Vanmiddag was het 16.30 uur toen hij moest (na anderhalf uur). Alleen weet ik niet of er veel problemen waren met de techniek en of ze echt om 15.00 zijn begonnen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:14 schreef Dave het volgende:
Hoe laat moet Nederland ongeveer? Technische issues daargelaten? 22.15 of zo?
Ik zat me serieus net af te vragen of ik de stream vlak voor NL even uit zet want als ie een verkeerd Serhat octaafje pakt van de zenuwen is het klaar. En dat trek ik niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:08 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik deze wel ga volgen maar bij Duncan uit zet omdat de stress te groot is. Alhoewel, hij is door, met of zonder bal.
Ja, want al zingt ie niet 100% loepzuiver dan heeft dat geen gevolgen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat me serieus net af te vragen of ik de stream vlak voor NL even uit zet want als ie een verkeerd Serhat octaafje pakt van de zenuwen is het klaar. En dat trek ik niet.Dat wil ik niet weten.
Of maak ik het nu erger.
Ja he?
Oh ja shit door alle drukte vergat ik dat ie morgen alleen maar door hoeft.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, want al zingt ie niet 100% loepzuiver dan heeft dat geen gevolgen.
Semifinal 1 heeft ons dat wel geleerd.![]()
En zoals Wiwi William zegt, John Lundvik is vocally helemaal on point en Duncan heeft af en toe misschien van die ‘wobbles’ maar dat maakt het juist veel authentieker. Het hoort bij het nummer.
Maar toch ga ik Duncan niet op de stream volgen vanavond want dan ga ik onnodig ieder dingetje onder een vergrootglas leggen terwijl ik helemaal geen beeld zie en moet uitgaan van een pers die ondertussen helemaal murw geslagen is met alle nummers. Die zijn alleen nog maar blij als er varkens komen overvliegen.
nothing on the handquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:30 schreef Jane het volgende:
Nou, vanmiddag alles gemist, dus nu ga ik er maar goed voor zitten.
Ging wel goed, geloof ik, de dress rehearsal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |