Ja dat wat een eis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:23 schreef Zipportal het volgende:
Dit leeft helemaal niet in het buitenland.
huilenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:24 schreef bianconeri het volgende:
Alles moet overhoop.
Het circuit is helemaal niets.
De infrastructuur is helemaal niets.
De mensen die dat onderzoek hebben gedaan zijn echt een stel amateurs die er nooit geweest zijn.
Ben benieuwd wat ze in een jaar tijd willen gaan doen om het F1 waardig te maken.
Yeah boring circuit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:24 schreef Divje het volgende:
https://www.instagram.com/p/Bxb-g-4gFpB/
[ afbeelding ]
Chaos all over joh. Dat gaat geheid mis.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:24 schreef rubbereend het volgende:
Er is duidelijk nog geen afgetimmerd verkeersplanEr is hoop dat de spoorlijn aangepast gaat worden
Haha. NS en ProRail, dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:24 schreef rubbereend het volgende:
Er is duidelijk nog geen afgetimmerd verkeersplanEr is hoop dat de spoorlijn aangepast gaat worden
Ns en ProRail komt wel goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Haha. NS en ProRail, dan weet je het wel.
Maar dat komt niet voor rekening van organisatiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ik het topic zo lees zijn er nogal wat aanpassingen nodig. Circuitaanpassingen, maar ook aanpassingen aan het spoor zouden ze graag zien.
Als je dat echt allemaal wilt aanpakken dan kost je dat tientallen, zo niet, honderden miljoenen.
Wat, nog dichter?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:22 schreef F1gamer het volgende:
start/finisch lijn dichter bij de tarzanbocht
Beetje stort regen, En iedereen zit weer in de autoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:27 schreef Dven het volgende:
Wel balen als er windkracht 8 staat en je moet op je fietsje met je stuur in de wind jezelf naar Zandvoort banjeren
Maar van de belastingbetaler wou je zeggen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar dat komt niet voor rekening van organisatie
Dan wordt het helemaal lachen met windkracht 8, treinen die uitvallen. Genot.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:27 schreef Dven het volgende:
Wel balen als er windkracht 8 staat en je moet op je fietsje met je stuur in de wind jezelf naar Zandvoort banjeren
En terechtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:28 schreef trein2000 het volgende:
Nog even een sneer naar onze drentse vrienden.
Er is nog geen vraag over het milieueffect...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:27 schreef LTVDK het volgende:
Wel weer lekker Nederlands om allemaal te gaan lopen neuzelen over het verkeer tijdens een perco.
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door vorig jaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:27 schreef Zipportal het volgende:
Assen krijgt trouwens DTM.
Einde bericht.
Prins Bernhard heeft nog wel wat centjes liggen, laat hem maar lappen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ik het topic zo lees zijn er nogal wat aanpassingen nodig. Circuitaanpassingen, maar ook aanpassingen aan het spoor zouden ze graag zien.
Als je dat echt allemaal wilt aanpakken dan kost je dat tientallen, zo niet, honderden miljoenen.
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar van de belastingbetaler wou je zeggen?
centjes van uitgemolken burgersquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Prins Bernhard heeft nog wel wat centjes liggen, laat hem maar lappen.
Dan zie je de hele startrij vanaf de tribune. Zoiets zei ie.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat, nog dichter?![]()
Wat is dat voor raar gedoe?
Lolquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door vorig jaar.
Wat volgens NS sowieso al een grote wens van ze is omdat ze sowieso meer treinen die kant op willen hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja![]()
Grootste uitdaging lijkt me het opwaarderen van stroomvoorziening op lijn tussen Zandvoort aan Zee en Haarlem. Daar hebben ze dan een jaar de tijd voor
Ja er is toch ook niets veranderd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:29 schreef rubbereend het volgende:
NOS met een vraag over een quote van 40 jaar geleden
Gewoon even je huisje en een zeecontainertje op airbnb zetten.quote:
Ik vermoed dat er een aanpassing van de mediawet gaat komen hier voor.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:30 schreef Pino112 het volgende:
NOS mad omdat ze geen rechten hebben natuurlijk
'Bij de vorige GP in 1985 was het wifi-bereik hier echt kut, is daar tegenwoordig verbetering in?'quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:29 schreef rubbereend het volgende:
NOS met een vraag over een quote van 40 jaar geleden
Jup, kunnen ze de kosten mooi gaan verpakken omdat het ook handig is voor drukke zomerdagen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat volgens NS sowieso al een grote wens van ze is omdat ze sowieso meer treinen die kant op willen hebben.
Gewoon wat aanpassingen voor de veiligheid en het inhalen gemakkelijker te maken. Prima.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:30 schreef heywoodu het volgende:
De gevreesde aanpassingen aan het circuit lijken redelijk mee te vallen? Tarzanbocht blijft gewoon Tarzanbocht enzo?
Ja midden tussen de weilanden. Iets met een rotonde in bloemendaal.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:30 schreef Lidl het volgende:
Janken over het verkeer
Nooit in Francorchamps geweest zeker? 4 uur om circuit te bereiken en 8 uur om circuit/camping te verlaten. Files horen er gewoon bij, zo heb ik regelmatig lang in de file naar Assen TT gestaan. Ontkom je niet aan
Misschien wordt het Jane, afhankelijk van emancipatiequotaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:30 schreef heywoodu het volgende:
De gevreesde aanpassingen aan het circuit lijken redelijk mee te vallen? Tarzanbocht blijft gewoon Tarzanbocht enzo?
Niemand die zich daar druk om maakt behalve mensen die vinden dat het naar Assen moetquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:30 schreef Lidl het volgende:
Janken over het verkeer
Nooit in Francorchamps geweest zeker? 4 uur om circuit te bereiken en 8 uur om circuit/camping te verlaten. Files horen er gewoon bij, zo heb ik regelmatig lang in de file naar Assen TT gestaan. Ontkom je niet aan
Gaat ook al het grind vervangen worden door asfalt? Want laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon wat aanpassingen voor de veiligheid en het inhalen gemakkelijker te maken. Prima.
jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:30 schreef heywoodu het volgende:
dat is niet zomaar haalbaarquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er een aanpassing van de mediawet gaat komen hier voor.
Drenthenaren joh, lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Niemand die zich daar druk om maakt behalve mensen die vinden dat het naar Assen moet
Met de tietenfoon?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Meneer Chase, wilt u in de borsten van mevrouw Hendriks praten aub
SjohnGODquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:32 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een amateuristische troep...TALPAMEDIAPARTNERGENOT
Goede vraag, benieuwd wat de score dit jaar gaat worden op Monza!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:32 schreef shiznuts het volgende:
Er zijn weleens mensen omgekomen. Hoeveel mensen zullen er omkomen volgende race?
Misschien bedoelen ze inchquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:34 schreef Max23 het volgende:
Volgens wikipedia is Lammers 1m84
Dat kan toch nooit kloppen
Ook dat nog door de F1.twitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 11:32:04NAC Breda moet op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor https://t.co/3dynJqcO5B reageer retweet
GENOT.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:35 schreef Pino112 het volgende:
Ook dat nog door de F1.twitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 11:32:04NAC Breda moet op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor https://t.co/3dynJqcO5B reageer retweet
Dan is die Helene 2m30 ofzoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:34 schreef Max23 het volgende:
Volgens wikipedia is Lammers 1m84
Dat kan toch nooit kloppen
het maakt mij ook de pis niet lauw.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:23 schreef Zipportal het volgende:
Dit leeft helemaal niet in het buitenland.
Verzin eens een kritische vraag voor hemquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:35 schreef Snowsquall het volgende:
Die Heineken lul staat er voor jan met de korte pet bij.
HandleidingGod.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:36 schreef Handleiding het volgende:
[..]
het maakt mij ook de pis niet lauw.
F1
Toch lauw zat om een poginkje zuurdoen te wagenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:36 schreef Handleiding het volgende:
[..]
het maakt mij ook de pis niet lauw.
F1
how many liters of bier are you gonna use during the grand prix?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Verzin eens een kritische vraag voor hem
Eh, 1, 2..nou een heleboel!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:37 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
how many liters of bier are you gonna use during the grand prix?
Precies. Men wilde Zandvoort hij draagt dan ook maar bij aan de kosten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Prins Bernhard heeft nog wel wat centjes liggen, laat hem maar lappen.
Ik geef geen neuk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:42 schreef Zipportal het volgende:
En zijn we een beetje blij dat het terug is?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:41 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. Men wilde Zandvoort hij draagt dan ook maar bij aan de kosten.
Een goed circuit voor optochtenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk.
(Heb er ook geen verstand vanIs het een beetje een goed circuit?)
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eh, 1, 2..nou een heleboel!
[ afbeelding ]
Ik wel. Puik werk. Tof circuit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:42 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die realistisch zijn en F1 fan ipv de nationalisten, Max nationalisten en mensen die aandelen in Zandvoort hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Niemand die zich daar druk om maakt behalve mensen die vinden dat het naar Assen moet
okquote:
okquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nah, echt een circuit waar geen actie gaat zijn.
Lol, dat is het beste voorbeeld wat je kan bedenken om nooit naar Assen te gaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:55 schreef Cherni het volgende:
Assen zou ook prima zijn geweest. Ze hebben daar immers ook al de Indycars gehad.
Ik had mij prima vermaakt. Leuke race en prima circuit. Maar goed ik ga sowieso liever naar Oostenrijk en zal het mij eigenlijk niet zoveel uitmaken.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ferrari are Red.
Red Bulls are Blue.
Zandvoort will color Orange..
Nevertheless..
Mercedes 1-2.![]()
Ferrari are Red.
Red Bulls are Blue.
Nevertheless..
Mercedes 1-2.![]()
Ferrari are Red.
Red Bulls are Blue.
Nevertheless..
Mercedes 1-2.![]()
De baan is wel het minste probleem met de belabberde infrastructuur en faciliteiten daar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die baan is veel te smal voor F1 auto’s, hoop dat ze die aanpassingen goed gaan aanpakken.
Ben daar niets te kort gekomen. Het zijn nu plots al die zogenaamde f1 volgers die sinds Max plots interesse in de autosport hebben. Zowel Assen als Zandvoort is een circuit waar niet veel in te halen valt tenzij je behoorlijk wat gaat aanpassen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lol, dat is het beste voorbeeld wat je kan bedenken om nooit naar Assen te gaan.
Als ik mij niet vergis heeft Hamilton gezegd dat hij Zandvoort juist een heel tof circuit wordt waar inhalen wel lastig is maar dat hij niet weet hoe het er nu voorstaat en of er dan aanpassingen komen ja of te nee.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:51 schreef onlogisch het volgende:
Hoor nu allerlei 'experts' op Radio 1. Maar ze zeggen inderdaad : Inhalen wordt een ramp. Hamilton en Vettel hebben daar ook al hun beklag over gedaan.
Hamilton beslist het in de kwalificatie danquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:01 schreef Dven het volgende:
Anyway, we gaan het zien.
[..]
Als ik mij niet vergis heeft Hamilton gezegd dat hij Zandvoort juist een heel tof circuit wordt waar inhalen wel lastig is maar dat hij niet weet hoe het er nu voorstaat en of er dan aanpassingen komen ja of te nee.
Ojee, dit slaapverwekkende riedeltje weerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De baan is wel het minste probleem met de belabberde infrastructuur en faciliteiten daar.
Ik ben ten tijde van Michael Schumacher afgehaakt, was te saai.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:01 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ben daar niets te kort gekomen. Het zijn nu plots al die zogenaamde f1 volgers die sinds Max plots interesse in de autosport hebben. Zowel Assen als Zandvoort is een circuit waar niet veel in te halen valt tenzij je behoorlijk wat gaat aanpassen.
*insert Cartman tranen likken gif*quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ojee, dit slaapverwekkende riedeltje weer
Slaapverwekkende riedeltje? Ik kijk er gewoon realistich naar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eh, 1, 2..nou een heleboel!
[ afbeelding ]
Het gaat uiteindelijk om die race. En dat verkeer komt heus wel goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De baan is wel het minste probleem met de belabberde infrastructuur en faciliteiten daar.
Goede tijden voor ZiggoGo, de race kijken vanuit de file op je telefoontje.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Ik verheug me nu al op de verkeersinfarcten en de chaos in mijn dorp.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:42 schreef Zipportal het volgende:
Daar kun je op rekenen iig.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Ik verheug me nu al op de verkeersinfarcten en de chaos in mijn dorp.
Dat wordt toch ook allemaal geregeld man?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Slaapverwekkende riedeltje? Ik kijk er gewoon realistich naar.
Jaren is de boel daar verpauperd en maar weinig aan gedaan, geluidsdagen zijn tot een minimum beperkt en nu opeens kan het allemaal wel.
Als er een dag van de Jumbo is dan is het al een drama.
Prima dat ze er een race willen maar regel eerst dat soort zaken dan maar hopen dat het goedkomt.
twitter:PatrickMoeke twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 12:04:40Het FOM-animatiefilmpje over Zandvoort is er ook al. Heel onwerkelijk allemaal. #F1 #DutchGP https://t.co/fVSP26t9mV reageer retweet
Voor je met de ogen kunt knipperen is het maandag en is dat weer weg joh.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelf weekend weg gaan naar bijvoorbeeld Assen en ondertussen je mansion voor veel te veel geld verhurenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, je bent weer op iets gekomen. Leuk! Tot over een half uurtje weer!quote:
Veel plezier met het het circuit volgend jaarquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah, je bent weer op iets gekomen. Leuk! Tot over een half uurtje weer!
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah, je bent weer op iets gekomen. Leuk! Tot over een half uurtje weer!
Zijn een beetje boos omdat ze vinden dat het niet in 'Holland' mag plaatsvinden of omdat ze het niet vinden kunnen dat ze zelf de verwarming een halve graad lager moeten zijn maar de f1 wel in het land komt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op de Hungaroring kun je ook niet inhalen maar dat is al 30+ jaar een succesvol evenement met veel toeschouwers en bij tijd en wijlen interessante races. Ik denk dat Zandvoort vergelijkbaar gaat worden. Ik snap niet waarom sommige mensen zo paniekerig doen.
Help eens mee tillen dan !quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:36 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Heeft iemand al het huidige circuit over die van durchgp.com gelegd?
Dit ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op de Hungaroring kun je ook niet inhalen maar dat is al 30+ jaar een succesvol evenement met veel toeschouwers en bij tijd en wijle interessante races. Ik denk dat Zandvoort vergelijkbaar gaat worden. Ik snap niet waarom sommige mensen zo paniekerig doen.
Zou wel een domper zijn als ze daar nu asfalt neer gaan leggenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:39 schreef vosss het volgende:
Hoop wel dat ze alle grindbakken gewoon laten liggen
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou wel een domper zijn als ze daar nu asfalt neer gaan leggen![]()
quote:Hierbij blijft het unieke karakter van Circuit Zandvoort gehandhaafd.
Het unieke karakter handhaven, dat is toch juist goed?quote:
Ze sturen Jack op padquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:47 schreef F1gamer het volgende:
Zou zigoo volgend jaar de voorbeschouwing en nabeschouwing live vanaf het circuit van Zandvoort doen?
Nouja inmiddels maken die grindbakken wel onderdeel uit van het unieke karakter en ik vraag me af of ze zich dat wel realiseren. Of dat ze gewoon compleet weggehaald worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het unieke karakter handhaven, dat is toch juist goed?
Ziggo heeft de F1-rechten, die zullen het dus sowieso uitzenden lijkt mequote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik begrijp dus dat Talpa het gaat uitzenden.
En ziggo ook toch?
En Olav Mol gaat dus naar Talpa?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ziggo heeft de F1-rechten, die zullen het dus sowieso uitzenden lijkt me
Het is dus weer wachten op...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
En ziggo ook toch?
En Verstappen blijft dus bij Red Bull?quote:
Ik denk dat ie naar Renstal Jumbo gaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Verstappen blijft dus bij Red Bull?
F1 op SBSquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
En ziggo ook toch?
O jee, lastig inhalen. Dan wordt zowaar track position belangrijk en gaat het op F1 lijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:01 schreef Dven het volgende:
Anyway, we gaan het zien.
[..]
Als ik mij niet vergis heeft Hamilton gezegd dat hij Zandvoort juist een heel tof circuit wordt waar inhalen wel lastig is maar dat hij niet weet hoe het er nu voorstaat en of er dan aanpassingen komen ja of te nee.
Presentatie door en commentaar van Edward van Cuilenborg, jaaaaaaaquote:
denken dat het 4/5 mei gaat worden.... dan is er in Haarlem een gigantisch bevrijdingsfestival waar 100.000 man op afkomen... dan gaan ze echt geen GP houden...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:23 schreef Coelho het volgende:
Optie genomen op een vakantiebungalow voor de weekenden van 3 en 10 mei. Hopen dat het niet de 17e gaat worden
Kijkend naar die van dutchgp.com kom ik tot de volgende conclusie:quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:36 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Heeft iemand al het huidige circuit over die van durchgp.com gelegd?
En dan is het maandag en dinsdag en dat is ook een dingetje.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
denken dat het 4/5 mei gaat worden.... dan is er in Haarlem een gigantisch bevrijdingsfestival waar 100.000 man op afkomen... dan gaan ze echt geen GP houden...
Dit is precies wat er gezegd is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:04 schreef TagForce het volgende:
[..]
Kijkend naar die van dutchgp.com kom ik tot de volgende conclusie:
- Gerlach wordt scherper, de knik er naar toe ook, waardoor je 2 aanrem lijnen hebt en inderdaad een mogelijkheid om uit te remmen.
- Hugenholtz wordt ingekort en komt verder van het paddock af te liggen. Dus geen 180 graden meer. Daarna recht omhoog, en de knik die nu boven op de hunzerug ligt wordt korter.
- Hans Ernst bocht (beter bekend als Kumho bocht) wordt scherper en korter.
Dat, of het plaatje op dutchgp.com is gewoon bagger slecht.
Ik denk het laatste.
Dat is wel zonde, Hugenholtz en daarna die slinger over de Hunzerug is echt prachtigquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:04 schreef TagForce het volgende:
[..]
- Hugenholtz wordt ingekort en komt verder van het paddock af te liggen. Dus geen 180 graden meer. Daarna recht omhoog, en de knik die nu boven op de hunzerug ligt wordt korter.
Dan zou het toch op zondag 3 mei kunnen zijn? Die datum zingt al weken rond. Of is dat bevrijdingsfestival in het weekend voor bevrijdingsdag?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
denken dat het 4/5 mei gaat worden.... dan is er in Haarlem een gigantisch bevrijdingsfestival waar 100.000 man op afkomen... dan gaan ze echt geen GP houden...
Nee, is gewoon 5 mei.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan zou het toch op zondag 3 mei kunnen zijn? Die datum zingt al weken rond. Of is dat bevrijdingsfestival in het weekend voor bevrijdingsdag?
Ja. Leuk. Maar de uitzendrechten liggen gewoon bij Ziggo en Sky. Ga daar wel kijken als ik geen kaartjes kan krijgen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:12 schreef DKUp het volgende:
Formule 1 op SBS met Gordon en Wendy, lekker cocaïne![]()
Pray4Veronica
Gelukkig heb ik Ziggyquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:21 schreef Red_85 het volgende:
JEEEEEEEJ!
Fucking cool dit. Jan Lammers, prins brilsmurf bedankt!
Een nieuw circuit, maar geen Tilke drome. SUPER TOF!
[..]
Ja. Leuk. Maar de uitzendrechten liggen gewoon bij Ziggo en Sky. Ga daar wel kijken als ik geen kaartjes kan krijgen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:12 schreef DKUp het volgende:
Formule 1 op SBS met Gordon en Wendy, lekker cocaïne![]()
Pray4Veronica
Het karakter blijft wel denk ik. Dat stuk tot na het Scheivlak is HET stuk wat Zandvoort zo vet maakt en dat weten zij ook wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is wel zonde, Hugenholtz en daarna die slinger over de Hunzerug is echt prachtig
Maar dan heeft de politie in die regio dus vanaf vrijdag tot en met dinsdag gigantische evenementen? Dat kunnen ze niet aan hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan zou het toch op zondag 3 mei kunnen zijn? Die datum zingt al weken rond. Of is dat bevrijdingsfestival in het weekend voor bevrijdingsdag?
Inderdaad, ben wel benieuwd naar het vernieuwde circuit, verlegde bochten, curbs - uitloop stroken, tribunes, paddock, etc...quote:
Ik denk dat die binnenkort pas gaan komen. Eerst contract, daarna schetsen uitwerken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:49 schreef Theebag het volgende:
[..]
Inderdaad, ben wel benieuwd naar het vernieuwde circuit, verlegde bochten, curbs - uitloop stroken, tribunes, paddock, etc...
OKEquote:
quote:"Het is uitgedraaid op een emotionele keuze", concludeert voorzitter Jos Vaessen van The Dutch Grand Prix Foundation dinsdag in gesprek met het Dagblad van het Noorden. "Het is duidelijk dat het FOM voor traditie heeft gekozen, ondanks dat er enorm veel geld in gepompt zal moeten worden. Dat was hier allemaal niet nodig geweest."
Een paar dagen wat geluid van de bezoekers, oh nee. Ik neem aan dat ze daar elk jaar over klagen/geklaagd hebben bij zaken als de DTM?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:03 schreef golfer het volgende:
De buurgemeenten zijn er niet zo blij mee:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)over-f1-in-zandvoort
ik zie geen onwaarhedenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Assen is nog steeds enigszins mad
[..]
Klopt allemaal, en allemaal primaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is de grootste kutbocht van het circuit. Kombochten zijn episch mits goed uitgevoerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:11 schreef Maanvis het volgende:
Vind het wel jammer dat ze van de Arie Luyendijk bocht een kombocht maken zodat ie in een DRS zone gebruikt kan worden. DRS zelf is een lapmiddel, en voor dat lapmiddel verneuk je nu een stukje historie
Fout uitgevoerd zoals toen met dat bridgestone michelin drama?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is de grootste kutbocht van het circuit. Kombochten zijn episch mits goed uitgevoerd.
Laatste bocht van Interlagosquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Fout uitgevoerd zoals toen met dat bridgestone michelin drama?
Lees het artikel. Het gaat niet alleen over geluidsoverlast.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:08 schreef heywoodu het volgende:
Een paar dagen wat geluid van de bezoekers, oh nee. Ik neem aan dat ze daar elk jaar over klagen/geklaagd hebben bij zaken als de DTM?
Ik ken alleen het Michelin drama.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waar dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Peter Dumbreck is het met je eens.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is de grootste kutbocht van het circuit.
Daar was de bocht niet fout uitgevoerd, daar was niks mis mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waar is de bocht wel fout uitgevoerd?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar was de bocht niet fout uitgevoerd, daar was niks mis mee.
talpa-decoder al gekocht?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:34 schreef Tarado het volgende:
ik wens degenen die gaan veel plezier, ik kijk het wel op tv
Same here. Wil nog wel weer een keer een GP bezoeken in de nabije toekomst, maar dit laat ik aan me voorbij gaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:34 schreef Tarado het volgende:
ik wens degenen die gaan veel plezier, ik kijk het wel op tv
Denk het wel.quote:
quote:
Dat gaat niet door, hierdoor komt hij komend weekeinde niet meer naar Zandvoort.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:42 schreef Maanvis het volgende:
Hebben Max en Red Bull nu een (oneerlijk) voordeel doordat ze in een oude F1 auto op Zandvoort mogen racen komend weekend?
Al die kindjes huilen natuurlijk, van 'Mijn Max Verstappen wat doe je!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gaat niet door, hierdoor komt hij komend weekeinde niet meer naar Zandvoort.
Hulkenberg en Sainz hebben ook op Assen gereden in een F1 wagen van Renault tijdens de Gamma Racing Days. Ricciardo vorig jaar nog op Zandvoort tijdens dd Jumbo dagen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:42 schreef Maanvis het volgende:
Hebben Max en Red Bull nu een (oneerlijk) voordeel doordat ze in een oude F1 auto op Zandvoort mogen racen komend weekend?
Zit wel een beetje in de geen, niet op komen dagen als tienduizenden mensen kaartjes hebben gekocht omdat jij er gaat zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Al die kindjes huilen natuurlijk, van 'Mijn Max Verstappen wat doe je!!!'
Iedereen die zich registreert heeft evenveel kans op tickets. Maximaal 1 aanmelding per emailadres.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:28 schreef Razor21 het volgende:
Je kunt je blijkbaar al aanmelden via https://dutchgp.cmtickets.com/ ipv 27 mei. Net ingeschreven ;-)
Nee nog niets heb mij rond 1500 uur aangemeld.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:31 schreef Spockjuh_ het volgende:
iemand al een bevestiging van de aanmelding binnen?
Ik was hierbijquote:
Ik zat bij de Tarzanbocht en het duurde echt bizar lang voor er ook maar enige duidelijkheid was over wat er überhaupt gebeurd wasquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik was hierbij, zat er bovenop ook nog bij uitkomen arie luyendijk. Hardste crash die ik ooit live heb gezien.
Dat jij niet realistisch en eerlijk wilt zijn hoeft geen invloed te hebben op anderen hoor...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey mevrouw is weer terugquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat jij niet realistisch en eerlijk wilt zijn hoeft geen invloed te hebben op anderen hoor...
Ja was echt bizar er bleef haast niets over van die auto behalve de kooi. Wat een klap was dat zeg.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zat bij de Tarzanbocht en het duurde echt bizar lang voor er ook maar enige duidelijkheid was over wat er überhaupt gebeurd was![]()
Na lang wachten werd het een beetje duidelijk doordat iemand bij de Tarzanbocht belde met een kennis bij de Luyendijk...wat was dat slecht geregeld zeg.
thuis is het ook leukquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:53 schreef PzKpfw het volgende:
Leuk zo'n GP 'om de hoek' maar ik kijk hem gewoon lekker vanuit de luie bank. Ik zou me al snel dood gaan ergeren aan dat publiek waarschijnlijk.
Willem Max Verstappen Fanclub?quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:03 schreef RamboDirk het volgende:
Lol, de Tarzan bocht wordt dat weekend de KFC snacker cam bocht
Hoop die een na laatste bocht iets aanpassen, zodat ze lekker hard die laatste in gaan en met topsnelheid rechte stuk op komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:02 schreef Nober het volgende:
Gaan ze het circuit nog breder maken dan die 8-11 meter anders is inhalen sowieso kansloos.
Well done Zandvoort!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:16 schreef Mansjester het volgende:
Leuk voor sommigen dat er weer in Nederland formule 1 is. Verwacht wel een saaie race en totale verkeerschaos
Nou, het regent echt dagelijks non-stop hierquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:45 schreef BeriBeri het volgende:
Nederland kennende zal het ook wel regenen
Ik fiets dagelijks op en neer naar kantoor (1 uur totaal). Kan me niet meer heugen dat ik in de regen naar kantoor heb gefietstquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, het regent echt dagelijks non-stop hier
Omdat die baan echt in schrikbarende staat is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:54 schreef Breekfast het volgende:
Weet iemand waarom Lammers het telkens had over 3 pitstops? Waarom is dat waarschijnlijk op deze baan?
Omdat een pitstop maar ongeveer 14 seconden gaat kosten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:54 schreef Breekfast het volgende:
Weet iemand waarom Lammers het telkens had over 3 pitstops? Waarom is dat waarschijnlijk op deze baan?
Er zijn twee mogelijkheden. Trucks passen niet door het tunneltje. Om de slipschool heen en dan een stukje over de baan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Gaan ze nog iets doen aan de enige mogelijkheid om het paddock op te rijden, namelijk het tunneltje?
Is geen inschrijving, je hebt je aangemeld voor een soort van nieuwsbriefquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:28 schreef Razor21 het volgende:
Je kunt je blijkbaar al aanmelden via https://dutchgp.cmtickets.com/ ipv 27 mei. Net ingeschreven ;-)
Asfalt op het circuit is net vernieuwd. Alles erom heen is oude bendequote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat die baan echt in schrikbarende staat is.
Dat zegt wellicht dat 3 stops mogelijker zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Omdat een pitstop maar ongeveer 14 seconden gaat kosten.
Het is dan ook 34 jaar geleden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:43 schreef golfer het volgende:
Wel grappig dat een groot deel users van Fok! nog nooit een F1 op Zandvoort (bewust) hebben meegemaakt.
Dat hebben ze vandaag denk ik al vaak zat gehoord van die vele, vele, vele mensen die ook wel duidelijk zagen dat Zandvoort beduidend meer kans had jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 00:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Heb vrienden wonen op 8 km. Dat is wel te fietsen.
Oh, btw, aan iedereen die riep dat het Assen ging worden: told you so.
Nog niet aan gedacht. Daar passen geen 4 meter trucks onder.. Hihi.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Gaan ze nog iets doen aan de enige mogelijkheid om het paddock op te rijden, namelijk het tunneltje?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hebben ze vandaag denk ik al vaak zat gehoord van die vele, vele, vele mensen die ook wel duidelijk zagen dat Zandvoort beduidend meer kans had ja
Ziggo14 is enkel voor ziggo abbonee's. Talpa heeft met veronica en sbs wel landelijke dekking.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:42 schreef Breaker.Faker het volgende:
Geweldig dat de formule 1 terug komt naar Nederland.
Ik ben zelf nog steeds erg kritisch of het wel gaat lukken. Ze hebben een jaar om alles te verbouwen als dat niet lukt gaat het niet door allemaal.
Ik ben ook beetje bang dat het een beetje Spyker F1 verhaal gaat worden.
Ik vraag me nog af waarom Talpa de sponsor zeker tegenover Ziggo Sport die de rechten heeft.
En vond de persconferentie erg matig.
Ziggo heeft wel vaker races gratis uitgezonden, het is redelijk te verwachten dat ze dat ook doen tijdens het GP weekend van Zandvoort.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ziggo14 is enkel voor ziggo abbonee's. Talpa heeft met veronica en sbs wel landelijke dekking.
Dat is voor mij niet lang geleden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het is dan ook 34 jaar geleden.
Misschien is ie zo dement als wat en vergeet ie dat steeds.quote:Op woensdag 15 mei 2019 05:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet je in elke post duidelijk maken dat je oud bent?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zijn twee mogelijkheden. Trucks passen niet door het tunneltje. Om de slipschool heen en dan een stukje over de baan.
Aan recente luchtfoto's te zien, is het tunneltje inmiddels aangepast:quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nog niet aan gedacht. Daar passen geen 4 meter trucks onder.. Hihi.
Zal wel moeten dan.
Er is nog een ingang naar het circuit paddock. Daar passen vrachtwagens makkelijk onder door.quote:Op woensdag 15 mei 2019 06:46 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aan recente luchtfoto's te zien, is het tunneltje inmiddels aangepast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben Jan Lammers niet he. Dit was zijn punt: door korte pitstop is 4 stops mogelijk interessant, ontstaan er grotere verschillen inn bandenslijtage en daardoor meer inhaalacties.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat zegt wellicht dat 3 stops mogelijker zijn.
Maar 14 seconden zijn 14 seconden.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hebben ze vandaag denk ik al vaak zat gehoord van die vele, vele, vele mensen die ook wel duidelijk zagen dat Zandvoort beduidend meer kans had ja
Iets hopen is iets anders dan zeggen dat het Assen gaat worden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Heb vrienden wonen op 8 km. Dat is wel te fietsen.
Oh, btw, aan iedereen die riep dat het Assen ging worden: told you so.
Maar dan moet je over de baan toch?quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er is nog een ingang naar het circuit paddock. Daar passen vrachtwagens makkelijk onder door.
Dat is overigens al decennia zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |