Hahahquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]Eigenlijk hadden ze Abby moeten floaten en Marcus 2.0 moeten houden!
Nou dat. Of ze ging samen met hem, maar nééé hoor. Egoïstisch hoopje 'mens'quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]Eigenlijk hadden ze Abby moeten floaten en Marcus 2.0 moeten houden!
Ja! Ben heel benieuwd naar volgende week.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het is wel belachelijk awesome allemaal
Ze hadden het nog mooier kunnen maken door haar te laten weten dag Josephine in het hoofd van Clarke zit. Nog even en ze is er al uit zonder dat Abby het weet.quote:
We hebben seizoenen lang groundersgebeuren gehad, ik vind dit juist wel even een verademing. Een nieuwe vijandquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:27 schreef babette21 het volgende:
Nee, wel gezien, maar was niet heel bijzonder.
Ik vind dit seizoen niet zo. Wel tof dat ze steeds iets nieuws proberen, maar deze keer pakt het niet echt goed uit (vind ik). Teveel geneuzel om het ingewikkelde concept uit te leggen, teveel dezelfde karakters (ik ben zo klaar met die Bellamy en z'n dikke plofkop) en daardoor sommige anderen weer te weinig. Ook jammer dat het hele Grounders gebeuren zo onbelangrijk wordt gemaakt. Ik weet dat er niet heel veel over zijn, maar na een jarenlange opbouw van zo'n hele cultuur toch zonde.
Ik juich nieuwe dingen toe, maar daarvoor hoeft het oude niet perse (bijna) helemaal losgelaten. De Grounders waren geen vijand (individuen daargelaten), ze waren alleen erg van het oog om oog/blood must have blood. Ik zou deze nieuwe groep eerder met Mount Weather vergelijken, of desnoods met die gevangenen van Diyoza.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
We hebben seizoenen lang groundersgebeuren gehad, ik vind dit juist wel even een verademing. Een nieuwe vijand![]()
Maar deze ep was niet heel bijzonder nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:50 schreef babette21 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dacht ik alquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:53 schreef amp25 het volgende:
Sorry mensen
Seizoen 7 wordt het laaste seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |