Hahahquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:36 schreef Declan-Harp het volgende:
Zou ik ook doen als ik met ''Clarke'' getrouwd zou zijn
Godver, is de bitch eindelijk dood, gaat het alsnog de halve ep over Abby

Ik had trouwens wel een rewatch kunnen gebruiken, kon de helft niet volgen

Haha nice.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:50 schreef Declan-Harp het volgende:
Deze ADHD-er heeft me even bijgepraat;

Ik was gewoon écht de helft vergetenquote:

Hahah kan ik me wel voorstellen, zit ook zoveel tijd tussen de seizoenen. Ik heb ook een beetje clips van vorig seizoen op youtube gekeken van de week hoorquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:04 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik was gewoon écht de helft vergeten
Ik kijk teveel series doorelkaar...

Ik kan vanavond pas kijkenquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:51 schreef Declan-Harp het volgende:
Wauw, wát een aflevering
En Clarke-free
 maar heb mezelf weer gespoilerd dus ben erg benieuwd
  maar heb mezelf weer gespoilerd dus ben erg benieuwd

quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik kan vanavond pas kijkenmaar heb mezelf weer gespoilerd dus ben erg benieuwd

Ja hèquote:

Samequote:Op donderdag 28 mei 2020 20:41 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ja hè
Ik heb zo'n enorme girlcrush op Diyoza ook

Ga in tussen tijd Snowpiercer kijken, elke week nieuwe ep op Netflix.quote:

Waar gaat dat over?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:49 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ga in tussen tijd Snowpiercer kijken, elke week nieuwe ep op Netflix.

Is ook dystopisch. De aarde warmt op, men wil het afkoelen, bevriest het perongeluk. De rijke mensen kunnen kaartjes kopen voor een altijd-rondrijdende trein maar die wordt dan uiteraard ook ''ingepikt'' door de armere mensen. Met als gevolg dat je een gigantische trein hebt met wagonnetjes vol luxe en het meest armoedige wat je kunt krijgen.quote:

Oeh klinkt wel interressant! Eens checken van het weekend!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:54 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Is ook dystopisch. De aarde warmt op, men wil het afkoelen, bevriest het perongeluk. De rijke mensen kunnen kaartjes kopen voor een altijd-rondrijdende trein maar die wordt dan uiteraard ook ''ingepikt'' door de armere mensen. Met als gevolg dat je een gigantische trein hebt met wagonnetjes vol luxe en het meest armoedige wat je kunt krijgen.
Staan nu 2 eps op Netflix, heb net de eerste gezien. Ben erg benieuwd!

Er is eerder al een film over gemaakt, die kijk ik pas als ik s1 heb gezien. Het schijnt dat de serie niet helemaal overeenkomt met het origineel.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oeh klinkt wel interressant! Eens checken van het weekend!

Ahh okequote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:23 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Er is eerder al een film over gemaakt, die kijk ik pas als ik s1 heb gezien. Het schijnt dat de serie niet helemaal overeenkomt met het origineel.

Is gebaseerd op een stripboek. Die kan je hier lezen:quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:54 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Is ook dystopisch. De aarde warmt op, men wil het afkoelen, bevriest het perongeluk. De rijke mensen kunnen kaartjes kopen voor een altijd-rondrijdende trein maar die wordt dan uiteraard ook ''ingepikt'' door de armere mensen. Met als gevolg dat je een gigantische trein hebt met wagonnetjes vol luxe en het meest armoedige wat je kunt krijgen.
Staan nu 2 eps op Netflix, heb net de eerste gezien. Ben erg benieuwd!

Interessant, thanksquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Is gebaseerd op een stripboek. Die kan je hier lezen:
https://comicpunch.net/the-snowpiercer

Ik ben een beetje the 100 moequote:Op donderdag 4 juni 2020 12:48 schreef LPFAN het volgende:
Was best wel een meh aflevering, ben wel heel benieuwd naar die van volgende week!
 Vond 5 en 6 al lastig doorkomen. Gelukkig werken ze naar een einde toe
 Vond 5 en 6 al lastig doorkomen. Gelukkig werken ze naar een einde toe  

Ja ze gaan idd beetje te lang door. Ik vind nog steeds dat de finale van seizoen 5 een mooi einde zou zijn geweest.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:15 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik ben een beetje the 100 moeVond 5 en 6 al lastig doorkomen. Gelukkig werken ze naar een einde toe

Absoluut!quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja ze gaan idd beetje te lang door. Ik vind nog steeds dat de finale van seizoen 5 een mooi einde zou zijn geweest.

quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:17 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Absoluut!
Seizoen 2 blijft favoriet

Nogalquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:20 schreef Declan-Harp het volgende:
De 1499 graden van Raven was ook cringy hoor

Inderdaad, alsof ze in ep 3 de hele wereld laten vergaanquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:20 schreef Declan-Harp het volgende:
De 1499 graden van Raven was ook cringy hoor

Truequote:Op donderdag 4 juni 2020 19:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof ze in ep 3 de hele wereld laten vergaan
Maar ze weet nu in ieder geval hoe het is om in Clarke's schoenen te staan.

Voelde idd als een filler aflevering, en het is nog maar ep 3quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:25 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
True
Ik vond die hele kernreactor nogal ''out of the blue'', even een verhaallijntje tussendoor, zo voelde het.
Geef mij maar meer Octavia, Diyoza en de Echo-clan, veel interessanter. Ben al helemaal klaar met Sanctum.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/

quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Voelde idd als een filler aflevering, en het is nog maar ep 3
en ja sooo same, f*ck Sanctum en de Sheidheda verhaallijn.
We krijgen volgende week wel weer Echo en Hope Op Reddit hebben ze het alweer over romancesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Reddit hebben ze het alweer over romancesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussen Echo en Hope en Clarke en dinges (de Fleimkepa)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story

Op tumblr ook, ik krijg echt een hekel aan de fans daarquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:31 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Op Reddit hebben ze het alweer over romancesTussen Echo en Hope en Clarke en dinges (de Fleimkepa)
 In de promo voor volgende week staan Echo en Hope heel dicht tegen elkaar  en gelijk omg gaan ze zoenen en etc?
   In de promo voor volgende week staan Echo en Hope heel dicht tegen elkaar  en gelijk omg gaan ze zoenen en etc?   

Hahah wat ik dus net postquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:35 schreef babette21 het volgende:
Ik lees vooral veel gejank over dat Clarke het nooit over Bellamy heeft. Wat ik dan juist weer hilarisch vind.
 Ik heb letterlijk een
    Ik heb letterlijk een   gezicht als ik het lees.
  gezicht als ik het lees.

Dus datquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:35 schreef LPFAN het volgende:
En ze zijn op tumblr ook kwaad omdat Clarke Bellamy niet benoemde in de aflevering

Hahaha ja, elk seizoen maar weer.quote:

Niet op seksueel/romantisch vlak in ieder geval.
 Niet op seksueel/romantisch vlak in ieder geval.

Laat ze maar lekker vrienden blijven idd.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:47 schreef Declan-Harp het volgende:
B&C hebben ook totaal geen chemistry in de serieNiet op seksueel/romantisch vlak in ieder geval.

Murphy en Emori, die zijn pas leuk samenquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker vrienden blijven idd.

Jaaa, so cutequote:Op donderdag 4 juni 2020 19:51 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Murphy en Emori, die zijn pas leuk samen

Ze zijn inderdaad nog meer broer en zus dan hij en Octavia. Bovendien vind ik hem wel leuk met Echo. Voor haar is er keus genoeg in de rest van de cast.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:47 schreef Declan-Harp het volgende:
B&C hebben ook totaal geen chemistry in de serieNiet op seksueel/romantisch vlak in ieder geval.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |