abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 mei 2019 @ 17:00:18 #151
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_186859520
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 16:56 schreef Niels93 het volgende:

[..]

Nooit gedacht dat we dit ooit zouden zeggen
Inderdaad zeg.

Ik herinner me 2013 nog. Die negende plek vierden we als overwinning. w/
  woensdag 15 mei 2019 @ 17:00:22 #152
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_186859523
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 16:48 schreef Greys het volgende:
Het enige dat ik jammer vind is het lange verre shot aan het begin voor je hem ziet. Maar dat was in de clip ook zo. Dus kan er goed mee leven.

Het wordt awesome op camera. Die bol voor z'n gezicht O+

Die kabel in beeld mot nog wel weg maar geen idee hoe.
Wat was dat dan met 3 wide shots binnen een minuut?

Kabel uit beeld met rook? Zei Ilse dat niet?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 15 mei 2019 @ 17:00:30 #153
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_186859529
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:00 schreef grazz het volgende:
iemand vraagt of ie moet inzetten op NL

KeithMillsD7 twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:53:41 @:rightyebe Yes because once it'd seen on TV on Thursday I think it will be poorer price. reageer retweet
OMG dat geeft me nog meer hoop
Just do it »
pi_186859532
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:00 schreef grazz het volgende:
iemand vraagt of ie moet inzetten op NL

KeithMillsD7 twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:53:41 @:rightyebe Yes because once it'd seen on TV on Thursday I think it will be poorer price. reageer retweet
*O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186859535
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 16:54 schreef DevK het volgende:

[..]

Misschien. :@ (Nee, zit in een privé Facebook groep waar je de hele jury rehearsal kan zien zoals dat op TV komt uit te zien)
Ohhh benieuwd naar je reactie vanavond :o
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_186859559
Ik zie Kroatië ineens zomaar als shocking qualifier naar de finale glippen, net als Jacques Houdek een paar jaar geleden deed.... Zeker nadat San Marino gisteren ook doorging.
pi_186859560
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:00 schreef grazz het volgende:
iemand vraagt of ie moet inzetten op NL

KeithMillsD7 twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:53:41 @:rightyebe Yes because once it'd seen on TV on Thursday I think it will be poorer price. reageer retweet
:D :9~
pi_186859567
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:02 schreef libranl het volgende:
Ik zie Kroatië ineens zomaar als shocking qualifier naar de finale glippen, net als Jacques Houdek een paar jaar geleden deed.... Zeker nadat San Marino gisteren ook doorging.
Ik vlak die ook zeker niet uit nee
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186859578
Oh ja het nummer van Oostenrijk gisteren bij de persco toen Australië binnenkwam :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 mei 2019 @ 17:03:36 #160
163650 Greys
pi_186859584
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 16:58 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Jawel joh, op de officiële rehearsal-video staan ze ook. Het zijn meer wolken trouwens.
Deze? Wolken? :D :@

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186859589
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:02 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik vlak die ook zeker niet uit nee
Ik zie Denemarken en Noorwegen er wel uit vliegen, zoals Hongarije gisteren verrassend eruit ging.
  woensdag 15 mei 2019 @ 17:04:21 #162
476197 DevK
Eurodaddy.
pi_186859594
Woo in het perscentrum. *O*
pi_186859595
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Deze? Wolken? :D :@

[ afbeelding ]
Huh wat is dit? :o Zit er iemand aan de hartbewaking?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186859599
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja het nummer van Oostenrijk gisteren bij de persco toen Australië binnenkwam :D
Dat was erg :D
  woensdag 15 mei 2019 @ 17:04:42 #165
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_186859601
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef libranl het volgende:

[..]

Ik zie Denemarken en Noorwegen er wel uit vliegen, zoals Hongarije gisteren verrassend eruit ging.
Denemarken en Noorwegen gaan echt wel door, want die vind ik kut. Alles wat ik kut vind gaat door.
pi_186859602
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef libranl het volgende:

[..]

Ik zie Denemarken en Noorwegen er wel uit vliegen, zoals Hongarije gisteren verrassend eruit ging.
Ik zie het inderdaad ook nog wel gebeuren dat die eruit vliegen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186859605
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:04 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Huh wat is dit? :o Zit er iemand aan de hartbewaking?
Ja, 75% van dit topic vanavond :')
  woensdag 15 mei 2019 @ 17:05:05 #168
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_186859610
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Deze? Wolken? :D :@

[ afbeelding ]
Ik vind het mooi :@
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_186859613
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:04 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Denemarken en Noorwegen gaan echt wel door, want die vind ik kut. Alles wat ik kut vind gaat door.
En dan Hongarije niet -O- -O- -O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186859616
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:02 schreef libranl het volgende:
Ik zie Kroatië ineens zomaar als shocking qualifier naar de finale glippen, net als Jacques Houdek een paar jaar geleden deed.... Zeker nadat San Marino gisteren ook doorging.
Ik zou het geen shock Q vinden eerlijk gezegd. Goede zanger, act ziet er ook best tof uit, dit gaat het nummer wel liften.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_186859619
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Deze? Wolken? :D :@

[ afbeelding ]
Ik vind dit echt verschrikkelijk :'(
pi_186859622
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Deze? Wolken? :D :@

[ afbeelding ]
Oh sorry, die had ik even gemist. Ach ja, there's always a fly in the ointment.
pi_186859623
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:04 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ja, 75% van dit topic vanavond :')
_O-

Misschien wel een staging verwijzing naar ons
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186859628
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Deze? Wolken? :D :@

[ afbeelding ]
Gok dat dit er op beeld wel oké uitziet :P
pi_186859641
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:04 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Denemarken en Noorwegen gaan echt wel door, want die vind ik kut. Alles wat ik kut vind gaat door.
Ik ben het helemaal met je eens. Denk alleen dat ze niet origineel en onderscheidend genoeg zijn en dat de jury's het daarom wel afstraffen. :)
pi_186859642
Rene_Romkes twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:44:37 @Maikeeel Ja, ik was echt onder de indruk! Terwijl ik geen echte fan van Arcade ben..☺️☺️ reageer retweet
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  woensdag 15 mei 2019 @ 17:06:18 #177
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_186859643
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Deze? Wolken? :D :@

[ afbeelding ]
De krumperts onder de visuals
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_186859650
Ik ben geen fan van die golven. Vind het zelfs best wel lelijk eig.

De rest is allemaal heel goed gedaan!
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 mei 2019 @ 17:06:59 #179
163650 Greys
pi_186859657
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:04 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ja, 75% van dit topic vanavond :')
Maak daar gerust 99 van. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186859669
Moeten ze die golven nu houden of mogen ze nu nog aanpassen? Nee toch?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 mei 2019 @ 17:07:31 #181
163650 Greys
pi_186859672
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:05 schreef Em31 het volgende:

[..]

Gok dat dit er op beeld wel oké uitziet :P
Bij een close up als je het amper ziet mag het. Vooruit.. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186859679
cornaldm twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:03:06 Eerste dressrehearsal @dunclaurence achter de rug. En ja! De bal is ingedaald! #ESF19 reageer retweet
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_186859685
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Bij een close up als je het amper ziet mag het. Vooruit.. :+
Ja ik denk dat ze het anders wel gezegd zouden hebben? Niemand heeft het er over
  woensdag 15 mei 2019 @ 17:08:10 #184
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186859690
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef grazz het volgende:
cornaldm twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:03:06 Eerste dressrehearsal @:dunclaurence achter de rug. En ja! De bal is ingedaald! #ESF19 reageer retweet
_O_
pi_186859695
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef Em31 het volgende:
Moeten ze die golven nu houden of mogen ze nu nog aanpassen? Nee toch?
Aanpassen mag volgens mij nog wel, maar dat lijkt me niet slim zo laat nog

En het kan zijn dat het er altijd al was, maar dat het niet zo opvalt vanaf een bepaalde hoek?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186859698
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef grazz het volgende:
cornaldm twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:03:06 Eerste dressrehearsal @:dunclaurence achter de rug. En ja! De bal is ingedaald! #ESF19 reageer retweet
pi_186859700
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef grazz het volgende:
cornaldm twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:03:06 Eerste dressrehearsal @:dunclaurence achter de rug. En ja! De bal is ingedaald! #ESF19 reageer retweet
HOERA voor de ingedaalde bal! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186859701
De bal is ingedaald _O- _O- _O-
pi_186859702
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef grazz het volgende:
cornaldm twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:03:06 Eerste dressrehearsal @:dunclaurence achter de rug. En ja! De bal is ingedaald! #ESF19 reageer retweet
Ballengate. _O-
pi_186859709
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:05 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik zou het geen shock Q vinden eerlijk gezegd. Goede zanger, act ziet er ook best tof uit, dit gaat het nummer wel liften.
Mja... het nummer is alleen vrij gedateerd en cliché. Net wat jij zegt door zang en act kan het lied zomaar doorgaan. Blijf ik het toch nog wel verrassend vinden, ten opzichte van de concurrentie.
pi_186859710
Nu die Shava Band als intervalact
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 15 mei 2019 @ 17:09:27 #192
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_186859715
Cornald jat mijn grappen zie ik
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_186859728
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:08 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Aanpassen mag volgens mij nog wel, maar dat lijkt me niet slim zo laat nog

En het kan zijn dat het er altijd al was, maar dat het niet zo opvalt vanaf een bepaalde hoek?
Volgens mij knalden normaal daar de lasers aan. Ze hebben nu wel 4 verschillende dingen op dat moment geprobeerd volgens mij
pi_186859733
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef grazz het volgende:
cornaldm twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:03:06 Eerste dressrehearsal @:dunclaurence achter de rug. En ja! De bal is ingedaald! #ESF19 reageer retweet
Balgenot O+
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_186859734
Technische issues, hopelijk gaat het wel snel zo, ik heb honger
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186859735
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:09 schreef libranl het volgende:

[..]

Mja... het nummer is alleen vrij gedateerd en cliché. Net wat jij zegt door zang en act kan het lied zomaar doorgaan. Blijf ik het toch nog wel verrassend vinden, ten opzichte van de concurrentie.
Voor mij zouden Ierland en Moldavië shock Q's zijn.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_186859742
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:10 schreef grazz het volgende:

[..]

Voor mij zouden Ierland en Moldavië shock Q's zijn.
Die zouden wel HEEEEEEL erg shock zijn; van het kaliber Montenegro van gisteren
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186859748
RichardCrommert twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:10:28 Dit was absoluut de beste repetitie van Nederland tot nu toe. Hopelijk is het goed voor heel veel douze points reageer retweet
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_186859764
Nu de band van de voorronde
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186859773
quote:
De beruchte lichtbol daalde op het juiste moment neer richting de piano van Duncan Laurence. Daar maakt de camera nu een cirkeltje rond de lamp waardoor de beste shots uit het optreden ontstaan. Het regieduo Ilse DeLange en Hans Pannecoucke zou op zoek zijn geweest naar een moment van Common Linnets-achtige intimiteit. Die lijkt op deze manier bereikt te worden. https://www.ad.nl/show/du(...)enprobleem~a47f8ae8/
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')