Lexa is wel episch inderdaad. Kom ik wil even met je praten. THIS IS SPAARTTAA!! 1quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:48 schreef Poes. het volgende:
Liefde voor Lexa, wat is daar nou niet serieus aan?
Nu ben je in de war met Cersei Lannisterquote:Op woensdag 12 juni 2019 19:06 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Lexa is wel episch inderdaad. Kom ik wil even met je praten. THIS IS SPAARTTAA!! 1
Lexa deed ook zo'n 'this is sparta' move.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nu ben je in de war met Cersei Lannister
Whut?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:24 schreef LPFAN het volgende:
En sneakpeek nummer 3
Ze zijn er op tijd mee
Had ik eindelijk dat hele Flame en City of Light verhaal een beetje door, gaan ze weer ingewikkeld doen met ditquote:
De "female ferari" in een tv-serie gaan ze niet vermoorden natuurlijk dus Blake komt wel terug. En hier moeten ze een heel ingewikkelde draai voor verzinnen. Een van de meest frustrerende dingen vind ik. Net oals wanneer een knapperd zogenaamd heel erg verminkt raakt met een litteken en het heel vreselijk heeft en toch niet lelijker wordt (punisher seizoen 2, billy)quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
Had ik eindelijk dat hele Flame en City of Light verhaal een beetje door, gaan ze weer ingewikkeld doen met dit
Blake?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:00 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
De "female ferari" in een tv-serie gaan ze niet vermoorden natuurlijk dus Blake komt wel terug. En hier moeten ze een heel ingewikkelde draai voor verzinnen. Een van de meest frustrerende dingen vind ik. Net oals wanneer een knapperd zogenaamd heel erg verminkt raakt met een litteken en het heel vreselijk heeft en toch niet lelijker wordt (punisher seizoen 2, billy)
Tuurlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
Had ik eindelijk dat hele Flame en City of Light verhaal een beetje door, gaan ze weer ingewikkeld doen met dit
Ik zou best een proefritje willen makenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:33 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Josephine Lightbourne noemde "zichzelf" een Ferrari.
Ik ben zooo benieuwd.quote:
Het was echt geweldig.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik ben zooo benieuwd.
Promo voor volgende week ziet er wel heel goed it ook.
Wel ff kleine sneakpeek gekeken, Monty!quote:
Plus nog 2 oude bekendenquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Wel ff kleine sneakpeek gekeken, Monty!
Thanksquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ondanks dat het een Clarke aflevering was.. hij was echt goed. Sterkte met wachten!
Jaaaquote:
Ze was zo mooi met dat lange haarquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:00 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JaaaZo tof ook dat ze steeds veranderde qua uiterlijk naar hoe ze er uitzag toen die dingen gebeurden.
Jaah.quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ze was zo mooi met dat lange haar![]()
Ik ben helemaal geen Monty fan hè, is dat erg?
Omdat alles en iedereen hem ophemelt?quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:05 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jaah.
En nee hoor, waarom zou dat erg zijn
Hehehequote:Op woensdag 19 juni 2019 21:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Omdat alles en iedereen hem ophemelt?![]()
Mij een beetje té goody two shoes.
Ik ook niet hoor. Al vond ik 'm minder vervelend dan Jasper.quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ze was zo mooi met dat lange haar![]()
Ik ben helemaal geen Monty fan hè, is dat erg?
quote:Op donderdag 20 juni 2019 07:25 schreef Poes. het volgende:
Ik heb iets tegen het hyperintelligente Aziatische boyman stereotype denk ik
Boeee, wat slecht!quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:40 schreef LPFAN het volgende:
En we mogen weer 2 weken wachten op de volgende aflevering.![]()
quote:One scene showed Clarke's/Josephine's hand trembling. It then immediately cuts to Madi tapping on the table.
I still reckon Clarke is connected to the Flame, and that Josephine WILL take over Clarke's body totally. Clarke will then awaken in the Flame, as as Gaia mentioned that the consciousness of commanders cannot exist in two places at once.
Clarke would then help kick Sheid Heda to the curb, probably with the help of previous commanders (which would explain why a certain commander never appeared in her mind space - saving up for a surprise appearance).
Ik vind Madi best irritant. Maar dat komt vooral omdat ze veel met Clarke en Gaia te doen heeft, en die beide kan ik ook niet uitstaanquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:05 schreef babette21 het volgende:
Theorie of wishful thinking?Ik denk dat Madi die dark commander prima zelf aan kan. Ze wordt mij teveel onderschat. Ze is jong, maar geen kleuter. En zelfs toen wist ze toch maar mooi in d'r eentje te overleven! Go Madi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |