Die maakt vast nieuwe foto'squote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die user komt niet erg opdagen hč.
Nee zon houten strandstoel, waar ik met mijn vingers klem zitquote:
Barber Shopquote:
Zo'n klapding .. ja dan vraag he er om... Ik heb gewoon een degelijke macaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee zon houten strandstoel, waar ik met mijn vingers klem zit
Is vast bezig met een en andere dingen. Kwam een vrouwtje misschien een Pizza bezorgen, weet jij veelquote:
welke vinger?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:01 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is vast bezig met een en andere dingen. Kwam een vrouwtje misschien een Pizza bezorgen, weet jij veel
Tweequote:
Das best laat .. Bij mij zou het nu net nog kunnen ..quote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:01 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is vast bezig met een en andere dingen. Kwam een vrouwtje misschien een Pizza bezorgen, weet jij veel
Een pizza welquote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Das best laat .. Bij mij zou het nu net nog kunnen ..
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb een avondverkoop pizzeria op een delivery afstand,. tot 1 uur bakken ze en doen bier tegen redelijke prijsquote:
Trusten, melkmevrouw.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:07 schreef sacha het volgende:
ik ga koezen, morgenochtend weer koeien melken [ afbeelding ]
Slaapzequote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:07 schreef sacha het volgende:
ik ga koezen, morgenochtend weer koeien melken [ afbeelding ]
oke, leuke userquote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Wandelen of slapen of iets aan het kijken .. ze was er wel vanmiddag
Soms moeten mensen ook gewoon slapen omdat ze morgenvroeg op moeten staanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:14 schreef Petzi het volgende:
Sommige mensen haken af, een soort van natuurlijke selectie hier
Dat bedoel ik niet. Mensen die niet meer komen bedoel ikquote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms moeten mensen ook gewoon slapen omdat ze morgenvroeg op moeten staan
Ja dat gebeurt al jaren ... vroeger hadden we ook andere users.. maar toen hield het op en waren ze weg en soms komen ze terug , meesten zitten ergens andersquote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Mensen die niet meer komen bedoel ik
Vind het zelf leuk hier te komen als ik verder niets meer om handen heb. Maar ik snap niet dat mensen hier dagelijks al hun tijd doorbrengen. Ook mensen met relaties.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt al jaren ... vroeger hadden we ook andere users.. maar toen hield het op en waren ze weg en soms komen ze terug , meesten zitten ergens anders
Maar jij komt ook nog eens echt alleen maar hier en nergens anders .. terwijl je UTO COS volgt zeg.. Waarom post je daar nooit?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:22 schreef Petzi het volgende:
[..]
Vind het zelf leuk hier te komen als ik verder niets meer om handen heb. Maar ik snap niet dat mensen hier dagelijks al hun tijd doorbrengen. Ook mensen met relaties.
Lees het af en toe, en kijk het af en toe, geen streams dus daar niets te zoeken. Vind bepaalde mensen daar ook strontvervelendquote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij komt ook nog eens echt alleen maar hier en nergens anders .. terwijl je UTO COS volgt zeg.. Waarom post je daar nooit?
ja hoorquote:
Heeeyyy hoestiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 05:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ja hoorik had je nog over je.... maar dat was uren geleden....
dat ik ook en gedichtje van jou wil hebben
Ghehe ja, niks geks verder.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 05:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Goed wel......... een beetje raar rite heb ik, maar ja dat hebben meer mensen last van hiero
Lkkrrrrrquote:Op dinsdag 14 mei 2019 05:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga ik strakkies weer maken![]()
ik zit nu aan de koffie.....
Nice.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 05:27 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmm ik doe wel wat ik alles in huis heb....
zie ik straks wel......
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 05:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb teruggelezen![]()
ik kon niet meer slapen........
Beviel wel dus?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 05:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik had ook krantjes kunnen lezen maar dit was grappiger
quote:
Wie?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 05:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was Fan van hem![]()
en van Mr. Panos ......
maar maar dat is andere koek
MR. PANOSquote:
Ow datquote:Op dinsdag 14 mei 2019 05:39 schreef FANN het volgende:
[..]
MR. PANOS![]()
dat is satire .... iemand had daar het een keer over... maar ik ben vergeten wie......
Ah zijn uiterlijk dusquote:
Nee,,,,,,,,,,, dan heb je me niet begrepenquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 05:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee,,,,,,,,,,, dan heb je me niet begrepen![]()
maar ik vind het ook een lekker ding,,,, dat dan weer wel.......![]()
soms gaat dat samen
https://www.youtube.com/watch?v=x0WTWb1vAHc&t=370s[quote]quote:
Staat opquote:Op dinsdag 14 mei 2019 06:02 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
hen je wel gekeken?ik zit nu nog te kijken
![]()
en ik heb het al 100x gezien
Ciao!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 06:05 schreef FANN het volgende:
[..]
la ik ga nog een koffie maken en een boterhammetje... met kaas ofzo....
tot later n werkse....
Je hebt geen idee wie Julian Cope is......quote:
Ik luisterde al naar Julian Cope nog voor jij geboren was.quote:
Ja dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 07:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik luisterde al naar Julian Cope nog voor jij geboren was.
Leuk nummer, maar je hoeft niet meteen te schelden.quote:
Wat een geweldig filmpjequote:
Ik moet nog even wachten tot ik op mijn werk ben.quote:
Ik ben er iig wel aan toe.quote:
weer fysio gehad ?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten tot ik op mijn werk ben.
Jep, was weer afzien.quote:
Ik vind het ondertussen ook wel mooi geweest.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat je inmiddels al uitgefysioot was ... Maar wordt het nu pas vergoed ?
Ja die fysio moet ook zn geld verdienen natuurlijk..quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ondertussen ook wel mooi geweest.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 07:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk nummer, maar je hoeft niet meteen te schelden.![]()
Goedemorgen, heren.
Was ergens best een sympathieke vent. Jammer dat-ie steeds meer een karikatuur van zichzelf werd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:58 schreef chufi het volgende:
Was wel een mannetje hoor die Herman, klein van stuk
Keukenrol in proppen dan komt die bij de buren er weer uitquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:10 schreef Voxs het volgende:
Oh verdorie, ik zie een wesp in een gaatje in de buitenmuur kruipen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Keukenrol in proppen dan komt die bij de buren er weer uit
Ijskoud vanochtendquote:
Er staat hier nog een koude wind.quote:
Die is niet van mij, ik laat alleen maar warme winden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er staat hier nog een koude wind.
Bezorger is onderweg, en die gasten voor de afwerking binnenkant dakraam moeten vandaag nog komen.quote:Verwacht bezorgmoment
dinsdag 14 mei
14:00 - 18:00
Drukke middag weer dusquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bezorger is onderweg, en die gasten voor de afwerking binnenkant dakraam moeten vandaag nog komen.
Ja joh, gedoe, zit weer te wachten....quote:
Ja, steigers staan er nog en ze werken die binnenkanten nu op rij af.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:02 schreef chufi het volgende:
Daar was het ook nog niet afgewerkt ... Staan de steigers er nog ?
Badkamerdeur en voordeur zijn beide in die hal, dus nee, als er vreemde lui in huis zijn niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:04 schreef chufi het volgende:
Gaan ze daar al niet uit zichzelf heen als je de deur open zet?
Loopt gewoon weer met een sisser af.....quote:Zowel de Amerikanen als de Chinezen komen enigszins terug op de agressieve toon die werd aangeslagen in het handelsconflict tussen beide landen.
Aan de andere kant waren er indertijd ook mensen die bezwaar hadden tegen een bepaalde clip van Johan.quote:
Je parameter is onjuistquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik krijg dit in beeld als ik een gif wil maken
[ afbeelding ]
Het is een gimmick, ondanks het feit dat het zijn eerlijke mening is en die ik ook deel.quote:
Als je je af gaat vragen wat de clip voor nut heeft kunnen we nog wel even door gaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een gimmick, ondanks het feit dat het zijn eerlijke mening is en die ik ook deel.
Dat is de opzet van het programma, daarom stelt Genee de vraag...
Dat geldt voor 99% van alles clips, ze gaan nergens over.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je je af gaat vragen wat de clip voor nut heeft kunnen we nog wel even door gaan.
Inderdaad, Voxs en ik zijn toch wel één van de liefste users van deze sc.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit gezellig tussen De Dees en Voxs in, je kan het slechter treffen...
Ben als de doods dat ik naast Petz kom te zitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, Voxs en ik zijn toch wel één van de liefste users van deze sc.
Voetbalpipo's die denken overal een mening over te moetrn hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:18 schreef cafca het volgende:
[[ afbeelding ] Op dinsdag 14 mei 2019 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een gimmick, ondanks het feit dat het zijn eerlijke mening is en die ik ook deel.
Dat is de opzet van het programma, daarom stelt Genee de vraag...
Dat ja, krampachtig leuk proberen te zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:18 schreef cafca het volgende:
Voetbalpipo's die denken overal een mening over te moetrn hebben
Ik vind Johan nog wel grappig, maar die Gijp heeft een veel te groot ego, dat vind ik een blaaskaak.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ja, krampachtig leuk proberen te zijn.
Daar kan iemand je hier vast wel mee helpen.quote:
Ow en het is de steiger.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind Johan nog wel grappig, maar die Gijp heeft een veel te groot ego, dat vind ik een blaaskaak.
over de rug van anderen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ja, krampachtig leuk proberen te zijn.
Bij Johan steekt er weinig kwaad achter, maar die Gijp probeert echt bewust te kwetsen, toen met die verkleedpartij vond ik helemaal niet grappig.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:22 schreef cafca het volgende:
[..]
over de rug van anderen.
Maar ja, er zijn veel mensen die het leuk vinden...
Ik kijk heel het programma nooit, zie er alleen flarden van soms, het is vooral het "grappige" samenspel waar ik me aan erger.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij Johan steekt er weinig kwaad achter, maar die Gijp probeert echt bewust te kwetsen, toen met die verkleedpartij vond ik helemaal niet grappig.
Ik zie wel eens een stukje in het voorbij zappen, en ik lees erover, en dan zoek ik het fragmentje even op.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kijk heel het programma nooit, zie er alleen flarden van soms, het is vooral het "grappige" samenspel waar ik me aan erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, ze komen toch maar niet voor de afwerking, gaat weer lekker, wordt maandag.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Helpt niet, heb Gyazo ook al twee keer verwijderen en opnieuw geïnstalleerdquote:
ik kan je niet helpen... ik snap er zelf ook nooit iets vanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helpt niet, heb Gyazo ook al twee keer verwijderen en opnieuw geïnstalleerd
Meestal google ik wel, maar durf ook niet zomaar van alles uit te voerenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan je niet helpen... ik snap er zelf ook nooit iets van
Ik ga altijd in paniek die Griek roepenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Meestal google ik wel, maar durf ook niet zomaar van alles uit te voerenStraks laptop aan de hobbel
Nee die heb ik nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga altijd in paniek die Griek roepenheb je geen Griek in de buurt toevallig?
Misschien zijn de Heren hiero je kunnen helpen of de dames, want sommige dames hiero hebben erquote:
Scan je harddisk gewoon ffquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Meestal google ik wel, maar durf ook niet zomaar van alles uit te voerenStraks laptop aan de hobbel
Gedaan vind geen foutquote:
Uit en aan zettenquote:
Ik denk dat Sas een nieuwe bank moet bestellen. Dit gaat niet goedquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor de 40+ SC van 13-05-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 127 Ghostbuster
02 116 Scrutinizer
03 101 chufi
04 092 FANN
05 083 Recce
06 077 Superbadeendje
07 072 TillyB
08 066 Lucky2Bastard
09 060 mario390
10 057 sacha
11 056 Charmian
12 054 Prisha
13 053 Amphorapotje
14 043 Lyza666
14 043 Soury
16 041 Five4Nine
17 028 Disana
18 027 pullup
19 025 Deisyy
20 024 Mo_Muffin
21 018 Voxs
22 017 tonja
23 016 Mrsloveable
24 011 cafca
24 011 Marsani
26 006 Petzi
27 004 Schakeltopia
28 003 haags_kwartiertje
28 003 mootie
28 003 BoonDockSaint
31 001 FreshFruit72
31 001 Treehut362
klik hier voor meer stats
Ook al gedaanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmmm weet ik het ook niet .... Windows update ?
Ligt ook niet aan windows maar aan je software lijkt wel.quote:
Als ik daar nu nog zou hebben gewoond was ik even langs komen wippen om het probleem op te lossen, maar heb er sinds een paar jaar niets meer te zoekenquote:
LOLquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik daar nu nog zou hebben gewoond was ik even langs komen wippen om het probleem op te lossen, maar heb er sinds een paar jaar niets meer te zoeken
Geeft niet is niet zo'n grote ramp. Kan het ook wel even in DIG vragenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:38 schreef chufi het volgende:
[quote]Op dinsdag 14 mei 2019 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik daar nu nog zou hebben gewoond was ik even langs komen wippen om het probleem op te lossen, maar heb er sinds een paar jaar niets meer te zoeken
Noem je GB dik?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Sas een nieuwe bank moet bestellen. Dit gaat niet goed
Nee meer dat er vlekken op komen, bier enzoquote:
mfvideoencoder.dll wordt door Windows als malware/virus gezien en wordt daardoor niet geïnstalleerd.quote:
Oh wat apart ja, had het ook nooit eerder die melding gehad en heb al heel lang Gyazoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
mfvideoencoder.dll wordt door Windows als malware/virus gezien en wordt daardoor niet geïnstalleerd.
Plastic zieltje erover.:Dquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee meer dat er vlekken op komen, bier enzo
De triestheid ten top: Pesti.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:22 schreef Petzi het volgende:
[..]
Vind het zelf leuk hier te komen als ik verder niets meer om handen heb. Maar ik snap niet dat mensen hier dagelijks al hun tijd doorbrengen. Ook mensen met relaties.
Ze kan wel leuk tekenenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
De triestheid ten top: Pesti.
Jij kunt werkelijk geen drie zinnen uitkramen zonder je enorme haatvolle levenshouding te laten blijken. Een vraag stel je meestal met een waardeoordeel ingebouwd en zelfs mensen die je leuk vinden / niet door hebben hoe fucked up je werkelijk bent, jaag je tegen je in het harnas.
Als je nu 30 jaar jonger was zou ik je een elftal psychologen hebben aangeraden. Maar dit valt niet meer te redden, op jouw leeftijd.
Het is een veilig bestand die misschien kort geleden door windows als onveilig wordt gezien. Je kan hem eens proberen te installeren met de virusscanner uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh wat apart ja, had het ook nooit eerder die melding gehad en heb al heel lang Gyazo
Heb geen virusscannerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een veilig bestand die misschien kort geleden door windows als onveilig wordt gezien. Je kan hem eens proberen te installeren met de virusscanner uit.
Daar heb je het alquote:
Ja dat is nu wel een alternatiefquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet lekker voor de Tour gaan
Windows firewal en MSE zou je moeten hebben. Zit standaard bij Windows.quote:
Het is louter kritiek op andere users, als het je niet bevalt moet je wegblijven, volgens mijn zit niemand op dat gezeur te wachten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij kunt werkelijk geen drie zinnen uitkramen zonder je enorme haatvolle levenshouding te laten blijken. Een vraag stel je meestal met een waardeoordeel ingebouwd en zelfs mensen die je leuk vinden / niet door hebben hoe fucked up je werkelijk bent, jaag je tegen je in het harnas.
Als je nu 30 jaar jonger was zou ik je een elftal psychologen hebben aangeraden. Maar dit valt niet meer te redden, op jouw leeftijd.
Moet haast wel. Zag er niet zo lekker uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie na vandaag afstapt is de kans groot, afhankelijk natuurlijk van zn verwondingen
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Windows firewal en MSE zou je moeten hebben. Zit standaard bij Windows.
Chufi is op de gezonde toer, die drinkt volgens mij alleen nog sapjes en water.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee meer dat er vlekken op komen, bier enzo
Deste ergerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi is op de gezonde toer, die drinkt volgens mij alleen nog sapjes en water.
Morgen wel weerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi is op de gezonde toer, die drinkt volgens mij alleen nog sapjes en water.
Sly!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heeft ie wat te doen, hij verveelt zich nooit.quote:
Een vergadering achter de schermen. Yvonne schuift gezellig aanquote:
En hij is niet eens blauw!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Een vergadering achter de schermen. Yvonne schuift gezellig aan
We zijn allemaal wat blauw zo nu en danquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij is niet eens blauw!
Sly is wel een beetje de Peter Heerschop van deze sc.
Proost!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dan zit ik weer op koffie, water en een smoothie ... nu een wijntje
Mja, ik ging gisteren wat katerig naar mijn werkquote:
Waterig ?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja, ik ging gisteren wat waterig naar mijn werk
Ahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit zijn de foto's die ik gisteren avond gemaakt heb tijdens mijn wandelingNou, er zijn slechtere plekken om te wandelen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Die heb je sws, hier kan je idd prima wandelen.. ook nog best groot.. loop meestal zelfde rondjequote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, er zijn slechtere plekken om te wandelen....
En nog een bonus 'beam me up' foto, zie ik. Daar moet iets leuks mee te doen zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heb je sws, hier kan je idd prima wandelen.. ook nog best groot.. loop meestal zelfde rondje.
Dit zijn de foto's die ik gisteren avond gemaakt heb tijdens mijn wandelingMooie wandelplek! Ook een beetje variatie met bos en weids uitzicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ga je gangquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En nog een bonus 'beam me up' foto, zie ik. Daar moet iets leuks mee te doen zijn.
Dit zijn de foto's die ik gisteren avond gemaakt heb tijdens mijn wandelingDat was er vroeger niet volgens mij... Bij mij hier hebben ze ook zoiets gemaakt de laatste jaren .. Een hele verrijking in mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, zal wel een keer foto's maken van andere gedeelte, daar heb je meer bossenrijenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooie wandelplek! Ook een beetje variatie met bos en weids uitzicht.
Dit zijn de foto's die ik gisteren avond gemaakt heb tijdens mijn wandelingLijk me heerlijk om daar te lopen, zeker met dit weer. Mooie foto's hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En idd goedenavond allen
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Geen idee hoelang dit er al is, kwam er af en toe.. maar sinds ik hier nu woon vaker..quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was er vroeger niet volgens mij... Bij mij hier hebben ze ook zoiets gemaakt de laatste jaren .. Een hele verrijking in mijn ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Thanks! Ja als te warm is is het daar niet echt fijn..quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lijk me heerlijk om daar te lopen, zeker met dit weer. Mooie foto's hoor![]()
En idd goedenavond allen
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee hoelang dit er al is, kwam er af en toe.. maar sinds ik hier nu woon vaker..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]Hoelang heb er gewoond dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Variatie, licht en kleurquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
@:Voxs zal deze plek herkennen:
[ afbeelding ]
De bomen hebben mooi felle kleuren:
[ afbeelding ]
Deze rododendron doet echt pijn aan je ogen:
[ afbeelding ]
Die 1e foto! Zulke plekken probeerde ik altijd te ontdekken door van de geijkte paden af te wijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heer Luckyquote:
Ha, Amphora.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Variatie, licht en kleurHey Recce.
Tegelklaar nu?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Over paden gesproken, vandaag officieel van het padje af.
Het komt nu wel heel dichtbij!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het moet niet gekker worden ..quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Over paden gesproken, vandaag officieel van het padje af.
Zo heb ik die beek ook gevonden. Toen was er nog nauwelijks een pad langs. Nu is het iets populairder, maar je ziet eigenlijk bijna nooit iemand wandelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die 1e foto! Zulke plekken probeerde ik altijd te ontdekken door van de geijkte paden af te wijken.
IK kan dit wel pruimen. Hoi BDSquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tegelklaar nu?![]()
Dan een
, ik pas even, een offday hier.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het komt nu wel heel dichtbij!De wildernis, Lonnekermeer etc rondje gedaan.
Deze maakte ik vanmiddag. Zou het dezelfde zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het komt nu wel heel dichtbij!De wildernis, Lonnekermeer etc rondje gedaan.
Deze maakte ik vanmiddag. Zou het dezelfde zijn?
[ afbeelding ]
Samen, lekker in het bos. Geef het gewoon toe.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Dat is dezelfde bloem.
Ook vanmiddag gefotografeerd.
Wat is de kans daar nou op?
![]()
Hoe was het bij het Lonnekermeer?
Nou ja!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Dat is dezelfde bloem.
Ook vanmiddag gefotografeerd.
Wat is de kans daar nou op?
![]()