Inderdaad zeg.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:56 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat we dit ooit zouden zeggen
Wat was dat dan met 3 wide shots binnen een minuut?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:48 schreef Greys het volgende:
Het enige dat ik jammer vind is het lange verre shot aan het begin voor je hem ziet. Maar dat was in de clip ook zo. Dus kan er goed mee leven.
Het wordt awesome op camera. Die bol voor z'n gezicht
Die kabel in beeld mot nog wel weg maar geen idee hoe.
OMG dat geeft me nog meer hoopquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:00 schreef grazz het volgende:
iemand vraagt of ie moet inzetten op NLtwitter:KeithMillsD7 twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:53:41@:rightyebe Yes because once it'd seen on TV on Thursday I think it will be poorer price. reageer retweet
quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:00 schreef grazz het volgende:
iemand vraagt of ie moet inzetten op NLtwitter:KeithMillsD7 twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:53:41@:rightyebe Yes because once it'd seen on TV on Thursday I think it will be poorer price. reageer retweet
Ohhh benieuwd naar je reactie vanavondquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:54 schreef DevK het volgende:
[..]
Misschien.(Nee, zit in een privé Facebook groep waar je de hele jury rehearsal kan zien zoals dat op TV komt uit te zien)
quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:00 schreef grazz het volgende:
Ik vlak die ook zeker niet uit neequote:Op woensdag 15 mei 2019 17:02 schreef libranl het volgende:
Ik zie Kroatië ineens zomaar als shocking qualifier naar de finale glippen, net als Jacques Houdek een paar jaar geleden deed.... Zeker nadat San Marino gisteren ook doorging.
Deze? Wolken?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Jawel joh, op de officiële rehearsal-video staan ze ook. Het zijn meer wolken trouwens.
Ik zie Denemarken en Noorwegen er wel uit vliegen, zoals Hongarije gisteren verrassend eruit ging.quote:
Huh wat is dit?quote:
Dat was ergquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja het nummer van Oostenrijk gisteren bij de persco toen Australië binnenkwam
Denemarken en Noorwegen gaan echt wel door, want die vind ik kut. Alles wat ik kut vind gaat door.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik zie Denemarken en Noorwegen er wel uit vliegen, zoals Hongarije gisteren verrassend eruit ging.
Ik zie het inderdaad ook nog wel gebeuren dat die eruit vliegenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:03 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik zie Denemarken en Noorwegen er wel uit vliegen, zoals Hongarije gisteren verrassend eruit ging.
Ja, 75% van dit topic vanavondquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh wat is dit?Zit er iemand aan de hartbewaking?
En dan Hongarije nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denemarken en Noorwegen gaan echt wel door, want die vind ik kut. Alles wat ik kut vind gaat door.
Ik zou het geen shock Q vinden eerlijk gezegd. Goede zanger, act ziet er ook best tof uit, dit gaat het nummer wel liften.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:02 schreef libranl het volgende:
Ik zie Kroatië ineens zomaar als shocking qualifier naar de finale glippen, net als Jacques Houdek een paar jaar geleden deed.... Zeker nadat San Marino gisteren ook doorging.
quote:
Ik ben het helemaal met je eens. Denk alleen dat ze niet origineel en onderscheidend genoeg zijn en dat de jury's het daarom wel afstraffen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denemarken en Noorwegen gaan echt wel door, want die vind ik kut. Alles wat ik kut vind gaat door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |