Hahahquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:36 schreef Declan-Harp het volgende:
Zou ik ook doen als ik met ''Clarke'' getrouwd zou zijn
Godver, is de bitch eindelijk dood, gaat het alsnog de halve ep over Abby

Ik had trouwens wel een rewatch kunnen gebruiken, kon de helft niet volgen

Haha nice.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:50 schreef Declan-Harp het volgende:
Deze ADHD-er heeft me even bijgepraat;

Ik was gewoon écht de helft vergetenquote:

Hahah kan ik me wel voorstellen, zit ook zoveel tijd tussen de seizoenen. Ik heb ook een beetje clips van vorig seizoen op youtube gekeken van de week hoorquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:04 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik was gewoon écht de helft vergeten
Ik kijk teveel series doorelkaar...

Ik kan vanavond pas kijkenquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:51 schreef Declan-Harp het volgende:
Wauw, wát een aflevering
En Clarke-free
 maar heb mezelf weer gespoilerd dus ben erg benieuwd
  maar heb mezelf weer gespoilerd dus ben erg benieuwd

quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik kan vanavond pas kijkenmaar heb mezelf weer gespoilerd dus ben erg benieuwd

Ja hèquote:

Samequote:Op donderdag 28 mei 2020 20:41 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ja hè
Ik heb zo'n enorme girlcrush op Diyoza ook

Ga in tussen tijd Snowpiercer kijken, elke week nieuwe ep op Netflix.quote:

Waar gaat dat over?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:49 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ga in tussen tijd Snowpiercer kijken, elke week nieuwe ep op Netflix.

Is ook dystopisch. De aarde warmt op, men wil het afkoelen, bevriest het perongeluk. De rijke mensen kunnen kaartjes kopen voor een altijd-rondrijdende trein maar die wordt dan uiteraard ook ''ingepikt'' door de armere mensen. Met als gevolg dat je een gigantische trein hebt met wagonnetjes vol luxe en het meest armoedige wat je kunt krijgen.quote:

Oeh klinkt wel interressant! Eens checken van het weekend!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:54 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Is ook dystopisch. De aarde warmt op, men wil het afkoelen, bevriest het perongeluk. De rijke mensen kunnen kaartjes kopen voor een altijd-rondrijdende trein maar die wordt dan uiteraard ook ''ingepikt'' door de armere mensen. Met als gevolg dat je een gigantische trein hebt met wagonnetjes vol luxe en het meest armoedige wat je kunt krijgen.
Staan nu 2 eps op Netflix, heb net de eerste gezien. Ben erg benieuwd!

Er is eerder al een film over gemaakt, die kijk ik pas als ik s1 heb gezien. Het schijnt dat de serie niet helemaal overeenkomt met het origineel.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oeh klinkt wel interressant! Eens checken van het weekend!

Ahh okequote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:23 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Er is eerder al een film over gemaakt, die kijk ik pas als ik s1 heb gezien. Het schijnt dat de serie niet helemaal overeenkomt met het origineel.

Is gebaseerd op een stripboek. Die kan je hier lezen:quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:54 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Is ook dystopisch. De aarde warmt op, men wil het afkoelen, bevriest het perongeluk. De rijke mensen kunnen kaartjes kopen voor een altijd-rondrijdende trein maar die wordt dan uiteraard ook ''ingepikt'' door de armere mensen. Met als gevolg dat je een gigantische trein hebt met wagonnetjes vol luxe en het meest armoedige wat je kunt krijgen.
Staan nu 2 eps op Netflix, heb net de eerste gezien. Ben erg benieuwd!

Interessant, thanksquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Is gebaseerd op een stripboek. Die kan je hier lezen:
https://comicpunch.net/the-snowpiercer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |