Inderdaad zeg.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:56 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat we dit ooit zouden zeggen
Wat was dat dan met 3 wide shots binnen een minuut?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:48 schreef Greys het volgende:
Het enige dat ik jammer vind is het lange verre shot aan het begin voor je hem ziet. Maar dat was in de clip ook zo. Dus kan er goed mee leven.
Het wordt awesome op camera. Die bol voor z'n gezicht
Die kabel in beeld mot nog wel weg maar geen idee hoe.
OMG dat geeft me nog meer hoopquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:00 schreef grazz het volgende:
iemand vraagt of ie moet inzetten op NLtwitter:KeithMillsD7 twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:53:41@:rightyebe Yes because once it'd seen on TV on Thursday I think it will be poorer price. reageer retweet
quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:00 schreef grazz het volgende:
iemand vraagt of ie moet inzetten op NLtwitter:KeithMillsD7 twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:53:41@:rightyebe Yes because once it'd seen on TV on Thursday I think it will be poorer price. reageer retweet
Ohhh benieuwd naar je reactie vanavondquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:54 schreef DevK het volgende:
[..]
Misschien.(Nee, zit in een privé Facebook groep waar je de hele jury rehearsal kan zien zoals dat op TV komt uit te zien)
quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:00 schreef grazz het volgende:
iemand vraagt of ie moet inzetten op NLtwitter:KeithMillsD7 twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:53:41@:rightyebe Yes because once it'd seen on TV on Thursday I think it will be poorer price. reageer retweet
Ik vlak die ook zeker niet uit neequote:Op woensdag 15 mei 2019 17:02 schreef libranl het volgende:
Ik zie Kroatië ineens zomaar als shocking qualifier naar de finale glippen, net als Jacques Houdek een paar jaar geleden deed.... Zeker nadat San Marino gisteren ook doorging.
Deze? Wolken?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Jawel joh, op de officiële rehearsal-video staan ze ook. Het zijn meer wolken trouwens.
Ik zie Denemarken en Noorwegen er wel uit vliegen, zoals Hongarije gisteren verrassend eruit ging.quote:
Huh wat is dit?quote:
Dat was ergquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja het nummer van Oostenrijk gisteren bij de persco toen Australië binnenkwam
Denemarken en Noorwegen gaan echt wel door, want die vind ik kut. Alles wat ik kut vind gaat door.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik zie Denemarken en Noorwegen er wel uit vliegen, zoals Hongarije gisteren verrassend eruit ging.
Ik zie het inderdaad ook nog wel gebeuren dat die eruit vliegenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik zie Denemarken en Noorwegen er wel uit vliegen, zoals Hongarije gisteren verrassend eruit ging.
Ja, 75% van dit topic vanavondquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh wat is dit?Zit er iemand aan de hartbewaking?
En dan Hongarije nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denemarken en Noorwegen gaan echt wel door, want die vind ik kut. Alles wat ik kut vind gaat door.
Ik zou het geen shock Q vinden eerlijk gezegd. Goede zanger, act ziet er ook best tof uit, dit gaat het nummer wel liften.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:02 schreef libranl het volgende:
Ik zie Kroatië ineens zomaar als shocking qualifier naar de finale glippen, net als Jacques Houdek een paar jaar geleden deed.... Zeker nadat San Marino gisteren ook doorging.
quote:
Ik ben het helemaal met je eens. Denk alleen dat ze niet origineel en onderscheidend genoeg zijn en dat de jury's het daarom wel afstraffen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denemarken en Noorwegen gaan echt wel door, want die vind ik kut. Alles wat ik kut vind gaat door.
twitter:Rene_Romkes twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:44:37@Maikeeel Ja, ik was echt onder de indruk! Terwijl ik geen echte fan van Arcade ben..☺️☺️ reageer retweet
De krumperts onder de visualsquote:
twitter:cornaldm twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:03:06Eerste dressrehearsal @dunclaurence achter de rug. En ja! De bal is ingedaald! #ESF19 reageer retweet
Ja ik denk dat ze het anders wel gezegd zouden hebben? Niemand heeft het er overquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij een close up als je het amper ziet mag het. Vooruit..
quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef grazz het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:03:06Eerste dressrehearsal @:dunclaurence achter de rug. En ja! De bal is ingedaald! #ESF19 reageer retweet
Aanpassen mag volgens mij nog wel, maar dat lijkt me niet slim zo laat nogquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef Em31 het volgende:
Moeten ze die golven nu houden of mogen ze nu nog aanpassen? Nee toch?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef grazz het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:03:06Eerste dressrehearsal @:dunclaurence achter de rug. En ja! De bal is ingedaald! #ESF19 reageer retweet
HOERA voor de ingedaalde bal!quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef grazz het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:03:06Eerste dressrehearsal @:dunclaurence achter de rug. En ja! De bal is ingedaald! #ESF19 reageer retweet
Ballengate.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef grazz het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:03:06Eerste dressrehearsal @:dunclaurence achter de rug. En ja! De bal is ingedaald! #ESF19 reageer retweet
Mja... het nummer is alleen vrij gedateerd en cliché. Net wat jij zegt door zang en act kan het lied zomaar doorgaan. Blijf ik het toch nog wel verrassend vinden, ten opzichte van de concurrentie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:05 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik zou het geen shock Q vinden eerlijk gezegd. Goede zanger, act ziet er ook best tof uit, dit gaat het nummer wel liften.
Volgens mij knalden normaal daar de lasers aan. Ze hebben nu wel 4 verschillende dingen op dat moment geprobeerd volgens mijquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aanpassen mag volgens mij nog wel, maar dat lijkt me niet slim zo laat nog
En het kan zijn dat het er altijd al was, maar dat het niet zo opvalt vanaf een bepaalde hoek?
Balgenotquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef grazz het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:03:06Eerste dressrehearsal @:dunclaurence achter de rug. En ja! De bal is ingedaald! #ESF19 reageer retweet
Voor mij zouden Ierland en Moldavië shock Q's zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:09 schreef libranl het volgende:
[..]
Mja... het nummer is alleen vrij gedateerd en cliché. Net wat jij zegt door zang en act kan het lied zomaar doorgaan. Blijf ik het toch nog wel verrassend vinden, ten opzichte van de concurrentie.
Die zouden wel HEEEEEEL erg shock zijn; van het kaliber Montenegro van gisterenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:10 schreef grazz het volgende:
[..]
Voor mij zouden Ierland en Moldavië shock Q's zijn.
twitter:RichardCrommert twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:10:28Dit was absoluut de beste repetitie van Nederland tot nu toe. Hopelijk is het goed voor heel veel douze points reageer retweet
quote:De beruchte lichtbol daalde op het juiste moment neer richting de piano van Duncan Laurence. Daar maakt de camera nu een cirkeltje rond de lamp waardoor de beste shots uit het optreden ontstaan. Het regieduo Ilse DeLange en Hans Pannecoucke zou op zoek zijn geweest naar een moment van Common Linnets-achtige intimiteit. Die lijkt op deze manier bereikt te worden. https://www.ad.nl/show/du(...)enprobleem~a47f8ae8/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |