 3quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:25 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
True![]()
Ik vond die hele kernreactor nogal ''out of the blue'', even een verhaallijntje tussendoor, zo voelde het.
Geef mij maar meer Octavia, Diyoza en de Echo-clan, veel interessanter. Ben al helemaal klaar met Sanctum.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Voelde idd als een filler aflevering, en het is nog maar ep 3![]()
en ja sooo same, f*ck Sanctum en de Sheidheda verhaallijn.
We krijgen volgende week wel weer Echo en Hope
Op Reddit hebben ze het alweer over romancesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussen Echo en Hope en Clarke en dinges (de Fleimkepa)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Op tumblr ook, ik krijg echt een hekel aan de fans daarquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:31 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Op Reddit hebben ze het alweer over romancesTussen Echo en Hope en Clarke en dinges (de Fleimkepa)
Hahah wat ik dus net postquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:35 schreef babette21 het volgende:
Ik lees vooral veel gejank over dat Clarke het nooit over Bellamy heeft. Wat ik dan juist weer hilarisch vind.
Dus datquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:35 schreef LPFAN het volgende:
En ze zijn op tumblr ook kwaad omdat Clarke Bellamy niet benoemde in de aflevering
Hahaha ja, elk seizoen maar weer.quote:
Laat ze maar lekker vrienden blijven idd.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:47 schreef Declan-Harp het volgende:
B&C hebben ook totaal geen chemistry in de serieNiet op seksueel/romantisch vlak in ieder geval.
Murphy en Emori, die zijn pas leuk samenquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker vrienden blijven idd.
Jaaa, so cutequote:Op donderdag 4 juni 2020 19:51 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Murphy en Emori, die zijn pas leuk samen
Ze zijn inderdaad nog meer broer en zus dan hij en Octavia. Bovendien vind ik hem wel leuk met Echo. Voor haar is er keus genoeg in de rest van de cast.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:47 schreef Declan-Harp het volgende:
B&C hebben ook totaal geen chemistry in de serieNiet op seksueel/romantisch vlak in ieder geval.
En je HOEFT niet persé een relatie te hebben toch?quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad nog meer broer en zus dan hij en Octavia. Bovendien vind ik hem wel leuk met Echo. Voor haar is er keus genoeg in de rest van de cast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |