Ja dat wat een eis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:23 schreef Zipportal het volgende:
Dit leeft helemaal niet in het buitenland.
huilenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:24 schreef bianconeri het volgende:
Alles moet overhoop.
Het circuit is helemaal niets.
De infrastructuur is helemaal niets.
De mensen die dat onderzoek hebben gedaan zijn echt een stel amateurs die er nooit geweest zijn.
Ben benieuwd wat ze in een jaar tijd willen gaan doen om het F1 waardig te maken.
Yeah boring circuit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:24 schreef Divje het volgende:
https://www.instagram.com/p/Bxb-g-4gFpB/
[ afbeelding ]
Chaos all over joh. Dat gaat geheid mis.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:24 schreef rubbereend het volgende:
Er is duidelijk nog geen afgetimmerd verkeersplanEr is hoop dat de spoorlijn aangepast gaat worden
Haha. NS en ProRail, dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:24 schreef rubbereend het volgende:
Er is duidelijk nog geen afgetimmerd verkeersplanEr is hoop dat de spoorlijn aangepast gaat worden
Ns en ProRail komt wel goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Haha. NS en ProRail, dan weet je het wel.
Maar dat komt niet voor rekening van organisatiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ik het topic zo lees zijn er nogal wat aanpassingen nodig. Circuitaanpassingen, maar ook aanpassingen aan het spoor zouden ze graag zien.
Als je dat echt allemaal wilt aanpakken dan kost je dat tientallen, zo niet, honderden miljoenen.
Wat, nog dichter?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:22 schreef F1gamer het volgende:
start/finisch lijn dichter bij de tarzanbocht
Beetje stort regen, En iedereen zit weer in de autoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:27 schreef Dven het volgende:
Wel balen als er windkracht 8 staat en je moet op je fietsje met je stuur in de wind jezelf naar Zandvoort banjeren
Maar van de belastingbetaler wou je zeggen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar dat komt niet voor rekening van organisatie
Dan wordt het helemaal lachen met windkracht 8, treinen die uitvallen. Genot.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:27 schreef Dven het volgende:
Wel balen als er windkracht 8 staat en je moet op je fietsje met je stuur in de wind jezelf naar Zandvoort banjeren
En terechtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:28 schreef trein2000 het volgende:
Nog even een sneer naar onze drentse vrienden.
Er is nog geen vraag over het milieueffect...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:27 schreef LTVDK het volgende:
Wel weer lekker Nederlands om allemaal te gaan lopen neuzelen over het verkeer tijdens een perco.
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door vorig jaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:27 schreef Zipportal het volgende:
Assen krijgt trouwens DTM.
Einde bericht.
Prins Bernhard heeft nog wel wat centjes liggen, laat hem maar lappen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ik het topic zo lees zijn er nogal wat aanpassingen nodig. Circuitaanpassingen, maar ook aanpassingen aan het spoor zouden ze graag zien.
Als je dat echt allemaal wilt aanpakken dan kost je dat tientallen, zo niet, honderden miljoenen.
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar van de belastingbetaler wou je zeggen?
centjes van uitgemolken burgersquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Prins Bernhard heeft nog wel wat centjes liggen, laat hem maar lappen.
Dan zie je de hele startrij vanaf de tribune. Zoiets zei ie.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat, nog dichter?![]()
Wat is dat voor raar gedoe?
Lolquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door vorig jaar.
Wat volgens NS sowieso al een grote wens van ze is omdat ze sowieso meer treinen die kant op willen hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja![]()
Grootste uitdaging lijkt me het opwaarderen van stroomvoorziening op lijn tussen Zandvoort aan Zee en Haarlem. Daar hebben ze dan een jaar de tijd voor
Ja er is toch ook niets veranderd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:29 schreef rubbereend het volgende:
NOS met een vraag over een quote van 40 jaar geleden
Gewoon even je huisje en een zeecontainertje op airbnb zetten.quote:
Ik vermoed dat er een aanpassing van de mediawet gaat komen hier voor.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:30 schreef Pino112 het volgende:
NOS mad omdat ze geen rechten hebben natuurlijk
'Bij de vorige GP in 1985 was het wifi-bereik hier echt kut, is daar tegenwoordig verbetering in?'quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:29 schreef rubbereend het volgende:
NOS met een vraag over een quote van 40 jaar geleden
Jup, kunnen ze de kosten mooi gaan verpakken omdat het ook handig is voor drukke zomerdagen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat volgens NS sowieso al een grote wens van ze is omdat ze sowieso meer treinen die kant op willen hebben.
Gewoon wat aanpassingen voor de veiligheid en het inhalen gemakkelijker te maken. Prima.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:30 schreef heywoodu het volgende:
De gevreesde aanpassingen aan het circuit lijken redelijk mee te vallen? Tarzanbocht blijft gewoon Tarzanbocht enzo?
Ja midden tussen de weilanden. Iets met een rotonde in bloemendaal.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:30 schreef Lidl het volgende:
Janken over het verkeer
Nooit in Francorchamps geweest zeker? 4 uur om circuit te bereiken en 8 uur om circuit/camping te verlaten. Files horen er gewoon bij, zo heb ik regelmatig lang in de file naar Assen TT gestaan. Ontkom je niet aan
Misschien wordt het Jane, afhankelijk van emancipatiequotaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:30 schreef heywoodu het volgende:
De gevreesde aanpassingen aan het circuit lijken redelijk mee te vallen? Tarzanbocht blijft gewoon Tarzanbocht enzo?
Niemand die zich daar druk om maakt behalve mensen die vinden dat het naar Assen moetquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:30 schreef Lidl het volgende:
Janken over het verkeer
Nooit in Francorchamps geweest zeker? 4 uur om circuit te bereiken en 8 uur om circuit/camping te verlaten. Files horen er gewoon bij, zo heb ik regelmatig lang in de file naar Assen TT gestaan. Ontkom je niet aan
Gaat ook al het grind vervangen worden door asfalt? Want laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon wat aanpassingen voor de veiligheid en het inhalen gemakkelijker te maken. Prima.
jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:30 schreef heywoodu het volgende:
De gevreesde aanpassingen aan het circuit lijken redelijk mee te vallen? Tarzanbocht blijft gewoon Tarzanbocht enzo?
dat is niet zomaar haalbaarquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er een aanpassing van de mediawet gaat komen hier voor.
Drenthenaren joh, lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Niemand die zich daar druk om maakt behalve mensen die vinden dat het naar Assen moet
Met de tietenfoon?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Meneer Chase, wilt u in de borsten van mevrouw Hendriks praten aub
SjohnGODquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:32 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een amateuristische troep...TALPAMEDIAPARTNERGENOT
Goede vraag, benieuwd wat de score dit jaar gaat worden op Monza!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:32 schreef shiznuts het volgende:
Er zijn weleens mensen omgekomen. Hoeveel mensen zullen er omkomen volgende race?
Misschien bedoelen ze inchquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:34 schreef Max23 het volgende:
Volgens wikipedia is Lammers 1m84
Dat kan toch nooit kloppen
Ook dat nog door de F1.twitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 11:32:04NAC Breda moet op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor https://t.co/3dynJqcO5B reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |