Dat denk ik ook wel hoor. Dikke vrouwen zijn toch een stukje minder interessant voor de LGBT-SJW's.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:36 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Of het werkt juist tegen... door die danseres met overgewicht dan.
En het is al 30quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:34 schreef maresc het volgende:
30% gaan we halen hoor vandaag! Staat er een 30% punten polonaise klaar?![]()
Misschien wilden ze dit nog even proberen en dan uit de mogelijkheden kiezen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aanpassen mag volgens mij nog wel, maar dat lijkt me niet slim zo laat nog
En het kan zijn dat het er altijd al was, maar dat het niet zo opvalt vanaf een bepaalde hoek?
Ohquote:
Bij Nederland?quote:
Tja normaal gezien zal je wel gelijk hebben, maar dan zie ik die Netta en dan begin ik toch te twijfelen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel hoor. Dikke vrouwen zijn toch een stukje minder interessant voor de LGBT-SJW's.
Ben echt bang voor Australië. Staging is zo perfect en zij zingt goed.quote:
werd misselijk door de staging van Australië - naar om naar te kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben echt bang voor Australië. Staging is zo perfect en zij zingt goed.
Denk dat Frankrijk net teveel doet (jurk, pruik, dikke danser, dove danser ... tooooo much) om echt aantrekkelijk te zijn. Daarnaast zingt hij ook niet super goed.
Zweden nog even afwachten.
Dat nummer is toch echt ruk joh?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoeveel plekkies zijn er eigenlijk nog over uit de tweede helft vd finale?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is echt geen openingsnummer. Daar kiezen ze meestal iets feestelijks of uptempo/knallends voor. Momenteel (ook vanwege laatste startpositie in semi) is San Marino de uitgelezen kandidaat daarvoor.
Op nummer 2 komt meestal iets wat toch nooit kans gaat maken, Duitsland bijvoorbeeld.
Ben vooral erg bang voor IJsland!quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat Frankrijk net teveel doet (jurk, pruik, dikke danser, dove danser ... tooooo much) om echt aantrekkelijk te zijn. Daarnaast zingt hij ook niet super goed.
Zweden nog even afwachten.
Ik vind het chorus best mooi stiekem en ook wel catchyquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:43 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Dat nummer is toch echt ruk joh?
Staging doet veel, maar niet alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |