Ja oké die zou ik net als Kroatië ook niet zo snel tussen de 10 finalisten verwachten.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:10 schreef grazz het volgende:
[..]
Voor mij zouden Ierland en Moldavië shock Q's zijn.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef grazz het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op woensdag 15-05-2019 om 17:03:06Eerste dressrehearsal @:dunclaurence achter de rug. En ja! De bal is ingedaald! #ESF19 reageer retweet
twitter:Rene_Romkes twitterde op woensdag 15-05-2019 om 16:42:32Goede eerste dress rehearsal voor Nederland! De bol hing en kwam naar Duncan toe (viel wel even uit trouwens). Vocaal top en eindelijk de juiste sfeer op ‘t podium (als je ‘t mij vraagt☺️). #eurovision #esf19 #songfestival reageer retweet
Viel mij ook op. Denk dat ze naar de juiste hoeveelheid licht wilde kijken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:15 schreef Greys het volgende:
Dat de bal knipperde hoorde dus kennelijk niet?
Jaaa, weer een spannend momentquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:14 schreef Em31 het volgende:
Aaah ik ben zo benieuwd wat er morgen gebeurt als het op tv is geweest
Nee, dat had ik ook begrepen. Maar zal wel gefixt worden voor vanavondquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:15 schreef Greys het volgende:
lijkt me ook nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:15 schreef Greys het volgende:
Nou ja, San Marino & Estland waren nou ook niet bepaald onderscheidend, dus tsja ...quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:06 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Denk alleen dat ze niet origineel en onderscheidend genoeg zijn en dat de jury's het daarom wel afstraffen.
Zo benieuwd of het meteen duidelijk is dat het Nederland wordt of dat het toch erg spannend blijftquote:
Waar?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:19 schreef Momo... het volgende:
Resultaten van de Wit-Rusland jury van gisteren is gelekt
Klopt, die semi was ook veel zwakker. Hebben waarschijnlijk veel geluk gehad.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, San Marino & Estland waren nou ook niet bepaald onderscheidend, dus tsja ...
Nu nog tweede helft en ik ben helemaal gelukkigquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:20 schreef Butler456 het volgende:
Waarschijnlijke winnaar in semi final 2 volgens Matt.
Jaaaa, ik ben zo benieuwd of ik morgen zelf ook een winnaarsgevoel krijg bij het zien van het optreden. Ik hoop het zo!quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo benieuwd of het meteen duidelijk is dat het Nederland wordt of dat het toch erg spannend blijft
Of het einde van de eerste helft.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu nog tweede helft en ik ben helemaal gelukkig
Ook dan komt het vast wel goed.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja alleen Israël staat al vast op 14 dus dan wordt het 11 ofzo denk ik
Geen probleem. Portugal won ook op 11, Zweden 4 jaar geleden zelfs op 10.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja alleen Israël staat al vast op 14 dus dan wordt het 11 ofzo denk ik
Jaa ik ook! En dan weer zelf 1000 keer zijn optreden bekijken zoals bij TCL in 2014quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:21 schreef grazz het volgende:
[..]
Jaaaa, ik ben zo benieuwd of ik morgen zelf ook een winnaarsgevoel krijg bij het zien van het optreden. Ik hoop het zo!
DevK kan ons vanavond hopelijk meer vertellen!
Jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:24 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Geen probleem. Portugal won ook op 11, Zweden 4 jaar geleden zelfs op 10.
Staat ie straks gewoon op plek 1quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
Startpositie maakt voor Duncan echt weinig uit, en ze zetten de favoriet nooit op onmogelijke plekken
Dit is echt geen openingsnummer. Daar kiezen ze meestal iets feestelijks of uptempo/knallends voor. Momenteel (ook vanwege laatste startpositie in semi) is San Marino de uitgelezen kandidaat daarvoor.quote:
Nee joh, ik was ook niet serieusquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is echt geen openingsnummer. Daar kiezen ze meestal iets feestelijks of uptempo/knallends voor. Momenteel (ook vanwege laatste startpositie in semi) is San Marino de uitgelezen kandidaat daarvoor.
Op nummer 2 komt meestal iets wat toch nooit kans gaat maken, Duitsland bijvoorbeeld.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:28 schreef Butler456 het volgende:
Ok, iemand in de chat denkt dat het tussen Nederland en Frankrijk gaat.
Een collega appte me dat gisteravond ook. Zelden zo gelachenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:28 schreef Butler456 het volgende:
Conchita had een goed lied, Bilal een stuk minder.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
De conchita factor is groot bij Frankrijk
Dat is met die boodschap die ze in haar act heeft niet zo relevant meer. Daar zullen veel mensen op gaan stemmen. Eergisteren nog 3e bij de bookiesquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:31 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Conchita had een goed lied, Bilal een stuk minder.
Nou nee Conchita kon wel zingen, daar kan je Bilal toch niet van betichten. Bovendien denk ik dat de diaspora nog wel tegen kan vallen gelet op zijn eh... opvallende verschijning die niet bij iedereen geheel in de smaak valt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
De conchita factor is groot bij Frankrijk
Komt vooral omdat dit tegenvaltquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is met die boodschap die ze in haar act heeft niet zo relevant meer. Daar zullen veel mensen op gaan stemmen. Eergisteren nog 3e bij de bookies
Nu rond plaats 5/6
Logisch toch.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:28 schreef Butler456 het volgende:
Ja Serhat had de Turkse diaspora, denk niet dat de Marokkaanse diaspora eigenlijk voor Bilal gaat.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou nee Conchita kon wel zingen, daar kan je Bilal toch niet van betichten. Bovendien denk ik dat de diaspora nog wel tegen kan vallen gelet op zijn eh... opvallende verschijning die niet bij iedereen geheel in de smaak valt.
Nee echt helemaal niet zelfs, als ik de geluiden in real life beluister.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:34 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja Serhat had de Turkse diaspora, denk niet dat de Marokkaanse diaspora eigenlijk voor Bilal gaat.
Of het werkt juist tegen... door die danseres met overgewicht dan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:34 schreef Santiago2019 het volgende:
[..]
Logisch toch.
Een gast met een pruik, danseres met overgewicht en een politiek correct thema = punten scoren bij Eurovision
Dat denk ik ook wel hoor. Dikke vrouwen zijn toch een stukje minder interessant voor de LGBT-SJW's.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:36 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Of het werkt juist tegen... door die danseres met overgewicht dan.
En het is al 30quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:34 schreef maresc het volgende:
30% gaan we halen hoor vandaag! Staat er een 30% punten polonaise klaar?![]()
Misschien wilden ze dit nog even proberen en dan uit de mogelijkheden kiezen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aanpassen mag volgens mij nog wel, maar dat lijkt me niet slim zo laat nog
En het kan zijn dat het er altijd al was, maar dat het niet zo opvalt vanaf een bepaalde hoek?
Ohquote:
Bij Nederland?quote:
Tja normaal gezien zal je wel gelijk hebben, maar dan zie ik die Netta en dan begin ik toch te twijfelen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel hoor. Dikke vrouwen zijn toch een stukje minder interessant voor de LGBT-SJW's.
Ben echt bang voor Australië. Staging is zo perfect en zij zingt goed.quote:
werd misselijk door de staging van Australië - naar om naar te kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben echt bang voor Australië. Staging is zo perfect en zij zingt goed.
Denk dat Frankrijk net teveel doet (jurk, pruik, dikke danser, dove danser ... tooooo much) om echt aantrekkelijk te zijn. Daarnaast zingt hij ook niet super goed.
Zweden nog even afwachten.
Dat nummer is toch echt ruk joh?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoeveel plekkies zijn er eigenlijk nog over uit de tweede helft vd finale?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is echt geen openingsnummer. Daar kiezen ze meestal iets feestelijks of uptempo/knallends voor. Momenteel (ook vanwege laatste startpositie in semi) is San Marino de uitgelezen kandidaat daarvoor.
Op nummer 2 komt meestal iets wat toch nooit kans gaat maken, Duitsland bijvoorbeeld.
Ben vooral erg bang voor IJsland!quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat Frankrijk net teveel doet (jurk, pruik, dikke danser, dove danser ... tooooo much) om echt aantrekkelijk te zijn. Daarnaast zingt hij ook niet super goed.
Zweden nog even afwachten.
Ik vind het chorus best mooi stiekem en ook wel catchyquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:43 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Dat nummer is toch echt ruk joh?
Staging doet veel, maar niet alles.
3, versus 7 uit de eerste helftquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoeveel plekkies zijn er eigenlijk nog over uit de tweede helft vd finale?
De stream is nog niet afgelopen toch? We krijgen nog fake resultsquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:46 schreef Guanabana het volgende:
Zullen we als deze dicht is weer in het Nederlandtopic?
Vriend staat hier weer in de keukenquote:
Ik heb de hele afgelopen week mijn moeder laten koken. Ik dacht; laat ik nu eens solidair doenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vriend staat hier weer in de keuken(hij heeft vandaag wel de stream meegekeken though
)
Hij is populairquote:
Ik geniet er zo vanquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:05 schreef Niels93 het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat we de favoriet zijn en blijven. Zelfs Loreen-achtige taferelen nu
Ik vond de zang mooi hoor, maar ik weet ook niet of dat voor veel mensen geldt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:43 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Dat nummer is toch echt ruk joh?
Staging doet veel, maar niet alles.
Ik ook.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik geniet er zo van![]()
En tegelijk ga ik dood van binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |