Hahahquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]Eigenlijk hadden ze Abby moeten floaten en Marcus 2.0 moeten houden!

Nou dat. Of ze ging samen met hem, maar nééé hoor. Egoïstisch hoopje 'mens'quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]Eigenlijk hadden ze Abby moeten floaten en Marcus 2.0 moeten houden!

Ja! Ben heel benieuwd naar volgende week.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het is wel belachelijk awesome allemaal

Ze hadden het nog mooier kunnen maken door haar te laten weten dag Josephine in het hoofd van Clarke zit. Nog even en ze is er al uit zonder dat Abby het weet.quote:

) en daardoor sommige anderen weer te weinig. Ook jammer dat het hele Grounders gebeuren zo onbelangrijk wordt gemaakt. Ik weet dat er niet heel veel over zijn, maar na een jarenlange opbouw van zo'n hele cultuur toch zonde.
 ) en daardoor sommige anderen weer te weinig. Ook jammer dat het hele Grounders gebeuren zo onbelangrijk wordt gemaakt. Ik weet dat er niet heel veel over zijn, maar na een jarenlange opbouw van zo'n hele cultuur toch zonde.

We hebben seizoenen lang groundersgebeuren gehad, ik vind dit juist wel even een verademing. Een nieuwe vijandquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:27 schreef babette21 het volgende:
Nee, wel gezien, maar was niet heel bijzonder.
Ik vind dit seizoen niet zo. Wel tof dat ze steeds iets nieuws proberen, maar deze keer pakt het niet echt goed uit (vind ik). Teveel geneuzel om het ingewikkelde concept uit te leggen, teveel dezelfde karakters (ik ben zo klaar met die Bellamy en z'n dikke plofkop) en daardoor sommige anderen weer te weinig. Ook jammer dat het hele Grounders gebeuren zo onbelangrijk wordt gemaakt. Ik weet dat er niet heel veel over zijn, maar na een jarenlange opbouw van zo'n hele cultuur toch zonde.

Ik juich nieuwe dingen toe, maar daarvoor hoeft het oude niet perse (bijna) helemaal losgelaten. De Grounders waren geen vijand (individuen daargelaten), ze waren alleen erg van het oog om oog/blood must have blood. Ik zou deze nieuwe groep eerder met Mount Weather vergelijken, of desnoods met die gevangenen van Diyoza.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
We hebben seizoenen lang groundersgebeuren gehad, ik vind dit juist wel even een verademing. Een nieuwe vijand
Maar deze ep was niet heel bijzonder nee.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:50 schreef babette21 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat dacht ik alquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:53 schreef amp25 het volgende:
Sorry mensen
Seizoen 7 wordt het laaste seizoen

Bij wie niet?! Ik vond seizoen 1, 3 en 5 allemaal heel erg prima!quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:37 schreef Poes. het volgende:
Jammer dat ze stoppen in een oneven seizoen, die staan niet bekend als de besten

Ik vond 3&5 niet geweldig, 2 en 4 waren awesomequote:Op zondag 4 augustus 2019 20:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bij wie niet?! Ik vond seizoen 1, 3 en 5 allemaal heel erg prima!

Vindt je?quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wordt tijd ook wel. Seizoen zes is een puinhoop.

ik was happy geweest als de finale van het vorige seizoen het einde was geweest.
  ik was happy geweest als de finale van het vorige seizoen het einde was geweest.

Grappige is dat ik dat de eerste ronde ook had, maar bij het herkijken een andere indruk kreeg. 2 is zeker goed, maar dat Mt Weather vond ik de tweede keer toch minder. 3 had die vervelende Pike (en Bellamy), en Jaha met z'n chips, maar ook veel Lexa (en andere Grounders) en wist me in de tweede ronde toch te overtuigen met dat hele Flame verhaal. 4 was heel aardig, maar teveel gedoe om die bunker, wat werd wel goedgemaakt door de final conclave. Bij 5 werd ik eerst wat afgeleid door die stomme boeven, maar bij terugkijken viel me op hoe bizar goed dat hele verhaal in elkaar zat. Voor alle voorgaande seizoenen geldt dat ik het gevoel heb dat er per 13 eps een boeiend, volledig verhaal verteld werd, met weinig opvulling. S6 is de uitzondering.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vond 3&5 niet geweldig, 2 en 4 waren awesome

Naja, misschien is dat het gewoon. Wat er nu gebeurt vind ik gewoon niet zo boeiend.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:12 schreef LPFAN het volgende:
Ook al vind ik dit seizoen heel tofik was happy geweest als de finale van het vorige seizoen het einde was geweest.

Ik heb ook een rewatch gedaan, S2 blijft favorietquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
Grappige is dat ik dat de eerste ronde ook had, maar bij het herkijken een andere indruk kreeg. 2 is zeker goed, maar dat Mt Weather vond ik de tweede keer toch minder. 3 had die vervelende Pike (en Bellamy), en Jaha met z'n chips, maar ook veel Lexa (en andere Grounders) en wist me in de tweede ronde toch te overtuigen met dat hele Flame verhaal. 4 was heel aardig, maar teveel gedoe om die bunker, wat werd wel goedgemaakt door de final conclave. Bij 5 werd ik eerst wat afgeleid door die stomme boeven, maar bij terugkijken viel me op hoe bizar goed dat hele verhaal in elkaar zat. Voor alle voorgaande seizoenen geldt dat ik het gevoel heb dat er per 13 eps een boeiend, volledig verhaal verteld werd, met weinig opvulling. S6 is de uitzondering.
 De eerste keer was dat een enorme WTFFFF na het ''highschool teenage drama'' wat seizoen 1 heet
 De eerste keer was dat een enorme WTFFFF na het ''highschool teenage drama'' wat seizoen 1 heet  

Oh god, ik zet me schrapquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:39 schreef babette21 het volgende:
Tja wat moeten we hier nou van zeggen?
Ik geloof dat het mij allemaal wat teveel fantasy en scifi is geworden. Volgend jaar wel afkijken natuurlijk, maar dan is het ook mooi geweest.

Eensquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:39 schreef babette21 het volgende:
Tja wat moeten we hier nou van zeggen?
Ik geloof dat het mij allemaal wat teveel fantasy en scifi is geworden. Volgend jaar wel afkijken natuurlijk, maar dan is het ook mooi geweest.

quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:50 schreef Max23 het volgende:
Alsnog vond ik dit seizoen beter dan dat seizoen met Al

Ha! Viel nog mee dat we geen ijsbeer zagen lopen in de laatste scenequote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:58 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Eens
Het was natuurlijk altijd al behoorlijk SciFi heavy, maar als je even het "er is een nucleaire holocaust geweest" buiten beschouwing nam, was er nog wel iets van realisme. Al was die killer AI en die memory drives al behoorlijk dodgy...
Maar dit seizoen is het wel heel belachelijk geworden met de seizoensafsluiter van vandaag als het toppunt. Het gaat een beetje LOST achterna met die idiote plots
Freaking alternate timelines

Blijken ze allemaal op het eind toch gestorven te zijn op de Ark.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:58 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Eens
Het was natuurlijk altijd al behoorlijk SciFi heavy, maar als je even het "er is een nucleaire holocaust geweest" buiten beschouwing nam, was er nog wel iets van realisme. Al was die killer AI en die memory drives al behoorlijk dodgy...
Maar dit seizoen is het wel heel belachelijk geworden met de seizoensafsluiter van vandaag als het toppunt. Het gaat een beetje LOST achterna met die idiote plots
Freaking alternate timelines

Ditquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:57 schreef Djeez het volgende:
Net de seizoensfinale gezien op Netflix. Tof einde wel, alleen snapte ik geen reet van die zwevende bol

Dat zie ik dus ook nog wel gebeuren jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:04 schreef babette21 het volgende:
Ja of door die "mistwolk" gaan ze terug de tijd in, wordt die hele ramp voorkomen (doordat ze Becca opsluiten ofzo) en bestaan ze dus spontaan niet meer!

Dit dus. Echt een vaag waardeloos seizoen, er was veel meer uit te halen, nieuwe planeet maar nee we gaan zowat de halve vaste cast laten sterven.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:50 schreef Wouter2006 het volgende:
Goed dat ze de serie gaan stoppen, de koek is echt op.
Wat een waardeloos seizoen was het.

Sommige castleden zaten ook aan 't eind van 't verhaal.. Ik bedoel.. Bij 2 personen die dood gingen.. Die moesten ook echt wel dood van mijquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:54 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dit dus. Echt een vaag waardeloos seizoen, er was veel meer uit te halen, nieuwe planeet maar nee we gaan zowat de halve vaste cast laten sterven.
 haha.
 haha.

Same!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:55 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Sommige castleden zaten ook aan 't eind van 't verhaal.. Ik bedoel.. Bij 2 personen die dood gingen.. Die moesten ook echt wel dood van mijhaha.

Zijn dit dan the Grounders of de mensen van the Ark?quote:De serie The 100 mag er dan wel mee ophouden met het zevende seizoen, dat wil niet zeggen dat de franchise er daarmee klaar mee is. Showrunner en bedenker Jason Rothenberg werkt met zender The CW aan een spin-off die in 2020 gelanceerd wordt.
The CW heeft nu officieel een pilot besteld voor de serie, die ook dienst doet als de laatste aflevering van het laatste seizoen in 2020. Daarmee gaat de serie dus meteen verder met een nieuw verhaal. Ditmaal een verhaal dat zich 97 jaar voor de gebeurtenissen in The 100 afspeelt en de kernramp in kaart brengt waardoor de mensheid bijna helemaal is uitgestorven.
Nieuwe groep overlevenden
De serie zal een nieuwe groep overlevenden volgen die zich moet aanpassen aan hun gevaarlijke omgeving en een nieuwe wereld moet bouwen uit de overblijfselen van de oude. Dat wordt dus een gevaarlijk samenspel van dodelijke omstandigheden waarbij niet elk personage het einde levend zal halen.

Allebei? Mt. Weather er ook bij.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zijn dit dan the Grounders of de mensen van the Ark?

Oh verrek ja.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allebei? Mt. Weather er ook bij.

Ik vind dat constante overlopen van kant heel verwarrend en irritant om het verhaal te volgen. Let je 1 seconde niet op dan zijn ineens weer meerdere personen overgelopen en hebben ze weer een mes in de rug van een eerdere vriend gestoken. En aflevering daarna gaan ze ook gewoon weer terug van kant en is alles in 1x vergeven....quote:Op zondag 16 februari 2020 00:28 schreef kalinhos het volgende:
Zo, in week of 6-8 alle seizoenen gekeken (mijn treinreis werk-huis was precies 1 aflevering).
Toffe serie. Eerste twee seizoenen had ik een LOST idee. Daarna vond ik t eigenlijk iets minder worden maarja je wilt toch weten hoe t afloopt. Hoogtepunt was wel die Monty/Jordan scene en dan steeds wat tijd ertussen. Kan zo in de categorie toffe scènes naast Desmond calls Penny.
Sufste vond ik niey eens zozeer dat Octavia overleefde na 93 meter vallen, maar meer dat iedereen maar achter Jaha aan bleef lopen. Je zou zeggen dat na seizoen 3 Jaha zijn credit een beetje kwijt is maar nee hoor, in seizoen 4 vindt iedereen het weer prima als hij de leider is.
Voor nu ben ik eigenlijk wel blij dat eindelijk Kane en Abby eruit zijn. Ben wel benieuwd wat dus die upload van Sheidedha betekende. Iedereen is ook uit cryo dus daar kan die niet heen zou je denken...
Ik vind het hele sci-fi wel leuk, maar ik ben eigenlijk meer benieuwd naar die spinoff. Hoe ging het 97 jaar geleden, etc. Dat hele Primes-gebeuren heeft ff geduurd eer ik t doorhad.
Ohja en dat Madi ineens weer aan de good side of the Force staat was wel wat suf. Er was 9 weken geen land mee te bezeilen en ineens is ze weer helemaal om door t eerste de beste dreigement.

Het is ook een weer een voorbeeld van een serie die eigenlijk te lang doorgaat. Volgens mij hebben ze het nu al twee keer gereset door o.a. die tijdjump/cryo stasis. Komend seizoen is volgens mij het laatste toch? Lijkt me prima.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik vind dat constante overlopen van kant heel verwarrend en irritant om het verhaal te volgen. Let je 1 seconde niet op dan zijn ineens weer meerdere personen overgelopen en hebben ze weer een mes in de rug van een eerdere vriend gestoken. En aflevering daarna gaan ze ook gewoon weer terug van kant en is alles in 1x vergeven....

Klopt ja. Begon ooit als een standaard tienerserie waar ik bijna mee gestopt was, maar ontwikkelde zich toch een heel vermakelijke postapocalyptische sci-fi serie. Maar dat niveau hebben ze niet vele seizoenen vast kunnen houden helaas.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook een weer een voorbeeld van een serie die eigenlijk te lang doorgaat. Volgens mij hebben ze het nu al twee keer gereset door o.a. die tijdjump/cryo stasis. Komend seizoen is volgens mij het laatste toch? Lijkt me prima.

zal er dan aankomend seizoen een happy end zijn? of zullen ze elkaar tot de laatste mens uitmoorden?quote:Op zondag 16 februari 2020 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook een weer een voorbeeld van een serie die eigenlijk te lang doorgaat. Volgens mij hebben ze het nu al twee keer gereset door o.a. die tijdjump/cryo stasis. Komend seizoen is volgens mij het laatste toch? Lijkt me prima.

Ik vrees een open einde.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zal er dan aankomend seizoen een happy end zijn? of zullen ze elkaar tot de laatste mens uitmoorden?

De rek is er wel een beetje uit. Wel fijn dat ze het goed kunnen afronden!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |