twitter:escxtra twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:37:19Apart from a long opening wide shot the performance looks great. The lamp is hanging now, not just sitting on the piano. As the lamp is supposed to represent hope, they have done it well. It comes down and shines on Duncan's face and disappears before the last chorus. #eurovision reageer retweet
twitter:RichardCrommert twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:36:56Duncan zit achter zijn piano. Prachtige blauwe lucht op de achtergrond. De minimalistische opvoering blijft. De bal komt omlaag! Vlak voor het gezicht van Duncan. Hij kijkt de bal aan. Lasers werken goed. Op eind nog vreemde verlichting. Per saldo kippenvel reageer retweet
quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:37 schreef grazz het volgende:
twitter:RichardCrommert twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:36:56Duncan zit achter zijn piano. Prachtige blauwe lucht op de achtergrond. De minimalistische opvoering blijft. De bal komt omlaag! Vlak voor het gezicht van Duncan. Hij kijkt de bal aan. Lasers werken goed. Op eind nog vreemde verlichting. Per saldo kippenvel reageer retweet
Deed ie altijd alquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:37 schreef Henno het volgende:
zong ie dat laatste riedeltje van het koor nou zelf? dat ie dat even achterwege laat bij de juryshow
TOETERTJES!quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:38 schreef Butler456 het volgende:
Volgens Matt zullen de NL-fans blij worden.
twitter:escxtra twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:37:19Apart from a long opening wide shot the performance looks great. The lamp is hanging now, not just sitting on the piano. As the lamp is supposed to represent hope, they have done it well. It comes down and shines on Duncan's face and disappears before the last chorus. #eurovision reageer retweet
twitter:samiluukela twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:34:48One minute in and Netherlands' have had already three wideshots, including the extremely long wideshot in the beginning. #eurovision reageer retweet
twitter:stefanraatgever twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:39:08Nederlandse inzending lijkt verlost van onwillige lichtballen. Productie is op orde. De act staat. Arcade en @duncanlaurence gaan heel dicht in de buurt komen van plek 1 zaterdag. #songfestival reageer retweet
twitter:AranBade twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:39:15Duncan zong foutloos zijn Arcade. Zingend achter de piano, dreigende luchten op de achtergrond. De bal komt op het juiste moment naar beneden, Duncan kijkt recht in de bal. Vooral z'n looks in de camera zijn een meesterzet. Bovenal: Arcade is prachtig en vol emotie. #songfestival reageer retweet
Reetveger, ik wil niet dicht in de buurt van 1, IK WIL 1quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:39 schreef grazz het volgende:
twitter:stefanraatgever twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:39:08Nederlandse inzending lijkt verlost van onwillige lichtballen. Productie is op orde. De act staat. Arcade en @:duncanlaurence gaan heel dicht in de buurt komen van plek 1 zaterdag. #songfestival reageer retweet
twitter:lammert twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:39:26Het lijkt gelukt te zijn met de lamp! #duncan #telaviv #eurovision #songfestival https://t.co/oBOpYbOcJr reageer retweet
"Heel dicht" is niet genoegquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:39 schreef grazz het volgende:
twitter:stefanraatgever twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:39:08Nederlandse inzending lijkt verlost van onwillige lichtballen. Productie is op orde. De act staat. Arcade en @:duncanlaurence gaan heel dicht in de buurt komen van plek 1 zaterdag. #songfestival reageer retweet
quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:39 schreef grazz het volgende:
twitter:AranBade twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:39:15Duncan zong foutloos zijn Arcade. Zingend achter de piano, dreigende luchten op de achtergrond. De bal komt op het juiste moment naar beneden, Duncan kijkt recht in de bal. Vooral z'n looks in de camera zijn een meesterzet. Bovenal: Arcade is prachtig en vol emotie. #songfestival reageer retweet
twitter:samiluukela twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:34:48One minute in and Netherlands' have had already three wideshots, including the extremely long wideshot in the beginning. #eurovision reageer retweet
quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:39 schreef grazz het volgende:
Perfectquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:39 schreef grazz het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:39 schreef Poepz0r het volgende:
Het zou wel troll zijn als die bal naar beneden komt, Duncan kijkt de bal aan en geeft de bal een gigantische kopstoot. Get outta my face
WAUWquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:40 schreef DevK het volgende:
twitter:lammert twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:39:26Het lijkt gelukt te zijn met de lamp! #duncan #telaviv #eurovision #songfestival https://t.co/oBOpYbOcJr reageer retweet
Filmpjetwitter:songfestivalNL twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:40:37Tel Aviv Live: Geslaagde repetitie Duncan Laurence. Bewegende lichtbal nu en geen lasers meer. Vanavond juryshow #songfestival https://t.co/aYSVK86IFa reageer retweet
quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:40 schreef DevK het volgende:
KOmt die bal niet iets te vroeg naar beneden? En hoezo gaat die bal even uit?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:40 schreef DevK het volgende:
twitter:songfestivalNL twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:40:37Tel Aviv Live: Geslaagde repetitie Duncan Laurence. Bewegende lichtbal nu en geen lasers meer. Vanavond juryshow #songfestival https://t.co/aYSVK86IFa reageer retweet
ho..ho... de bal kan nog alle kanten oprollen he.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:41 schreef DevK het volgende:
Ik bleef het altijd zeggen: Het komt goed.En zie?
welke chat?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
Italianen breken het land af als ik die chat lees. Die zijn ZIEDEND
HAHAHAHAHAHAHHAHA
Ohhhh dit is echt mooi ja.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:40 schreef DevK het volgende:
Luister nou eens naar de tekst Harrie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:42 schreef grazz het volgende:
[..]
KOmt die bal niet iets te vroeg naar beneden? En hoezo gaat die bal even uit?
Ik dacht de beelden van de uitzending, maar als ik de blogs naast de liveoptredens van gisteren leg dan betwijfel ik datquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:42 schreef Soren het volgende:
Zien de journalisten op dit moment de beelden zoals ze op tv worden uitgezonden, of beelden van het podium?
De tv beeldenquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:42 schreef Soren het volgende:
Zien de journalisten op dit moment de beelden zoals ze op tv worden uitgezonden, of beelden van het podium?
Wow hij klinkt zo goedquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:40 schreef DevK het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:42 schreef lashatumbai het volgende:
WTF zijn dit nou weer voor visuals?twitter:songfestivalNL twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:40:37Tel Aviv Live: Geslaagde repetitie Duncan Laurence. Bewegende lichtbal nu en geen lasers meer. Vanavond juryshow #songfestival https://t.co/aYSVK86IFa reageer retweet
Vaag ja en niet passendquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:42 schreef lashatumbai het volgende:
WTF zijn dit nou weer voor visuals?twitter:songfestivalNL twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:40:37Tel Aviv Live: Geslaagde repetitie Duncan Laurence. Bewegende lichtbal nu en geen lasers meer. Vanavond juryshow #songfestival https://t.co/aYSVK86IFa reageer retweet
HUH???quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:42 schreef lashatumbai het volgende:
Vind je het gek? Al jaren bijna bij de winst, dit jaar er van uit gaan dat je wint en dan uit het niks een 'nobody' a la Paesi Bassi die de winst ALWEER komt stelen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
HAHAHAHAHAHAHHAHA
Ja daar ben ik echt blij meequote:Op woensdag 15 mei 2019 16:44 schreef Chocoladesoes het volgende:
En die mooie blauwe achtergrond hebben ze er ook in gelaten
twitter:KeithMillsD7 twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:37:43Netherlands now much more convincing in the #eurovision arena. Still the one to beat. reageer retweet
quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:44 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Vind je het gek? Al jaren bijna bij de winst, dit jaar er van uit gaan dat je wint en dan uit het niks een 'nobody' a la Paesi Bassi die de winst ALWEER komt stelen.
JA! Alleen dat al zou em tot winnaar moeten makenquote:
Jaaaaaquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:44 schreef Em31 het volgende:
twitter:KeithMillsD7 twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:37:43Netherlands now much more convincing in the #eurovision arena. Still the one to beat. reageer retweet
Vorige keer was hij negatief toch?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:44 schreef Em31 het volgende:
Oh die golven vind ik niet zo mooi neequote:Op woensdag 15 mei 2019 16:42 schreef lashatumbai het volgende:
Ze weten wel dat ze nog niet meedoen nu?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
HAHAHAHAHAHAHHAHA
Denk dat dit er altijd in heeft gezeten, maar we andere delen hebben gezien misschien?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die golven vind ik niet zo mooi neeDat wat ze eerder hadden was mooier. Blijven ze nou veranderen?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:44 schreef Em31 het volgende:
Die zitten er steeds al achter hoor. Deze camera is alleen niet zo best.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:42 schreef lashatumbai het volgende:
Idd eerst vanavond nog maar even afwachten voordat we onszelf al rijk gaan rekenen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:42 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ho..ho... de bal kan nog alle kanten oprollen he.
Hij staat wel bekend om zijn kisses of death... als hij zegt dat iets wint dan doet het dat nooitquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:44 schreef Em31 het volgende:
twitter:tomroepbrabant twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:37:54Duncan begint vanuit de verte. Het is lang donker, er is lang afstand zonder contact met de camera/ kijker. Maar dan is daar een witte, ronde lamp en pakt hij je. Daarna heel mooi shot met licht van achter en grote gebaren. Ik werd gepakt. En oh ja: zang perfect, uiteraard. #ob reageer retweet
Nee waren lasersquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat dit er altijd in heeft gezeten, maar we andere delen hebben gezien misschien?
Nou ja uit het niets, Duncan staat al weken bovenaanquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:44 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Vind je het gek? Al jaren bijna bij de winst, dit jaar er van uit gaan dat je wint en dan uit het niks een 'nobody' a la Paesi Bassi die de winst ALWEER komt stelen.
Maak daar maanden van. Bijna 3 maanden nu lol.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:46 schreef libranl het volgende:
[..]
Nou ja uit het niets, Duncan staat al weken bovenaan
Voor alles is een eerste keer; deze keer heeft hij het juistquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij staat wel bekend om zijn kisses of death... als hij zegt dat iets wint dan doet het dat nooit
Nog voordat Arcade werd bekendgemaakt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:46 schreef libranl het volgende:
[..]
Nou ja uit het niets, Duncan staat al weken bovenaan
twitter:Rene_Romkes twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:42:32Goede eerste dress rehearsal voor Nederland! De bol hing en kwam naar Duncan toe (viel wel even uit trouwens). Vocaal top en eindelijk de juiste sfeer op ‘t podium (als je ‘t mij vraagt☺️). #eurovision #esf19 #songfestival reageer retweet
Denk dat hij straks live gewoon doet wat dan in hem op komt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:47 schreef Greys het volgende:
Hij doet het meppen niet meer maar de armen weer wijd.
Jammer, ik vond dat meppen indrukwekkender, dat raakte me zelfs.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:47 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
Zack vond Nederland de highlight van vandaag!
Ik bedoel maar, niet bepaald uit het nietsquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maak daar maanden van. Bijna 3 maanden nu lol.
Dat vond ik ook tof ja; zo lekker vol passiequote:Op woensdag 15 mei 2019 16:47 schreef grazz het volgende:
[..]
Jammer, ik vond dat meppen indrukwekkender, dat raakte me zelfs.
Misschien zien we die kabel helemaal niet op tvquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:48 schreef Greys het volgende:
Het enige dat ik jammer vind is het lange verre shot aan het begin voor je hem ziet. Maar dat was in de clip ook zo. Dus kan er goed mee leven.
Het wordt awesome op camera. Die bol voor z'n gezicht
Die kabel in beeld mot nog wel weg maar geen idee hoe.
Nee volgens mij iets nadat Arcade bekend werd gemaakt. Ik weet nog dat mensen in alle paniek screenshotjes gingen maken omdat ze bang waren dat Nederland weer zou zakken en ze wilden Nederland voor één keer op nummer 1 zien haha.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:47 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Nog voordat Arcade werd bekendgemaakt.
Ik ben ook heel tevredenquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:48 schreef Greys het volgende:
Het enige dat ik jammer vind is het lange verre shot aan het begin voor je hem ziet. Maar dat was in de clip ook zo. Dus kan er goed mee leven.
Ik denk dat dat niet erg is straks. Aandacht zal naar de bol gaan en niet naar de kabel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:48 schreef Greys het volgende:
Mij ook! Maar mss kwam het iets te agressief over voor ze.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:47 schreef grazz het volgende:
[..]
Jammer, ik vond dat meppen indrukwekkender, dat raakte me zelfs.
Maar maar maar Italië vond het zelf kut met peren toen het gekozen werd. Gingen er niet discussies of de man zelfs wel Italiaans genoeg was? En dan nu piepen?!quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:44 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Nee, is juist goed dat begin, want pikke donker. Je hoort alleen een mooi engelen gezang dat je meteen grijpt. De kijker wordt op deze manier meegenomen in het lied. Geen zorgen, #teamkomtgoedquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:48 schreef Greys het volgende:
Topquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
Zack vond Nederland de highlight van vandaag!
Viel me ook op jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:47 schreef Greys het volgende:
Ja die screenshot toen Nederland voor het eerst op 1 kwam, heb ik nogquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:49 schreef Miloutchi het volgende:
[..]
Nee volgens mij iets nadat Arcade bekend werd gemaakt. Ik weet nog dat mensen in alle paniek screenshotjes gingen maken omdat ze bang waren dat Nederland weer zou zakken en ze wilden Nederland voor één keer op nummer 1 zien haha.
Toen waren we nog onschuldig haha. Nu jinxen we alles bij elkaar lol.
WTF? Werkt de bal, krijg je sinusgrafieken?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:42 schreef lashatumbai het volgende:
Ziet er iig tof uit.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Viel me ook op ja. Ik vond het slaan op de piano wel gaaf, maar misschien is dit wel beter.
Of het een goede representatie van Italië was, een complot, etc.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar maar maar Italië vond het zelf kut met peren toen het gekozen werd. Gingen er niet discussies of de man zelfs wel Italiaans genoeg was? En dan nu piepen?!
Ja! Maar dat is een stream zoals deze; met hoofden die beschrijven, niet met de beelden erbijquote:
Golven werden vorige week al meerdere keren genoemd, was zo'n wow momentje van oa Davidquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die golven vind ik niet zo mooi neeDat wat ze eerder hadden was mooier. Blijven ze nou veranderen?
Oh hij bedoelt diequote:Op woensdag 15 mei 2019 16:52 schreef DevK het volgende:
[..]
Die zijn er zeker, ik zal rond half 11 wel iets voor jullie uploaden.
Ik vind die golven eigenlijk wel mooi en je ziet ook dat de camera dat een close up doet van Duncan dus zal niet heel erg zichtbaar zijn denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hebben een elektrische piano, en daarin zitten ook voorgeprogrammeerde stukken, dus dit doe me een beetje denken aan die keer dat we dat aan hadden gezegd en heel enthousiast aan het meespelen waren en mn broertje riep: KIJK OMA ZONDER HANDENquote:
Jij bent er vanavond bij?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:52 schreef DevK het volgende:
[..]
Die zijn er zeker, ik zal rond half 11 wel iets voor jullie uploaden.
Ja nou ja, beide bedoelde ik.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja! Maar dat is een stream zoals deze; met hoofden die beschrijven, niet met de beelden erbij
quote:We can see it all come together now. A successful rehearsal for Duncan Laurence. The lightbulb comes down and goes up again.(escdaily)
quote:Important rehearsal for Duncan after his technical issues.
There is no lamp at all on his keyboard today. So they clearly couldn’t get it to work, or just decided against it. Shame.
But the lamp from the ceiling rig does come down and looks just great.
Duncan sounds fantastic and frankly this is the best song in the competition by a distance. Certain qualifier for sure (escbubble)
Misschien.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:53 schreef libranl het volgende:
[..]
Jij bent er vanavond bij?![]()
Of heb je een manier om in te breken op de jurystream?
Ze hebben daar niet helemaal door dat dit juist het oorspronkelijke idee wasquote:
Ja daar hebben we niet veel aanquote:
Ahh.. handig, dus jij weet straks ook hoe de act van Duncan eruit komt te zien!!quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:54 schreef DevK het volgende:
[..]
Misschien.(Nee, zit in een privé Facebook groep waar je de hele jury rehearsal kan zien zoals dat op TV komt uit te zien)
Ik heb deze golven nog niet eerder gezien hoor, het is geen watereffect of zo.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:52 schreef superrmama het volgende:
[..]
Golven werden vorige week al meerdere keren genoemd, was zo'n wow momentje van oa David
twitter:AmySpiro twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:36:24This is Duncan Laurence of the Netherlands, the man everyone seems to think is going to win this year's #Eurovision . https://t.co/LBL1Pk7GmF reageer retweet
Neequote:Op woensdag 15 mei 2019 16:56 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat we dit ooit zouden zeggen
Heeft elize nog steeds met Thiemo de Bakker?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:51 schreef Poepz0r het volgende:
Sophie Ellis-Bextor stapt uit songfestivaljury
Sophie Ellis-Bextor zit niet meer in de Britse vakjury van het Eurovisiesongfestival. Dat heeft de Murder on the Dancefloor-zangeres bekendgemaakt via Twitter.
Showredactie 15-05-19, 16:06
1
Waarom Sophie uit de jury is gestapt, is niet duidelijk. De BBC meldt dat de zangeres ‘vanwege onvoorziene omstandigheden’ niet jureert en dat er nu naarstig wordt gezocht naar een vervanger die plaatsneemt naast muzikaal leider Pete Watson, dj Adele Roberts, zangcoach Jai Ramage en zanger AJ Bentley.
De vakjury's van alle deelnemende landen beoordelen vanavond de liedjes van de tweede halve finale en twee dagen later de liedjes die in de grote finale worden gezongen. Het resultaat van de jury is de helft van het totale puntenaantal. Namens Nederland geven zangeressen EliZe en Sabrina Starke, dj's Ruud de Wild en Henkjan Smits en muziekproducent Holger Schwedt hun deskundige mening.
Duncan Laurence is morgen te zien in de tweede halve finale. De kans is groot dat hij zaterdag tijdens de finale het podium beklimt. De Nederlander is een van de grote favorieten.
Zeker!quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:56 schreef libranl het volgende:
[..]
Ahh.. handig, dus jij weet straks ook hoe de act van Duncan eruit komt te zien!!![]()
Jawel joh, op de officiële rehearsal-video staan ze ook. Het zijn meer wolken trouwens.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb deze golven nog niet eerder gezien hoor, het is geen watereffect of zo.
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:58 schreef DevK het volgende:
[..]
Zeker!Ik hou jullie op de hoogte hoe het eruit komt te zien straks, of het prachtig is of teleurstellend.
Leuk!!quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:58 schreef DevK het volgende:
[..]
Zeker!Ik hou jullie op de hoogte hoe het eruit komt te zien straks, of het prachtig is of teleurstellend.
Ik zag wel nog andere beelden, of dat golven waren weet ik ook niet. Maar heel mooi wel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb deze golven nog niet eerder gezien hoor, het is geen watereffect of zo.
De puntjes op de iquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
Matt vindt de NL staging een improvement, maar hij hoopt dat ze nog wat fixen met licht
Yesquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:58 schreef DevK het volgende:
[..]
twitter:KeithMillsD7 twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:53:41@rightyebe Yes because once it'd seen on TV on Thursday I think it will be poorer price. reageer retweet
Inderdaad zeg.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:56 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat we dit ooit zouden zeggen
Wat was dat dan met 3 wide shots binnen een minuut?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:48 schreef Greys het volgende:
OMG dat geeft me nog meer hoopquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:00 schreef grazz het volgende:
iemand vraagt of ie moet inzetten op NLtwitter:KeithMillsD7 twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:53:41@:rightyebe Yes because once it'd seen on TV on Thursday I think it will be poorer price. reageer retweet
quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:00 schreef grazz het volgende:
iemand vraagt of ie moet inzetten op NLtwitter:KeithMillsD7 twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:53:41@:rightyebe Yes because once it'd seen on TV on Thursday I think it will be poorer price. reageer retweet
Ohhh benieuwd naar je reactie vanavondquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:54 schreef DevK het volgende:
[..]
Misschien.(Nee, zit in een privé Facebook groep waar je de hele jury rehearsal kan zien zoals dat op TV komt uit te zien)
quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:00 schreef grazz het volgende:
Ik vlak die ook zeker niet uit neequote:Op woensdag 15 mei 2019 17:02 schreef libranl het volgende:
Ik zie Kroatië ineens zomaar als shocking qualifier naar de finale glippen, net als Jacques Houdek een paar jaar geleden deed.... Zeker nadat San Marino gisteren ook doorging.
Deze? Wolken?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Jawel joh, op de officiële rehearsal-video staan ze ook. Het zijn meer wolken trouwens.
Ik zie Denemarken en Noorwegen er wel uit vliegen, zoals Hongarije gisteren verrassend eruit ging.quote:
Huh wat is dit?quote:
Dat was ergquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja het nummer van Oostenrijk gisteren bij de persco toen Australië binnenkwam
Denemarken en Noorwegen gaan echt wel door, want die vind ik kut. Alles wat ik kut vind gaat door.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik zie Denemarken en Noorwegen er wel uit vliegen, zoals Hongarije gisteren verrassend eruit ging.
Ik zie het inderdaad ook nog wel gebeuren dat die eruit vliegenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik zie Denemarken en Noorwegen er wel uit vliegen, zoals Hongarije gisteren verrassend eruit ging.
Ja, 75% van dit topic vanavondquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh wat is dit?Zit er iemand aan de hartbewaking?
En dan Hongarije nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denemarken en Noorwegen gaan echt wel door, want die vind ik kut. Alles wat ik kut vind gaat door.
Ik zou het geen shock Q vinden eerlijk gezegd. Goede zanger, act ziet er ook best tof uit, dit gaat het nummer wel liften.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:02 schreef libranl het volgende:
Ik zie Kroatië ineens zomaar als shocking qualifier naar de finale glippen, net als Jacques Houdek een paar jaar geleden deed.... Zeker nadat San Marino gisteren ook doorging.
quote:
Ik ben het helemaal met je eens. Denk alleen dat ze niet origineel en onderscheidend genoeg zijn en dat de jury's het daarom wel afstraffen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denemarken en Noorwegen gaan echt wel door, want die vind ik kut. Alles wat ik kut vind gaat door.
twitter:Rene_Romkes twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:44:37@Maikeeel Ja, ik was echt onder de indruk! Terwijl ik geen echte fan van Arcade ben..☺️☺️ reageer retweet
De krumperts onder de visualsquote:
twitter:cornaldm twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:03:06Eerste dressrehearsal @dunclaurence achter de rug. En ja! De bal is ingedaald! #ESF19 reageer retweet
Ja ik denk dat ze het anders wel gezegd zouden hebben? Niemand heeft het er overquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij een close up als je het amper ziet mag het. Vooruit..
quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef grazz het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:03:06Eerste dressrehearsal @:dunclaurence achter de rug. En ja! De bal is ingedaald! #ESF19 reageer retweet
Aanpassen mag volgens mij nog wel, maar dat lijkt me niet slim zo laat nogquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef Em31 het volgende:
Moeten ze die golven nu houden of mogen ze nu nog aanpassen? Nee toch?
twitter:cornaldm twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:03:06Eerste dressrehearsal @:dunclaurence achter de rug. En ja! De bal is ingedaald! #ESF19 reageer retweet
HOERA voor de ingedaalde bal!quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef grazz het volgende:
Ballengate.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef grazz het volgende:
Mja... het nummer is alleen vrij gedateerd en cliché. Net wat jij zegt door zang en act kan het lied zomaar doorgaan. Blijf ik het toch nog wel verrassend vinden, ten opzichte van de concurrentie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:05 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik zou het geen shock Q vinden eerlijk gezegd. Goede zanger, act ziet er ook best tof uit, dit gaat het nummer wel liften.
Volgens mij knalden normaal daar de lasers aan. Ze hebben nu wel 4 verschillende dingen op dat moment geprobeerd volgens mijquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aanpassen mag volgens mij nog wel, maar dat lijkt me niet slim zo laat nog
En het kan zijn dat het er altijd al was, maar dat het niet zo opvalt vanaf een bepaalde hoek?
Balgenotquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef grazz het volgende:
Voor mij zouden Ierland en Moldavië shock Q's zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:09 schreef libranl het volgende:
[..]
Mja... het nummer is alleen vrij gedateerd en cliché. Net wat jij zegt door zang en act kan het lied zomaar doorgaan. Blijf ik het toch nog wel verrassend vinden, ten opzichte van de concurrentie.
Die zouden wel HEEEEEEL erg shock zijn; van het kaliber Montenegro van gisterenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:10 schreef grazz het volgende:
[..]
Voor mij zouden Ierland en Moldavië shock Q's zijn.
twitter:RichardCrommert twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:10:28Dit was absoluut de beste repetitie van Nederland tot nu toe. Hopelijk is het goed voor heel veel douze points reageer retweet
quote:De beruchte lichtbol daalde op het juiste moment neer richting de piano van Duncan Laurence. Daar maakt de camera nu een cirkeltje rond de lamp waardoor de beste shots uit het optreden ontstaan. Het regieduo Ilse DeLange en Hans Pannecoucke zou op zoek zijn geweest naar een moment van Common Linnets-achtige intimiteit. Die lijkt op deze manier bereikt te worden. https://www.ad.nl/show/du(...)enprobleem~a47f8ae8/
Ja oké die zou ik net als Kroatië ook niet zo snel tussen de 10 finalisten verwachten.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:10 schreef grazz het volgende:
[..]
Voor mij zouden Ierland en Moldavië shock Q's zijn.
twitter:Rene_Romkes twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:42:32Goede eerste dress rehearsal voor Nederland! De bol hing en kwam naar Duncan toe (viel wel even uit trouwens). Vocaal top en eindelijk de juiste sfeer op ‘t podium (als je ‘t mij vraagt☺️). #eurovision #esf19 #songfestival reageer retweet
Viel mij ook op. Denk dat ze naar de juiste hoeveelheid licht wilde kijken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:15 schreef Greys het volgende:
Dat de bal knipperde hoorde dus kennelijk niet?
Jaaa, weer een spannend momentquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:14 schreef Em31 het volgende:
Aaah ik ben zo benieuwd wat er morgen gebeurt als het op tv is geweest
Nee, dat had ik ook begrepen. Maar zal wel gefixt worden voor vanavondquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:15 schreef Greys het volgende:
lijkt me ook nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:15 schreef Greys het volgende:
Nou ja, San Marino & Estland waren nou ook niet bepaald onderscheidend, dus tsja ...quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:06 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Denk alleen dat ze niet origineel en onderscheidend genoeg zijn en dat de jury's het daarom wel afstraffen.
Zo benieuwd of het meteen duidelijk is dat het Nederland wordt of dat het toch erg spannend blijftquote:
Waar?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:19 schreef Momo... het volgende:
Resultaten van de Wit-Rusland jury van gisteren is gelekt
Klopt, die semi was ook veel zwakker. Hebben waarschijnlijk veel geluk gehad.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, San Marino & Estland waren nou ook niet bepaald onderscheidend, dus tsja ...
Nu nog tweede helft en ik ben helemaal gelukkigquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:20 schreef Butler456 het volgende:
Waarschijnlijke winnaar in semi final 2 volgens Matt.
Jaaaa, ik ben zo benieuwd of ik morgen zelf ook een winnaarsgevoel krijg bij het zien van het optreden. Ik hoop het zo!quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo benieuwd of het meteen duidelijk is dat het Nederland wordt of dat het toch erg spannend blijft
Of het einde van de eerste helft.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu nog tweede helft en ik ben helemaal gelukkig
Ook dan komt het vast wel goed.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja alleen Israël staat al vast op 14 dus dan wordt het 11 ofzo denk ik
Geen probleem. Portugal won ook op 11, Zweden 4 jaar geleden zelfs op 10.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja alleen Israël staat al vast op 14 dus dan wordt het 11 ofzo denk ik
Jaa ik ook! En dan weer zelf 1000 keer zijn optreden bekijken zoals bij TCL in 2014quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:21 schreef grazz het volgende:
[..]
Jaaaa, ik ben zo benieuwd of ik morgen zelf ook een winnaarsgevoel krijg bij het zien van het optreden. Ik hoop het zo!
DevK kan ons vanavond hopelijk meer vertellen!
Jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:24 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Geen probleem. Portugal won ook op 11, Zweden 4 jaar geleden zelfs op 10.
Staat ie straks gewoon op plek 1quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
Startpositie maakt voor Duncan echt weinig uit, en ze zetten de favoriet nooit op onmogelijke plekken
Dit is echt geen openingsnummer. Daar kiezen ze meestal iets feestelijks of uptempo/knallends voor. Momenteel (ook vanwege laatste startpositie in semi) is San Marino de uitgelezen kandidaat daarvoor.quote:
Nee joh, ik was ook niet serieusquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is echt geen openingsnummer. Daar kiezen ze meestal iets feestelijks of uptempo/knallends voor. Momenteel (ook vanwege laatste startpositie in semi) is San Marino de uitgelezen kandidaat daarvoor.
Op nummer 2 komt meestal iets wat toch nooit kans gaat maken, Duitsland bijvoorbeeld.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:28 schreef Butler456 het volgende:
Ok, iemand in de chat denkt dat het tussen Nederland en Frankrijk gaat.
Een collega appte me dat gisteravond ook. Zelden zo gelachenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:28 schreef Butler456 het volgende:
Conchita had een goed lied, Bilal een stuk minder.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
De conchita factor is groot bij Frankrijk
Dat is met die boodschap die ze in haar act heeft niet zo relevant meer. Daar zullen veel mensen op gaan stemmen. Eergisteren nog 3e bij de bookiesquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:31 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Conchita had een goed lied, Bilal een stuk minder.
Nou nee Conchita kon wel zingen, daar kan je Bilal toch niet van betichten. Bovendien denk ik dat de diaspora nog wel tegen kan vallen gelet op zijn eh... opvallende verschijning die niet bij iedereen geheel in de smaak valt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
De conchita factor is groot bij Frankrijk
Komt vooral omdat dit tegenvaltquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is met die boodschap die ze in haar act heeft niet zo relevant meer. Daar zullen veel mensen op gaan stemmen. Eergisteren nog 3e bij de bookies
Nu rond plaats 5/6
Logisch toch.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:28 schreef Butler456 het volgende:
Ja Serhat had de Turkse diaspora, denk niet dat de Marokkaanse diaspora eigenlijk voor Bilal gaat.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou nee Conchita kon wel zingen, daar kan je Bilal toch niet van betichten. Bovendien denk ik dat de diaspora nog wel tegen kan vallen gelet op zijn eh... opvallende verschijning die niet bij iedereen geheel in de smaak valt.
Nee echt helemaal niet zelfs, als ik de geluiden in real life beluister.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:34 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja Serhat had de Turkse diaspora, denk niet dat de Marokkaanse diaspora eigenlijk voor Bilal gaat.
Of het werkt juist tegen... door die danseres met overgewicht dan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:34 schreef Santiago2019 het volgende:
[..]
Logisch toch.
Een gast met een pruik, danseres met overgewicht en een politiek correct thema = punten scoren bij Eurovision
Dat denk ik ook wel hoor. Dikke vrouwen zijn toch een stukje minder interessant voor de LGBT-SJW's.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:36 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Of het werkt juist tegen... door die danseres met overgewicht dan.
En het is al 30quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:34 schreef maresc het volgende:
30% gaan we halen hoor vandaag! Staat er een 30% punten polonaise klaar?![]()
Misschien wilden ze dit nog even proberen en dan uit de mogelijkheden kiezen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aanpassen mag volgens mij nog wel, maar dat lijkt me niet slim zo laat nog
En het kan zijn dat het er altijd al was, maar dat het niet zo opvalt vanaf een bepaalde hoek?
Ohquote:
Bij Nederland?quote:
Tja normaal gezien zal je wel gelijk hebben, maar dan zie ik die Netta en dan begin ik toch te twijfelen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel hoor. Dikke vrouwen zijn toch een stukje minder interessant voor de LGBT-SJW's.
Ben echt bang voor Australië. Staging is zo perfect en zij zingt goed.quote:
werd misselijk door de staging van Australië - naar om naar te kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben echt bang voor Australië. Staging is zo perfect en zij zingt goed.
Denk dat Frankrijk net teveel doet (jurk, pruik, dikke danser, dove danser ... tooooo much) om echt aantrekkelijk te zijn. Daarnaast zingt hij ook niet super goed.
Zweden nog even afwachten.
Dat nummer is toch echt ruk joh?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoeveel plekkies zijn er eigenlijk nog over uit de tweede helft vd finale?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is echt geen openingsnummer. Daar kiezen ze meestal iets feestelijks of uptempo/knallends voor. Momenteel (ook vanwege laatste startpositie in semi) is San Marino de uitgelezen kandidaat daarvoor.
Op nummer 2 komt meestal iets wat toch nooit kans gaat maken, Duitsland bijvoorbeeld.
Ben vooral erg bang voor IJsland!quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat Frankrijk net teveel doet (jurk, pruik, dikke danser, dove danser ... tooooo much) om echt aantrekkelijk te zijn. Daarnaast zingt hij ook niet super goed.
Zweden nog even afwachten.
Ik vind het chorus best mooi stiekem en ook wel catchyquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:43 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Dat nummer is toch echt ruk joh?
Staging doet veel, maar niet alles.
3, versus 7 uit de eerste helftquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoeveel plekkies zijn er eigenlijk nog over uit de tweede helft vd finale?
De stream is nog niet afgelopen toch? We krijgen nog fake resultsquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:46 schreef Guanabana het volgende:
Zullen we als deze dicht is weer in het Nederlandtopic?
Vriend staat hier weer in de keukenquote:
Ik heb de hele afgelopen week mijn moeder laten koken. Ik dacht; laat ik nu eens solidair doenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vriend staat hier weer in de keuken(hij heeft vandaag wel de stream meegekeken though
)
Hij is populairquote:
Ik geniet er zo vanquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:05 schreef Niels93 het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat we de favoriet zijn en blijven. Zelfs Loreen-achtige taferelen nu
Ik vond de zang mooi hoor, maar ik weet ook niet of dat voor veel mensen geldt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:43 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Dat nummer is toch echt ruk joh?
Staging doet veel, maar niet alles.
Ik ook.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik geniet er zo van![]()
En tegelijk ga ik dood van binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |